Heipat kaikille!
Yritän kovasti pysyä kärryillä jutuissa, harvakseen kerinny kurkkimaan tänne......
Voi
Hystis olen kyllä niin surullinen, että taas noin meni vituralleen hoidot, jaksamista toivon sulle kovasti ja :hug:.
Putuselle +++++ vielä peukkuttelen, jospa kuitenkin.....:heart:
Ja RKTT-listalaisille muillekkin isot puhurit plussia
++++++.
Soili maaliskuun hoitoihin onnentuulia puhallan täpöllä minä sulle:heart:
Justiinalle pikaista paranemista, aikamoisen pöpön kouriin olet joutunu, ma kepitän sen siperiaan:stick:.....
ON tos tekasin ovistestin ja hailua vielä oli viiva, mutta eipä sen viel tarttis tullakkaan, joskus tossa to-la aikoihin, jos vanhaan malliin mennään.Torstaina on se kontrolli ultra ni näkee onko mitään kasvanu kummallakaan puolella.
Mur-mur onkin ollu ahkerana simojahdissa, hienosti toimittu, se sama toiminta on täälläkin alotettu hyvissä ajoin, rupuhäntäset alta pois ja uutta vikkelää tilalle
Mä olen kamalan huono kommentoimaan kaikkien juttuja, mutta hengessä olen mukana kuitenkin, surullisia asioita monella takana:hug: teille.
Miehen kanssa eilen juteltiin tästä vauva haaveesta ja niistä rankemmista hoidoista ja yksimielisesti päädyttiin siihen, että ei lähetä muihin hoitoihin vaikka tämä kevyempi hormonihoito ei tulosta tuottaisi, tyydymme ainokaiseen, MUTTA ei lopeteta yrittämistä tietenkään. En tiedä kauanko näitä pistoshoitoja on järkevä jatkaa, kyselen sitä to gyneltä, mun puolesta voi jatkua, mutta voihan siinä olla jotain luomukiertoja välissä, ainakin kortisonin pudotan pois jossain vaiheessa, kamalat sivuvaikutukset siitä tulee:kieh:
Nooh, mutta mukavaa päivänjatkoa kaikille ihanaisille, saatan illemmalla kurkkia vielä:wave: