Hakutulokset

1. maternel

Mun olis ihan pakko alkaa siivoomaan...

munkii oli ihan pakko ma-aamuna, ja ti-aamuna ja tänäänkin mut taaspa istun peppu penkissä kahvia ryystäen eikä intoa kotihommiin taaskaan löydy :(
  2. maternel

Helv..in hyvää huomenta

meil oli joskus joku jauhomato. ne kyllä suututti ja ällötti. Mutta myrkytyksellä niistä selviää, mutta v*****han se kun joutuu kaiken pois heittämään kuivakaapista ja myrkkymiehelle maksamaan. Voimahali ötökkäsotaan!!! :hug:
  3. maternel

Voihan sen eron näinkin ilmoittaa...

voih, voimia sinulle :hug:
  4. maternel

Mitä mieltä KUMMITÄDISTÄ, joka....

siis miksi tollainen ihminen on edes ikinä valittu lapsen kummiksi?? En todellakaan olisi missään tekemisissä ja minusta sinä voit irtisanoa hänet kummiudesta seurakunnassasi. tai siis vaihtaa "parempaan". Kumminhan kuuluisi olla lapselle turvallinen aikuinen ystävä ja tuo ei siltä eikä edes...
  5. maternel

G: Paljonko on painoindeksisi?

22
  6. maternel

Kuinka hienoksi pitää tällätä

juhliin pitää aina pukeutua niin kuin itse kunnioittaa juhlaa ja juhlan järjestäjää."ylipukeutuminen" kertoo mielestäni siitä että vieras kunnioittaa juhlaa, ymmärtää mikä vaiva on ollut niitä järjestää ja tajuaa päivän ainutkertaisuuden. Mitä sitten on ylipukeutuminen??? Tai mikä on...
  7. maternel

Onko teillä kaikilla ihana äiti?

kokoajan teen kaikkeni ettei minusta tule kuin hän ja mummini.. mut oma äitihän se aina paras äiti on..mut tsiisus sitä ihmistä :headwall:
  8. maternel

Laihduttajat:kuinka monta kiloa on tavoitteena laihduttaa?

4 kiloa pois olisi mukava saada
  9. maternel

Mielenkiinnosta kyselen

kuin mun elämästä.. :hug:
  10. maternel

Mitä tuli tänään postissa?

laskuja,mainoksia ja tiede-lehti
  11. maternel

mihin kaikkeen käytätte paprikaa?

dipattavaksi, pizzaan, wokkeihin, salaattiin,patoihin,täytettyinä, leivän päällä talvisin,grillivartaissa ja kasvishöystöissä, voileipäkakuissa.. vähemmän kesällä kun mielestäni talvella on sillä suurempi sesonki kun on hinnaltaankin vähän edukkaampaa. meillä oli kilohinta pompsahtanut 10,90...
  12. maternel

onko äidillä oikeus viettää omaa äitienpäivää ihan

valitettavasti sitä kai on pakko viettää oma äitienpäivä kiertäen 4 mummolaa....
  13. maternel

ekat menkat raskauden jälkeen?

mulla tuli tasan kk synnytyksen jälkee, oli runsaammat mikä normaalia koska kohtu vielä verestää ja kestivät kuusi päivää, kesto ihan yksilöllistä, esikoisen syntymän jälkeen (vuoden päästä ja monet ollut jo välissä ) tuli menkat jotka kesti 42pvää ja kun kävin gynellä,sanoi olevan normaalia.... :/
  14. maternel

hyi mikä mies.

:( miks noita pitää olla
  15. maternel

täydelliset naiset eilen?

:kieh: kiitti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  16. maternel

Jee! Vihdoin ja viimein J.Tukiaiselta paljatuskirja!!

heh :) kuulostaapa mukavalle mummelille, itse hieman sekavan isoäidin omistavana noi on niin hauskoja tapauksia! kai ne uppoo just sellassii joilla ei ole omaa elämää..
  17. maternel

mitä askarrella mummoille äitienpäiväksi pojan 1v 3kk kanssa??

mein poika teki taulut vuoden vanhana mummoille..ostin pieniä taulupohjia ja sormivärit, poika maalasi tautan räikeän väriseksi ja sitten maalasin pojan käden ja painettiin kädenjälki tauluun väärinpäin ja siitä tuli norsu. kehystin kuvat ja taakse kirjoitin "norsu väriviidakossa" ja...
  18. maternel

kyllä noi ruotsalaiset miehet on vaan niin HOT!! (tää on söpö)

ei mun makuun..mutta makunsa kullakin, muhun vetoo enemmän selläset "äijät" =)

Yhteistyössä