Vauva Haaveissa 2013

Hyvää, lumista maanantaita kaikille!
Vihdoin meilläkin täällä vähän pohjoisemmassakin näyttää edes vähän talvisemmalta. tulis vaan kunnolla lunta! minä olen kyllä niin talvi-ihminen. :D lumi, pakkaset, takassa tuli, lautailu, ratsastus talvella, lapinkoirat, ihanat talvipipot ja toppahousut...

pink dream toivottavasti olis plussa! ei täällä tosiaan liiaksi niitä ole näkynyt...

Omista oloistani. Minä uskon ja luulen, että mulla oli ovis viikonloppuna. Kauanko ovis kestää? lauantaina olimma yksissä pikkujouluissa, jossa olin autolla. Siellä syötiin ihan kunnolla ja koko ajan mulla oli sellainen kivun tunne oikealla puolella alamahaa. ajattelin, että söin vain liikaa. Kipu oli pistävä ja viiltävä, vähän menkkakivun tapainen. No, eilen sitten sama kipu jatkui. Ja tänään en vielä ole tuntenut kipua, mutta sellaista vähän painontunnetta tuolla ihan alamahassa keskellä. hm. MUTTA jos nyt ovis, niin kerrankin aivan varmasti peitto on heilunut oikeaan aikaan ja useaan kertaan!:D saas nähdä kuinka jännittää tämä loppukierto ja vielä kun edellinen oli lyhyempi ku aiemmin.

*tahtoo jouluyllätykseksi raskausuutisen*:heart:
 
pink dream Pidellään peukkuja josko se oli oikeasti plussa! :) Ainakin pregcheckissä sanotaan, että testi on viallinen jos kontrolliviivaa ei tule (oli plussaviivaa tai ei) mutta ehdottomasti tilanteessasi olisin edelleen toiveikas josko se plussa olisi joka tapauksessa ollut aito! Uutta testiä kehiin pian :)
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream
pinkkihevonen toisillahan ovistuntemuksia on jonkin aikaa etukäteen ja toiset tuntee vaan yhden kovan vihlasun. Ja toiset ei mitään :D Kyllä noi kuulostais ovismaisilta ainakin, toivotaan että olikin jos on kerta talletuksiaki tehty :D

(.) Kp33, tarkistuslaskujen jälkeen dpo9 menossa. Ei mitään kummempia oireita vielä, ei kuulunu kiinnittymiskipuja tai -vuotoja. Naama kukkii ihan hirveesti, selkeitä hormooninäppyjä ja huomenna olis just tän lukukauden odotetuimmat juhlat, ylioppilaskunnan pikkujoulut ja oon vielä toinen juontajista :( Pitää varmaan jollain hapolla huuhtoa naama tänään et pahimmat paukamat häviää :LOL: Tän päivän aikana ilmestyny monta uuttä näppyä, vois olla merkki raskaushormoonistakin... Jos ei viikonloppuun mennessä kuulu menkkoja ni testiä kehiin.

Jännittää ihan hirveesti ystävän puolesta, on synnyttämässä esikoistaan :) soiteltiin eilen kuulumisia ja kertoi kipuilevansa kovasti. Heitin vitsinä et jospa alkaa syntymään yöllä. Ja tänään sitten laittoi päivällä viestin että ovat sairaalassa :) Ihanaa ku meillon lähipiirissä paljon vauvoja ja lisää tulee. Ehkä seuraava vauvva onkin sit jo meiän :)
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Huh, oonpa ollu koko viikonlopun jossain kiire maailmoissa. Täti on häädetty ja mies äksytetty niin, että varmana ei peitot heilu vielä huomennakaan, kun on niin pahalla tuulella, kun sille stressiärisin :D haha. No kuhan nyt loppuviikosta hempeytyis heiluttelee peittoja.

Tervetuloa muuten täällä oli joku uusi tuttavuus tuolla edellisellä sivulla ja nyt jo unohdin nimimerkin.

Joku kyseli ammateista ja tilanteista, niin täällä on ihan ihan uunituore koulusta valmistunut ja teen freelancerina tällä hetkellä oman alan töitä. Eli pientä yrittäjähenkisyyttä täällä päin havaittavissa.

Pink Dream kerro jo miten kävi täällä jännitetään ihan hulluna sun puolesta!

Näin unta viime yönä, että tein plussa testin. Oispa enneuni :D!
 
:heart:pLUSSA :heart:...apua ja kääk; me plussattiin!!! uskomatonta!

Niin ne oireet oli sitten oikeita oireita eikä kuvitelmaa...huh huh. Kädet tärissy muutaman tunnin ja oon vaan systerin kanssa vuoroin nauranu ja itkeny ilosta...meidän vauvoille tulee ikäeroa alle kuukausi, jos kaikki menee hyvin...

KIITOS kaikille kannustuksista ja mukana jännittelyissä...

väsyttää kamlasti mutta uni ei tuu...:saint:
 
Jättipaljon ONNEA ja vauvaliimaa matkaas pink dream!!!!:heart::hug:
ja tosi hienoa kun saatte siskosi kanssa samaan aikaan nauttia raskaudesta, ihanaa!!

Todella kannustavaa saada kuulla positiivisia uutisia:)

Mulle oli iso pettymys kun menkat alkoi - mä jo olin olevinaan niin kamalan raskaana. Mutta nyt uusin mielin uuteen kiertoon. On ollut upeita lomapäiviä miehen kanssa ja pitkästä aikaa olemme olleet yhdessä, nenut kiinni aamusta iltaan :)...
Nyt joulusuunnitelmia ja opiskelua ja työkeikkaa sopivissa määrin. Josko uutena vuotena sais vauvaplussia testailla...hope so!!!
 
Pink dream onnea ihan super paljon! Tää on ihan paras homma! Toi on niin ihanaa, että pääsette yhdessä oottelemaan siskon kanssa. Voin vaan kuvitella miten ihanaa! Onnea onnea onnea! Kyllä taas rohkaisi omaan yritykseen, kun tää välil tuntuu niin kummalta väännöltä. Ihana saada tämmöset uutiset tänne. Johan täältä plussataan nyt tasaseen tahtiin :)!
 
Kaislanen: niin se vaan aika rientää. Tuntuu hurjalta, että meillä on nyt yk4 - just tässä vauvahaaveet vasta käynnisteltiin, ihan yhteisellä päätöksellä (muutaki ku mun haaveilua siis..). Hyvä ku puhuit foolihaposta, munkin pitää käydä taas ostamassa!

Ihana kun monessa pinossa on plussaajia. Viimeksi kun jossain pinossa lueskelin jonkun plussanneen, iski plussakateus. Nyt ei sitä tunnetta vielä ainakaan ole.

).( Viimeksi aamulla tikutettu voimakas ovisplussa, oviskivut iltapäivällä ja nyt tuntuu tuolla alakerrassa sellainen tasainen juiliminen, milloin mistäkin. Eilen pupuiltu :D, joten täytynee toivoa, että tärppi käy. Tälle illalle ei mies enää kellisty vaakatasoon muuta ku nukkumismielessä (kiitos ihanat aamuvuorot, joita mieheni tekee tällä viikolla!). Nyt tulee jännäpäivät kyllä, sanonpahan vaan ku kerranki meni näin kohdilleen. Realistina, tokikaan en ihan hurjia toiveita elättele.. ;) Eli täällä tänään dpo0.
 
Busterille tsemppiä, toivottavasti kierto asettuisi pikaisesti ja pääset kuumeilemaan. Jos on vaikka stressiperäistä ni paussi voi tehä hyvääkin.

pink dream miljoonasti onnea ja sitä vauvaliimaa :) :heart:

ON Täti Punainen teki eilen yllätyshyökkäyksen ! Olin täysin unohtanu että 41päivän kierto oli epänormaali kierto ja laskin vaan sen mukaan et "viikon päästä pitäis tulla menkat". Olin eilen ensin järkyttyny et viikon liian aikasin mutta loppujen lopuks hyvä että kierto lyheni. Nyt meni siis 33päivään. Dpo oli vasta 10 et toivottavasti se aikaistuu tässä uudessa kierrossa ettei luteaalivaihe jää liian lyhkäseks.

Yritin aamulla käydä päivittää mut sivut ei auennu ollenkaan :/ Päivittelen huomiselle viel myöhemmin tänää tai heti aamulla.

Nii ja ihana ystäväni sai aikasin eilen aamulla viikoilla 37+6 melkein neljäkilosen pojan :) <3
 
Buster huippua! :heart:

tuohon aikasempaan kirjotukseeni vielä sen verran, että vähennetään yritysintoa hiukan pariks kuukaudeks. Jatketaan tjot-meiningillä, jos tärppiä ei kuulu ni ehin valmistua ens syksynä. Kevättalvella sit kaikki kikkakonstit käyttöön jos ei oo kuulunu. Tai jos tärppäiski sitä ennen ni ihanahan se vaan ois, eletään sen mukaan mitä tulee. En haluu kokonaan laittaa yritystä jäihin ku kuume on kova :)
 
Viimeksi muokattu:
Buster84 onnea ihan hirmusti!! Ihan mahtava homma. Johan meillä nyt plussia ropisee. Oispa itelläkin jo ens kierrosta.Muokkaus: tietysti tästä kierrosta :D! Pöhkö minä. Ei millään malttais enää odottaa.

