Kolmatta kaipaavien syksy 2012

onnea plussanneille!
Omaa napaa: kävin lapsetomuuspolilla ja minulle tehtiin aukiolotutkimus kaikki pitäisi olla hyvin.Sanoi kyllä,että jos joku tukos on ollut niin eipä ole enää. Tänään kävin verikokeissa ottivat keltarauhasarvot ja maitohormooniarvot. Tulokset niistä selviää ensiviikolla menkkojen alun kunniaksi.
Oireista: Minä olen 1,5v aikana kehittänyt itselleni vaikka sun mitä oireita ja testissä on sitkeästi nega. Itse osaan oireiden kehittämisen todella hyvin. Olenkin päättänyt että testaan vasta kun menkat ovat vähintään 4pv myöhässä niin pitäisi näyttää testinkin oikein!
Itsellä mennyt maku koko vauvatouhuun. Ärsyttää että lapsen teko voi olla näin H****** vaikeeta.
Tsemppiä kuitenkin kaikille!
 
Taidampa noudattaa "keksipurkin ohjetta ja testata vasta ensi viikolla, esim. ke jos kuukautisia ei ala kuulumaan. Pessimisti ei ikinä pety. ;)
Tuo ihmismieli on kyllä hyvä kehittämään kaikenlaisia ihmeoireita. Jotenkin nyt on vaan ollut jotenkin niin erilaisia oireita tuon ovulaation jälkeen. Nytkin tuota vatsaa ajoittain juilii, palelee, rinnat ovat arat yms. Nämä voi tietysti olla merkki tulevista kuukautisista.... Ei se auta kuin odottaa ensi viikkoon.
Jotenkin on sellainen fiilis, että tämän kolmannen saaminen on useamman vuoden projekti. Kohta on mennyt vuosi siitä, kun aloimme asiasta keskutelemaan. Kevään ajan asiaa pohdittiin ja toukokuussa projekti aloitettiin. Puolivuotta yritystä takana ja nyt vasta ensimmäisen kerran on sellainen olo, että saattaisi tärpätä, kun ollut noita oireita yms. Jotenkin vain tuntuu, että meidän tuurilla kyllä tässä taidetaan vielä uuteen kiertoon joutua. :(
 
täällä nopsaan tulin lueskeleen ja kertoon kuulumisia. on jäänyt tuo palstailu vähemmälle kun eipä ole mitään mietittävää tai jännäiltävää.. ovis tulossa ens viikolla ja kas kumma miehen iltavuoro viikolle. jolloin ei yleensäkään olla peittoo heiluteltu ku ei ikinä tuolloin jaksa.. nyt pitäis jostain löytää inspiraatioo siihen..

onnittelut plussista ja tsempit muille :)
 
Hei vaan kaikille!

Mukaan varmaan mahtuu vielä :) Eli täällä olisi myös yksi kolmannesta lapsosesta haaveileva. Edelliset on 07 ja 09. Ja nyt huomaan, että olen jo ihan täysin onnistunut unohtamaan kaikki vauvan odotuksiin liittyvät jutut, kun lueskelin noita teidän keskusteluja :O Ihan kaikki yk:t ja kp:t yms :) Mutta tästä ne taas alkaa muistua pikku hiljaa mieliin. Mulla on nyt ensimmäinen varsinainen kokonainen kierto menossa kierukan poisottamisen jälkeen. Jos kierron pituus on ennallaan eli suurinpiirtein se 28 niin tänään pitäisi kuukautisten alkaa. Tosin kierto saattaa olla kyllä ihan mitä vaan... Ensimmäisen lapsen jälkeen ei missään vaiheessa ole kuukautisia juuri ollut ja sitäkin ennen olin 10v. e-pillereillä, joten mulla ei ole oikeastaan mitään aavistusta oman kiertoni pituudesta... Mutta jänniä aikoja elellään ;)
 
Heippa. Mä jännitän, että alkaako menkat huomenna..toivottavasti ei ollenkaan! Vaikka menkat tuliskin niin oisin onnellinen, jos kp ois enemmän kuin edellisessä kierrossa, mikä oli vaan kp 24. Sit ois munasolulla ees jonkunlainen mahdollisuus kiinnittyä!
 
Tervetuloa mukaan Hemu2! Kiva kun porukka sen kuin kasvaa.

Mitäs Kemai, alkoiko menkat vai mikä on tilanne? :)

Mulla on tänään kp 21 ja dpo noin 4. Ei siis mitään uutta raportoitavaa. Täytyy odotella vielä hyvä tovi, ennen kuin joko alkaa menkat tai voi alkaa testailla.
 
