40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen jännästi yllättänyt/yllättynyt itsestäni=)
Tässä mietitään pientä asunnonvaihto projektia(pientä????)Ja askel siihen suuntaan jo otettu ja nyt huomaan että,tässä onkin toinen asia vauvakuumeen lisäksi,joka voi viedä täydellisesti huomioni:whistle:
15 vuotta ollaan tässä asusteltu ja perhettä perusteltu ja nyt ihan kuuma sivusto on etuovi.com:pMelkeen jo vauvakuumesivut päihittää(vain melkeen)
Tänäänkin käytiin katsastamassa yksi tosi hyvä vaihtoehto(kunhan oma saadaan menemään) ja mä olen ihan täpinöissäni...

Hystis - hirmu suuret pahoittelut sinulle surustasi :( ja tilanteestasi. Lohtuhaleja :hug:!! Toivottavasti vähitellen löydät oman tapasi elää ja samalla löydät itsesi taas takaisin.

Äkkiä lukaisin kuulumisia nettipimentoni ajalta, enkä nyt ehdi kommentoimaan asioita erityisesti. Ottis onkin lomailemassa ja mur-murilla jo ovis parhaillaan.

Eilen aamulla testailin taas clear bluella ja tuntuu, että clear blue on kaikkea muuta kuin clear eli selkeä. Ihan samanlainen hailun hailakka sinertävä pystyhaamuinen siihen ilmestyi taas, muttei sen kummoisempi kuin edellisenäkään päivänä. Katselin netistä, niin on kai aika tavallista, että tuohon testiin tulee ihan hailakan sinertävä pystyviiva, sellainen värillinen viivan paikka. Nuo mun haamuiset saattoi olla sellaisia. Tänään on dpo 14 enkä ole testaillut. Ai niin - eilen iltapäivällä kyllä testasin Predictorilla, muttei siihen mitään tullut iltapäiväpisusta.

Sitten olen myös ajatellut, että onkohan nämä mun dpo-päivätkään ihan oikein, kun minähän en saanut selkeää ovisplussaa missään vaiheessa, vaan lopetin testailun kun viiva näytti jo hailakammalta. Ei ollut ovisoireitakaan, mutta joskus kolme päivää kuvittelemani oviksen jälkeen tuntui enemmän ovikselta. Ainakaan tänään ei tuntuisi menkat vielä alkavan, kun lämmötkin oli vielä muutama tunti sitten ylhäällä 37 astetta. Kai ne sitten huomenna alkavat, mutta ovis tosiaan taisikin olla luulemaani myöhemmin, kun menkkoja ei vielä näy eikä kuulu.... No asia selviää varmasti parin päivän sisään, muttei tästä nyt plussakiertoa tainnutkaan tulla. Surin asian jo eilen, ja olen päässyt "elämässä jo eteenpäin" :D.

Tsemppiä kaikille muille ja onnea oviksiin!!! Ja Hystikselle vielä kerran uudet pahoittelut :'(.

Ottis Yes, mähän tiesin, ettei vaatteet sua hidasta
ja aivan oikein, että ukkeli on mustis, toivottavasti nyt ymmärtää ettet oo itsestäänselvyys ja ottajia löytyy, jos tarve koskaan vaatii :whistle:

Mur-mur eikös ne kunnon juilinnat oo ihan kamalan toivottuja :p Ainakin mulla näin, niiden yhteys plussaan kun on mulla ollut täysin selvä ja suora =) Tuli mieleeni kun mainitsit aikaistuneesta oviksesta, että ootko gyneltä kysellyt clomeista, tietääkseni niitä käytetään myös näihin ovisongelmiin, esim. kun otetaan niitä kp 3-7, niin ovis olisi aikaisintaan kp 14 ja kierto siis silloin 28 päivän pituinen...mutta ne on siis ainoastaan erikoislääk. takana, tk-lekureille ei oo oikeuksia niitä määrätä.

Just sain lapsoseni nukkumaan, hieman myöhässä aikataulusta, kiitos hiihtiksen, nyt kattelen neloselta yhtä lempileffoistani, pretty womania (nähny ainakin 20 kertaa) ja oottelen oscareita, jos jaksan..saas nähdä. Ikävähkö juttu illalla oli taas mun kamalat "mood swingit" jotka johtuu clomeista, kiihdyn nollasta sataan alle sekunnin ja sit hetken kuluttua tunnen huonoo omaa tuntoa siitä miten olen keulinut läheisilleni, tällä kertaa jälleen ukolleni sekä koiran pennullemme :ashamed:

Kertoilkaahan päivän kuulumisenne :wave:

..ootko gyneltä kysellyt clomeista, tietääkseni niitä käytetään myös näihin ovisongelmiin, esim. kun otetaan niitä kp 3-7, niin ovis olisi aikaisintaan kp 14 ja kierto siis silloin 28 päivän pituinen..
..Ikävähkö juttu illalla oli taas mun kamalat "mood swingit" jotka johtuu clomeista, kiihdyn nollasta sataan alle sekunnin ja sit hetken kuluttua tunnen huonoo omaa tuntoa siitä miten olen keulinut läheisilleni, tällä kertaa jälleen ukolleni sekä koiran pennullemme :ashamed:
Clomeista en ole lääkäreiltä kysellyt.
Olen käynyt TK:ssa, Naistentautien poliklinikalla ja Ihan Perhesuunnitteluneuvolassa(kierukka ja ultrat)
Myös sairaalassa olessani juttelin kahden lääkärin kera raskaushaaveistani, mutta vain Lugeja halusin..eivät niistä katsoneet silloin miulle apuja olevan kun raskaus kuitenhin saanut alkunsa.

Mie en haluaisi samoja oirehia kun siulla:( ja niitä juuri pelkään kyllä Clomien tekevän..sittenhän mie vasta..HIRMU olisinhin..

Juuu vielä..kyllähän nuo kunnon munistuntemukset on hyvä juttu, se kertoo, että jotain siellä yrittää tapahtua..vaan kyllä niitä anovulaarisia kiertoja on jo paljon.

Viimeksi muokattu:
Elysee kunpa nyt löytäisitte sen parhaan kotopesän ja pääsisitte sinne pian muuttamaan..sinne olisi pieniäisellehin sitten ihuna oma paikka laittaa:heart:

Tuuthan säännöllisesti kertoilemaan, miten homma etenee!!:wave:

Viimeksi muokattu:
putunen..mie kuule täältä vielä kovasti laitan :heart:++++++++:heart: sätehiä
..ja kovasti koetan sitä Akan kutaletta tökkiä toiseen suuntaan siusta..:stick:

Tulethan aamulla kertoilemaan, mikä tilanne?..dippailethan sie huomenna..:)

Viimeksi muokattu:
Mur-mur Juu, mutta mulla onkin kolmen tabun annoksella, kun siis yhdellä aloitetaan ja mitä voimakkaammat annokset sen pahemmat sivarit, aivan kuten muissakin lääkkeissä. Kuumat aallot on yleisimmät, nää mood swingit on tulleet vasta nyt sekä edellisillä yk:lla (08), ei aikoinaan kun tän clomitar-urani aloitin ja onnistuneesti plussailin :whistle: Mutta eihän nuo clomitkaan ovista takaa, kuten varsin hyvin tiedän :O

Viimeksi muokattu:
Miittailin tässä vielä lämpöjäni ja 37.1 näyttää(ennen ovista yleensä myöhään illasta max. sen 36.8)
Voi ,kunpa olishin se Oili-Neito nyt noin kivasti sattunut tulemaan kun miehen kera lemmittiin niin ahkeraan:p

Toivottelenpa täältä vielä kaikille suloisia unikuvia:heart:

Viimeksi muokattu:
Mur-mur - en aatellut huomenna testiä tuhlata. Kyllä se täti huomisiltaan mennessä mun luo porhaltaa. Säästelen testit sitten ensi kertaan taikka jonnekin.... jos vaikka vähän vähemmillä piinailuilla menisin nyt pari kuukautta, enkä testailisi muuta kuin ehkä oviksen ajankohtaa. Toki jos ei huomennakaan tätiä näy, niin sitten testaan tiistaina. Mutta AINA, ihan aina, on täti tullut viimeistään kp 26, paitsi tärppikierrossa marraskuussa, kun tuli sitten pari päivää myöhässä.

Hyvää yötä kaikille :wave:

*Justis* eivät takaa ovista, eivät..mietin niitä kyllä..saatanhan vielä ne viimeisenä oljenkortena lääkäriltä pyydellä.=)
Femareista olen lukenut positiivista ja niitä jo aiemmin mietinkin.

Ok putunen, toivon että täti eksyy piiiiiikälle!!!:) nati nati siulehin:heart:

Ken testailee huomenna, täältä +++++++++ PUHUINEN:whistle::heart:

Viimeksi muokattu:
Mur-mur Juu, aion seuraavalla gyne käynnillä kysyä noista femareista, en oikein käsitä miksei niistä mulle oo aikaisemmin mitään puhuttu, kun luin niistä, käsitin ettei kuitenkaan mikään uusi hoitokeino oo, siis olis voitu tarjota mulle jo aikaisemminkin sillon nollakasi :O Mutta jos niissä on sitten joku vasta-aihe meikäläiselle, mistä sitä tietää, mutta otetaan selvää..ei nää swingit oikeesti mitään herkkua oo, jatkuva huono-omatunto ja lisästressi kun niitä yrittää hillitä, osana tietty varmaan vaikuttaa oma temperamenttikin, eihän kaikki kai näin kiihdy :ashamed:

Kauniita unia kaunokaiset, mulla ei enää pitkä odotus punaselle matolle

Mafinka :heart: Voi kiitos :hug:. Sä, ja kaikki te täällä, autatte olemalla täällä, tukemalla, myötäelämällä ja halauksia lähettmällä. Tiedän, että olette mun puolesta puhkuneet keuhkot pulleina ja toivoneet. Kiitos siitä :heart:.

Kiitos Muumiamma-72 :heart:. Noi sun sanat, että olet sanomattoman pahoillasi, tuntuivat sydämessä lujaa, koska mulla on sanomattoman paha olla. Noi sanat sanomattomat, oli se ilmaus, joka kolahti. Eilen itkin sitä. Tiedän että te olette täällä olkkarissa mun tukena. Me ollaan kaikki toistemme tukena, tosin just nyt musta ei ole iloa kenellekään. Kiitos kun te olette.

Justiina, kiitos sanoistasi, kokemuksestasi. Tyhjä olo tosiaan. Luulen, ettei mulla olis NÄIN tyhjä olo jos ei oltais oltu hoidoissa ja jos en olis plussannut kertaakaan. Se kkm oli nähtävästi kovempi pala kuin luulin ja sillä on näköjään kauaskantoiset seuraukset, kun itken tän negan lisäksi sitä. Siksi kai tää tyhjyys tuntuu niin jumalattoman suurelta, suuremmalta kuin jos luonuna olis vaan yrittänyt eikä koskaan saanutkaan plussaa. Tai en tiedä. Tuskinpa sittenkään. Varmaan ihan yhtä kamalan tyhjä olo olis, vaikka olis viis lasta jo ja sitä kuudetta ei tulis vaikka haluais. Suru on niin subjektiivinen kokemus.

Mutta miksi sä, Justiina, ajattelisit, että se tyhjyys olisi sullakin vielä edessä? Älä rakas Justiina ajattele, että niin kävisi. Miksi kävisi? Ei käy :heart:! Ja anteeksi kun en nyt muista jos olet kertonut, mutta mitä tapahtui vuoden -08 jälkeen? Vaihtuiko mies vai tuliko hän toisiin ajatuksiin? (Listasta tsekkasinkin, että kolmatta yritätte, joten sama mies on siis?).

Hyviä ”terapia”neuvoja annoit. Oonkin koittanut miettiä tota viiden vuoden juttua jo aikaisemmin. Nyt en pysty, koitan vaan selvitä tunnista toiseen. Vuosi sitten päätin loikata pois oravanpyörästä, vähän niin kuin sä. Tarkoitus oli saada positiivisia asioita elämään. Valitettavasti oon takaisin nolla-pisteessä, tai oikeestaan miinuspuolella, koska on menny rahat, terveys, koti, usko, toivo ja rakkaus. Nyt on tosi lohduton olo ja haluaisin vain nukkua heräämättä ikinä. Ehkä jossain vaiheessa pystyn tekemään uuden viisvuotis"suunnielman". Tai edes puolivuotis. Kiitos neuvoistasi justis :heart:.

Mutta se on hyvä asia, että tauti alkaa päästää otettaan susta, saatte simpat talteen ja positiivisesti jännäämään =)!

Mynteli Ihanasti sanottu, ettei kaikkea tarvii just tänään päättää lopullisesti. En kyllä pystyiskään just nyt mihinkään päätöksiin. Aivot lyö tyhjää ja kaikki on päässä ihan sekaisin. Pikkuhiljaa koitan saada palasia taas paikoilleen, että voin alkaa yrittää tehdä jotain päätöksiä, valita sitä polkua, niin ku Justis sanoi. Mies kyllä osaa lohduttaa kuuntelemalla ja antais kuun taivaalta jos pystyis..

Pikkutirri :hug:. Onko sulla synttärit, vai jollain muulla? Liljallako? Onnea päivänsankarille, kuka se sitten onkaan! Ihanasti kirjoitit :heart:. Ei ton pituiseen tekstiin mitään välejä ees tarvii, hahmotin ihan hyvin :hug:. On niin totta, että tästä ahdistuksesta ON PAKKO päästä yli. Tuntuu hyvältä kun säkin sanoit sen, varsinkin kun tuntuu että tiedät mitä se on. Kiitos sinä kultainen:hug:.

Mur-mur Voi kun osaisin ilmaista kiitollisuuteni :heart: :hug:. Sun violetti teksti tuntui niin hyvältä, vaikka se saikin mut itkemään. Oon nimittäin lukenut teidän tekstejä täällä eilisestä asti ja kyynelehtinyt minkä oon pystynyt. Ammattiauttajaan ei nyt oo varaa, eikä energiaakaan – eikä sellaista lähistöllä nyt olekaan. Mutta onhan täällä olkkarissa te, paljon parempia kuin moni ammatinharjoittaja.

Tänään aukes ahdistuksen padot ja oon koko illan vaan itkenyt ja nyyhkinyt tässä sohvalla miehen kuunnellessa ja ojennellessa nenäliinoja. Sanoinkuvaamaton ahdistus, pettymys ja suru kuristaa kurkkua niin, ettei saa sitä itkemälläkään tyhjäks. Pala puristaa vaan.

En mä sittenkään taida vielä olla valmis taustajoukkoihin siirtymään, vaikka käytännössä en enää niin aktiivinen olisikaan. Vuoto ei muuten alkanutkaan vielä kunnolla sunnuntaina, joten kp1 on varmaan vasta maanantaina - jos sittenkään (Luget ehkä viivästyttää). Mur-mur ja Mynteli, en mä teitä jätä, ootte tullu mulle niin tärkeiks ja mua kiinnostaa teidän kuulumiset ja haluan tyrkkiä teitä siihen Rominaksen laivaan. Kiitos mur-mur lämpimistä säteistä.

Ottis Sun voimalähetys tulee tarpeeseen :hug:, kiitos siitä :heart:. Mä puolestani oon onnellinen sun puolesta, kun teillä meneillään mukava lemmenreissu. Haluan uskoa, että se tuottaa teille tuloksen:heart:.

Elysee :hug: kiitos! Asunnonvaihto kuulostaa ihanan piristävältä. Onnea siihen ja siihen toiseen projektiin kans :heart:

Putunen Jos sun ovisksen tarkka ajankohta ei kerran ole selvillä, niin tämähän on aivan selvä: sun ovis oli myöhemmin kuin luulit ja siksi tietysti dpo-päivätkin on pienemmät kuin luulet. Siksi se viiva on vasta niin haalee. Juu, kyllä sen näin on oltava :heart:! Kiitos myötäelämisestä :kiss:.

Viimeksi muokattu:
Anteeks kun kirjoitin taas niin pitkästi... :(. Lisääkin olis sydämellä, mutta ne olis niitä samoja juttuja, sanat vaan eri järjestyksessä. Sanoinkuvaamattoman kamala olo, mutta kyllä se ohi menee, sen ON PAKKO, niinku pikkutirrikin sanoi.

Kiitos vielä ihan hirveesti kun olette ja tuette. Mä kuolisin, ihan taatusti kuolisin ilman tätä olkkaria ja teitä :heart:!

Huomenta Siskot :wave:

Hiihtolomat sotkivat suunnitelmia ja oli aivan vieroitusoireita, kun ei koneelle päässyt ;) Täällä on tarinaa riittänyt ja aivan hengästyttää...
Hystikselle pahoitteluni :hug: Kurja, mokoma täti! Virtuaalisesti lähetän sinulle voimaani ja hymyä uusiin koitoksiin :heart:

Tilasin vasta ovulaatiotestejä ja ajattelin ryhtyä dippailemaan muiden mukana! Jännäksi menee, tämä on aivan uutta! Mielenkiintoista seurata omaa kroppaa ja kuunnella, mitä se kertoilee kuumeen lisäksi. Se on aika jännä sisäsyntyinen juttu tuo vauvakuume. Se lähtee masusta sellaisena Pienenä hyrinänä ja nousee kuplina aina suupieliin saakka ja saa suun hymyyn! Se on naisilla sellaista taikaa... taisi hymy tehota mieheenkin, kun lupasi vauvasiemeniä antaa itämään :heart: Aloitettiin jo harjoittelu ja mikäs sen mukavampaa

Toivottavasti Putusen viiva vahvistuu ja mur-murilla ja Ottiksella peitot heiluvat oikeaan aikaan! :heart::heart::heart: Alkavalle kuulle kaikille plussapuhureita kevättuulen tuomana!

mur-mur,kuvassa nuorimmaiseni varpaat=)Ihan muutaman päivän iässä.

Mä tässä arvoin,kumman avaan ensin,2+ vai etuovi,mutta kyllä vielä 2+ voiton vei:whistle:

Oikeen kaunista alkanutta viikkoa kaikille,täällä talvilomat lusittu ja arkinen aherrus taas alkoi!

Voi Hysteria, olen niin kovin pahoillani puolestasi, en oikein löydä oikeita lohtusanoja :hug: Teillä taisi olla pari pakkashuurunenää, muistanko oikein? Toivon, että molemmat tai ainakin toinen niistä on huippualgio, joka tarraa lujasti kiinni, syliisi asti. Testaathan vielä huomenna? Olen kanssasi sama mieltä, että hoidoissa on enemmän henkisiä ja taloudellisia panoksia, ja pettymys ja suru on suurempaa. Voin vain kuvitella, miten tuo kkm vielä kummittelee, voimia sinulle Hystis.

Putunen, sulla on jännä tilanne, toivon, että vahvistuuuuuu, puuuuh! Sini- tai punaväriä täältä lähetän testiisi!!

Oi Ottis, olet nyt lomareissussa, oikein mukavan leppoisaa oleilua!

Ihan hirmusti oli tauollani tullut taas tekstiä, niin ja uusia kuumeilijoita listalle. Uusille, tervetuloa mukaan ja paljon onnea matkaan! Pikaselauksella en huomannut uusia plussia, toivottavasti olen niin niin väärässä. Nyt tarvitaan useampi plussa tuomaan toivoa kevääseemme, tarvitaan uusia taikakuita!

Hystis oot kyllä aivan ihana immeinen :kiss: Itke, huuda ja raivoo koko sielusi voimalla ja kirjoita pahaa oloasi pois täällä vaikka kolmen sivun verran kerrallaan jos vaan tuntuu siltä, ystäväni, mitään ei sun anteeksi tarvi pyydellä :heart: Uskon kuitenkin, että on hyvä, kun miehesi on sua tukemassa, vaikket sitä aina haluisikaan, koska totaalisen yksin sureminenkaan ei varmaan herkkua olisi, vaikka sen työstämisen joutuukin jokainen yksin tekemään. Ja tosiaan siis tarkoitin, että surulle on annettava aikaa, jos tää yritys pyllylleen nyt menee, ennenkuin voit edes tarkastella elämääsi hieman objektiivisemmin ja laajemminkin. Mutta kyllä sekin aika tulee, usko mua, että siihen pystyt :hug: Ja siis tooodeella toivon ettei se vuoto nyt alkaiskaan, vaan tää oliskin kaikki yhtä suurta r-oiretta :kiss:

Ja sitten vuoteen 08, josta kyselit. Siis olemme yrittäneet kolmosta vuodesta 05 lähtien ja tosiaan en edes tiiä kuinka paljon clomeja oon popsinut näiden vuosien aikana...no yritykset meillä on siis aina vain silloin kun on clomit kun en ikinä luomusti ovuloi. Julkisella puolella hoidot alkoi muistaakseni v. 07 alussa ja kesällä 07 todettiin tm ja lääkkeellinen keskeytys..olin aivan rikki ja järkyttynyt, mullahan oli ongelmia raskaaksi tulossa, mutta ei itse raskaudessa, näin ajattelin...

No samantien taas clomit kehiin ja joulukuussa 07 jälleen plussa, lähdimme juhlimaan 2 vrk:si 10 v. hääpäiväämme ja tein siellä r-testin, ajattelin, että nyt saatiinkin sitten korvauksien kera raskaus onnistumaan ja miehelle ihana vuosipäivälahja. No, tammikuussa sitten sekin meni sitten kesken, onneksi tällä kertaa en edes kerinnyt ultraan. Siitä toivuin nopeesti ja aloitin taas clomit...

Ja kun seuraava oviksen ajankohta oli käsillä, mieheni sanoi, ettei halua enää yrittää..suoraan ja selvästi vasten kasvojani :O Muuta en muista tuosta tunnetilasta kuin raivon ja vääryyden..miten se voi tehdä mulle näin, kaiken tän paskan jälkeen! Enkä koskaan saa enää lasta...Nyt jälkeenpäin ajateltuna, en usko että oltais onnistuttu vaikka oltais jatkettukkin silloin..yrittämisestä oli tullut mulle lähes pakkomielle..mielessäni ei pyörinyt mikään muu kuin kierron eri vaiheet ja niihin kuuluvat testailut, mittaukset..pyörin päivittäin netissä, etsien milloin mitäkin tietoa, milloin mistäkin nippailusta, milloin minäkin kp:nä. Aika kauheeta nyt ajatellen ja olenkin miettinyt, että edes halusinko silloin viimeisinä yk:na lasta vai halusinko vain kuitata kohtalolle velat :O

No, sitten lopetin clomit ja rupesin miettimään, et mitäs nyt..paskasta duunista on ainakin päästävä..mutta sekin on vähä samanlainen juttu kun miehet, ei välttämättä vaihtamalla parane..joten ajattelin et nyt, kun kerran muututaan niin sittenhän muututaan! Ja niin hain kouluun..muistan koulun opettajien haastattelussa kun kysyivät motivaatiosta yms. niin latelin niille niin vakuutttavasti tekstiä, että maikalla meni pasmat hetkeksi sekaisin ja se vaan tokaisi, että asenne opiskeluun sulla ainakin on kohdallaan :LOL:

Ja tuo miten ajattelen edelleen, ettei tämä projekti ikinä valmistu, on varmaan mussa jo jotenkin niin sisäsyntyinen kaiken tämän jälkeen ja toisaalta se varmaan pitää mun pakkomielteeni asiaan kurissa. Yritän ottaa tän tämän kertaisen yrityksen mahdollisimman rauhallisesti, enkä ukkokultaani rasita näillä, teitä sitten ehkä senkin edestä :D

Tulipa vuodatusta..toisaalta hieman surufiilis iski muistellessa noita juttuja...mutta eiköhän se tässä päivän mittaan katoa..

Justis :wave:

p.s. Ai niin, jäi punaset matot näkemättä, kerkesin tosin nähdä yhden wannaben valkoisessa koltussaan jota ei edes kuuluuttajat tunnistaneet..sitten tuli nukkumatti :LOL:

Viimeksi muokattu:
Heippa Soili pitkästä aikaa :wave: Mitä kuuluu?

Hysterialle toivotan vähitellen parantuvaa mieltä ja jaksamista jatkosuunnitelmiin - mitä ne sitten ovatkaan. Hyvä, että mies on tukenasi ja nenäliinoja antamassa :hug:.

Oliivittarelle toivotan onnea oviksen bongailussa!

Ottikselle hyvää lomanjatkoa! Toivottavasti saat oviksen hyödynnetyksi hyvin tällä kertaa. Joko mies on leppynyt?

Kai ne mun menkat illalla alkaa. Mulla oli toissapäivänä hirmuista menkkajuilintaa, ja luulinkin, että menkat alkaa silloin saman tien, mutta nyt ei ole sen jälkeen ollut mitään tuntemuksia. Lämmöt vähän vaihtelee, välillä alempana, välillä 37 asteessakin.... Tänään on periaatteessa dpo 15 :confused: mutta kai oikeasti sitten 13 tai 14. Lupaan testata huomenaamulla, jos ei menkat ole jostain syystä alkaneet :). Olisi siinä toissapäivän iltapäivänä tehdyssä predictorissa kyllä jotain jo silti näkynyt, jos olisi ollut näkyäkseen. Mutta siihen asti kunnes täti porhaltaa paikalle, elättelen 0,0001 prosentin toivonripettä :)

Tervehdys Justiinalle, - teillä onkin ollut jo monen vuoden yritys. Helpostihan tämä menee lähes pakkomielteeksi, eikä sitten muista elämän kaikkia muita ihania asioita, kun murehtii vain saavuttamatonta. Vaikka mekin ollaan miehen kanssa mietitty, että tämä olisi vain sellainen piste iin päälle, niin helposti tätä alkaa haluta ihan liikaa. Miten sitä osaisikin pitää jalat maassa ja järjen mukana, ja nauttia (muusta) elämästä täysillä samaan aikaan. On siinä haastetta.

Vaikka mekin ollaan miehen kanssa mietitty, että tämä olisi vain sellainen piste iin päälle, niin helposti tätä alkaa haluta ihan liikaa. Miten sitä osaisikin pitää jalat maassa ja järjen mukana, ja nauttia (muusta) elämästä täysillä samaan aikaan. On siinä haastetta.
Just näin, meillä miehen kans aikalailla sama aatos, mutta tuon muistaminen on tosiaan aika vaikeeta välillä, kuten esim. taas tänä aamuna kun lämmöt hienosti ylhäällä niin ajatus lentää..vielä sen kuitenkin saan hallittua..mutta mites sitten jos/kun tulosta ei tuu ja yk:t vähenee...no luotan vaan siihen, että muu elämäni mua kantaa =)

Putunen, kiitos kysymästä :kiss: Yritän kovin ottaa iisisti, olin aika pettynyt, kun ei Oili kyläillyt tässä kierrossa. Nyt yritän koota tsemiä maaliskuun koitokseen, niin ja irrottautua liiallisesta kuumeilusta. Odottelen menkkoja, alkavat kai viikonloppuna, toivottavasti alkavat suht ajallaan. Joko oot aloitellut pakkaamisen? Olikos se jo keväällä, kun muutat kultasi luo, vai vasta kesällä? Ihanaa!

Aurinkoista alkuviikkoa, kaikki kuumeilijat!

Yhteistyössä