40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos muumimamma72, parhaani teen, ett rentoudun. Onneksi olen oppinut pitämään pääni. Muuten ton ukon kanssa ei pärjäis. Tänään kiukustuin kun huomasin hänen ottaneen uikkarit mukaan, jos mentäis kylpylään jonain päivänä ja jos sinne mennään mies saa ostaa mulle uudet omat, se on jo sovittu, sillä mulla kotona bikineitä vaikka kuinka paljon enkä suostu vuokraamaan. Muutenkin kiukuttaa, kun mulla ei ole bilevaatteita ylipäätään, saati mukana, kun ukon kassista löytyi suorat housut ja parikin kauluspaitaa. Tänään otettiin yhteen siitä taas ku mies ei puhu suunnitelmistaan, vaan kuvittelee mun lukevan ajatuksiaan. Mä lähdin tänne luontolomalle ja olen kuin mehtäläinen, jos pitäis baariin mennä :LOL:.

Ottis - anna mennä vaan, ei siun vaattehet niin huonoja kyllä varmaan ole!!!
..ymmärrän kyllä, että vi**ttaa kun et osannut varautua:kieh:..

MUTTA siltikin - pidä nyt hauskaa ja koeta rentoutua!!!!!!!!

Viimeksi muokattu:
muumimamma, miun on nykyään kyllä ajoissa aloiteltava tuo dippailu!
Viime kierrolla tosiaan se O+ miut yllätti JO Kp9..nyt myöskin Kp9 ja huomiselle O+tulee, siitä olen AIVAN VARMA!
Kuumeiluni alussa, ovulaatio oli Kp12-14, joskus vasta Kp16..nykyään jo Kp10-11..:(

Miun kierto on lyhentynyt tuosta 28-->25-26..ikähän sen jo tekee, että munasarjat piiskaa munarakkuloita aina vaan aikaisemmin tuottamaan - niitäkin vähäisiä..tuo on ihan tyypillistä premenopaussissa..vielä miulla selkeää toimintaa munasarjoissa ja hormoniarvot Ok..mutta ei mene pitkään(montaa kiertoa) kun aika loppuu todella..:ashamed:

Viimeksi muokattu:
mur-mur: älähän nyt vielä murehdi siellä liikoja. Kyllä sinulla vielä aikaa on.

Ottis: mukavaa lomaa! Älä liikaa vaatteista murehdi. Ymmärrän minäkin toki, että harmittaa, mutta älä anna sen pilata lomaa. Katso mur-murin rentoutumiskuvaketta ja hymyile ja unhoita vaatemurheet.

Mynteli mie olen kyllä aikas realisti JO tässä asiassa..haaveksin kuitenhin joka kuukausi jos vaikka:):heart:

Pizza on valmista ja maistoinhin jo hieman, hyväähän se on!
..lasissa pikkasen punkkua, aaaah, rentoinen on nyt miun oloinen!!

*Toivottelen teille ihanaisille mukavaa loppuiltaa*
..

..onkohan putunen dippaillut vahvempaa plussaa jo tänään..Voi, kunpa näin olisi!:heart:

((muoks)) masu pullollansa pizzaa-huh:whistle:, ja punkkupullosta pohja paistaa-höh!:p..niin..ja siimahäntäisethin - ne vikkelät kaverit, nyt paremasssa tallessa:saint:

Ottis, otappa siekin ne simot parempaan talteen siltä jörrikältäsi;)

:heart:Kauniita unosia kaikille:heart:

Viimeksi muokattu:
Mami41 Paaaaljon onnea sinulle piikityksiin ja siihen The Plussaan ++++ puuuh :heart:!

Ottikselle Ihanaa ja lemmekästä matkaa :heart: Ihana kuulla että siellä asiat hyvällä mallilla. Jatkakaa =)! Ja muista, että sä olet upea huuhkaja-mehtäläinen, ihan ilman vaatteitakin, joten anna miehen vaan olla kauluspaidoissaan ja näytä sinä kaikille hulluille poroille että sinä et mitään (bile)vaatteita tarvii, ku oot niin häikäisevä ilmankin!! :heart:

Mynteli :hug:

