Huomenta ihanaiset :heart:
Täällä heräilty vaikean yön jälkeen...menin nukkumaan n. klo 24...eka herätys rykimään klo 3...seuraava klo 5...ja 7...ja puol 10. Tää on aivan sairasta touhua |O Alan jo aikuisten oikeesti pelkäämään, että tää on jotain vakavampaa kuin pelkkä paha lentsu
Putunen suuret pahoitteluni negasta:kiss: Toivotaan nyt sitten että se tätsy tulee ajoissa paikalle, vaikka aina sen toivominen onkin musta hassun ristiriitaista :O Tuo TJOTtailu onkin mun mielestä oikeen taitolaji, johon pitkään yrittäneiden on aika vaikee enää samaistua, ellei sitten ohessa tee ajatustyötä sen kanssa ettei plussaa enää tuukkaan
Mulla ei onnannu tuo koskaan, mua kiukunsekaisesti huvitti pari vuotta sitten erään gynen kommentti ko. asiasta:
Ottakaa rennosti, riittää että yhdyntöjä on joka toinen päivä! Just joo, me tässä iässä ja parisuhteen pituudessa mitään koneita enää olla
Ethän kuitenkaan palstailua vähennä :kiss: ?
mur-mur Elä nyt rupee siellä liikaa murisemaan :kiss: Kyllä siellä nyt kunnon ovis oli, joka kunnolla hyödynnettiin, niih :heart: Olen vuosien varrella tutkinut noita lämpöjuttuja aikalailla ja yksittäiset lämmönlaskut ei meinaa mitään (niihin vaikuttaa vaikka mitkä asiat: valvominen, huoneenlämpö, heräämisaika, alkoholi yms. yms.) Itsellä on niin, että ovuloimattomissa kierroissa lämmöt sahailee, joten niitä alhaisia lukuja on useampi, kun taas niillä plussakierroilla (jotka meni kesken) mun lämmöt oli tasasemmin ylhäällä ja dpo 10-12 jälkeen vielä nousivat. Joten ei mur murhetta :hug:
Mullakin on kyllä tästä oviksesta aika lailla samat fiilikset kun sulla, tosin vaan toisin päin...Kun prkl se ovis sitten oils ollu ja hyödynnetty parhaalla mahd. tavalla niin tulee tää stanan tauti joka pilaa koko jutun :kieh: ja sit taas odotetaan kaksi kiertoa seuraavaan tärppiin, koska alkaa vaikuttaa siltä ettei mun oikee munis pelitä lainkaan enää ja vaikka pelittäiskin, siel on kystia häiritsevästi? tiellä
Mul oli eilen illalla muuten ihme nippailuja vasemmalla puolella, ajattelin jo et, onkohan mulla tulos toinen ovis :O Onko kellään teistä ollut samanlaista? Mitään kiinnittymiskipuahan se ei voi olla vielä näillä dpoilla? Vai onks se munasolu sit juuttunut torveen :O...taas tää mun skitsoilu alkaa, kuten kerroin aikaisemminkin tapahtuneen..voi prkl :kieh:|O
Minttu Pahoitteluni tädistä :hug: Hyvä, että miehen kans menee jo paremmin, hiljaa hyvä tulee :kiss: Kirjoittelit aiemmin tuosta bilettämisestä näin yritysaikana..itse olen sortunut siihen, että suren ja syyllistän itseäni jos lähden tyttöjen kans ulos tai joudun ottamaan jotain lääkettä...
Ei todellakaan pitäis, niinkuin täällä jo sanottiin, että yht. verenkiertoa ei ole ja jos/kun ei tässä ihan heti ekalla kierrolla tärppää ja kuukaudet kuluu, niin eikai nyt voi olettaa että nainen laittaa elämänäsä sivuun ja keskittyy vaan noudattamaan niiin terveellisiä elämäntapoja, että lataamon ovet siinä sitten avautuvat ennenpitkää
Siis tarkoitan, ettei elämäänsä voi eikä saa laittaa sivuun!
Onnea sulle seuraavaan kiertoon, toivon et se ois
se kierto :heart:
Justis :wave: