Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Ihana (tai ehkä paremminkin kamala..) lukea kuinka niin moni on tässä samassa tilanteessa! Menkat vähän jo niinkuin alkaa olla myöhässä tai ainakin erittäin odotettavissa, mutta niitä ei kuulu ja testit vaan näyttää negaa.

Mulla olisi kuukauden päästä pikkujoulut tiedossa ja tällä menolla ei ainakaan tarvitse "hidastella" tahtia...
 
Täällä myös siinä tilanteessa että menkat myöhässä, testiä en oo tosin viel tehnyt... Mies tuo kohta kun kaupasta tulee niin meinaan nyt illal viel testaa :D Toisaalta tuntuis et siihen 2 viivaa ilmestyy, mut entäs jos ei?! Pettymys ois kova kyllä... Jännäillään.

aliila Mulla kävi nuorimman kanssa niin et eka tuli apteekin omaan roskishaamu, sit negaa ja sitte vast plussaa :) Toivotaan et sullakin kävis niin tai alkais edes uus kierto, toi on varmasti aika rassaavaa!
 
Liityn teihin muihin kellä menkkojen ois pitänyt alkaa mut testi NEGA?! Ikinä ei oo tällee kyl käyny, kai toi imetys/sen lopetus tosissaan sotkee kierrot... Eli kiitos tännekkin se uusi kierto :)

Teen kyl viel huomen aamul viel varmuukdeks, nyt oli vaan n. tunnin pidätyksen jälilt + oon juonu tänään jonku verran ni voihan se olla et aamul oiski jotain, pientä toiveajattelua :LOL:
 
Heips !!!! Voihan Negat..:( Toivottavasti suunta on vain positiiviseen :)

Meillä ollaan puhtaalla negalle, sillä menkat alkoi aamulla..josko nyt pääsisin kiertoon kiinni ja voisi sitä vaavia "tehdä" oikeaan aikaan...:) Nyt on 1,5kk ollut siis neljäs vuoto kyseessä mutta nämä vaikuttaa oikeilta menkoilta eikä mitä tahansa tuhrua ole. vatsakivut on tiukasti mukana, joita ei pillereitten kanssa koskaan ollut...
Eli mulle vois varmaan laittaaKP1 YK1 :) Nyt menisi jo syksyn puolelle vauvan tulo jos raskautuisin lähikuukausina ja se on suuri toive jotta päästäis kesällä vielä tän hetkisten junnujemme kanssa kesälomailemaan ja käymään jossain kun alkaavat viimein ymmärtämään reissujen päälle.

Plussa tuulia kaikille ja aurinkoista päivää !!! =)
 
No onpa täällä nyt ollut negoja liikenteessä. :( Ja näitä, että menkat myöhässä ja testit näyttää negaa. Ei muuta kun isot tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

Miltäs Astren aamutesti näytti?

Minä täällä pähkäilen, olisiko mitään järkeä testailla huomenna aamulla. Ovis oli viime ti tai ke, joten siitä olisi huomenna 9 tai 10 päivää. Eipä taida olla järkeä, mutta saas nähdä, maltanko olla testaamatta. Negaahan se kuitenkin varmaan näyttää, vaikka tärppi olisi käynytkin. Esikoisesta ja kakkosesta maltoin olla menkkojen oletettuun alkuun testailematta, mutta nyt olen näköjään malttamattomampi. :)
 
liisu minäkin täällä laskeskelen, että koska uskaltais alkaa testailemaan. Mulla tosin vasta dpo 4-5, mutta oon aatellu, että ens ke vois kokeilla. Mä myös ekan ja tokan kanssa maltoin ihan kp28 saakka, mutta nyt oon ihan eri maata! Lisäksi kun netistä tilasin herkkiä testejä, niin ne polttelee kaapissa jo nyt! Argh..

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug:
 
Täälläkin saatiin asioille varmuus ja KP1 on täälläkin :( Eli sieltä ne menkat aamusta alkoi. No nyt meitä menee monta samoilla kiertopäivillä joten jännättävää riittää :)

Tsemppiä kiertoon ja ovispäiviin kellä ne tuloillaan ja plussaa loppukiertolaisille :)

Eli nyt sit "alkaa yritys" täälläkin joten, kp1/28-32/yk1
 
Pahoitteluni myös mun puolesta uuteen kirtoon joutuneille :hug: Sama homma oli itelläkin viime kierrossa että oli sellanen tunne et ois voinu olla raskaana, mutta menkathan sieltä sitten kuitenkin tuli. Meni kyllä nopsaan nyt tämä alkukierto ja taas uudella asenteella matkassa.

