40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Justiina - ehkä hieman kyllä vähennän palstailua. Käyn kyllä kuulumisia lukemassa, tottakai. Mutta tjottailu-meininkiin ei pääse käsiksi, jos hengailee täällä alvariinsa :D. Ja kyllä näin on, että tjottailuun kuuluu ehkä myös se ajatustyö plussan saavuttamattomuudesta. Tasan vuosi sitten mulla ei ollut vielä hajuakaan siitä, että haluan vielä lapsen ja voin siitä alkaa haaveillakin. Tää koko juttu - siis ajatus miehen kanssa - on vielä alle vuoden ikäinen. Ehkä täytyykin miettiä niin, että tämä on vain yksi lisä ja plussa elämään -- siis tämä että voi vielä kuitenkin haaveilla siitä yhdestä lapsestakin.... vaikkei sitä konkreettista plussaa koskaan enää testiin tulisikaan. =) =)

Muista justis pyytää ne mykoplasma sun muut klampparitestit. Se myko just aiheuttaa tuollaista keuhkojuttua ja pitkittynyttä yskää ja lopulta keuhkokuumetta.
 
Viimeksi muokattu:
Mynteli, on ihanaa, kun on tosi ystäviä olemassa kuten sinä, joka jaksaa kuunnella ja myötäelää ystävänsä surussa ja murheessa. Voimia sinulle sekä tietenkin ystävällesi :hug: Koirat on muuten erinomaisia tunteentulkitsijoita, vaikkei mitään puhuttaisikaan..meillä ne (sekä edesmenneet) huomaavat etenkin ukkokullan mielialan, silloin kun on ärtynyt tai välillämme on kylmää ja eivät todellakaan pyöri jaloissa silloin. Kun olen surullinen tai itken niin tulevat liki ja yrittävät nuolla kyyneleet pois tai laittavat pään syliin ja ovat erittäin myötätuntoisia :) Mutta tää meidän uusi tulokas 7kk on kyllä vielä niin mäntti ettei tajuu mitään immeisten tunnemaailmasta :D

Isoo plussapuhuri sinne
Koskas on testing..testing..?
 
Putunen Juu, täytyy yrittää pyytää..pitää varmaan yrittää googlettaa noista, jotta osaa olla erittäin vakuuttava epäilyissään, jotta tutkimukset todella saa..tää meiän tk on erittäin tiukka kaikissa jutuissa eikä aina niin ammattitaitoinen saatikka sitten palveluhenkinen henkilökunta siellä "palvele" : /

Haaveilla saa ja pitääkin :kiss: mutta kaikki nää eri tunneskaalat ja niiden hallitseminen on ainakin mulle tooosii vaikeeta, se on aina vähän joko tai...kai oon sellanen luonne..tai siis oonkin..kaikki pitää tapahtua nyt tai silloin kun oon suunnitellut...ja kun ei ihan ookkaan tapahtunut..niin joko lannistun tai maanistun ;) Mut tää sekundaarinen lapsettomuus taitaa olla just se näpäytys mun elämässä, et nöyryyttä muija pikkasen, et voi saada kaikkee mitä haluat ja milloin haluat :stick:
 
Joo just noin *Justiina*. Mäkin oon sellainen, että suunnittelen, päätän ja toteutan, ja aikaslailla asiat on menneet sen mukaan. Tämä nyt on sitten toisenlainen projekti - ei menekään just niin kuin oon päättänyt. Nöyryyttä tulee ja toivottavasti jotain viisauttakin samalla ;).

Mynteli - sulle plussaa puhkun tulevaan testiisi!! ++++++ Toivottavasti "napsahdat tuosta noin vaan raskaaksi" :D :heart:
 
Kerro Justis tämä lääkärille (jos löytyy tuo mykojuttu): Bakteerina mykoplasma on periaatteessa hoidettavissa antibiooteilla. Penisilliini, kuten suuri osa muistakin tavallisista antibiooteista vaikuttaa bakteerin soluseinään. Koska mykoplasmat elävät aina isäntänsä sisällä, on niiden soluseinä evoluution myötä kadonnut, eivätkä tavalliset antibiootit siten vaikuta niihin sen enempää kuin ihmiseenkään. Siten edes pitkä penisilliinikuuri ei poista mykoplasmaa ihmisen elimistöstä. Onneksi kaikki antibiootit eivät vaikuta soluseinään, joten mykoplasmoja voidaan hoitaa pitkillä tetrasykliini- tai makrolidikuureilla. Ne vaikuttavat soluseinän sijasta proteiinisynteesiin, joka mykoplasmalla toimii aivan samalla tavalla kuin muillakin bakteereilla.
 
Putunen Joo, soitettu terkkariin, huomenna sitten lääkäri pakeille..sh oli tietoinen tästä mykoplasmasta ja oli kyllä erittäin huolemstunut näistä mun kivuista...No, jos mulla nyt tää mykoplasma sitten on niin siitä todella tulee pitkä ja vaivallinen tauti sekä pitkä hoito, näin löysin tietoa googlettamalla ja samalla voin sitten taas kyllä heittää hyvästit raskaudelle :'( Koska en haluaisi samalla yrittää kun oon jollain hevoskuurilla, vaikka lääkkeet oiskin turvallisia..itse kun ajattelen ettei turvallista lääkettä ookkaan :| Paskanakki, mutta kaipa tälläkin on taas joku merkitys mun elämässä : / Oireeni meinaan täsmää loistavasti tuohon mykoplasmaan....
 
Täällä tunnustautuu yx mullehetinyt immeinen..hävettää ihan tunnustaa:ashamed:(onneksi EN ihan kaikissa asioissa sentään)

Jotain kun saan päähäni, se pitäis vä-lit-tö-mäs-ti saada toteutettua..vaan, eipä tämä ollukaan sellainen juttu..eheiiiii..

Kyllä tämä "prosessi" on kuulkaas miulle sitä kärsivällisyyttä kummiskin opettanut..ja nöyryyttäkin, kaikki on niiiiiin pienestä kiinni tässä ihmis elossa..ei sitä alkuun olis uskonnutkaan.

Tiedän, että olen itsekäs kun täällä kuumeilijoita, joilla ei sitä yhtäkään lapsosta vielä..siltikin, kaipaan kovin..

Innostun helposti monestahin asiasta ja kiinostus lopahtaa aikas nopsaan:whistle:..ei sitten kuitenkaan tämän vaavihaaveen kanssa, kovin on kova halu saada meidän pesueeseen vielä yksi jäsen.:heart:
..jos näin voipi sanoa: "syli huutaa vielä tyhjyyttään"..varsinkin kun ensin sitä ihanaa pientä on väläytetty(tärppi käynyt)..ja sitten miulta poijjes otettu.huoks..

Miulla ei se tuo TJOT:ailu vaan onnistunut - se on kerrasta mitä ilmeisemmin poikki sitten, vaikk olen yrittänyt esim. palstailuahin vähentää - Pläääh, ei onnistu:p
 
Viimeksi muokattu:
*Justis* kurjalta kyllä kuullostaa tuo siun tauti mikä jyllää, halitus täältä:hug:

Toivon kuiteshin, että sen saa paranneltua ilman kauhiaa "hevoskuuria" ja kuumeilu ei vallan jää kokonaan pitkäksi aikaa laskuista!
..toki terveys on nyt NRO. 1:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
*Justis*..vielä lämmöistä

Juuripa juuri, senhän miekin huomannut: nega/ovuloimatomalla? kierrolla, lämmöt vaan sahaa..mutta kun ovis ollut tai tärppikin käynyt, ne pysyvät tasaisemmin siellä 37C ja ylikin, ei siis suuria heittelyitä.

..ja tosiaan..tärpin käytyä, piiiiikkasen(0.2C) nousevat vielä siitä ovis dipistä=)
 
Viimeksi muokattu:
*Justis* kyllä osuvasti kirjoittelit tuolla..

.."ei kai nyt voi olettaa, että nainen laittaa elämänsä sivuun ja keskittyy vaan noudattamaan niiin terveellisiä elämäntapoja, että lataamon ovet siinä sitten avautuvat ennen pitkää"
Siis tarkoitan, ettei elämäänsä voi eikä saa laittaa sivuun!

Juuri näin mur-murille pikkasen on meinannut käydä tässä kuumehuuruissa..

..tänäänhin pyrin päivällä koneelta olemaan hetken poijjes ja leivoin poikasen kera luumupullia..huh, mitä sotkua tuli kun täyte valui pullista pellille, jopa uunin pohjalle:O..poltin vielä kätenihin!:$(ihme hösellystä nyt..)
..No, pesemällä siitä sotkusta pääsee, vaikka se ei miun "laji" - tuo siivous, niin olekkaan..;)
Mies on töissä tänään pitkän päivän n. 12h ja kyllä ne pulla kaffet hälle sitten maistuukin jälkkäriksi=)

..Nytpä miekin menen niitä maistelemaan Son Moro!!
 
