Hakutulokset

1. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Tervetuloa Ulpukka :wave: Tuo divigel ei sano mulle kyllä yhtään mitään, mutten muita lapsettomuus lääkkeitä oikein tunnekkaan.. Kebri Siis tehostaako tuo menopur clomien vaikutusta vai miten? Otatko ne samoina kp:na? Tillulle :hug: ja onne uuteen kiertoon, se on se the kierto :heart...
  2. *Justiina*

40+ so what wol.12

Eli tää selittäis sitä meidän ekaa tärppiä, mulle toi teksti on ainakin rauhoittava uutinen, kun siis limis on normaalisti ihan surkee, mut clomit sentään yrittää sitä vähän paksuntaa...voiskohan sit toi femar vielä enemmän..siinäpä kysymys :)
  3. *Justiina*

40+ so what wol.12

Kiitos sarppav :wave: Mulle tuli taas niin karsee olo, kylkiin koskoo niin ettei tekis mieli hengittää :x En parane tästä koskaan, kolmas viikko jo lähti tänään käyntiin |O
  4. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Niin sitä tarkoitin, että turhaan epäilet kamu, hyvä oire se vaan on :kiss: Soili Minä kp:nä noi sun eri limikset on mittailtu? Jos aivan samoilla, niin onpa hurjat erot :O Mun limis on aina ollut surkee, jotain kolmen millin luokkaa ovuloimattomissa kierroissa, mutta mutta, on mulla...
  5. *Justiina*

40+ so what wol.12

Heips leidit :wave: Putunen Ei nyt mitään tätiä haluta paikoille, ei ei..sulla niin hyvät oireet, että kysynpä vaan et mikä on testing päivä :D Isoo plussapuhuri täältä edelleen Mur-mur Jaksuja olosi kanssa Mites tuo tissikipusi saa epäilemään ovista..eikö se liity sulla ovikseen...
  6. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis:hug: Olihan se karmeeta kuulla se rakkaalta, mutta meni vasta jonkun aikaa ennenkuin itsekkyydeltäni tajusin kuinka paljon häneen koskee, vaikkei siitä puhukkaan, kuten pahoista tunteistaan harvoin muutenkaan. Enkä tuota omaa tilaani edes silloin itse ymmärtänyt, vasta myöhemmin...
  7. *Justiina*

40+ so what wol.12

Just näin, meillä miehen kans aikalailla sama aatos, mutta tuon muistaminen on tosiaan aika vaikeeta välillä, kuten esim. taas tänä aamuna kun lämmöt hienosti ylhäällä niin ajatus lentää..vielä sen kuitenkin saan hallittua..mutta mites sitten jos/kun tulosta ei tuu ja yk:t vähenee...no luotan...
  8. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putunen menkkajuilinnathan kuuluu myös alkuraskauteen, isoooo :heart:+++++++:whistle: täältä!
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis oot kyllä aivan ihana immeinen :kiss: Itke, huuda ja raivoo koko sielusi voimalla ja kirjoita pahaa oloasi pois täällä vaikka kolmen sivun verran kerrallaan jos vaan tuntuu siltä, ystäväni, mitään ei sun anteeksi tarvi pyydellä :heart: Uskon kuitenkin, että on hyvä, kun miehesi on sua...
  10. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Juu, aion seuraavalla gyne käynnillä kysyä noista femareista, en oikein käsitä miksei niistä mulle oo aikaisemmin mitään puhuttu, kun luin niistä, käsitin ettei kuitenkaan mikään uusi hoitokeino oo, siis olis voitu tarjota mulle jo aikaisemminkin sillon nollakasi :O Mutta jos niissä on...

Yhteistyössä