Laihduttajat:kuinka monta kiloa on tavoitteena laihduttaa?

tossuliini
Mulla on nyt eka tavoite että pääsisin alle 100 kilon ja sinne ei ole enää pitkä matka, vajaa 5 kg. Lähtöpaino oli kuitenkin aika lähellä 113 kg että pitäis saada pudotettua ja paljon. Mulla auttoi se alussa että jätin karkit ja suklaan pois kokonaan mutta pullaa ja jätskiä mussutan välillä, en joka päivä edes ja liikun vähän enemmän kuin vielä viime kesänä. Painoa on nyt tippunut lähes 8 kg melkein 2 kk:ssa eli kymmenen kilon pudotus on jo aika lähellä.

Mää en nyt varsinaisesti tähän kuulu. Mutta jahka saan tämän alivuokralaisen maailmaan, niin kiloja pitäisi saada pois, ja paljon. :snotty: Kahdeksan kiloa on tosin tipahtanut raskauden myötä, muutin elämäntapoja terveellisimäksi. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä laihdun tahtomattani :headwall:
siis voi että miten arsyttää ku tällasia viestei laitetaan. vähän sama ku joku suree miten oma parisuhde on kuihtumas ja joku tulee siihen ketjuun selittää et mul on onneks ihana mies ja se rakastaa mua ja me sekstaillaa joka päivä. mä en tajuu, mikä idea??

vaaliaruskee
Muiden innokkaiden innoittamana uskaltauduin piiiiitkästä aikaa polkemaan vaakaani, eikä tulos ollutkaan ihan niin katastrofaalinen kuin luulin: Tästä alkaa 10kg pudotus. Luulin, että ainakin 15, mutta olen kai vain turvoksissa.

Ai niin, yritän laihduttaa syömällä terveellisesti ja kevyesti tietenkin, paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Herkut yritän karsia mahd. vähiin :). Sitten lisäksi liikuntaa, mm. lenkkeilyä ja vatsalihaksia.

Yhteistyössä