Viimeksi muokattu:
Heips vaan kaikille!!
Risteilyt risteilty ja kauheesti on sinä aikana tekstiä tullu..nyt pää ihan "jäässä" kun näitä oon täällä pitkään lueskellu...

on: tein tuossa äskettäin ovistestin ja plancoa näyttää:confused: ja nyt siis kp13..viimekierrossa kp13 myöhään illalla ja kp14 aamupäivällä tuli hyvin vahvat viivat...vaihtoehdot...ei ovista tässä kierrossa ollenkaan tai jo ollut ja mennyt tai vielä tulollaan??? Eilen siellä risteilyllä tuli ihan limis klöntsäkin(mulla yleinsä hyvin niukat limis oireet) ja viikonloppunakin tuntu että alkaa limikset "liukastuu" ja kevyttä jomottelua oikealla puolella...siis mitä???...oonko mä kuvitellu ne "ovis oireet"??? Ja nyt kun just sellanen kierto että teinit pois "otolliseen aikaan" eli nyt... Tää on nyt taas niin tätä...niinku moni muukin todennu ni pitäs vaan relata tätä kuumeilua ja antaa olla..keskittyä muihin asioihin...mistä se TJOT on lyhenne?
 
Ottis
Justiinalle paranemista! Mur-murille Lisää uskoa :hug:. Kaikille muillekin tsemppejä :kiss:.

PÄIVITTÄJÄ: MULLE SITTENKI VASTA TÄLLE PÄIVÄLLE DPO-1, SILLÄ PVN TOISESTA PISUSTA TULI EILISTÄ VAHVEMPI OVISPLUSSA, TODELLA TUMMA. Kiitos päivityksistä Sarppav eiliseltä ja mur-mur tänään kai :flower:.
Tänään kelkkailtu 135 km ja persuus kipeä, niin eestä ku takaa, jörnimisestäkin =). Plussatuulia kaikkiin testeihin kaikille :heart:.
 
Heips itsellesi pikkutirri :D Toivottavasti oli "antoisa" risteliy. Sinun kertomasi mukaan, esim. toi limisjuttu ja oireet, kuulostaisi siltä että se ovis oli jo :) Toivottavasti olette "naattineet" riittävästi. Itse olen tässä kiemurrellut kun mulla oli kp 9 voimakas testiviiva ovistestissä (ei kuitenkaan riittävän voimakas) joka on nyt vaalenemistaan vaalentunut :( enkä yhtään ymmärrä mistä voi olla kyse, mutta koska olen dippaillut vasta ensimmäistsä kertaa niin ei ole vielä oikein kokemusta, lämpöjä en myöskään ole koskaan mittaillut... Olen nyt tehnyt sen päätöksen että testailen sen kolme kuukautta ja sitten saa riittää, täytyy ottaa tässä iässä järki käteen ... Mulla ei kuitenkaan testit ihan blankoa näytä mutta kaiketi riippuu testin vamistajasta.
Ottis ja mur-mur Jos minä nyt yhtään kykenen mitään sanomaan niin minulla on Teistä tällä kierrolla voimakas tunne :D :heart:
Justis Luin erään lapsettomuusasioista paljon tietävän, kokeneen iäkkäämmän naisen, kirjoittelusta (amerikkalainen ilm.) että esim. hän on raskautunut joka kerta kun hänellä on ollut todella kova flunssa :D joten ...
Plussatuulia ihan jokaiselle ja toivoa uuteen kiertoon jos nyt ei tärppi ole käynyt! Minä täällä tunnustelen kehoani ja saatan jopa dipata sen r-testin vaikka oli täti käymässä, sen verran oudot tuntemukset :confused:
Hieman tuo Hystiksen olotila mietityttää... jos luet tämän niin haluaisimme kuulla sinusta :heart: :( :kiss:
On kyllä jännää miten tärkeiksi Te kaikki ihanaiset naiset olette tulleet :kiss: :hug: :flower:
 