Mur-mur Sulla oili tulossa kylään, hyvä hyvä! Ukkoa kumoon vaan =). Paljon onnnentuulahduksia :heart:. Älä anna illanvieton häiritä tulevaa raskauttasi, sähän testaat joka tapauksessa paljon aikaisemmin kuin ihmiset tavallisesti. Normaalistihan (ja mikä on normaalia?) moni testaa vasta kun menkat on myöhässä! Mene vaan laulaa lurittamaan ja kuppi tai kaks kumoamaan, kyllä se vauva sulle tulee jos on tullakseen, parista kupista huolimatta =). Vai ymmärsinköhän mä nyt sun kysymyksen väärin ??? Ajattelin että tarkoitit r-testin dippaamista sitten kun ovis on hyödynnetty. Nyt menin ihan sekaisin ja sekoitin itseäni vielä lisää miettimällä kuinka en ymmärtänyt vaikka en tiedäkään ymmärsinkö vai en :O. Tänään(kään) ei mun aivot ei toimi, ei ole hyvä päivä ollenkaan mulla... :’(.

Justiinalle energiapuhalluksia siivoomisen ja ennen kaikkea hirmuisen vahvaan ovikseen, joka plussaksi muuttukoon =).

Pikkutirri Kiitos tsempistä :heart:. Ja kiitos niistä väleistä… :kiss:. Mutta toivottavasti ET muuta sun kirjoitustyyliä sen takia, vaan annat vaan sormien lentää näppäimistöllä niin kuin ennenkin , ja SITTEN sen jälkeen laitella muutama väli sinne tänne. Voi, mul on kamalan syyllinen olo nyt kun edes sanoin mitään :(, vaikka ne välit oikeesti auttaa paljon.

Muumimamma-72 Onnee oviksen metsästykseen ja simppajahtiin, joka teillä onneks hallussa =). Onnea ja pluuuuuuussaa :whistle:.

Putuselle lisälähetys väriä siihen plussaan ++++ =). :heart:

Lämmin kiitos puhalluksista, tsempistä, kannustavista sanoista ja halauskista kaikille teille ihanille :heart:!

Luget ei nähtävästi pidä tätiä loitolla; tänään (lauantaina) pp12 alkoi tuhruilu, ensin vaan ihan olemattoman vähän. Sitten lähetin miehen apteekkiin, dippasin (tosin vain tunnin rakossa olleen pissin) ja tulokseksi sain täydellisen valkoisen, jonka jälkeen alkoi tuhruttaa enemmän. Tää oli sit tässä :O.

Mut voi poistaa rktt-listalta ja laittaa sunnuntaille kp1, vuoto alkaa varmasti. Oikeestaan mut voi saman tien siirtää taustailijoihin, sillä tää oli se kolmas ja viimeinen koeputkikerta. Onhan meillä ne kaks siellä pakkasessa joo, mutten tiedä milloin olisin maisemissa niitä siirrättämässä, sitä paitsi usko koko tähän juttuun ja aivan kaikkeen on muutenkin loppu, en usko että mun pää kestää enää. Kyllä nyt alkoi mun loppulaskenta tässä ja monessa muussakin asiassa. Siskot kuulkaa, nyt ei mee Hystiksellä kovin hyvin.. Oon niin pettynyt, ahdistunut ja lost kuin vain voi olla. Totaalisen hukassa :'(.

Joo, maa on vaihtunut. Jo matkalla alkoi ahdistaa. Mies yrittää parhaansa mukaan lohduttaa halaamalla ja silittämällä, tarvii tietysti itsekin lohdutusta, mutta mä en pysty olemaan edes lähellä, sävähdän kaikkea kosketusta. Siitäkin kamala syyllisyys, kun en pysty mitään. Haluaisin vaan paeta jonnekin lämpimään paikkaan ja nukkua siellä 100 vuotta. Vatsaan sattuu, päähän sattuu, sydämeen sattuu, paleltaa. Oon sielua myöten aivan kylmä ja tyhjä!

En tosiaan tiedä kuinka enää pysyn järjissäni, nyt kun ei oo edes tätä yhtä asiaa (tää 'proggis'), johon oon keskittynyt, kun mitään muuta ei ole ollut. Ja nyt ei ole tätäkään. En tiedä mitä tehdä:O:'(.

