Hakutulokset

1. *Justiina*

40+ so what wol.12

Minttu Apua..ovistesti kertoo jollain myös raskauden Eikö sulla oo r-testejä? Nyt kipi kipi hakemaan...isooo plussapuhuri :heart:++++++:whistle:
  2. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mikä arvauskeskus reissu Jumalauta mikä lääkäri...tulin huoneeseen niin hän sanoo: Voit riisua nyt heti tässä samalla kun teen haastattelun. Ja hän jatkaa..olet sairaanhoitaja-opiskelija, milloin valmistut? (tassä vaiheessa istuin siis rintsikoissani jo) Mitä teit ennen työksesi? (mihin tää...
  3. *Justiina*

40+ so what wol.12

Nopeesti muumimammalle ennen lekuriin lähtöä..meillä tytär sai alkunsa vain ovisplussapäivän peuhauksesta, silloin oli juhannusaatto, oltiin lähdössä reissuun ja en todellakaan uskonut plussaavani sillä kierrolla vaivaisesta yhdestä kerrasta. Joten ei oo myöhäistä, kaada se ukko nyt vaan nopsaa...
  4. *Justiina*

40+ so what wol.12

Löysin tälläistä tekstiä haulla: kiinnittyminen Toisella palstalla oli gynekologi vastannut tähän kysymykseen aikalailla näin: kiinnittyminen tapahtuu yleensä 6-12 päivää ovulaation jälkeen. 3 päivää kiinnitymisen jälkeen on hcg-arvo niin koholla että se on mitattavissa. Plussa näkyy...
  5. *Justiina*

40+ so what wol.12

Voi jessus leidit, kyllä te tuottatte tekstiä, ihanaa päästä lukemaan jo heti näin aamusta :kiss: Voisitteko tuottaa mun lopputyöhönikin tuota tekstiä...josko sovitaan että jokainen kirjoittaa yhden luvun...ni saisin sen päivässä valmiiksi :D Eiks ois kiva :laugh: mur-mur Voi sua...
  6. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mafinka Täällähän sitä just kysellään mieltä painavista asioista, elä nyt ittees tyhmänä pidä :kiss: Tää tunteiden vuoristoratahan tässä on se kaikista kurjin juttu, mutta sydämeni pohjasta toivon, että me kaikki saamme sen ihanimman palkinnon tästä kaikesta p**kasta mitä tää homma...
  7. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mafinka Uskoisin että ovis on tai sitten aivan lähellä, oireet hyvät ja kp:tkin puoltaa =) Hystis Ihanaa kun jaksoit tulla olkkariin :kiss: Toisaalta on hyväkin, ettei päässä pyöri mitään, ainakin jos verrataan siihen, että pyörisi kaikki asiat yhä uudelleen..itse olen taipuvainen...
  8. *Justiina*

40+ so what wol.12

En kestäää |O Olin just äsken tulossa kirjoittelemaan tänne mun inhasta alavatsakivusta, et oisko mur-murilta tarttunut..ja yht´äkkiä tuli semmonen tunne et hulahtaa housuihin...ja veskissä paperiin semmosta vetistä, todella hailakan ruskeeta :( Joten tää kierto sitten tais olla tässä...mitään...
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mafinka Noi ovistestien tulkinta on välillä niin vaikeeta, et menee helposti hermot...viiva vahvistuu..viiva haalistuu...sit yhtäkkiä puskista voi plussa pamahtaa...tai sitten se huippu menee niin nopsaan ohi ettei sitä kerkee tikkuun tavoittaa :whistle: Joten jos rupee ressaamaan nuo niin...
  10. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putunen Joo, soitettu terkkariin, huomenna sitten lääkäri pakeille..sh oli tietoinen tästä mykoplasmasta ja oli kyllä erittäin huolemstunut näistä mun kivuista...No, jos mulla nyt tää mykoplasma sitten on niin siitä todella tulee pitkä ja vaivallinen tauti sekä pitkä hoito, näin löysin tietoa...
  11. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putunen Juu, täytyy yrittää pyytää..pitää varmaan yrittää googlettaa noista, jotta osaa olla erittäin vakuuttava epäilyissään, jotta tutkimukset todella saa..tää meiän tk on erittäin tiukka kaikissa jutuissa eikä aina niin ammattitaitoinen saatikka sitten palveluhenkinen henkilökunta siellä...
  12. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mynteli, on ihanaa, kun on tosi ystäviä olemassa kuten sinä, joka jaksaa kuunnella ja myötäelää ystävänsä surussa ja murheessa. Voimia sinulle sekä tietenkin ystävällesi :hug: Koirat on muuten erinomaisia tunteentulkitsijoita, vaikkei mitään puhuttaisikaan..meillä ne (sekä edesmenneet)...
  13. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis Mitä kuuluu? Tuuhan kertomaan kuulumisesi :kiss: Taas oli pakko heittää gramma panadolia huiviin, kylkikipu on niin kova :x Jäin nyt tänään koulusta pois ja yritän päivällä saada lekurille edes soittoajan, jos määräisi edes verikokeet, keuhkokuvahan musta otettu on eikä pneumoniaa...
  14. *Justiina*