Slallu ihana vauva uutinen kaverillasikin. Zemppiä kaikille tuo ajatus mielessä, että vielä jonain päivänä meillä muillakin.

Täällä laskeskelin, että viikonloppuna olis hyvät päivät heilutella peittoja. Pitääpä olla oikein ahkera ;)! Tänään tikutin ekan kerran tälle kierrolle, mutta vielä oli kyllä niin hailakkaa viivaa, että ehei hätä päivää.

Missäs muuten meidän ikipirtsakka annamay on??
 
Buster: hurjasti onnea ja vauvaliimaa matkaan :heart:

Slallu; minä mietiskelen aina välillä samaa työkuvioiden takia. Joskus järkisyyt on parempia ku tunnesyyt.. ehkä ;) Toivotaan kuitenkin, että plussa pärähtää vielä ennen tjottailua :D

Silmät ristissä, joten kipittelen petiin ja kirjoittelen ajatuksella taas huomenna. Jos ehtii, kaiken kiireen keskellä - miehen lapset tulossa syömään enkä voi keikkua foorumilla silloin, koska ovat teinejä, joten tajuavat muutoin homman samantien. Ja sitä en halua.
 
Vauva haaveissa 2013



Hyvää itsenäisyyspäivää!

Torstai 6.12.2012

angelblue....................... 35/30-32......................... yk 4 (C)
jjennaa......................... 34/29-34........................... yk 6
Helleka........................... 31/30............ 11/12........ yk 1.......... 1.
miss_piggy......... 31........ 30/29............ 02/12........ yk 7.......... 1.

Milk@................ 37........ 29/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.
Unja-O.............. 28......... 27/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.
s-atu................. 26......... 21/31........... 10/12........ yk 2........... 2.
Bambini............. 31......... 20/30............................. yk 4.......... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 20/31............................. yk 1.......... 1. yht

Hallittu kaaos..... 22........ 19/18........... 10/11......... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26........ 18/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.
annamay............ 23........ 12/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 12/27.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 11/29.......... 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 11/62........... 7/12.......... yk 4.......... 1.

Piitu_83............. 28......... 9/24............ 03/12........ yk 11.......... 2.
Nenni88............. 24........ 7/28............. 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 7/30-32.......... 9/12.......... yk 2...........1.
Slallu................. 25......... 3/33............ 09/12......... yk 3.......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 2
Bambini dpo 2
hallittu kaaos dpo 5
Milk@ dpo 13



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10

pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
kp 19 eli jo päivän pidempi jo kuin viimekierto! Pientä kehon kuulostelua ilmassa kun a) pelkään hieman, että täti tulee aikaisin kuten viimekierrossa ja b) hieman toiveikkuutta siitä, että olisin tässä kierrossa raskautunut... ollaan siis pupuiltu PALJON (ja päivittäin) tässä kierrossa ja ovulaationkin mielestäni bongasin todella selkeästi oireista (tuntemuksia alamasulla + todella isot pupuiluhalut jne) - tässä vaiheessa se on ihan äiti luonnosta kiinni tärppääkö tässä kierrossa. Jännäilen tuonne ensiviikolle, 11-15.12 meinaan testata, varmaan ekan kerran jo 11.12 mutta joka toinen pv sitten niin kauan kunnes täti kurvaa kylään (tai tulee +) :) Suunnitelmat on selvät ja vähän jännäillään, mutta todella rennosti olen osannut tässä kierrossa ottaa olosuhteet huomioon ottaen.

Oireita ei ole sen kummemmin ollut. Tiistaina hieman jomotteli menkkamaisesti ja ajattelin jo, että "nonni, se oli siinä, täti tulee" mutta ei ole toistaiseksi näkynyt. Lauantaista saakka ollut kamalat ilmavaivat, mistä lie johtunevat. Yleensä mulla on ollut ilmavaivoja 1-2 vuorokautta ennen menkkoja, mutta nyt on kestänyt jo 6 päivää, että tiedä tuosta sitten. Mitenkään kovin erikoisesti en ole syönytkään, enkä mitään sellaistakaan että selittäisi tuota..

Pienessä toivossa siis elellään, mutta hyvin varovaisissa ja olen alkanut henkisesti valmistautua jo siihenkin, että ne menkat sieltä kuitenkin tulevat.

Anteeksi omanapaisuuteni ja isot onnittelut busterille, jatkukoon raskautesi onnellisesti loppuun saakka :) <3
 

Yhteistyössä