Hystis olen todella pahoillani ja suruissani puolestasi
:hug: Ymmärrän enemmän kuin hyvin tunteesi siitä, miten tästä eteenpäin...itse olin samassa tilanteessa v.08 alussa kun kaksi epäonnistunutta raskautta takana ja rakas ukkokultani halusi lopettaa yrittämisen..se oli aivan hirveää aikaa, joten uskon ymmärtäväni ainakin osan tyhjyyden tunteestasi ja osaltani alitajuisesti tiedän, että se sama on mulla jälleen edessä, mutta uskon nyt tällä kerralla selviäväni siitä paremmin kun uusi ammatti ja työpaikka tarjoaa sitten uusia haasteita. Kun tää surutyö on ohi, täytyisi sun ystäväni ehkä miettiä missä haluisit nähdä itsesi esim. viiden vuoden kuluttua...voisiko hoitoja vielä yrittää tauon jälkeen..onko aika lopettaa parisuhteessa "oleminen"..mitä haluat tehdä vielä tämän vuoden aikana? Menee taas nyt pikkasen terapeuttiseksi höpinäksi, mutta itse tein juuri näin, lähdin paskasta duunipaikasta koulunpenkille ja kohta valmistun ja sain juuri uuden duunipaikan, joten uskon olevani valmiimpi mahdollisiin tuleviin pettymyksiin vaikka ketuttaakin välillä ihan sikana. Mutta ystäväiseni, oot nyt tienristeyksessä ja sun pitää sitten ajan kanssa pohtia mitä tietä rupeet kulkemaan ja kuka tietää mitä sieltä tulee vastaan :kiss:
Mulla alkaa elämä voittaa, yskittää ihan sikana, ääni on poissa, mutta lima alkaa keuhkoista lohkeilemaan, joten toivoa paranemisesta on
Ajattelin uskaltautuu tänään lenkille iltapäivästä tai sitten lähdetään muksujen kanssa pulkkamäkeen..nyt rupes tekee mieli yhtäkkiä pizzaakin, varmaan kiitos
mur-murin Sain muuten eilen siivottua, josta oon todella ylpeä, yskin ja touhusin, varmaan aika koominen näky
Mur-mur Olikos sulla jo testing päivä tiedossa? Ite en oo vielä laskenut, ootan mitä FF sanoo oviksesta ja lasken sitten, mutta uskoisin tosiaan et nyt on dpo1, joten aika samoilla päivillähän me mennäänkin =)
Ottis Rumat ne vaatteilla koreilee, hullu poro meni varmaan ihan sekaisin, kun sä mehtävaatteissa astuit sisään :kiss: Mukavaa lomaa ja onnea simppajahtiin :heart:
Ajattelin muuten ens yönä ainakin yrittää kattoo alkua Oscar-gaalasta, alkaa tosin vasta jälkeen puolen yön, mutta kun mun on tän yskän takia muutenkin vaikee nukkuu ja huominen vielä saikkua, niin haluisin nähdä niitä ihania pukua yms. glamouria