Hakutulokset

1. B

Vauva Haaveissa 2013

Täällä ei menkkoja näy =O Lauantaina oli ihan kamalat menkkakivut.. Meinasin joutua lähtemään töistä kesken pois, mutta sen jälkeen ei oo ollut mitään. Pitää loppuviikosta testailla uudestaan, jos ei ala kuulumaan :)
  2. B

Vauva Haaveissa 2013

Täällä nega testattu tänään.. :( Vaikka sen tiesi niin silti harmittaa.
  3. B

Vauva Haaveissa 2013

Mä en uskalla testaa, kun se on kuitenkin nega :D Meinasin tilata testejä tänään, mutta sit totesin että turhaa tuhlata rahoja, jos /kun menkat alkaa kuitenkin loppuviikosta. Ajattelin kärvistellä ensi viikkoon asti, jos menkat ei viikonloppuna ala..
  4. B

Vauva Haaveissa 2013

Täällä tänään dpo 5 :) Kohta voi alkaa jännäilemään.. Tuskin kyllä mitään on tapahtunut, kun meni muhinoinnit vähän myöhäseksi töiden takia :( Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Pitäisi varmaan tilata testejäkin valmiiksi kaappiin odottamaan.
  5. B

Vauva Haaveissa 2013

Mä voisin liittyä tänne mukaan :) Eli olen 28v ja haaveillaan kolmannesta lapsesta miehen kanssa. Meillä on kaksi poikaa ennestään 04/09 ja 02/12 ja nyt haluttaisiin pienellä ikäerolla se kolmas <3 Mulla alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen vasta lokakuussa ja nyt ois sit eka yrityskerta ja...
  6. B

Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Heippa! Mäkin voisin liittyä joukkoon mukaan :) Eli 28v ja Kolmosesta haaveillaan meilläkin <3 Kotona on isin kanssa tällä hetkellä pojat 04/09 ja 02/12. Meillä on mies siis isäkuukaudella ja mamma raataa töissä. Mulla on olleet yhdet ja ainoat menkat synnytyksen jälkeen ja ne alkoi lokakuun...

Yhteistyössä