onko äidillä oikeus viettää omaa äitienpäivää ihan

• Viestiketjun aloittaja joskus ees oma rauha
  • Ensimmäinen viesti
joskus ees oma rauha
kotona perheen kanssa.meillä pari lasta jo entuudestaan.mua niin raivostuttaa aina kun on joku pyhä pitäää ravata omat ja miehen sukulaiset.ja matkoihin menee jo 2h.nyt koetin ehdottaa että vietetään äitienpävä ihan perheen kans kotona varsinkin kun mulla on ihan just laskettu aika.et käytäs vaik lauantaina kylässä.ei käynyt.

On toki. Me ollaan pääasiallisesti ihan oman perheen kesken jotta meidän pienet lapset saavat laittaa sitä äitien/isänpäivää omille vanhemmilleen. Me ollaan miehen kanssa aikanamme laitettu omille vanhemmillemme, he saavat tänä päivänä muistamiset puhelimitse tjsp.

Naapurin täti
Kenelle se ei käynyt, mummoille vai miehelle? Sehän on sun päivä, pysy tiukkana vaan,

Mä ajattelin ehdottaa ihan samaa täällä, että lauantaina tai maanantaina kyläillään mummolat ja sunnuntai ollaan kotona perheen kesken.

?!?
Mikä sut pakottaa matkaan! Entäs jos nauttisit siitä ihan omasta ajasta, ja laittasit vaan miehen ja lapset matkaan... Kelpaisi mulle! :D Tuolla toisessa ketjussa jo taisin näin kommentoidakin...

minä
olin yhden kerran äitienpäivää viettämässä anopin ja appiukon kanssa toki myös mies oli mukana nin ravintolassa. appi oli valinnut ruuat sun muut. mieheni oli muistuttanut että olen kasvissyöjä. no eihän appi semmosta tajua vaan kunnon lihapeijaiset oli vastassa. tokas vaan no oppiipa miniäkin syömään lihaa. ruoka tosiaan oli lihapitosta ja rasva vaan tirisi sapuskoissa. olihan siellä mulle yhtä lajia salaattia ja leipää. appi söi lusikalla kaikki ruuat ja appi ja anoppi hörppivät siihen malliin että naapuri pöydässä mutisivat jotain käytös tavoista. appi höysti syömistään kuin huono miniä olen. se oli eka ja vika kerta heidän kanssa yhteistä äitienpäivää viettämässä.
emme ole menneet vaikka on pyydetty.

näin on
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
asiaa hankaloittaa et mä olen ainut kortillinen :(
siis ainoa, joka voi ajaa autoa vai? sehän ratkaisee sit kaiken: sinä ajat, sinä päätät! :D ei sun äitienpäivänä tarvi lähteä toisten kuskiks mihinkään mihin et halua mennä.

vieras
Eiköhän se oo syytä ottaa kissa pöydälle, jos kerran nuin mättää kyläilyt. Meillä oli jo lapsena ollessani oman perheen kesken tapana käydä äitienpäiväviikonloppuna mummut läpi, joten samaa olen jatkanut oman perheen kohdalla. Mutta mulle se ei ole pakkopullaa, mä taas en hirveesti välittäis juhlaa ihan kotosalla vaan olla, käydään mun ja miehen äitit sekä vielä elossa olevat isomummit tervehtimässä. Ei tosin kaikkia välttämättä samana päivänä eikä samana viikonloppunakaan...mutta ns. äitienpäivän tienoilla...

Yhteistyössä