Kolmatta kaipaavien syksy 2012

sun :hug:

dita me ollaan nyt 1,5v asuttu omassa talossa ja muistan paremmin kuin hyvin, miten tuskaista suunnitteluvaihe olikaan! Oli ihan liikaa vaihtoehtoja! Lisäksi meillä syntyi kakkonen juuri rakennuksen aikana ja häät oli tulossa seuraavana kesänä, joten turhan paljon perheaikaa ei ainakaan ollut :D mutta niin vain selvittiin ja elämä on rauhoittunut :) tsemppiä projektiin!

terp sama vika, en muista ja ehkä jaksakaan kaikkia pinoja päivitellä.. tulee kirjoiteltua eniten siellä, missä parhaiten viihtyy, kuten nyt täällä.

Piinailijoille jaksamista, ja kertoilkaas mahdollisista oireista! :)

Täällä alkaa enterorokko vihdoin helpottaa... rakkulat edelleen käsissä, mutta kipu alkaa hälvetä. Jaksaa jo vähän hymyilyttääkin. Onneksi kierto on alussa ja ollaan ehkä oviksen aikaan parannuttu ja rautaisessa kunnossa, hih :)
 
Suhveli oli kyllä melkosen kuulonen rokko teillä! No jos jotain positiivista niin onneksi nyt eikä sitten odotusaikana ;)

Täällä ei mitään maatamullistavaa, olo on ollu tänään aika normaali. Kp 23 menossa ja jotenkin toiveet raskautumisesta alkaa päivä päivältä hälvetä..alan jo hiljalleen valmistautua seuraavaan kiertoon. Ihanaa kun maanantain työpäivä jo takana, nyt vielä pari päivää niin alkaa olla viikonloppu käsillä, tätä tää elämä välillä on, välillä ootetaan viikonloppua ja välillä plussatestiä :D
Onneks sitä välillä muistaa pysähtyä ja nauttia vaan tästä hetkestä:heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Vielä en ole oikein raskaana oloa ehtinyt sisäistämään ja nyt on onneksi niin hektiset tilanteet päällä ettei sitä ehdi miettimäänkään. Hämmennyksen vallassa onnellisesti hetki kerrallaan. :)

Tähän pinoon saan varmaan vielä osallistua, vähän ehkä tavallaan harmittaa että kuumeiluni oli näinkin lyhyt kun kerrankin sain aikaiseksi johonkin alkaa kirjoitella.. Kumminkin minut voi siirtää plussanneisiin, pääseehän sieltä sitten takaisin jos homma ottaa takapakkia.

Kaikille nopeita piinapäiviä, plussaonnea ja tsemppiä toivottelen! Hyvää yötä! :heart:
 
Täällä meni pasmat ihan sekaisin. Vuoto loppui toissa iltana ja alkoikin sitten viime yönä uudestaa. :kieh: Viikon vaihteessa pitäis ovista olla, mutta mitenkäs jos tuo vuoto ei asetu? Kun eihän tämä voda muulloin kun vessassa käydessä, muuten ei tule mitään. En voi käsittää.. Just näiden vuoto ongelmien takia kieruka otatettiin pois niin kierukka lähti ongelmat jäi. ARGH!! :mad:

Sunflower11 Pahottelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:
 
Sunflover:hug: voimia sinne ja uutta uskoa seuraavaan kiertoon. Meillä esikoista yritettiin 2.5 vuotta ja se oli tosi raastavaa aikaa..

Täällä nyt kp24 menossa. Huonoa oloa on ollu tänään ilmassa ja mahaa juilii yötä päivää. Vielä joitain päiviä pitää piinailla ennen kuin ois menkkojen aika. Ovis oli aikasin, kp13 joten voipi olla että menkat alkavat jo perjantaina, tai toivottavasti eivät ala :D Mies tosin on melkein varma että oon raskaana, oon kuulemma silloin just näin äkänen mitä oon ilmeisesti ollu tässä parisen päivää :LOL:

Joo nyt tyttöjä iltapuurolle ja toivottavasti nukahtavat helposti, ois ihana käpertyä sänkyyn ja kattoa illan leffa ennen nukkumaan menoa. Se on sitten huomenna taas aikanen herätys töihin.
 
Onnittelut plussanneille:heart: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :hug:

Menkat on menossa ohi ja ovista odotellessa. Itse ajattelin ottaa rennomman asenteen tähän hommaan kun kroppa kuitenkin toimii. Plussan saa yleensä silloin kun sitä vähiten osaa odottaa. Tsemppiä piinailijoille.
 
Heippa!