Mafinka dippaile vaan R-testi..koskaan ei voi tietää, koska kyllä naisen kroppa on ihmeellinen
..:attn:ja tosiaan..noista O-testeistä ei kannata stressiä ottaa: Jos alkaa tuntumaan siltä, ne kannattaa jättää hankkimati!

pikkutirri olipa kiva, jotta ristely onnistunut - saiko tyttönen Antin nimmarit?;)

pikkutirri Mie taas juuri luin toissapäivänä eräältä palstalta..olikohan joku lääkäri?:confused:..en muista äkkiseltään..
Mutta..että: eka limoista 4vrk pitäis siimahäntäisiä talletella ja lujaa!!
Nyt vain kovasti siittä miehestäis tykkäät kun saatte sitä "laatuaikaa" kahdelleen!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka...risteilyllä olin viettämässä "laatuaikaa" vanhimman lapseni eli 17v tyttöni kanssa ja samalla se oli hälle ikäänkuin synttäri reissu..."antoisuutta" risteilyllä oli sen verran että AnttiTuiskussa on kyllä mitä kattella:p:LOL:...mutta siis mä en millään vois uskoa että se ovis ois menny jo, kun se on "aina" ollu siellä kp15 kieppeillä...siks mä en ennen reissuun lähtöä ees hötkyilly sen testaamisen kanssa...en mä ymmärrä mitä nää on ja tuntuu että "tieto lisää tuskaa" samoin kun sullakin Mafinka...mistä näitä tietää??? Jospa sulla se ovis oli silloin aikasin??? En tiedä...

Hyvä että Ottis on saanu ovikset hyödynnettyä ja kiva lukea että teillä on kivaa..moottorikelkkaillen ym.
Mur-mur..parempihan se ois jos se ovis ois vähän myöhemmin..eikös(viittaan tässä siis siihen limiksen ehtimis kasvuun..)?? ja kun teilläkin nyt peitot on heilunu ni eipä sillä niin väliä mikäpäivä se ovis on kunhan ON...näin ajattelen ainakin itse...meillä peitto heilunu lauantaina ja viime yönä joten vaikko ovis ois nyt ollu ni jollain tasolla vois ehkä siellä niitä siemeniä olla...jotenkin vaan oon oottanu et ovis päivä ois to tai pe...

Hystis...mäkin sua kaipailen...
 
Mafinka Noi ovistestien tulkinta on välillä niin vaikeeta, et menee helposti hermot...viiva vahvistuu..viiva haalistuu...sit yhtäkkiä puskista voi plussa pamahtaa...tai sitten se huippu menee niin nopsaan ohi ettei sitä kerkee tikkuun tavoittaa :whistle: Joten jos rupee ressaamaan nuo niin heitäppä sitten vesilinnulle, jotkut tuosta tikkuun pissimisestä tykkää, toiset sitä suorastaan rakastaa, mutta tarkemmin ajateltuna niin onhan se vähän...:LOL:

Ottis vai oikein edestä sekä takaa...wau..oot ollu hyvä tyttö, niin sitä pitää :kiss: Tässä plussapuhuri sulle


Joo, mul on nyt keuhkokuume...keuhkopaise...tubi...keuhkosyöpä.... Ei oo ihan mulle hyväksi tutkia näitä sairauksia netissä...tieto lisää tuskaa ja luulosairautta...eikä tässä vielä pahin.....Ukkeli on nyt kaverina rykinyt illan...jaiks... Tästä ei nyt hyvää seuraa :$
 
pikkutirriHaa hii huu haa näitä mun kommenttejani :LOL: Mä kun kuvittelin että olit ollut romanttisella :heart: risteilyllä miehesi kanssa mutta nyt kun kirjotit niin muistin että näinhän pitikin olla, tyttären kanssa :LOL:

Niin onhan tämä sellaista "henkimaailman" touhua näemmä "ovis, hedelmöittyminen, raskautuminen" ... Googlettaessani eilen tästä ferility-asiasta niin löysin tiedon että joku tutkijaryhmä olisi kehitellyt kokeen jolla voisi testata kotona FSH:n arvon niin mieheltä kuin myös naiseltakin.... miullekkiiiii! En vaan tiedä koska, missä, miten ja paljonko maksaa??? Apuva, olis NYT HETI tarvetta eli "MULLE KAIKKI HETI NYT JA SASSIIN" :LOL: I am running out of time :(
Mutta kuullaan taas Ihanaiset naiset :wave: Lähden taasen lenkille koiruuden kanssa ... halit :hug:
 