Mulla ei menkat alkanut eilen eikä ole vielä tänäänkään alkaneet. Pitihän se raskaustesti jo aamulla tehdä, mutta eipä siihen mitään tullut. Eli kierto on ilmeisesti vaan nyt pidempi kuin se 28. Meinaa jo nyt alkaa turhauttaa, kun ei tuosta kierron pituudesta ole hajua, enkä edes ovista pongannut eli ei mitään käsitystä, mitä nyt tuleman pitää. Olen vaan niin hätähousu...
 
Sunnuntai 28.10. 2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki....kiertopäivät.............yrityskerta......oma ikä. lapset

tillukas.........kp47/28-33.............yk5.................32v..........2/08,2/11

Aliila............kp32/28-54..............yk4.................30v.......-07,-09
Alabama......kp32/30.................yk1....................?..........?,?

Hemu..........kp29?/?..................yk?.................?..........?,?
Astre...........kp28/30.....................tjot.............24v......6/09, 12/11
terp.............kp27/28....................yk2..............28v......9/10, 2/12
amylee........kp27/28-30..............tjot.................?.........-04, -10
Äidin onni.....kp26/36-40.............yk2.................29v......-07, -10
kemai..........kp24/24.....................yk2..............25v......11/08, 7/11
Äitikissa.......kp22/(28)32-36(45)...yk8................32v.....-07,-08
liiisu.............kp21/28-30...............yk4.................?.......-07,-09

ViiruP...........kp 19/25-28..............yk 2...............24v.......11/08, 10/11
härkäneito..kp17/33-34............yk2.................24v........-08, -09
suhveli.........kp16/27-30.............yk3................28v.......9/08, 11/10
Toive3.........kp16/28-34...............yk1................?........-06, -09
Sunflower....kp13/24-28.............yk24................?........?,?
angelbird....kp13/32.....................yk2...............27v.........12/06, 4/09
Tintti83.......kp12/32-36................yk4...............29v.........9/09, 3/11
dita.............kp10/?.....................yk1................29v........-07, -09

keksipurkki..kp?/25-26.................yk15................25v.......9/08, 11/10
Väpä08.......kp?/?........................tjot................25v.......09/08, 11/09
suan............kp-/-........................yk-...............24v......-08,-09






Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti yk2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Taas listaa päivitetty, tervetuloa uusille mukaantulijoille. Tottakai lisää porukkaa mahtuu :) Onnea haamuilijoille/plussaneille. Kertokaa sitten kun teidät saa siirtää kokonaan tuonne plussa rivistön jatkeeksi.

ON: Odotellaan menkkoja täällä, tiistaina pitäis alkaa. Mulla ei ole ollut koskaan mitään oireita alkuraskaudessa paitsi että menkat on jääneet pois. Jonkun harvan kerran ne ovat myöhästyneet ilman syytä, mut melko säännölliset ovat olleet. Joten mä testailen vasta kun menkat eivät ala kuulua. Mut tää kierto kyl tuntu menevän ihan mönkään. Kerkeämpä syömään foolihappoa toisenkin kuukauden :)
 
Tervetuloa uudet!

Täällä ootellaan testituloksia niillä päivillä olijoilta! :)

Täällä taitaa olla dpo0-1... pe iltana o-testi vielä puhdas nega. Eilen aamulla suht selkeä plussa. Siihen loppui tikut, mutta sitten limat pukkas eilen illalla ja nyt tuntuu, että ne ois loppu jo.. outoa. Silti jonkinlaista oviskipua vielä tuntuu. Tai jotain jomotusta ainakin! En siis tiedä, että oliko eilisaamun plussa sitten lh-huipun loppumetrejä, ja onko huippu minulla todella lyhyt ja alkanut jo pe-la yönä.. ja oisko sit ovis alkanut jo eilen illalla... no nyt jännäillään sitten pari viikkoa! Piiiiiiinaa.
 