Täällä myös kolmonen toiveissa, tyttö 2004 ja poika 2010 on ennestään. Ilmoittauduin tuolla jo toiseenkin ketjuun, mutta tämä oli mukavan tuore, niin hypätään täälläkin porukkaan =)

Varsinaista yritystä ei ole päällä (paitsi ehkä itsellä hieman oviksen tikutusta ja oireiden kyttäilyä..) mutta tervetullut olisi kolmonen kovasti.
Kp on nyt 16/28-30, petipuuhia ehdittiin harrastaa kp 11 ja kp 13, ovistestiin tuli plussa kp 14, jotta saa nähdä jaksaako simpat sinnitellä (mies harmillisesti reissussa justiin kun ovisplussa pärähti =/ ) No pientä toivoa lienee.. Oviskipuja oli kp 14 illalla ja sen jälkeen ei juurikaan. Nyt sitten vaan odotellaan ja odotellaan..
 
Amylee tervetuloa mukaan, kiva kun tulee uutta väkeä porukkaan!:)

Taas uusi päivä käynnissä ja kp siis 25. Huono olo jatkuu ja väsyttääkin jonkin verran, kyllä hieman alkaa toiveet heräillä siihen suuntaan että tämä sitä itseään voisi olla.. Oikein ei uskalla näitä ajatuksia ääneen paljo sanoa, miehellekään en oo viittiny oloista paljoa raportoida sillä hyvin voi ne menkatkin sieltä tulla. Menkkakipuja on kyllä, mutta niin niitä tais olla edellisissäkin raskauksissa..
 
Tervetuloa Amylee mukaan juttelemaan! :)

Dita sun oireet kuulostavat oikein hyvältä. Kuinka kauan aiot malttaa olla testaamatta? :)

ON: Mulla on kp10, joten ovisajat lähestyvät uhkaavasti. Toivottavasti saan huomenna gyneltä jotakin vinkkiä siitä, koska ovis mahdollisesti olisi käsillä. Olen nyt tässä kierrossa tikuttanut pari kertaa ovista ihan senkin takia, että oppisin tuntemaan oireet paremmin. Tänään on tuntunut siltä, että haluja olisi, mutta kun tikuttelin, niin ei ollut kyllä merkkiäkään oviksesta. Eilen testi näytti selkeämpää viivaa kuin tänään, mutta ei ollut lähelläkään plussaa. Siis kysymys kokeneemmille tikuttajille: voiko testitulos vaihdella paljonkin ennen plussaa? Eli just niin, että ensin tulee haaleaa plussaa, sitten ei näy oikein mitään ja sitten testiviivanen taas vahvistuu?

Plussapuhureita ja kärsivällisyyttä kaikille odottamisen odottamiseen!
 
Liisu jos menkat pysyy poissa niin ajattelin että joko perjantaina tai lauantaina testaisin. Haluan tehdä sen viikonloppua vasten niin on sitten pari vapaapäivää aikaa sulatella tulosta, oli se sitten mikä hyvänsä. Ja ensviikon viikonloppuun en kyllä malta oottaa, ja sillon on meidän tytön synttäritkin, joten näiden pähkäilyjen jälkeen olen päätynyt tuohon tämän viikon pe/la:LOL:
Ite esikoisen yrittämisen jälkeen tikuttelin ovista mutta en kyllä yhtään muista miten ne viivat meni.. muistaakseni osuin aina hyvin siihen oviksen ajankohtaan ja mulla kun se viiva alko tulemaan niin sitten se päivä päivältä vahvistu ja oli lopulta tummempi kuin kontrolliviiva. Joku jolla on nuo tuoreemmassa muistissa, osaa varmaan antaa enemmän tietoa.
 
Heips ! Tulin kirjuuttamaan sen verran että kun ekan kerran tänne kirjottelin ja kyselin että mitenhän ovis menee kun söin pillereitä miten söin ja lopetin ihan ennen aikojaan ja tuli "menkat" vaikka vasta oli ollut ja se oli silloin vain tuhru vuotoa. sit oli masun nipistelyjä ja semmosia...liekkö ovista ollut. sillä se oli suht puoli väliä oikeaa kiertoa ja nyt tulee taas todellista tuhrua, mitään selkoa ei saa mitä vuotoa tulee mutta jotain. Siispä, voisinkohan nyt uskoa alkavan uuden kierron? mitälä luulette??:whistle: Olisi kiva olla hieman perillä jotta mitä ja millon kun vauva ajatus kytee koko ajan takaraivossa...

Plussa tuulia niitä pohtiville ja tsemppiä seuraavaan kiertoon sitä tarvitseville !!!
 
Iltaa!

Ilmoittautuisin joukkoonne kolmatta kuumeilemaan. Meneillään on kp 21/30 ja ihan ykskaks yllättäen päätettiin miehen kanssa viikko sitten, että saa se kolmaskin tulla jos on tullakseen ja mukavasti vielä sattui ovulaatiokin päätöksen kanssa samaan ajankohtaan, joten saa nähdä tärppääkö heti ekalla yrityskerralla niinkuin kahdesta ensimmäisestä on käynyt.

Pillereitä en ole koskaan käyttänyt, joten Väpän kysymykseen en osaa ottaa mitään kantaa valitettavasti.
 
Pahoittelut Tintille uuteen kiertoon joutumisesta. Tsemppiä mustiin päiviin!

Tervetuloa Alabama mukaan. :)

Kävin tänään gynellä ja kaikki näytti olevan kunnossa. Kovin nopeasti tuo paikat tsekkasi, mutta lasku oli niin iso, että kait gyne vaan osasi hommansa. ;) Hän epäili, että ovulaatio tapahtuisi n. kolmen päivän päästä, joten tiedänpä, mitä meillä ainakin tehdään viikonloppuna. ;)
 
Perjantai 19.10. 2012





Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki....kiertopäivät.............yrityskerta......oma ikä. lapset

tillukas.........kp38/28-33.............yk5.................32v..........2/08,2/11
Toive3.........kp34/32-34...............yk1..................?..........-06, -09

dita.............kp27/?.....................yk1..................29v..........-07, -09
Aliila............kp23/28-54..............yk4.................30v.......-07,-09
Alabama......kp23/30.................yk1....................?..........?,?

Astre...........kp19/30.....................tjot................24v........6/09, 12/11
terp.............kp18/28....................yk2.................28v........9/10, 2/12
amylee........kp18/28-30..............tjot...................?...........-04, -10
kemai..........kp15/24.....................yk2................25v........11/08, 7/11
Äitikissa.......kp13/(28)32-36(45)...yk8..................32v.......-07,-08
liiisu.............kp12/28-30...............yk4...................?.........-07,-09
ViiruP...........kp 10/25-28..............yk 2.................24v.......11/08, 10/11

härkäneito....kp8/33-34............yk2.................24v........-08, -09
suhveli.........kp7/27-30.............yk3..................28v.......9/08, 11/10
angelbird....kp4/32.....................yk2...............27v...........12/06, 4/09
Tintti83.......kp3/32-36................yk4...............29v...........9/09, 3/11
Sunflower....kp4/24-28.............yk24................?..........?,?

keksipurkki..kp?/25-26.................yk15................25v.......9/08, 11/10
Väpä08.......kp?/?........................tjot..................25v.......09/08, 11/09
suan............kp-/-........................yk-..................24v........-08,-09



Plussannneet:
lokakuu
Pupurtti yk2



Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Päivitetty listaa taas huomiselle. Tää viikko on mennyt töissä puskien pitkää päivää, et ei ole tännekään kerinnyt :) Tervetuloa uusille, laitoin teidät listaan. Pahoittelut tädin kohdanneille, tsempit uuteen kiertoon! Ja, voila, eka plussannut merkattu!

ON: ei sitten yhtään mitään. ovis oli kait, pupuilua ollut vähän vähemmän, kun tää rouva ei ole ollut kotona töiden takia. Tais mennä tää kierto ihan hukkaan. Noh, ens kierrossa sitten.
 
Kuumeisesti ovista odotan tulevaksi.. Mitään oireita ei ole ollut.. Ajattelin huomenna tikkuttaa näkyykö mitään. Netissä laskurin mukaan hedelmälliset päivät on 18.-23.10. Eilen ei ovistestissä näkyny kun haalee viiva. Joo, kuulostaa varmaan ihan kamalalta mutta minä niin kovasti tahtoisin pojan, oman pikku pojan. :) Tyttöjä kaksin kappalein.. Mieskin kapaisi kaveria "miesten juttuihin". :) Tietenkin pääasia on että on terve, mutta silti.. Kellään samanlaisia tuntemuksia?
 
Dita, joko olet testannut? Itse en millään malttaisi odottaa. Päivät kuluvat niin hitaasti, kun vain odottaa ja miettii, voisiko jo käydä ostamassa testin ja kokeilla huviksi ja ajankuluksi. Toisaalta sehän olisi hukkaan heitettyä rahaa, ei testi vielä näytä muuta kuin negaa, joten kai se on vain vielä viikko ainakin maltettava.