Hei taas kanssasisaret!
Mä nyt nopsaan pistän kuulumiset kun tää s....tanan kone jumittaa!!! Siis mulla nyt käytössä pojan vanha läppäri kun oma on korjattavana... Ja ei oo todellakaan ilo naputella kun toi rullaus ei toimi ja sit yhtäkkiä saattaa vain ilmoittaa että pysäytetty!! Ja 5:nnellä kerralla pääsin sisään kirjautumaan että on pinna kireellä!! Ja vielä tälläsenä päivänä kun menkat alkoi(?) kun ei oo tullu kuin jotain limaa ja mahaan ja selkään koskenu koko päivän, eiköhän noi hanaset aukene viimeistään huomisis... Mutta anna vaan olla MUR MUR se päivä niinkauan kuin ilmoitan että ok, kun täti ei ihan ryminällä tullukkaan vielä!

Joo kiitos kovasti kommenteista kaikille, en nyt yritä ees rullata tai palata ed. sivulle kun voi käydä huonosti tekstin lähetyksen suhteen...

JUSTIINALLE pikaista paranemista!! Kantsii pitää puolensa tuolla arvauskeskusessa jotta tutkisivat kunnolla jottei tauti äidy vakavammaksi1!! Isot tsempit ja halaukset:hug:

Palaillaan huomisis jos tää v...tun koneen kanssa mee hermot sitä ennen!!: /
Tietty just kun pitkä loma viel eessä (melkeen 2 vko) kone hajos. Että nyt olisi aikaa naputella mutta huono tuuri... Nyt tulee mies ja aletan kohta kattoo elokuvaa ja pitää mennä suihkuun!!
Hyviä unia ja kauniita unia ystävät!!!

Ai niin MUR MUR kirjoitti siitä kun kerroin unesta että poikani olisi mahdollisesti ollut käymässä... kyllä se niin elävä uni oli että olin kyl ihan varma jotta hän olisi ollut siinä minun kosketettavissa!:'(
Oli kyllä tuskainen herätys!!! Kiitos ymmärtämisestä. Hulluksihan tässä tulis jos en uskois että näen vielä pojan joskus! Sitten paremmilla metsästysmailla:)

YÖT:heart: Minttu
 
En kestäää |O Olin just äsken tulossa kirjoittelemaan tänne mun inhasta alavatsakivusta, et oisko mur-murilta tarttunut..ja yht´äkkiä tuli semmonen tunne et hulahtaa housuihin...ja veskissä paperiin semmosta vetistä, todella hailakan ruskeeta :( Joten tää kierto sitten tais olla tässä...mitään kiinnittymisvuotoo mulla ei oo koskaan ollut, joten en oikein kauheesti usko siihen, ehkä uskosin jos ei ois näitä kipuja ollut aikasemmin illalla...kyllä nyt ketuttaa siskot ja lujaa :headwall:
 
Höh! No nyt en enää löydä kirjoitusta jossa kerrottiin että kuva oli väärin päin, se on vaan yleensä pikkujuttu ja korjattavissa ihan kotikonstein kunhan tietää mikä käyttöjärjestelmä on kyseessä :)
minttu2010 Se sinun unesi menehtyneestä pojastasi ... ota siitä mielummin lohtua ja hyvää mieltä, itse olen odottanut, sen jälkeen kun mieheni menetin, koska hän tulee uniini ja kun hän ensimmäisen kerran tuli niin mieleni valtasi aivan mieletön rauha! En osaa sitä selittää ... se vaan toi minulle suunnatonta lohtua, aivan kuten ne muut kerrat kun olen nähnyt hänestä unta... tuntuu ehkä oudolta mutta haluaisin uskoa että he haluavat tuoda meille rauhan, mutta uskon kuitenkin siihen että oma alitajuntamme tekee jatkuvasti töitä ikävöidessämme rakkaitamme ...

ON: Rinnat pinkeät ja turvonneet, nännit todella kipeät - ei muuta tuntemusta... ehkä raskaana, ehkä ovis tulossa, ehkä mielikuvitus ...? tiedä häntä ...
Testaan kuitenkin varuiksi aamulla sekä r- että o-testin :whistle: todennäköinen nega kummassakin :ashamed: mutta ... menen nyt nukkumaan ... öitä ihanaiset naiset |O:kiss:
 

Yhteistyössä