40+ so what wol.12

Huomenta ihanaiset :heart: Täällä heräilty vaikean yön jälkeen...menin nukkumaan n. klo 24...eka herätys rykimään klo 3...seuraava klo 5...ja 7...ja puol 10. Tää on aivan sairasta touhua |O Alan jo aikuisten oikeesti pelkäämään, että tää on jotain vakavampaa kuin pelkkä paha lentsu...
  15. *Justiina*

40+ so what wol.12

mur-mur eli ihan hyvä folli ollut silloin, kun mulle on sanottu et sen 2mm/vrk kasvaa :) Eihän sun kierrot käsittääkseni kuitenkaan liian lyhyitä oo, kun 25 tai enemmän ovat pituudeltaan..? Nyt pitänee lähteä tutumaan..hyv yöt ja kirpuille työt :wave:
  16. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putuselle vielä, oireesi on kyllä tosi lupaavat :heart: Nyt se tätsy hiiteen, hus :stick: muumimamma Tuo 4. clomikerto on mulla ollut kaksi kertaa se the plussakierto, josta olemme murusemme saaneet, joten miehesi tarvii nyt todella uhrautua, raukan ;) mur-mur Tuo follin koko sekä...
  17. *Justiina*

40+ so what wol.12

Voi ei apua, ei musta oo otettu kun crp eli tulehdusarvo :O Ja nyt söin loppuviikosta antibioottikuurin, joka on kuulemma laajakirjoisin ja pitäis tehota kaikkeen...no eipä tehonnut...muutakuin ehkä sai nyt hieman liman nousemaan paremmin...edelleen ääni on veks/kähee, mut en haluis enää millään...
  18. *Justiina*

40+ so what wol.12

muumimamma Otan osaa, sulla on kestämistä :hug: Toivottavasti ei oo ukkoos tullut mun keuhkotauti..sit ei auta maamme-laulukaan :x Mut voi olla ehkä helpommin kaadettavissa :p Just ukon kanssa tästä taudistani puhuttiin ja koputtelin puuta ettei vaan tuu ukkoon..eiiih...se olis painajainen...
  19. *Justiina*

40+ so what wol.12

Juu, olen tästä keskustellut eräänkin kerran gynen jos toisenkin kanssa ja vastaukset aina samat, silloin kun clomit toimivat niinkuin sulla toimii niin limakalvo kasvaa, ei ohene sen vaikutuksesta. Mutta huom. en tiedä onko sillä vaikutusta että mulla on PCO, eli en ovuloi koskaan joten mulla...
  20. *Justiina*

40+ so what wol.12

Disperinissä, asperinissä sekä primaspanissa on kaikissa sama vaikuttava lääkeaina, ASA eli asetyylisalisyylihappo. Niitä käytetään kipulääkkeenä sekä verenohennuslääkkeenä, primaspania käytetään yleisimmin esim. ns. veritulpan jälkeen estohoitona. Onko tutkittua tieoa siitä, että parantaisi...

Yhteistyössä