Haaveissa kolmas lapsi on ollut minulla oikeastaan keväästä lähtien, mutta en puhunut asiasta miehelle ennen kuin vasta viime viikolla. Liittyyhän siihen kolmannen lapsen tulemiseen tosiaan niin monta asiaa, joita täälläkin on jo pohdittu - Kuinka jaksaa kolmen kanssa? Auto? Asunto? Raha? Työhön liittyvät asiat? Saavatko kaikki lapset riittävästi huomiota? jne. Minusta tuntuu, että itse ainakin mietin ihan liikaa asioita, joskus voisi vain antaa asioiden rullata omalla vauhdillaan. Meillä on onneksi lähes kaikki suku ja ystävät samalla paikkakunnalla, joten tukiverkosto on olemassa, jos vaikka meinaisikin voimat loppua. Autonvaihtoakin mietiskelin, meillä kun on molemmilla lapsilla nuo turvaistuimet vielä käytössä, että miten sitten sinne kaukalo saadaan mahtumaan. No kyllä se vain jotenkin saadaan, pakko. Joskus muinoin ei ollut autoja ollenkaan… Talossa meillä olisi tilaa vaikka kahdeksalle lapselle, koska olen sitä mieltä, että esimerkiksi leikki-ikäinen lapsi ei tarvitse omaa huonetta. Mitä mieltä te olette, pitäisikö lapsella olla alusta asti oma huone vai voivatko jakaa huoneen pitkälle kouluikään asti?

Tyttö- vai poikatoive. Jos jompaakumpaa toivon vähän enemmän niin ehkä sitten tyttöä. Johtunee siitä, että meillä nuorempi on tyttö, joten heille tulisi sitten pienempi ikäero ja kun ovat samaa sukupuolta niin parin vuoden päästä yhteisiä juttuja voisi olla paljon.

Synnytyksistä. Minulla ei ollut kummassakaan synnytyksessä säännöllisiä supistuksia, joten oli hyvin vaikea tietää koska lähteä laitokselle, kun luulin, ettei synnytys ole edes käynnistynyt vielä. Supistukset kestivät kyllä kerrallaan 1,5 minuuttia, mutta tulivat vain 20 minuutin välein ja suht siedettävinä. Onneksi kuitenkin jokin ääni päässä on saanut lähtemään sairaalaan, sillä molemmissa tapauksissa lapsi on nähnyt päivänvalon n. 40 min sairaalaan saapumisen jälkeen. Virallisiin papereihin kätilö oli kirjoittanut kestoksi ensimmäisestä 9h ja toisesta 3h, en kyllä tiedä mistä oli tuollaiset arviot repäissyt...

Oireista. Itse muistelisin edellisistä raskauksista ainoastaan kiukkuisuuden olleen yksi oire, mutta jos nyt oikein tarkasti miettii niin suussa saattoi olla hieman rautainen maku ja jatkuvasti tuntui kuin pikkupöksyihin holahtaisi jotain vaikkei niin tapahtunutkaan. Nyt on noin viikko todennäköisestä ovulaatiosta ja eihän minulla tietenkään mitään oireita vielä ole enkä oikein usko tulevankaan. On tunne, että nyt ei ole tärpännyt, vaikka silti haluaisin testata! Millaisia oireita teillä on ollut aiemmissa raskauksissanne vai onko niistä jo ollut puhetta aiemmin?
 
Ei tullut plussaa meille tästä kierrosta, aamulla alko menkat. Ihan hyvä näin, oli vasta ensimmäinen yrityskierto ja nyt saa rauhassa miettiä mitä tunteita tämä herättää ja päättää että jatkuuko yritys. Ja vaikka välillä mua vähän hirvittikin kun ajattelin olevani raskaana, niin kyllähän se plussatesti olis mukavalta tuntunut. Eiköhän pysytellä valitsemmallamme tiellä ja kohti uutta yritystä!:D

Tervetuloa mukaan Alabama ja hyvää viikonloppua kaikille!!!
 
Harmillista dita, elättelin myös toiveita siihen suuntaan. Mutta uusi kierto, uusi mahdollisuus, itse olen huomannut että se pettymys häivenee kuukautisten mentyä, kun tajuaa, että taas on uusien yritysten aika.

Tänne ei liioin uutta, nyt on kp 18/28-30 (dpo 4?) eikä oireita mihinkään. Mahdollinen kiinnittyminenkään ei ole ehkä tapahtunut, eikä vatsatuntemuksia ole ollut minkäänlaisia.. Tänään ehkä ensimmäiset vatsan nippailut, joita on yleensäkin loppukierrosta, jotta ei voi siitäkään toiveita herätellä. Valkovuoto on ollut pari päivää hyvin runsasta, ei sitä kirkasta enää, mutta paksumpaa ja niin kun joku tulehdus vielä pukkais päälle =/
Ootellaan siis vain, onneksi on viikonlopulle kaikenlaista ohjelmaa, niin aika kuluu mukavasti muuta ajatellen =)
 

Yhteistyössä