Jee! Vihdoin ja viimein J.Tukiaiselta paljatuskirja!!

ei hyvää päivää.... "sitä ovat minulle monet ihmiset täällä Miamissa ehdottaneet".... :LOL:

luuleeko tuo naikkonen olevansa suomen monica lewinsky??? ei nyt sentään ihan saman mittakaavan asiasta ollu kyse... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
kuka oikeesti jaksaa lukea noita kirjoja mitä nuo kirjoittavat?? :eek: :eek: (tarkotan kurosta ja nyt tämä )
Mä tiedän ainaki yhden. Sellanen reilu 7 kymppinen eukko, jonka viikon kohokohta on seiska ja se ku pääsee soittelemaan maraton puheluita kylän muille luutamummoille ja lukemaan ja pohtimaan seiskan juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
kuka oikeesti jaksaa lukea noita kirjoja mitä nuo kirjoittavat?? :eek: :eek: (tarkotan kurosta ja nyt tämä )
Mä tiedän ainaki yhden. Sellanen reilu 7 kymppinen eukko, jonka viikon kohokohta on seiska ja se ku pääsee soittelemaan maraton puheluita kylän muille luutamummoille ja lukemaan ja pohtimaan seiskan juttuja
heh :) kuulostaapa mukavalle mummelille, itse hieman sekavan isoäidin omistavana noi on niin hauskoja tapauksia!

kai ne uppoo just sellassii joilla ei ole omaa elämää..

Alkuperäinen kirjoittaja maternel:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
heh :) kuulostaapa mukavalle mummelille, itse hieman sekavan isoäidin omistavana noi on niin hauskoja tapauksia!

kai ne uppoo just sellassii joilla ei ole omaa elämää..
se on siis oikeesti pelottava niiden juorujensa kanssa. Kerran ku isoveli oli saanu ajokortin ja oli ollu varmaan 1 taukoa että kavi meillä kotona, olivat sitte äitin kanssa lähteneet kauppaan ja veli oli ajanu autoa.
No tää mummo oli nähny asian näin:
HERRAJUMALA!!! OOTTEKO JO KUULLU ETTÄ SE ****:N ROUVA ON VAIHTANU *****: N NUOREMPAAN MIEHEEN!!!
JOO,JOO. TUOLLA NE ÄSKEN AJELI KYLÄKLLE PÄIN. AUTOKIN OVAT NÄKÖJÄÄN MIES RAUKALTA VIENEET...

:LOL:

Yhteistyössä