Täällä meneillään ovisajat, luultavasti oli eilen ja tilaisuus käytettiin hyväksi;)
Juuri tulin töistä ja nyt pikaseen syömään ja jumpalle, palaillaan!
 
Täältä kanssa pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, mutta toisaalta olette onnekkaita, kun pääsitte jo uuteen yritykseen!

Täällä menkkoja odotellaan edelleen, eikä enää edes yhtään tunnu, että olisivat alkamassa :( Pakko kokeilla taas huomenaamulla testaillakin, vaikka se masentaa jo etukäteen. Niin puhtaita negoja olen vedellyt kp28:sta lähtien, vaikka toiveikkaana olen kokeillut. Huomenna vielä testaan kerran ja sitten luovutan! Alkaisi jo edes ne menkat niin voisi suuntautua jo uuteen yritykseen!!!!
 
Suhveli mukava kuulla, että joku muukin on nyt malttamaton. :) En tiedä, miksi olenkin nyt näin kärsimätön. Ehkä se johtuu siitä, että mulla on ollut vauvakuume jo tosi pitkään, ja kun mieskin nyt alkusyksystä innostui ajatuksesta, niin sitä toivoisi, että tärppäisi jo.

Tänään on pariin otteeseen ollut menkkaolot, joten toiveet plussasta kenties hieman laskivat. Myös tuttu valkovuoto ennen menkkoja alkoi. Tuntuu siis olevan niin normiloppukierto, että saas nähdä, miten käy. Toivon tietysti plussaa, mutta nää oireet on niin nähtyjä, että yritän alkaa henkisesti jo valmistautua mahdollisiin menkkoihin.

Huomenna aamulla on varmaan pakko testata, vaikka tiedän kyllä, että vielä on ihan turhan aikaista.
 
Todella harmillinen tilanne uuteen kiertoon joutuneilla. Onneksi täällä saa purkaa tuntojaan.

Teillä, jotka lähenevät kierron loppupäätä, onkin kutkuttavat hetket ja testaaminen varmasti käy vähän väliä mielessä. Itse en malttanut odottaa dpo 10 pidemmälle, mutta onneksi testiin ilmestyi tuolloin vaalea plussa. Sitten tietenkin oli pakko testailla pariin otteeseen, että vahvistuu, eihän sitä nimittäin kerrasta voi uskoa olevansa raskaana.
 
Moikkamoi,

Tuli vaan nopeasti kurkkimaan kuulumisia ja toivottamaan paljon plussatuulia kaikille! :)

Mulla se vauvakuume vaan vaivaa, mutta vielä ollaan pysytty päätöksessä odotella vielä. Jos vuodenkin jaksaisi ootella ennen yrityksen alottamista niin sitten ehtisin valmistua ennen vauvan syntymää... Toisaalta taas tässä ystäväni lapsettomuutta sivusta seuranneena huomaan, että elämä ei ole niin yksinkertaista että niitä lapsia "saadaan sitten kun itselle sopii" joten... :/ Ei ole helppoa painia ajatusten kanssa, mutta järki voittaa... :) Ennen kaikkea haluan tasapainottaa elämän kunnolla nyt noiden jo olemassa olevien lasten takia ja sen takia sitten ensin koulun suoritan loppuun :) Se helpottaa niin paljon sitten jo taloudellistakin puoltaa...