Viimeksi muokattu:
Olen kiireen kanssa täällä käymässä. Miehen luota kirjoittelen sidukkapurkin kera.
Hystis Sinulle rakkaita terveisiä ja haleja :hug::kiss: Voi kunpa voisin tehdä jotain lohduttaakseni ja muutenkin ... vaikka kuinka ollaa täällä puuhkutettu ja plussateltu ja ... voimia sinulla kultainen Hystis!
Ottis Sinulla toivottavasti oli kuitenkin rattoisa ilta vaikka ei niitä hepeneitä tullutkaan mukaan. Ihanaa että pääset sinne rinteeseen kuitenin =)
mur-mur Mun tuli aivan nälkä kun kirjoittelit siitä pitsasta, mullekiiii :whistle: Onko sulla ovis todellakin noin aikaisin? Itse ostin nyt noita ovistestejä ja otinkin mukaani tälle matkalle, mutta mulla vasta kp9 tänään niin en tajunnut että voisin jo dippailla, ehkä minä sen ensimmäisen tänään käytän ja huomenna aamusta sen toisen. Ollaan onneksi kuitenkin pupusteltu eilen ja taas pitkään =) On se niin ihanaaaaaa....
Mitäs tänne muille kuuluu?
Justis Heippa pitkästä aikaa, tai minä olen tainnut lyödä laimin näitä kirjoituksia kun joskus on niin paljon asiaa tullut ettei kaikkea ehdi/jaksa sulattaa vaikka yrittää mieltää mitä kellekin on tapahtunut :( Anteeksi että en kommentoi kaikille !
Haleja Teille kuitenkin ja plussapuuhkutuksia niin ovikseen kuin myös r-testiin :D:heart::kiss:

Hystis olen todella pahoillani ja suruissani puolestasi
:hug: Ymmärrän enemmän kuin hyvin tunteesi siitä, miten tästä eteenpäin...itse olin samassa tilanteessa v.08 alussa kun kaksi epäonnistunutta raskautta takana ja rakas ukkokultani halusi lopettaa yrittämisen..se oli aivan hirveää aikaa, joten uskon ymmärtäväni ainakin osan tyhjyyden tunteestasi ja osaltani alitajuisesti tiedän, että se sama on mulla jälleen edessä, mutta uskon nyt tällä kerralla selviäväni siitä paremmin kun uusi ammatti ja työpaikka tarjoaa sitten uusia haasteita. Kun tää surutyö on ohi, täytyisi sun ystäväni ehkä miettiä missä haluisit nähdä itsesi esim. viiden vuoden kuluttua...voisiko hoitoja vielä yrittää tauon jälkeen..onko aika lopettaa parisuhteessa "oleminen"..mitä haluat tehdä vielä tämän vuoden aikana? Menee taas nyt pikkasen terapeuttiseksi höpinäksi, mutta itse tein juuri näin, lähdin paskasta duunipaikasta koulunpenkille ja kohta valmistun ja sain juuri uuden duunipaikan, joten uskon olevani valmiimpi mahdollisiin tuleviin pettymyksiin vaikka ketuttaakin välillä ihan sikana. Mutta ystäväiseni, oot nyt tienristeyksessä ja sun pitää sitten ajan kanssa pohtia mitä tietä rupeet kulkemaan ja kuka tietää mitä sieltä tulee vastaan :kiss:

Mulla alkaa elämä voittaa, yskittää ihan sikana, ääni on poissa, mutta lima alkaa keuhkoista lohkeilemaan, joten toivoa paranemisesta on :) Ajattelin uskaltautuu tänään lenkille iltapäivästä tai sitten lähdetään muksujen kanssa pulkkamäkeen..nyt rupes tekee mieli yhtäkkiä pizzaakin, varmaan kiitos mur-murin ;) Sain muuten eilen siivottua, josta oon todella ylpeä, yskin ja touhusin, varmaan aika koominen näky

Mur-mur Olikos sulla jo testing päivä tiedossa? Ite en oo vielä laskenut, ootan mitä FF sanoo oviksesta ja lasken sitten, mutta uskoisin tosiaan et nyt on dpo1, joten aika samoilla päivillähän me mennäänkin =)

Ottis Rumat ne vaatteilla koreilee, hullu poro meni varmaan ihan sekaisin, kun sä mehtävaatteissa astuit sisään :kiss: Mukavaa lomaa ja onnea simppajahtiin :heart:

