Nyt pääsee itku...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ristiäiset sunnuntaina eikä kertakaikkiaan mitään vaatteita!

Äsken hain postista erään paidan, josta maksoin suolaisen hinnan ja sekin oli ihan hirveä. No saan rahat siitä toki takaisin, mutta postimaksut menee omaan piikkiin. :( Belua äitiysvaateliike ja perii 9,90 postimaksuja ja maksaa palauttaessa takaisin ainoastaan sen postimaksun minkä itse joudun palautuksesta maksamaan, mutta ei tuota toista. :(

NO kaupoissa ei ole mitään muuta kuin mustaa, mustaa ja mustaa. Yhden mustan mekon valkoisella kuvioinnilla olen löytänyt eli kai mun pitää nyt hakea se ja ostaa siihen musta yläosa. Jotenkin tositosi synkkää olla mustissa oman tytön ristiäisissä, mutta ei tässä mitään muutakaan voi. Poru pääsee, kun niin vituttaa. Molemmat kummitädit ovat kokonaan mustissa, että tosi reipasta keväistä juhlaa tänne siis.

Lain mukaan postikuluja ei voi periä kuluttajalta. Eli etäkaupassa asiakas saa tilata ja tekee päätöksen vasta nähtyään tuotteen. Asiakkaalle ei saa tulla kuluja tästä kokeilusta! Vaadi postimaksutkin takaisin!

Tää ei nyt tietty auta tohon sun ongelmaan :ashamed:

Hanki joku kivan värinen tunika, löysin kaverin häihin Jumbosta ja olisin voinut ottaa vaikka useamman kun oli niin kivan näköisiä ja värisiä :)

Olen yhdeksännellä kuulla raskaana ja tässä kohtaa ei tuo vaatteiden etsiminen ole liian helppoa.. Bongasin vielä Seppälästä housut ja boleron, joita ei oltu hinnalla pilattu, korkkarit jalkaan ja pulma ratkaistu :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hanki joku kivan värinen tunika, löysin kaverin häihin Jumbosta ja olisin voinut ottaa vaikka useamman kun oli niin kivan näköisiä ja värisiä :)

Olen yhdeksännellä kuulla raskaana ja tässä kohtaa ei tuo vaatteiden etsiminen ole liian helppoa.. Bongasin vielä Seppälästä housut ja boleron, joita ei oltu hinnalla pilattu, korkkarit jalkaan ja pulma ratkaistu :)
Raskausmahaan mäkin löytäisin mutta kun en tahtois näyttää raskaana olevalta enää...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:
Lain mukaan postikuluja ei voi periä kuluttajalta. Eli etäkaupassa asiakas saa tilata ja tekee päätöksen vasta nähtyään tuotteen. Asiakkaalle ei saa tulla kuluja tästä kokeilusta! Vaadi postimaksutkin takaisin!

Toi luki toimitusehdoissa mutta huomasin sen vasta nyt kun en tajunnut et vois olla niin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Raskausmahaan mäkin löytäisin mutta kun en tahtois näyttää raskaana olevalta enää...
Kaikki taitaa tämän hetken muodin mukaan olla tyyliin "raskaana olevalle".
Itse ostin tosi kivan valkoisen paidan juuri Seppälästä ja samaa oli tarjolla myös vaaleanpunaisena.
Malli on juuri sellainen rintojen alta levenevä :whistle:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:

Kaikki taitaa tämän hetken muodin mukaan olla tyyliin "raskaana olevalle".
Itse ostin tosi kivan valkoisen paidan juuri Seppälästä ja samaa oli tarjolla myös vaaleanpunaisena.
Malli on juuri sellainen rintojen alta levenevä :whistle:
Joo koitin sitä.

Toi luki toimitusehdoissa mutta huomasin sen vasta nyt kun en tajunnut et vois olla niin
Mutta ei ees toimitusehdoissa lukeminen loppupeleissä auta asiaa. Toimituskuluja ei saa jättää asiakkaan maksettavaksi, vaan myös palautuksesta koituneet kulut tulee kaupan maksaa takaisin.
Mä nyt oon vähän hankala tyyppi, mutta en maksais ja vaatisin lain mukaan kuuluvat rahani takaisin :whistle:

ap

Mutta ei ees toimitusehdoissa lukeminen loppupeleissä auta asiaa. Toimituskuluja ei saa jättää asiakkaan maksettavaksi, vaan myös palautuksesta koituneet kulut tulee kaupan maksaa takaisin.
Mä nyt oon vähän hankala tyyppi, mutta en maksais ja vaatisin lain mukaan kuuluvat rahani takaisin :whistle:
No mitenköhän mun pitäis toimia?

