jospa se paljastaa siinä loputkin? aika pelottava ajatusAlkuperäinen kirjoittaja vieras:HMMMMM mitäköhän siinä on sellaista mitä ei ole jo paljastettu ?????
ole toki hyvä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja taas se alkaa! Saadaan kohta tälle palstalle monta hulvatonta ketjua lisää tukiaisesta ja ihanien kuvien kera taas varmaankin.
Kiitosta vaan aloituksestasi
Mä tiedän ainaki yhden. Sellanen reilu 7 kymppinen eukko, jonka viikon kohokohta on seiska ja se ku pääsee soittelemaan maraton puheluita kylän muille luutamummoille ja lukemaan ja pohtimaan seiskan juttujaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:kuka oikeesti jaksaa lukea noita kirjoja mitä nuo kirjoittavat?? (tarkotan kurosta ja nyt tämä )
heh kuulostaapa mukavalle mummelille, itse hieman sekavan isoäidin omistavana noi on niin hauskoja tapauksia!Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Mä tiedän ainaki yhden. Sellanen reilu 7 kymppinen eukko, jonka viikon kohokohta on seiska ja se ku pääsee soittelemaan maraton puheluita kylän muille luutamummoille ja lukemaan ja pohtimaan seiskan juttujaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:kuka oikeesti jaksaa lukea noita kirjoja mitä nuo kirjoittavat?? (tarkotan kurosta ja nyt tämä )
se on siis oikeesti pelottava niiden juorujensa kanssa. Kerran ku isoveli oli saanu ajokortin ja oli ollu varmaan 1 taukoa että kavi meillä kotona, olivat sitte äitin kanssa lähteneet kauppaan ja veli oli ajanu autoa.Alkuperäinen kirjoittaja maternel:heh kuulostaapa mukavalle mummelille, itse hieman sekavan isoäidin omistavana noi on niin hauskoja tapauksia!Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Mä tiedän ainaki yhden. Sellanen reilu 7 kymppinen eukko, jonka viikon kohokohta on seiska ja se ku pääsee soittelemaan maraton puheluita kylän muille luutamummoille ja lukemaan ja pohtimaan seiskan juttujaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:kuka oikeesti jaksaa lukea noita kirjoja mitä nuo kirjoittavat?? (tarkotan kurosta ja nyt tämä )
kai ne uppoo just sellassii joilla ei ole omaa elämää..