Ajattelin muuten ens yönä ainakin yrittää kattoo alkua Oscar-gaalasta, alkaa tosin vasta jälkeen puolen yön, mutta kun mun on tän yskän takia muutenkin vaikee nukkuu ja huominen vielä saikkua, niin haluisin nähdä niitä ihania pukua yms. glamouria

Voi Hystis....oon niiiiiin pahoillani puolestasi.....äläkä oo surullinen että toivoit multa niitä taukoja...se on ihan jees ja mä en nyt oo vaa ehtiny olla koneella sillee et "antaa ajatusten virrata"...ku niin kiire ja hehtistä aikaa tää kaikkine synttäri kiireineen...toi sun kirjotus toi mun mieleen niin paljon omasta entisestä elämästä...hui kauhistus...sun on PAKKO päästä siitä(ahistus olosta) yli keinolla millä hyvänsä...muuten oikeesti pää hajoo...tukekaa miehen kanssa toisianne siellä kuin YSTÄVÄT..sitähän te ootte..ymmärrän sen kavahtamis tunteen..se ON hirveetä kun ei toisen "iholla" voi vaan olla vaikka haluis tietoisesti ja järjellä...

Nyt mä annoin ajatusten tulla enkä mä oikeen tiedä miten sitä lähtisin katkomaan...:confused::ashamed:

Halaus sinulle Hystis ja hyvää mieltä elämääsi!!!

Voi rakas ihanainen Hystis:hug: miten mie sinua osaisinkaan nyt lohduttaa..niin suruinen on mieleni vuoksesi:'( suuri pettymyshän tuo hoidon epäonnistuminen on, sen tiedän..kuin maa jalkojen alta pakenisi ja tyhjän päällä nyt oisit..

Siulla on suuri, ahdistava möykky nyt rinnassa..pystytkö itkemaaän tätä pettymystä olenkaan ulos?..
..sinä tartteisit mielestäni nyt apuja sillä tapaa, että saisit sydämen päältä purkaa&itkeä tuota poijjes - ihan ammattiauttajalle, eiköstä..varailethan aikaa ihan pian jo?:)

Mies ei sinua nyt kykene(et sitä hälle vain pysty suomaan)auttamaan..sen t ä y t y y olla joku muu!!
(anteeksi kun ihan huu-dan..:ashamed:)

Älä meitä täysin hylkää, tulethan kertoilemaan kuulumisiasi..tai kirjoita MEILLE tänne sitä pahaa oloasi poijjes - varmasti kuunnellaan ja ymmärretään..ISO JA LÄMMIN:heart::hug::heart:Hystis - jaksuja&voimasia kovasti.

Laitan auringon lämmittäviä sätehiä - pois synkät, mustat pilvet väistyköön..kevätkin sieltä kohta saapuu..

Täältä lämmöllä sinua ajatellen:heart:..mur-mur

Viimeksi muokattu:
ON..Nukkua porskuttelein piiiitkäään, joskus 12.30 heräilin miestä viereeni huhuilemaan(poikanen oli ulkona leikkimässä)
..sitten hälle annoin ymmärtää, että ymmärrän antaa..ja lemmittiin pikaiseen, mutta hyvin.:heart:

Mittailin myös lämpöjäni..ja nousussa ovat - nyt 36.9C..kyllä miulla se ovis on vii-meis-tään tänään..ellei jo eilen?..kauhean aikaiseen kyllä jos noin:O

M u t t a..mie nyt ihan tuntemusten mukaan ja vähän arpapelillähin uskoisin, että ovis tänään..eli Kp10/dpo0..aina se vaan sitten aikasemmin tulee..ja siellä ei kyllä munasolu kerkeä kypsymään tarpeeksi, se on melko varmaa..:ashamed:

Kukas se kyselikään/ihmetteli aikaista ovisteluani??
..Juuuh, näin se nykyään on - jos kierto on 25-26 on ovis sitten Kp10-11

Missä on putunen?..kovasti hänen uutisiaan odotellut olen!!:wave:

Plusssätehiä
laitan kaikille niitä tarvitseville!!