Keksipurkki meillähän esikoista yritettiin 2,5 vuotta ja kävin sitten aukiolotutkimuksessa. Siinä samalla toinen munatorvi ilmeisesti aukesi koska raskauduin heti samasta kierrosta. Toinen jäi tukkoon. Kuopustakin aloin odottaa heti kun annettiin lupa vähänkin tulla. Nyt aikaa on kuitenkin mennyt jonkin verran joten voi olla että ovat jälleen molemmat tukossa, aika näyttää tämän.
Mutta että tsemppiä nyt kovasti teille ja toivotaan että vikana olis teilläkin juuri nuo tukokset mitkä nyt olis tieltä pois:) Niin ja missä kävit tutkimuksessa? Ite oon kans miettiny että olis aiheellista mullekin mikäli raskautta ei sitten yrittämisistä huolimatta ala kuulua, aattelin että haluisin ehkä tutkituttaa jo 6kk yrityksen jälkeen jos sinne asti tämä yritys joskus etenee. Täällä meilläpäin ei vain taida olla yksityisiä (eikä kyllä julkisiakaan) mitkä sitä tekee: / Ja mulla se tutkimus oli vielä ihan helvetillisen kipeä kun tuli synnytyssupparit aina veden ja ilman ruiskutuksen jälkeen|O
 
Dita: kävin tossa gravidtaksissa. Lääkärinä Eero Varila. On vaan niin pirun turhauttavaa kun ekat on melkeen lähteny ajatuksesta ja tässä vaan kestää ja kestää ja kestää. :'(
Ja en usko et mihkää hoitoihin mennään jtn lääkkeitä voin alkaa syömään,mutta siihen se taitaa sitten jäädäkkin. Ovat niin kalliita ne "rankemmat" hoidot ja onnistumista ei voi kuitenkaan taata.
 
Ei oo vielä menkat alkanu. Voihan ne alkaa koska vaan, mut kunhan tulis ees muutama lisäpäivä kiertoon, niin oisin iloinen :) mut katsotaan..aika helposti alan elättelemään toivetta, että oisin raskaana..
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille :)

Täällä jännäillään kp:lla 29/(2:cool:30 ei näy menkkoja, eikä oireita siihen suuntaan, mutta äkkiäkös ne yllättää vaikka hillitön palelu, repäisykivut alavatsalla, hirvee vitutus (ollu aina jostaa syystä heti alkuraskaudes), onkin seurana :D Lauantaina testattu nega ja nyt en testaa ennen ku vaik loppuviikost jos ei tulis menkkoi.

Nyt jos uus kierto alkaa ni varmaan ensimmäinen yrityskierto tulee samal siitä, ei täst tjot ajattelust tuu täälläkään oikein mitään :D
 
Sunflower11
kp 15 ja ovistesti vieläkin negaa. Muutamissa aiemmissa ollut kp 14-15 ovis eli nyt taitaa taas myöhästyä.. kuhan ei jäis taas tulematta. Kahdelle kierrolle ois vielä lääkkeet.
 
Juu, kertoilkaahan tilanteesta Astre, Aliila, Kemai ja terp! Niin kovasti plussia toivotaan :)

Omasta navasta sen verran, että plussaviiva vahvistui ja menkat eivät ole alkaneet, joten plussainneisiin tästä kai on siirryttävä.

Toivon sydämestäni, että kaikille täällä se pikkuinen vielä suotaisiin.
 
Täällä alkoi menkat, lyhyt kierto taas. Kyllä harmittaa, kai se imetys sit vaikuttaa hormoneihin ja siksi luteaalivaihe on onnettoman lyhyt?? Täytyy toivoa, että seuraava kierto ois pidempi. Ja kai se kierto on sekaisin kun on vasta kolmas alkamassa synnytyksen jälkeen. Kamalaa kun rupean jo ajattelemaan, että vuodan vielä vuoden päästäkin kolmen viikon välein..Mut ei kai tässä muuta voi kuin ihmetellä ja katsella eteenpäin eli nyt on kp 1/24-25, yk 3. Luulin, että oisin raskautunut heti koska aikaisemmat raskaudet on alkaneet yk 1:stä, mut sillon en kyllä oo imettänyt..

Tuli nyt omaa napaa kun ketuttaa!!! Mutta onnea Alabama!! :)
 
Tsemppiä Kemai uuteen kiertoon!

Mulla kans kierrot vielä ehkä hiukan sekasin edellisen raskauden ja imetyksen jäljiltä ja mullakin taitaa olla kolmas tai neljäs meneillään. Ensimmäiset+toiset oli normi 30pv, kolmannet vaan 21pv ja ja nyt menos sit siis kp30.

