Onko teillä kaikilla ihana äiti?

• Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ihana äiti. On tuki ja turva elämässäni, välittää oikeesti lapsenlapsistaa, jaksaa aina huolehtia minusta ja perheestäni. Välillä toki ollaan napit vastakkain, mutta pääasiassa tosi hyvät välit. Ja varsinkin nyt kun isä kuoli, eikä äidillä oikein ole muita kuin me, tässä lähellä. Välillä käy kyllä sääliksi, yksin istuu kotona ja suree yksinäisyyttä.
On se, maailman paras äiti! :heart:

Ei ole ihana. Koskaan ollukaan. Ei juo tai ole ollu väkivaltanen, isänki kans oli yhessä isän kuolemaan asti, mut toimeen en äitin kans tule. Sen puolelta huorittelua, haukkumista, vähättelyä ja kiusaamista. Hetken jo joku aika sitte näytti siltä että se on kääntäny kelkkansa mut se oli vain joku välivaihe näköjään. Parille muulle sisarukselle on tavallinen äiti, mulle ei.
Olen kuulema ollu vauvasta asti hankala, ylivilkas ja vaikea tapaus, en ole totellu (isää kyllä tottelin ) ja vaikka aina olen äitiä auttanu kaikessa, palkaksi saan nuita edellä mainitsemiani juttuja. Ja ku en ole eläny elämääni tahi tehny asioita kuten se ois halunnu... Erosin jopa exästä joka oli kaikkea muuta ku ihmismäinen, äiti ei kestäny sitäkään. :ashamed:

Miun äiti on kuollut, ryyppäsi ja narkkasi ittensä hengiltä... Saapi vähän miettimään näin itse esikoista ootellessa, että mitä se äitiys on, kun omalle kohdalle ei semmoista oo oikein osunut ikinä kohdalle, enkä oo missään saanut semmoista kosketusta äitien ja tytärten välisiin juttuihin... :/

Ei ole.
Just tässä yks päivä mietin miten onkaan katkera elämättä jääneestä elämästään, ja jotenkin yrittää "kostaa" sen meille lapsille. Ei ole myöskään ikinä ollu kiinnostunu lastensa asioista, eikä näin ollen oikein mistään ole hälle voinu puhuakaan.
Lisäks semmosia asioita, joitten tapahduttua ois pitäny ottaa järki käteen ja lähteä, mut ei vaan saanu aikaseks (nyrkin ja hellan välissä kun ikänsä ollut), ja näitä arpia sitten useampi meistä sisaruksista kantaa loppu ikänsä. :/ Tuota en voi antaa ikinä anteeks.

inkkukinkku
kyllä minulla on hyvä äiti! ei me koskaan hempeillä tai osoteta muutenkaan sanoin, halauksin..ym..kiintymystä, mutta monet myrskyt on äiti läpi käyny ja eteenpäin on aina menny!AINA valmis auttamaan, kaikkensa lasten eteen tekee!! epäilemättä paras äiti!

Yhteistyössä