No mitenköhän mun pitäis toimia?
Luulen, että jos ilmoitat myyjälle ennen palautusta, että haluat myös toimituskulut palautettavan sinulle ja kerrot tietäväsi, että yrityksen tulee lain mukaan kulut palauttaa, se riittää.
Vastuullinen yritys suostuu rahat palauttamaan, ja toivon mukaan myös muuttaa toimitusehtojaan. Ellei, sitten otat yhteyttä kuluttaja-asiamieheen vaikka sähköpostilla ja vaadit asian hoitoa sitä kautta.

mam
jos myyjä ilmoittaa sivuillaan että perii toimituskulut ostajalta niin minkäs teet. Olet suostunut ehtoihin kun olet tilanut ja lukenut myyjän ehdot. Ilmeisesti pieni firma.

mutta
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
jos myyjä ilmoittaa sivuillaan että perii toimituskulut ostajalta niin minkäs teet. Olet suostunut ehtoihin kun olet tilanut ja lukenut myyjän ehdot. Ilmeisesti pieni firma.
No eipä pikkufirmakaan saa toimia lainvastaisesti, luki toimitusehdoissa mitä tahansa. Eli kyllä lait kumoavat jonkun putiikin toimitusehdot kuusi nolla. (sen enempää en kyllä tästä ap:n asiasta tiedä)

ap
Ostin Seppälästä lopulta tänään sellaisen ihan kauniin puolihameen. Mustalla pohjalla jotain vaaleaa kuviointia aika paljon, ei ihan valkoista mutta vaaleaa. Kaunis hame mielestäni. Yläosaan pakko laittaa musta paita, mutta sanokaa nyt että tämä on ihan ok kuitenkin? Ei mahda nimittäin mitään.

Marimekon myymälä täältä löytyy, mutta järkyttävän kallista ja kun viime viikolla katselin niin eipä siellä oikein mitään sopivaakaan tuntunut olevan. Eikä oikein pääse kierteleenkään, kun on toi vauva ja lisäksi 5v ja 3v tyttö jolla on jalassa kipsi niin on enemmän kuin hankalaa. Ja mies töissä.

Mutta sanokaa, että toi on nyt ihan sopiva eikä haittaa, vaikka onkin paita (lyhythihainen) musta kokonaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Ap mites joku värillinen huivi mustaa yläosaa piristämään? :) Väreissä löytyy ja kokojakin on takuuvarmasti.
Haluaisin vaan pistää ton äiti-lapsi helakorun kaulaani, käykö silti huivi? Hitonmoinen kiire vaan tulee hakea jotain huivia... Entä miten se huivi pitäis kietoo kaulaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Ap mites joku värillinen huivi mustaa yläosaa piristämään? :) Väreissä löytyy ja kokojakin on takuuvarmasti.
Haluaisin vaan pistää ton äiti-lapsi helakorun kaulaani, käykö silti huivi? Hitonmoinen kiire vaan tulee hakea jotain huivia... Entä miten se huivi pitäis kietoo kaulaan?
Jos huivi on hartioilla, pääsee koru näkyviin. Kaulaan kiedottuna koru jää varmaankin piiloon. Sellainen isompi hartioilla oleva huivi on juhlavampikin kuin pieni kaulaan kiedottu huivi. Lehdessä luki, että nyt on muotia laittaa pitkä huivi hartioille, vetää päät kainaloiden ali ja kiinnittää selän takana yhteen. Pysyy kädet vapaana, ja näyttääkin ihan kivalta.

meillä kanssa su ristiäiset ja aion laittaa mustan mekon ja sellaisen viininpunaisen hartiahuivin kun miehen puvunpaita on viininpunainen, se lapsihan siellä on pääasiassa, älä stressaa sun vaatteita, tärkeintä on että äiti on hyvinvoivan näköinen ja tuore äiti säteilee aina. olet varmasti oikein kaunis! mukavia ristiäisiä!! :hug:

Nettikauppias

Juu, Tuttemui on oikeassa! Asiakkaan ei kuulu maksaa postikuluja, jos palauttaa tuotteen. Käräytä se nettikauppa kuluttaja-asiamiehelle, jos eivät suostu palauttaan kaikkia postikuluja... Mä olen nettikauppias, joten tiedän tän jutun!

Yhteistyössä