kp 19 eli jo päivän pidempi jo kuin viimekierto! Pientä kehon kuulostelua ilmassa kun a) pelkään hieman, että täti tulee aikaisin kuten viimekierrossa ja b) hieman toiveikkuutta siitä, että olisin tässä kierrossa raskautunut... ollaan siis pupuiltu PALJON (ja päivittäin) tässä kierrossa ja ovulaationkin mielestäni bongasin todella selkeästi oireista (tuntemuksia alamasulla + todella isot pupuiluhalut jne) - tässä vaiheessa se on ihan äiti luonnosta kiinni tärppääkö tässä kierrossa. Jännäilen tuonne ensiviikolle, 11-15.12 meinaan testata, varmaan ekan kerran jo 11.12 mutta joka toinen pv sitten niin kauan kunnes täti kurvaa kylään (tai tulee +)
Suunnitelmat on selvät ja vähän jännäillään, mutta todella rennosti olen osannut tässä kierrossa ottaa olosuhteet huomioon ottaen.
Oireita ei ole sen kummemmin ollut. Tiistaina hieman jomotteli menkkamaisesti ja ajattelin jo, että "nonni, se oli siinä, täti tulee" mutta ei ole toistaiseksi näkynyt. Lauantaista saakka ollut kamalat ilmavaivat, mistä lie johtunevat. Yleensä mulla on ollut ilmavaivoja 1-2 vuorokautta ennen menkkoja, mutta nyt on kestänyt jo 6 päivää, että tiedä tuosta sitten. Mitenkään kovin erikoisesti en ole syönytkään, enkä mitään sellaistakaan että selittäisi tuota..
Pienessä toivossa siis elellään, mutta hyvin varovaisissa ja olen alkanut henkisesti valmistautua jo siihenkin, että ne menkat sieltä kuitenkin tulevat.
Anteeksi omanapaisuuteni ja
isot onnittelut busterille, jatkukoon raskautesi onnellisesti loppuun saakka
<3