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Hysteria (42)...............kp1/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Mami-41 (41)...............kp6/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp7/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp9/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp9/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp10/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp10/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp10/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp10/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp10/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp11/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp15/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp14/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp17/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp18/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp18/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp18/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp24/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp25/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp25/24-26......yk13....................3./1.yht.
Minttu2011 (43)...........kp26/25-29.......yk7.....3.
Mimmi68 (42)..............kp27/28............yk1(?&12/10)......1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Hysteria
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

mur-mur (45)....................dpo0
*Justiina* (38)..................dpo1
Mynteli (39)......................dpo3
Mimmi68 (42)...................dpo9
Minttu2011 (43)................dpo12
putunen (41)....................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Kävin tuossa ulkona piiiiiitkän lenkin koirulini vasta nyt, kun aamulla oli muuta velvoitetta. Koira poukkosi metsässä, mutta mun ajatukset tais olla Hystiksen tilanteessa.

Ihanasti ovat pikkutirri , mur-mur, kaikki, kirjoittaneet. Jotenkin ajattelen, Hystis, kanssa kuten mur-mur, että tarvitsisit sillä sellaisen neutraalin, perheenne ulkopuolisen ammattiolkapään. Miehesi on ystäväsi pikkutirriä lainaten, mutta tosiaan niin m u k a n a henkilökohtaisesti kaikessa (ihanaa silti, että hän tukee sinua ja jos voitte edelleen puhua). Mutta kuten mur-murkin esitti, niin sellainen olisi hyväksi, joka voisi tukea sinua puntaroimaan rauhassa niitä polunvalintoja ja joka sitten rohkaisisi ja tuuppaisi sinut sille valitsemallesi polulle. Sinulla on aikaa, miettiä, kaiken ei tarvitse muuttua ihan kokonaan heti.

Minäkin toivon, vaikka vain vähän aikaa täällä olen ollut, että jatkat kirjoittamista tänne. Purat sitä tällekin kanavalle, mikä mielen päällä ja perukoilla painaa.

Lämmin virtuaalihalaus sinne, hystis!

Ottis
mur-murille onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

Hystis Pahoitteluni tuhruilusta :hug:. Ihan sydämeen sattuu, kun ajattelen sun pettymystä. Voimia!

ON Meillä ollut lunki päivä ja huilittu vaan. Ovislimat ok, mutt piliä en ole viel saanut ku mies mustis. Olin niin sippi illal ett kilahti juomat baarikierroksel päähän ja viihdyin sit miehen mielestä liikaa tanssilattialla vieraan miehen kanssa. Oma syynsä ku ei lähteny mun kans vaik kerjäsin. O-testin dippasin. Plussa tullee joko huomenna tai ylihuomenna. Kivaa iltaa kaikille.

Ottis..HYVÄ, jotta pidit hauskaa eilen!!!

..ja ihan oikein miehelle - mitäs ei lähtenyt siun kera danssaamaan!

Kyllä sie sitä piliä vielä saat,älä huoli;)

Ilmoitteleppa sitten kun siut saapi tuonne meidän kamuksi RKTT-listalle laistella!!

Hauskaa ja rentoista loman jatkoa!!

ON..masua on niiiiiin mukavasti juilinut(muniksia)piti aivan pitkäkseen mennä kun huonoa oloista pukkasi:x..kyllä tais miulla ovis olla tänään..uskon nyt näin olleen ja sen mukaan piinailen=)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kitos! Ilmottelen kyllä. Minäkin uskon simppoja saavani oikeaan aikaan. Saunoin jo ja ukko varmaankin pyrähti paikallisessa baarissa paukulla ku joutui unoset ottaa sen jälkeen. Nyt valittelee ku ei ole tekemistä, joten lähden viemään sitä lenkille :). Palaan illemmalla asiaan. Onnessani olen ku sain oman kännyni kautta tän nettiyhteyden toimimaan. Varmaan auttoi ku ääneen kehuin Motorolaa =). Mulla Nokian puhelin.

Ps. Suihkussa bongasin todella sitkeät ja mehevät ovislimat.

Justiina Kiitos! Mulla oli todellakin melkein työvaatteet baarikierroksella päällä, mutt ei se vauhtia hidastanut. Tänään sit ku käytiin kylillä, tunsin itseni ihan maalaistolloksi farkkuineni ja fleecetakissa, heh! Koskaan ei ole tasan jutut :).

Yhteistyössä