Hei Kaikki!
Olen tunnollisesti joka päivä käynyt lueskelemassa teidän kuulumiset, mutta en ole ite päässyt kirjoittamaan, kun en löytänyt salasanaani enää(kun päivitykset vei tuon automaattisen kirjautumisen). Nyt onkin sitten asiaa paljon!
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille, ja ONNEA uuteen yritykseen!
Plussiakin on tullut taas
Onnea!
Ja arvatkaas mitä??? Täälläkin tuli plussa
Vihdoin viimein! Jännää nyt, kun mulla on oikeesti niin paljon kiireitä, etten ehdi edes aatella oikein koko asiaa enkä ole oikein vielä sisäistänyt koko juttua... kertoilen vähän tarkemmin...
Eli viime viikon puolivälissä, siinä viikkoa oviksen jälkeen, alkoi yhtäkkisiä pahanolon puuskia tulla. Enkä oikein kuvitellutkaan niitä, koska tulivat kesken kiireisen työpäivän jolloin ei mulla tosiaan ole aikaa miettiä olojani
Silloin aloin miettiä että joko mulla on raudanpuutosta tai sitten on tärppi käynyt... sitten tuli tosi omituiset unet. En yleensä mitään unia näe tai ainakaan niitä muista. Viikonloppuna sitten alkoi vähän särkeä selkää menkkamaisesti, ja luulinkin jo, että plörinäksi meni tämäkin kierto. Lauantaina testasin vielä negan, sunnuntaiaamuna David antoi haamun ja tänä aamuna PC jo selkeän plussan(vielä vähän hailukan, mutta aivan täysin selkeän).
Miehelle en aio ihan vielä kertoa, säästän sunnuntaille yllärin
Tuntuu niin uskomattomalta, että meille vihdoin olisi kolmas tulossa, yli kolme vuotta olen kuumeillut ja yritystäkin jo jonkin aikaa ollut, niin pelkäsin jo niin, että mitä jos ei tulekaan enää... Ihanaa
Voi, kun kaikki vaan menisi hyvin!
Niin ja menkoista laskettuna la olisi 14.7.2013
Kesäkuinen vauva ja elokuinen vauva meillä onkin, nyt sitten olisi heinäkuinen vuorossa
Oi että!!!
Anteeksi nyt omanapaisuus. Olen tosiaan lukenut tekstejänne ja toivon tosiaan, että kaikki pian pääsisivät odotuspuolelle! Saanko käydä täällä teitä välillä moikkailemassa? Tämä pino on ollut ehkä tärkein juurikin siksi, että meillä kaikilla on jo ne kaksi lasta ennestään, kun välillä tulee muissa pinoissa paha olla kun aattelee, että tässä harmittelen ja toisilla ei ole vielä ollenkaan lasta...jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.
Äitikissa ja pikkukissa 4+1