Mukavaa talven odotusta kaikille, mä tulen taas välillä kurkkimaan ja jatkan salassa kuumeilua :) ?
 
todella monella menkat alkanut, pahoittelut siitä ja tsempit uuteen kiertoon.

täällä ottaa niin karmeesti päähän etten tilannut ovis tikkuja.. täällä kp 19/32 ja ei mitään tietoo oviksesta. laskurin mukaan tänään. ja tänään ja eilen talleteltukin. mut jos oli aikasemmin ni peli menetetty ja taas jos nyt ei o vaan myöhemmin niin mahkut aika nollassa ku ei paljon viikonloppuna pysty tallettaan. kamalan vaikea tulkita ku ei o ollu ees ovis kipuja mitä oli viime kierrossa. tänään tallettelun aikan välillä vihlas aikas kovastikin et toivon et ois sitä.. mut nyt se piinaaminen vasta alkaakin..

masentaa oikein ku aattelee et jos ei taaskaan tärppi käy.. kaveri soitteli ja.. no onkos vauva uutisia johon mä et ei oo.. ni tää naureskeli joo meillä on.. digi oli näyttäny 3vko .. ei tuntunu kivalle joo iloinen heidän puolesta mut se asenne ja puhelu ei tuonu hyvää mieltä..
 
Ei näy vieläkään menkkoja, vaikka jo kp34! Ei siis tietoakaan enää entisestä säännöllisestä 28-päiväisestä kierrosta. Ja argh kun vaan negoja tulee testeistäkin!!! Niin raivostuttavaa!

Ei mulla muuta :D
 
Lauantai 3.11.2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki....kiertopäivät.............yrityskerta......oma ikä. lapset

tillukas.........kp53/28-33.............yk5.................32v..........2/08,2/11

Alabama......kp38/30.................yk1....................?..........?,?
Hemu..........kp34/?..................yk?.................?..........?,?
terp.............kp33/28....................yk2..............28v......9/10, 2/12
amylee........kp33/28-30..............tjot.................?.........-04, -10
Äidin onni.....kp32/36-40.............yk2.................29v......-07, -10

Äitikissa.......kp28/(28)32-36(45)...yk8................32v.....-07,-08
liiisu.............kp27/28-30...............yk4.................?.......-07,-09
ViiruP...........kp 25/25-28..............yk 2...............24v.......11/08, 10/11
härkäneito..kp23/33-34............yk2.................24v........-08, -09
suhveli.........kp22/27-30.............yk3................28v.......9/08, 11/10
Toive3.........kp22/28-34...............yk1................?........-06, -09

Sunflower....kp19/24-28.............yk24................?........?,?
angelbird....kp20/32.....................yk2...............27v.........12/06, 4/09
Tintti83.......kp18/32-36................yk4...............29v.........9/09, 3/11
dita.............kp16/?.....................yk1................29v........-07, -09

kemai..........kp5/24-25..................yk3..............25v......11/08, 7/11
Astre...........kp3/28-32...............yk1.............24v......6/09, 12/11
Aliila............kp3/28-54..............yk5.................30v.......-07,-09
Väpä08.......kp3/?........................yk1................25v.......09/08, 11/09

keksipurkki..kp?/25-26.................yk16................25v.......9/08, 11/10
suan............kp-/-........................yk-...............24v......-08,-09






Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti yk2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
tänään kp20/32 :) oviskipua havaittu eilen illalla tänään ei enään mitään joten toivotaan et noi laskurit pitää paikkansa ku unohdin ovistikut tilata. eilen aamulla myös pupuiltu et toivotaan et oli jotain hyötyä siitä kun tänään tuskin tulee piettoja heiluteltua..
 
Tsemppiä jokaiselle uuteen kiertoon startanneelle!

terp toivottavasti saat alkuviikosta rehdin plussan testiin! :)

ON: tänään kp32/36-40 ja nyt alkaa jo vähän jännittää. Tuo kp 40 tulisi täyteen isänpäivänä. Vitsit miten mukava isänpäivälahja olisi plussa raskaustestissä. Parempaa lahjaa on vaikea keksiä. :heart: Toisaalta kyllähän tässä on lukuisia mahdollisuuksia edessä jatkossakin, jos ei nyt olisi sattunut tärppäämään. Kaiken maailman repäisyjä on tuntunut, mutta tiedä sitten mistä johtuvat. Voihan se olla, että nyt on lyhyt kierto ja vuoto alkaa parissa päivässä. Onneksi ensiviikko on täynnä ohjelmaa, ei ehdi liikaa pohtia tätä asiaa! :D
 
Viikonloppuja!

