HUOMENTA KAIKKI IHANAT KUUMEILIJAT!
Kiitos HYSTIKSELLE tekstistä!!
Ja muillekin, mulle tulee aina parempi mieli kun avaan tän plinkin ja tekstiä on sivukaupalla, hauskoja juttuja
... OOTTE IHANIA!!!
Voi HYSTIS! Kyllä sulle soisin tonneittain =) plussatuulia +++++ että saisit sen käärösen syliin asti
:heart: olis se NIIIIIN ihanaa kun jonain päivänä ois se VAUVAHAAVE TOTTA!!!!
JUSTIINA: toivon todella että olisi kiinnittymisvuotoa.. mulla taitaa olla toivo mennyttä sen suhteen kun täti on tuloss hitaasti mutta varmasti!!! Koittakaahan parantua niin saatte lapsentekoakin harrastaa hyvissä voimissa!!!:O:hug:
MUR MUR IHANIA NOI SUN KUVASET!!! Piristää mieltä isosti!!! Kiitos!!=)
MAFINKALLE: Joo uskon että pojan on hyvä olla niinkuin sun miehesikin! KOVA on ikävä kun toinen on poissa :'( sentään 14 vuotta saimme hänestä nauttia!
Mulla nyt ei oo vielä hanat auenneet kunnolla, aamulla oli sellasta haaleaa vaalaa vuotoa, joka ei tullu muuta kuin paperiin... mutta on se ennenkin alkanu noin, TÄTI PAHUS
, luin tossa kaikki jutut ennenkun mitään vuotoa oli, ja toiveet alkoi taas nostaa päätään, muttei onneks kerenny enempiä haaveilla... ettei pudonnu liian korkeelta.
Mutta PIKKUISEN HITUSEN PIENI KIPINÄ VIELÄ, kun ei kunnolla vuoda. Mutta oli kyl eilen niin kovat vatsakivut että melkein tiesin sen johtuvan tädistä!
En nyt sit tiedä mikä kp mul on... 1 vai 2 vai onko mikään
KUN PERKLE TÄLLEEN TÄTI KIUSAA!!! ETTÄS KEHTAA, HUS PAHA PUNAINEN!!!!
JEP; paltaan taas myöhemmin, mun on lähettävä asioille, ja sitten keksittävä taas jptain yleishyödyllistä tekemistä, ROJUA JOKA PAIKKA TÄYS!!!:kieh: NYT olis soipva mielentila alkaa riehumaan saia energiaa purettua, eikä vaan märehtis ja itkis sängyssä mokomaa TÄTIÄ! Se ei ansaitse sitä:stick:
PÄIVÄNJATKOT IHANAISEt LUTUISET!!:heart::heart::heart: PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE++++