Varmaan ollut ihan kamalaa kuulla toiselta, ettei hän enää halua edes yrittää, etenkin noiden surullisten kokemuksien jälkeen. Ymmärrän pakkomielteenomaisen käyttäytymisen hyvin. Eihän kukaan tahallaan pakkomielteiseksi rupea, sellainen tila tulee varkain ja sen yleensä huomaa vasta kun se on jo päällä.
Muistanko oikein, että opiskelet lähihoitajaksi? Mitä sä latelit haastattelussa, kun siitä motivaatiosta kysyivät? Onko sulla vielä paljon jällellä? Ootko tykännyt?
Hystis:hug:
Olihan se karmeeta kuulla se rakkaalta, mutta meni vasta jonkun aikaa ennenkuin itsekkyydeltäni tajusin kuinka paljon häneen koskee, vaikkei siitä puhukkaan, kuten pahoista tunteistaan harvoin muutenkaan. Enkä tuota omaa tilaani edes silloin itse ymmärtänyt, vasta myöhemmin, kyllähän tiedostin toimintani, mutta tiesinkö homman menneen överiksi..en.
Valmistun sairaanhoitajaksi, toivottavasti viimeistään heti alkusyksystä, ennen kuin oon liian tukevasti raskaana
Haastattelussa mä olin todella itsevarma ja luettelin maikoille kaikki..miksi haluan jatkopiskella..miten perhe-elämä on järjestetty..ja mikä mua motivoi sekä se, että olen luonteeltani päättäväinen, itsepäinen Justiina enkä aio keskeyttää opiskelujani jos paikan saan
Opiskelu, työ ja perhe yhtälönä on ollut välillä todella rankkaa, mutta olen todella onnellinen valinnastani enkä vaihtais tätäkään kokemusta pois, lisäksi oon saanut sydänystäviä, jotka on elämässäni vielä tulevaisuudessakin ja ovat auttaneet jaksamaan nää vuodet. Yöhoitajan hommaan, jota tein vuosia ennen lapsia sekä koulua, en palaisi enää ikinä
Mul on taas tosi kurja olo, kun tulin koulusta, alkoi kamala kylkikipu, molemmin puolin. Oon yskinyt niin voimakkaasti ja pitkään että kaikki lihakseni on varmaan aivan muusina. Nyt en ihmettele, kun joillain voi mennä voimakkaasta yskästä kylkiluun murtuman. Musta tuntuu nyt et mulla on murtunu kaikki |O
Huomenna duunipäivä, toivottavasti selviän siitä kunnialla, panadolit on kyl pakko ottaa mukaan varoiksi, ärsyttää toi lääkkeiden popsiminenkin just nyt tässä kierrossa kun ovis tuntuu olleen
wiiwi Ihanaa odotusaikaa sinulle :heart: Kirjoituksellasi ja positiivisyydelläsi sait auringon paistamaan ainakin tänne risukasaan :kiss:
Nyt on pakko mennä nukkumaan jotta jaksaa aamulla heräillä |O
Kaikille isoo plussapuhuri täältä :heart:
++++++++
Justis :wave: