40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Tetu68 Kiitos halauksesta :heart:. Tuntuu niin lohdulliselta kun saan teiltä halauksia ja myötäelätte mun kanssa! Vaikka virtuaalisia olettekin, niin silti ihan oikeita, tuntevia ja lämminsydämisiä naisia, ystäviä!

Kurja juttu kun ei se plussa tässä kierrossa napsahtanut, mutta varmana ens kuussa sitten! Sitä kovasti toivon :heart:.

Viimeksi muokattu:
Justiina Onks teillä inseminaatioita takana, vai miks teillä olis seuraava porras IVF/ICSI (johon ette kuitenkaan aio)? Tautia pois kepitän luotasi:stick:!

Mimmi68 Voi miten kurjaa :hug:. Ensi kiertoon parempaa onnea roppakaupalla!

Pikkutirri Olen vakaasti sitä mieltä, että sun ovis on vasta tuloillaan, joten mars miehen kassa peiton alle siitä :LOL:!

Kiitos kaikille kun olette mun tukenani ja sanotte ihania asioita. :hug: :heart:.

Mafinka kirjoitit mun ajatukset sanoiksi:
”Tai siis onhan minulla ollut haluja raskautua mutta miehelläni ei ja kun nyt löysin miehen joka asiasta minulle mainitsi niin tietenkin tämä tyhmä ja typerä mieleni meni mukaan ja aiheutti itselleen paskastressin, aivankuin ilmankaan ei voisi elää

Viimeksi muokattu:
Kiitos Hystis sivullisesta hysteriaa=)oot kyllä niin ihana ja sympaattinen vai/ empaattinen..enivei(mä aina sekotan mitä noi kaksi tarkottaakaan....oot ihan paras kun jaksat huomioida ja tsempata kaikkia vaikka sulla itellä on vaikeat ajat... nyt mä mars marssin vokottelemaan tuota miestä;):wave:

Pikkutirri No voihan höhhis : / Kokeile jotain toista taktiikkaa, takavasemalta yllätyshyökkäys, hellä mottaus oikeaan yläkulmaan ja määrätietoisesti kohti kohdetta :LOL:. Tai sitten vaan sellaista hellää pusuttelua =)

Voi jessus leidit, kyllä te tuottatte tekstiä, ihanaa päästä lukemaan jo heti näin aamusta :kiss:

Voisitteko tuottaa mun lopputyöhönikin tuota tekstiä...josko sovitaan että jokainen kirjoittaa yhden luvun...ni saisin sen päivässä valmiiksi :D Eiks ois kiva :LOL:

mur-mur Voi sua, suurkiitos linkeistä, oot ihuna kamu :kiss: Mä en oikein tiedä mitä mun pitäis ajatella tuosta eilisestä..ällövaroitus :attn: Siis tosiaan ennen nukkumaan menoa kävin kakkoshädällä (tääkin aivan omituinen juttu, yleensä vain aamuisin) ja sitten papruun tuli jo punasenruskeeta, ei mitään limaa, kun heti papruun imeytyi. Ja alapää on kuiva kuiva kuin sahara muuten :confused: Sängyssä en meinannut saada unta kun tosiaan inha nivusjuilinta ei antanut nukkua...en tiedä...en vaan oo koskaan oikeesti uskonut mihinkään kiinnittymis vuotoon, vaikka olenkin näiden vuosien aikana siitä useammin kuin kerran kuullutkin. No, tänään mitään ei vielä toistaiseksi veskikäynneillä oo tullut..eilen laitoin yöksi pikkarisuoja, siihen oli sitten tullut pisara, joka näyttää suojassa keltaiselta vuodolta, WTF, en voi muutakaan sanoa :O Linkistäsi löysin lohduttavan tiedon, että tuota vuotoa voi olla dpo5-12 ja mullahan oli eilen dpo6 FF:n mukaan, mutta taas itsearvioituna vasta dpo4...

PikkutirriKyl noi miehet on kans, välillä oikeen pihtareita..ne kans mitää ymmärrä..liika antaminenhan on pahasta :kieh: Sano kuule ukkelilles, että jo muinoin on uskottu tähän: "Jumala rakastaa iloista antajaa" Se on mun elämän ohjenuorana ollut aina sen jälkeen kun siitä kuulin :whistle: Kiitos tsempeistä :kiss:

Hystis Ihana aamu, sivu hysteriaa :kiss: Meille vaan sanottiin silloin julkisella puolella 08, että teidän kohdalla on varmaan järkevintä siirtyä suoraan IVF-hoitoihin, siis julkiseltahan me ei oltais niitä edes saatu, kun kaksi lapsosta jo on...kiva tietää, että lueskelet meidän juttuja, vaikket jaksaisikaan kirjoitella, se ei haittaa yhtään, voi hyvin :kiss:

Täällä yö nyt mennyt taas vähän niin ja näin...ryitty on...ja tänä yönä myös ukkokulta siihen osallistunut..tauti tarttunut siis myös häneen :| Lämmöt on vielä ainakin ylhäällä, mutta myös tauti niitä voi ylhäällä pitää...no, katellaan nyt mitä päivä tuo tullessaan :x

Viimeksi muokattu:
Löysin tälläistä tekstiä haulla: kiinnittyminen

Toisella palstalla oli gynekologi vastannut tähän kysymykseen aikalailla näin: kiinnittyminen tapahtuu yleensä 6-12 päivää ovulaation jälkeen. 3 päivää kiinnitymisen jälkeen on hcg-arvo niin koholla että se on mitattavissa. Plussa näkyy testissä näin ollen 9-15 päivän päästä ovulaatiosta.

Jaiks, mähän sitten pääsisin testailee jo sunnuntaina noilla herkkistesteillä :whistle:

Justis Kuulostaa hyvältä :D toivotaan että se on sitä ihteään "kiinnittymisvuotoa". Niin, luulen että sulle tulis todella ainutlaatuinen lopputyö kun tosiaankin jokainen kirjottais yhden palstan siihen... oletkos nuorena kirjoittanut "mustalaisen päiväkirjaa"? Me koulussa harrastettiin sitä useinkin ja siihen tuli todella hauskoja juttuja :LOL:
Hystis Ihanaa kun kuitenkin jaksoit käydä jutustelemassa, voimia kovasti ja aurinkoa elämääsi :kiss:
Plussapuuskutuksia kaikille dippailijoille ++++++ Puuuuuh...
ON: Itse dippasin, taas todella hailu testiviiva o-testiin ja totaalinen nega r-testiin :D No toivotaan että se ovisviiva tummuu kun huomenna näen taas kullan :heart: :heart:
Ihanaa torstaita Ihanaiset naiset, taitaa tulla upea päivä, aurinko jo näyttäytyy.... ja nyt suihkuun ja töihin..:wave:
Terveisiä myös kaikille niille joiden kirjoituksia en nyt ehtinyt kommentoimaan :hug:

HUOMENTA KAIKKI IHANAT KUUMEILIJAT!
Kiitos HYSTIKSELLE tekstistä!!
Ja muillekin, mulle tulee aina parempi mieli kun avaan tän plinkin ja tekstiä on sivukaupalla, hauskoja juttuja:LOL: ... OOTTE IHANIA!!!

Voi HYSTIS! Kyllä sulle soisin tonneittain =) plussatuulia +++++ että saisit sen käärösen syliin asti
:heart: olis se NIIIIIN ihanaa kun jonain päivänä ois se VAUVAHAAVE TOTTA!!!!

JUSTIINA: toivon todella että olisi kiinnittymisvuotoa.. mulla taitaa olla toivo mennyttä sen suhteen kun täti on tuloss hitaasti mutta varmasti!!! Koittakaahan parantua niin saatte lapsentekoakin harrastaa hyvissä voimissa!!!:O:hug:

MUR MUR IHANIA NOI SUN KUVASET!!! Piristää mieltä isosti!!! Kiitos!!=)

MAFINKALLE: Joo uskon että pojan on hyvä olla niinkuin sun miehesikin! KOVA on ikävä kun toinen on poissa :'( sentään 14 vuotta saimme hänestä nauttia!

Mulla nyt ei oo vielä hanat auenneet kunnolla, aamulla oli sellasta haaleaa vaalaa vuotoa, joka ei tullu muuta kuin paperiin... mutta on se ennenkin alkanu noin, TÄTI PAHUS:mad:, luin tossa kaikki jutut ennenkun mitään vuotoa oli, ja toiveet alkoi taas nostaa päätään, muttei onneks kerenny enempiä haaveilla... ettei pudonnu liian korkeelta.
Mutta PIKKUISEN HITUSEN PIENI KIPINÄ VIELÄ, kun ei kunnolla vuoda. Mutta oli kyl eilen niin kovat vatsakivut että melkein tiesin sen johtuvan tädistä! :(

En nyt sit tiedä mikä kp mul on... 1 vai 2 vai onko mikään:LOL: KUN PERKLE TÄLLEEN TÄTI KIUSAA!!! ETTÄS KEHTAA, HUS PAHA PUNAINEN!!!!:mad:

JEP; paltaan taas myöhemmin, mun on lähettävä asioille, ja sitten keksittävä taas jptain yleishyödyllistä tekemistä, ROJUA JOKA PAIKKA TÄYS!!!:kieh: NYT olis soipva mielentila alkaa riehumaan saia energiaa purettua, eikä vaan märehtis ja itkis sängyssä mokomaa TÄTIÄ! Se ei ansaitse sitä:stick:

PÄIVÄNJATKOT IHANAISEt LUTUISET!!:heart::heart::heart: PLUSSATUULIA MEILLE KAIKILLE++++

Kp 1 mulla tänään. Tulihan se täti vihdoin. Tais olla ovis vaan myöhässä tai sitten joku kiinnittymisyritys, jonka takia viivästyi. Oli kiva Hystis lukea kirjoituksiasi :heart: Mukavaa päivää kaikille! Ja plussatuulosia :heart:

Mafinka pahoitteluni negasta:hug:
..mutta pääset kohta taas tykkäämään kovasti siitä kullastasi, jospa se ovis sittenhin vielä tulollaan - toivon näin!!!:heart:

Minttu
..kummaa tuhrua siulla..hmmmm..ilmoitteleppa sitten jos tarttee päivitellä listaan siun tietojen kohdille jotain..esim. PLUSSA:heart::)

putunen voihan surkunen, ikävä juttu:( halitus täältä:hug:

Uusi kierto ja uudet toiveet, näinhän se menee!!

Viimeksi muokattu:
Heips ihanaiset!!:wave:

Hystis tiedän ettet voi hyvin,:hug: hetken luulin että ajaudut masennuksen syvään ja mustaan kuiluun,mutta huomasin että koitat kuitenkin pitää elämän ohkasia lankoja käsissäsi,OLEN SINUSTA TODELLA YLPEÄ!!!!:heart:

Usko,toivo ja rakkaus huomiseen pitää sinut pystyssä, ja unelmista sinun ei pidä luopua,vaikka ne kuinka kaukaisilta tuntuvatkin.
Sinä jos kuka olet melkoinen sissi,nostaisin sinulle hattua(tässä tapauksessa tietenkin kypärää) jos sellaista käyttäisin.:)

Mitä arvelet,ottaisitko yhteyttä ex rakkaaseesi,ihan vaan jutustelu mielessä,voisi piristää sinua ja saisit ehkä samalla selvyyden miksi hän pyörii nykyisin niin paljon ajatuksissasi...

Toivon sinulle sydämestäni parempaa huomista ja kiitos kun toivotit onnea perheellemme!:heart::heart::heart::heart::heart:

Heips kaikille pikaisesti:wave:
Kohta täytyy kiiruhtaa pojan kanssa lääkärille mutta oli pakko tulla päästeleen ensin vähän höyryjä:kieh:
Eli tein just ovistestin ja siihen tulla pärähti heti kaks tasavahvaa viivaa,sinänsä ihan ok mutta kun meillä on pupusteltu viimeksi su aamuna niin hätähän tässä tulee:kieh:eilen oli testissä niin vaaleaa viivasta että odottelin h-hetken olevan vasta aikaisintaan huomenna!
Auttakaa nyt sisko kullat,onko tänään jo liian myöhäistä yrittää tuota isäntää kellistää:attn:

Nopeesti muumimammalle ennen lekuriin lähtöä..meillä tytär sai alkunsa vain ovisplussapäivän peuhauksesta, silloin oli juhannusaatto, oltiin lähdössä reissuun ja en todellakaan uskonut plussaavani sillä kierrolla vaivaisesta yhdestä kerrasta. Joten ei oo myöhäistä, kaada se ukko nyt vaan nopsaa, yrittänyttähän ei laiteta :p

muumimamma ja justiina Herätitte taasen minussa suuria toiveita :heart:
mur-mur Kiitos :hug: Toivon minäkin että se o-plussa pärähtäisi, parempi että vasta viikonloppuna, muutenhan olis mennyt jo hukkaan :D ja ellei niin ainakin tullaan treenaamaan ahkerasti :kiss:

muumimamma, ei olleskaan ole vielä myöhästä simojen talletteluun!!
Ovishan on siitä plussasta vasta vuorokauden, joskun 36-48h:n päästä!

