Hakutulokset

1. maternel

täydelliset naiset eilen?

kun kuoli jonku aviomies ja kaikkien kaveri ni veikkaan että victor ja carlos molemmat kuoli ja capy saa victorin rahat joten sitä ei haitannut vaik caymansaarentilit lensi taivaan tuuliin..oli kyllä joo jakso.. =)
  2. maternel

G: Minkälaiset vaatteet sinulla on päälläsi JUURI NYT?

farkut, toppi ja tunika
  3. maternel

eli jos haluaa maistraatissa naimisiin mihin yhteys?

omaan maistraattiin yhteys ja sieltä varaat ajan
  4. maternel

Mistä työstä minkäkin verran kk käteen?

itse ravintolatyöntekijä ja käteen jäi ennen äippälomaa 1500-2100?/kk plus tipit n. 400?/kk. palkka houkuttaa takaisin mutta työajat ei..alanvaihto itselläkin siis edessä sillä parisuhde ja lapset rahaa tärkeämmät, mutta tosiaan joo täytyy miettiä mitä "kannattaa" ruveta tekemään että jää...
  5. maternel

Mistä hyvät alusvaatteet hääpuvun alle?

alusvaateliikkeestä suosittelen hankkimaan sillä ne pitäää olla hyvät jotta sun ei tarvi miettiä niitä koko päivänä.
  6. maternel

Mitäs mieltä tästä vartalosta?

rumat tissit ja aika "lanteikas" siis noi jenkkakahvat..mut parempi kun mulla :D
  7. maternel

Mitäs muut perheen jäsenet tekee?

vauva syö, mies maalaa terassia ja esikoinen touhuu ulkona omiaan
  8. maternel

Nyt pääsee itku...

meillä kanssa su ristiäiset ja aion laittaa mustan mekon ja sellaisen viininpunaisen hartiahuivin kun miehen puvunpaita on viininpunainen, se lapsihan siellä on pääasiassa, älä stressaa sun vaatteita, tärkeintä on että äiti on hyvinvoivan näköinen ja tuore äiti säteilee aina. olet varmasti...
  9. maternel

Nopeeta toimintaa taas mulla ja miehellä...

mie asun ikuisuusprojektissa jossa kaikki paikat on remontissa ja vähän rempallaan(lukuunottamatta vessaa ja pojan huonetta) minä tykkään!! meillä minä valitsen ja mies tekee, ehkä siinä se juju että onnistuu :) ja luonteeltanu olen vähän huoleton hulda joten pieni sekasotku ei minua sureta :)...

Yhteistyössä