Mites muut loppukiertolaiset? Onko oireita? :)

Täällä jännäily jatkuu, ei menkkoja ei menkka oireita... Palelee edelleen, vituttaa edelleen ja ei oikeastaan mitään muuta mihinkään suuntaan :D Eli vähintäänkin hyvin epäselvää :D
 
Täällä edelleen odotellaan menkkoja, kp30 olisi niinkuin nyt. Tänä aamuna oli ihan pakko testikin tehdä, mutta negahan se oli. Taitaa vaan olla kierto sekaisin vielä kiurukan jäljiltä. Viikonloppuna oli ihan sellainen menkkaolo koko ajan ja olin varma, että alkaa minä hetkenä hyvänsä, mutta enää ei edes tunnu siltä. Nyt vaan toivon, että alkaisi ne menkat pian ja päästäisiin uudelle yrityskierrokselle, kun ei näköjään tästä kuitenkaan tärpännyt. Ärsyttävät päivät menossa!!!
 
Heipsan!

Astre, kiitoksia kysymästä. :) Tällä loppukiertolaisella ei ole muita oireita kuin hillitön palelu (jota on siis aina ennen menkkoja) ja ilmavaivat, jotka johtuu varmaankin liiasta ruisleivän syömisestä. Näillä mennään. :) Oviksesta on varmaan nyt n. viikko, ja kauheasti tekisi mieli testata, mutta yritän malttaa olla testaamatta, kun eipä tuosta taida olla tässä vaiheessa mitään hyötyä.
 
Heippa kaikille ja tervetuloa palstailemaan kaikille uusille jäsenille!

Kuukautiset eivät vieläkään ole alkaneet, nyt menossa kp 34. Vatsaa edelleen kovasti juilii ja finnejä pukkaa! :)

Eilen töissä tein epätoivoisena testin päiväpissasta. No negahan sieltä tuli ja pettymys kova. Otin testin kuitenkin kotiin mukaan ja sen tunnin aika testi oli muuttunut positiiviseksi! Roskisplussiin ei saisi luottaa.... mutta kyllä se pisti vähän miettimään, että oliskohan sitä kuitenkin tärpännyt, kun nuo menkatkin ovat jo myöhässä. Jos sitä huomenna testais ihan aamupissasta noilla halppistesteillä. Laatikossa on myös tuo CB:n viikkodigi, mutta sen taidan tehdä vasta viikonloppuna, jos nuo menkat eivät sitä ennen ala!

Intoa, yritystä ja plussatuulia teille kaikille! :)
 
Oi että, monella kyllä niin jännät ajat! Peukkuja pidän kaikille!

ON: kp19/27-30 ja dpo 3-4. Tuskainen viikko vielä kestettävä ennen kuin uskaltaa alkaa testailemaan. Mähän olen sitten heti oviksesta alkanut kehittämään taas sitä alavatsan juilintaa... samanlaista kuin oli viime plussasta heti hedelmöityksen jälkeen. Se juilinta ei saa mua kuitenkaan elättelemään ihmeempiä toiveita, koksa edellinen plussa päätyi keskenmenoon. Toivoisin siis tuntemusten olevan täysin päinvastaisia, mikäli joskus taas tulen raskaaksi.

aliila, joko testasit?? entäs astre?
 
No testasin.... NEGA! Perk...le! Voit,että tämä sitten on ärsyttävää. Kuukautisia ei siis vieläkään kuulu. Eiköhän ne loppuviikosta ala. Ovulaatio oli selvästi tuolloin ma-ti, joten kait tämä luteaalivaihe minulla ollut tavallista pidempi, koska noista päivistä on kulunut nyt tuo 14 pv... En tiedä... Eikähän ne menkat kohta taas ala, kerta tuo testi näyttää Neg. Pitää yrittää nyt jotain positiivistä tässäkin negasta kehitellä.
Pikkujoulukausi tässä kohta alkaa. Mukavaa, kun saa kerrankin hyvällä omalla tunnolla lähteä käymään jossain viihteellä, eikä tarvi mitään raskauksia/pahoinvointeja yms. sellaista ajatella. Edellisestä baarikäynnistä onkin aikaa se vuosi. :)
Onko teillä muilla pikkujouluja tiedossa!?

Parempi plussa tuulia teille muille, mites muille on käynyt? Meillä nyt vain sitten jännätään milloin alkaa KP 1. ;)
 
aliila, no höh :( toivottavasti ne menkat nyt sieltä sitten tulis, jos tullakseen ovat.

Meillä on pikkujouluja tiedossa kyllä... mutta koko kesä oli täynnä häitä, että kovasti paljo ehdittiin humputella, niin ihan mukavasti pikkujoulut menis ihan selvin päin. :) toivoisin kovasti, että pikkujouluaikaan meillä olis miehen kanssa keskenämme pienoinen salaisuus kannettavana :)
 

Yhteistyössä