Mafinka :heart: Voi kiitos :hug:. Sä, ja kaikki te täällä, autatte olemalla täällä, tukemalla, myötäelämällä ja halauksia lähettmällä. Tiedän, että olette mun puolesta puhkuneet keuhkot pulleina ja toivoneet. Kiitos siitä :heart:.
Kiitos Muumiamma-72 :heart:. Noi sun sanat, että olet sanomattoman pahoillasi, tuntuivat sydämessä lujaa, koska mulla on sanomattoman paha olla. Noi sanat sanomattomat, oli se ilmaus, joka kolahti. Eilen itkin sitä. Tiedän että te olette täällä olkkarissa mun tukena. Me ollaan kaikki toistemme tukena, tosin just nyt musta ei ole iloa kenellekään. Kiitos kun te olette.
Justiina, kiitos sanoistasi, kokemuksestasi. Tyhjä olo tosiaan. Luulen, ettei mulla olis NÄIN tyhjä olo jos ei oltais oltu hoidoissa ja jos en olis plussannut kertaakaan. Se kkm oli nähtävästi kovempi pala kuin luulin ja sillä on näköjään kauaskantoiset seuraukset, kun itken tän negan lisäksi sitä. Siksi kai tää tyhjyys tuntuu niin jumalattoman suurelta, suuremmalta kuin jos luonuna olis vaan yrittänyt eikä koskaan saanutkaan plussaa. Tai en tiedä. Tuskinpa sittenkään. Varmaan ihan yhtä kamalan tyhjä olo olis, vaikka olis viis lasta jo ja sitä kuudetta ei tulis vaikka haluais. Suru on niin subjektiivinen kokemus.
Mutta miksi sä, Justiina, ajattelisit, että se tyhjyys olisi sullakin vielä edessä? Älä rakas Justiina ajattele, että niin kävisi. Miksi kävisi? Ei käy :heart:! Ja anteeksi kun en nyt muista jos olet kertonut, mutta mitä tapahtui vuoden -08 jälkeen? Vaihtuiko mies vai tuliko hän toisiin ajatuksiin? (Listasta tsekkasinkin, että kolmatta yritätte, joten sama mies on siis?).
Hyviä terapianeuvoja annoit. Oonkin koittanut miettiä tota viiden vuoden juttua jo aikaisemmin. Nyt en pysty, koitan vaan selvitä tunnista toiseen. Vuosi sitten päätin loikata pois oravanpyörästä, vähän niin kuin sä. Tarkoitus oli saada positiivisia asioita elämään. Valitettavasti oon takaisin nolla-pisteessä, tai oikeestaan miinuspuolella, koska on menny rahat, terveys, koti, usko, toivo ja rakkaus. Nyt on tosi lohduton olo ja haluaisin vain nukkua heräämättä ikinä. Ehkä jossain vaiheessa pystyn tekemään uuden viisvuotis"suunnielman". Tai edes puolivuotis. Kiitos neuvoistasi justis :heart:.
Mutta se on hyvä asia, että tauti alkaa päästää otettaan susta, saatte simpat talteen ja positiivisesti jännäämään =)!
Mynteli Ihanasti sanottu, ettei kaikkea tarvii just tänään päättää lopullisesti. En kyllä pystyiskään just nyt mihinkään päätöksiin. Aivot lyö tyhjää ja kaikki on päässä ihan sekaisin. Pikkuhiljaa koitan saada palasia taas paikoilleen, että voin alkaa yrittää tehdä jotain päätöksiä, valita sitä polkua, niin ku Justis sanoi. Mies kyllä osaa lohduttaa kuuntelemalla ja antais kuun taivaalta jos pystyis..
Pikkutirri :hug:. Onko sulla synttärit, vai jollain muulla? Liljallako? Onnea päivänsankarille, kuka se sitten onkaan! Ihanasti kirjoitit :heart:. Ei ton pituiseen tekstiin mitään välejä ees tarvii, hahmotin ihan hyvin :hug:. On niin totta, että tästä ahdistuksesta ON PAKKO päästä yli. Tuntuu hyvältä kun säkin sanoit sen, varsinkin kun tuntuu että tiedät mitä se on. Kiitos sinä kultainen:hug:.
Mur-mur Voi kun osaisin ilmaista kiitollisuuteni :heart: :hug:. Sun violetti teksti tuntui niin hyvältä, vaikka se saikin mut itkemään. Oon nimittäin lukenut teidän tekstejä täällä eilisestä asti ja kyynelehtinyt minkä oon pystynyt. Ammattiauttajaan ei nyt oo varaa, eikä energiaakaan eikä sellaista lähistöllä nyt olekaan. Mutta onhan täällä olkkarissa te, paljon parempia kuin moni ammatinharjoittaja.
Tänään aukes ahdistuksen padot ja oon koko illan vaan itkenyt ja nyyhkinyt tässä sohvalla miehen kuunnellessa ja ojennellessa nenäliinoja. Sanoinkuvaamaton ahdistus, pettymys ja suru kuristaa kurkkua niin, ettei saa sitä itkemälläkään tyhjäks. Pala puristaa vaan.
En mä sittenkään taida vielä olla valmis taustajoukkoihin siirtymään, vaikka käytännössä en enää niin aktiivinen olisikaan. Vuoto ei muuten alkanutkaan vielä kunnolla sunnuntaina, joten kp1 on varmaan vasta maanantaina - jos sittenkään (Luget ehkä viivästyttää). Mur-mur ja Mynteli, en mä teitä jätä, ootte tullu mulle niin tärkeiks ja mua kiinnostaa teidän kuulumiset ja haluan tyrkkiä teitä siihen Rominaksen laivaan. Kiitos mur-mur lämpimistä säteistä.
Ottis Sun voimalähetys tulee tarpeeseen :hug:, kiitos siitä :heart:. Mä puolestani oon onnellinen sun puolesta, kun teillä meneillään mukava lemmenreissu. Haluan uskoa, että se tuottaa teille tuloksen:heart:.
Elysee :hug: kiitos! Asunnonvaihto kuulostaa ihanan piristävältä. Onnea siihen ja siihen toiseen projektiin kans :heart:
Putunen Jos sun ovisksen tarkka ajankohta ei kerran ole selvillä, niin tämähän on aivan selvä: sun ovis oli myöhemmin kuin luulit ja siksi tietysti dpo-päivätkin on pienemmät kuin luulet. Siksi se viiva on vasta niin haalee. Juu, kyllä sen näin on oltava :heart:! Kiitos myötäelämisestä :kiss:.