Nyt tänään ja huomenissahin vielä lempi leiskumaan!!

Ps. Miun joulukuun -09 tärppi taisi melko varmasti käydä juuri dpo1 - eli oviksen jälkeen(munasoluhan elelee sen 12-24h)
Edellisen kerran olimme lempineet Torstaina 10.12, ovis Lauantaina illasta myöhään 12.12 ja viimonen peittojen heilutus sillä kiertoa sunnuntaina 13.12 tasan klo. 18.00;) dpo1
..onhan se voinut tietenkin niistä Torstainhin simoista tärpätä..tietää ei tarkkaan voi:)

Viimeksi muokattu:
mur-mur Vastasit juuri edellisessä mieleeni juolahtaneeseen kysymykseen joten kiitos :LOL::LOL:
Ottis Miten sinulla loma on mennyt? Jotain mulla oli kovasti mielessäni mutta jo unohdin, no onneksi tänne voi aina uudestaa olla yhteydessä :)

Sellaista asiaa muuten piti kysyä että sattuiko kukaan näkemään TV1:n aamuohjelmassa pätkää jossa puhuttiin hedelmistä ja kasveista mm. luontaislääkkeinä eli siis että jotkut "kansat" käyttävät niitä lääkitykseen. Siellä muistaakseni puhuttiin mm. passionhedelmästä että sen siemeniä olisi käytetty ehkäisemään raskautta vai oliko peräti sen keskeytykseen. Harmittaa kun en löydä tv-arkistosta ko. ohjelmanpätkää sillä asia oli kovin mielenkiintoinen! Minulta jäi syömättä jukurtti jossa tuota passionia oli :x vaikka luulisi että sitä tulisi käyttää sitten enemmänkin kuin jukurtin verran ja että sen tulisi olla tuoretta mutta kuitenkin ...

Viimeksi muokattu:
Mafinka, Voit syödä ihan hyvillä mielin jogurttisi, jossa passionhedelmää tai papaijaa.=)
Paljon niitä varmaan pitäisi popsia, että olisi raskautta ehkäisevä vaikutus..tai jopa raskauden keskeyttävä vaikutus.

Raaka Papaija esim. saattaa olla välttettävien listalla - ei kypsä.
Jogurttien, säilykkeiden, myslien, keksien jne. sisältämä passionhedelmä tai Papaija ei ole mielestäni haitallista.

Raalla tarkoitan ei vielä kunnolla kypsynyttä hedelmää.
..siinä saattoi olla jotain..entsyymejä? raakana ja niillä voi olla se haittavaikutus..

"Ei ole tieteellisiä todisteita tukemaan tätä uskomusta, että raskaana olevien naisten tulisi välttää papaija ja ananas. Mutta koska nämä hedelmät sisätävät runsaasti entsyymejä, monien/joidenhin mielestä tämä voi aiheuttaa keskenmenon. Mutta tästä ei ole tieteellistä näyttöä."

Tämä oli lääkärin vastaus ulkolaisella sivustolla, kysyttäessä papaijasta ja ananaksesta raskaana ollessa.

Tuollapa, jotain keskustelua..
Kielletyt ruoka-aineet - Keskustelut - Vauva.fi

Viimeksi muokattu:
HULLUKSI tässä alkaa tulemaan:rolleyes: ton tädin suhteen!!!! Tulis jos on tullakseen, ei vielkään kunnon vuotoa muttei myöskään mitään oireita muuten ku maha vähän turvoksissa...

Mihkään ei malttaisi keskittyä kun on massu mieles kokoajan. Voi kun niin toivoisin että toi tuhruttelu ois sitä ettei täti tuliskaan!!!:stick: Silloin ootte onnistuneet manaamaan sen pois....:heart: jos niin olisikin että plussais... testaa en kumminkaan viel kun on niin varhaista, siirsin se sunnuntaihin jos tätiä ei näy...
HALITUKSET KAIKILLE IHANILLE SISKOILLE!!! PYSYTÄÄN PLINKISSÄ:heart::)

Yhteistyössä