Eipä tarvitse tässä kierrossa testailla. Tuhru alkoi tänään, ja mahassa sellainen kutina, että tädin kyläily alkaa toden teolla huomenna. Harmittaa kovasti, mutta eipä tälle mitään voi. Vähän huolestuttaa, kun tuntuvat olevan nuo kierrot lyhenemään päin. Kaksi edellistä oli muistaakseni 25 ja 26 päivää, ja tästä näyttäisi tulevan 27 päivää. Nyt kun tikutin vielä oviksenkin kp 16, niin olen huolissani luteaalivaiheen pituudesta. Kyselin kiertojen lyhentymisistä gyneltäkin silloin taannoin kun kävin, mutta se ei ollut lainkaan huolissaan. Sanoi vaan, että kun vauva on tavoitteena, niin kiertoja tulee seurattua tarkemmin kuin muutoin. Onhan se niinkin, mutta kun en ole enää mikään nuori (vaikka en niin kovin vanhakaan), niin vähän huolettaa.

Sori tuli nyt kovin omanapaista tekstiä, kun ärsyttää niin kovasti tuleva tädin vierailu.

Terp, toivotaan että haamu siitä vahvistuu!
 
Tintti, alkoivat joo. :( Taidan tuntea oman kroppani paremmin kuin luulinkaan. Jostain syystä ei ollut missään vaiheessa päättynyttä kiertoa sellaista oloa, että olisi voinut käydä tärppi. Tänään mulla on siis kp1.

Ajattelin huomenna soitella neuvolaan ja kysellä tuosta luteaalivaiheesta. Ei ne varmaan osaa sen kummemmin ottaa kantaa suuntaan tahi toiseen, mutta tuleepa itselle sellainen olo, että on tehnyt asian suhteen jotakin.

Olikos täällä vielä muita loppukiertolaisia eli onko lähiaikoina toiveita saada plussia tähän ketjuun? :)
 
liiisu: mullahan on kans ollut nyt näissä kahdessa kierrossa tosi lyhyt luteaalivaihe. Mulla varmaan hakee kierto paikkaansa ja imetys vaikuttaa. Ehkä multa ei edes vielä irtoa munasolua tai sitten keltarauhasen toiminta on imetyksen takia huonoa tms.

Löysin netistä tälläsen, jonkun lääkärin kirjottama:
"imetyksen aikana hedelmällisyys on vähentynyt merkittävästi. Alussa hedelmällisyydessä on lähes täydellinen lama, jolloin munarakkulan normaalia kehitystä tai munasolun irtoamista ei tapahdu. Tätä seuraa kuukautisten palattua vähentyneen hedelmällisyyden kausi, jonka aikana munasolun irtoaminen saattaa häiriintyä tai keltarauhasen toiminta on vajavaista raskauden ylläpitämiseksi."

Nyt mulla on ihan hyvä fiilis sen suhteen, että eiköhän me vielä vauva saada koska ollaan nuoria ja oon aikaisemminkin tullut helposti raskaaksi. Tohon mä nyt luotan.. Alkuviikosta olin aika alamaissa ja vauvan kaipuu oli kova.
 
Heippa vaan, viikonloppu alkaa taas vedellä viimesiään. Onneks tänään vielä Tanssii tähtien kanssa tulossa, joten jotain mukavaa illalle=)

Luulin että ovis oli silloin kp13 ja silloin tilaisuus käytettiin hyväksi. Kunnon oviskivut tulikin sitten vasta kp15 eli perjaintaina, ja nyt oli melko kiire viikonloppu eikä oikein taidettu osua tuohon otollisimpaan aikaan. Lisäksi ovis tais tällä kertaa tapahtua tuolta mun kaiketi tukossa olevalta puolelta, joten raskaustoiveet tälle kierrolle ovat aika matalat:|
Onneks meillä on talonrakentamisessa tulossa jänniä aikoja tälle kuulle, joten mukavaa odotettavaa sen osalta tiedossa. Miehelle jo tuossa aiemmin päivällä sanoin että alkaa jo hiljalleen valmistautua seuraavaan kiertoon, sillä sitä odottaa tärkeä tehtävä, eli mun raskaaks saattaminen:LOL:

Terpille tsemppiä testailuihi!! Jännää!:D
 

Yhteistyössä