Hakutulokset

1. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Juu, mutta mulla onkin kolmen tabun annoksella, kun siis yhdellä aloitetaan ja mitä voimakkaammat annokset sen pahemmat sivarit, aivan kuten muissakin lääkkeissä. Kuumat aallot on yleisimmät, nää mood swingit on tulleet vasta nyt sekä edellisillä yk:lla (08), ei aikoinaan kun tän...
  2. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putuselle vielä hurjat plussapuhurit ja totean tämän saman lauseen kuten ennenkin: elä vielä heitä kirvestä kaivoon! Lämmötkin kuitenkin hienosti ylhäällä :hug:
  3. *Justiina*

40+ so what wol.12

Ottis Yes, mähän tiesin, ettei vaatteet sua hidasta ja aivan oikein, että ukkeli on mustis, toivottavasti nyt ymmärtää ettet oo itsestäänselvyys ja ottajia löytyy, jos tarve koskaan vaatii :whistle: Mur-mur eikös ne kunnon juilinnat oo ihan kamalan toivottuja :p Ainakin mulla näin, niiden...
  4. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Kebrille kanssa tervetulotoivotukset :wave: Piti sulta vielä kysästä, että mikä lääke toi menopur on? Siis mihin vaikuttaa? Tosta haamusta, eikös toi pregnyl aiheuta väärän plussan jos testaa liian aikaisin? En nyt oo varma olis toi just se lääke missä on hcg:tä, mut muistan jostain asiasta...
  5. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis olen todella pahoillani ja suruissani puolestasi :hug: Ymmärrän enemmän kuin hyvin tunteesi siitä, miten tästä eteenpäin...itse olin samassa tilanteessa v.08 alussa kun kaksi epäonnistunutta raskautta takana ja rakas ukkokultani halusi lopettaa yrittämisen..se oli aivan hirveää aikaa...
  6. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur kuuntele kroppaasi, jos sulla selkeet ovisoireet yleensä on. Ehkä suosittelisin sua käyttämään sen testin vasta huomenna kun on kerta vika, koska vaikka huomenna tulos olis kumpaan suuntaan tahansa osaat paremmin sen huipun määrittää...siis jos nyt illalla tulos on tuo sama "puolivahva"...
  7. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Lista päivitetty :attn: Huomautelkaa ihmeessä jos mokia :wave: Ovis on luultavimmin nyt ohi, tänään aamulämmöt oli vielä alhaalla ja peitto on kyllä heilunut meillä siihen malliin ettei voi ainakaan siitä kiinni olla :p Ja eikun piinailemaan..pitää kohta alkaa laskea jo ekaa testing päivää...
  8. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mynteli Huomenet sinnekkin, samaan aikaan näköjään kirjoiteltiin :wave: Sähän oot jo ollut ahkera heti aamusta, lenkit jo tehtynä ja mä vasta hetki sitten oon noussut sängystä =) Ihanaa tosiaan et pakkaset helpotti, nyt voi keuhkotautinenkin mennä raittiiseen ilmaan hengittelemään :laugh:
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

Lauantaita leidit :wave: Heti aamuun tarvin tietävien apua jälleen mieltäni askarruttavaan asiaan...:D Noista lämmöistä ja oviksesta..on unohtunut muutama fakta :whistle: Kun normilämpöni on noin 36,5 (eilen aamu 36,1 ja ilta 36,7) ja tänä aamuna taas 36,0 niin mitähän tää nyt sitten...
  10. *Justiina*

40+ so what wol.12

Ottis Rentouttavaa ja antoisaa lomaa sulle, olikos sullakin oili messissä matkalla ;) ? Kuulostat muuten aivan samanlaiselta millinrakolta =) kuin mun rakas kamuni, sillä on aivan aina veskihätä :whistle: Mami Mulla kans sama päätös, etten nyt kuumeile yhtään :whistle: kun en ees oiliakaan...
  11. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Hei memmup ja tervetuloa :wave: Oliko sulla kaikki 4 follia samalla puolella vai jakuatuneet molempiin? Mulla oli esikoisen kanssa niin, että molemmilla puolilla oli yhdet follit kp 14, muistaakseni toinen oli 19mm ja toinen 21mm ( just vähän aikaa sitten luin meinaan epikriisejä tuolta...
  12. *Justiina*

40+ so what wol.12

Voi kun ootte niin ihqui :D :kiss: Eipä tullut lekurista hyviä uutisia, keuhkot edelleen limaa täynnä, tulehdusarvo ei oo laskeut, mutta ei onneks oo paljoa noussutkaan, joten uus antibiootti kehiin, pitää äkkiä nyt sitten googlettaa et onko haitallinen, kun en kehdannut meidän perheen...
  13. *Justiina*

40+ so what wol.12

Elämä voittaa...huh.. Olen toipumassa lähes kaksi viikkoa kestäneestä lentsusta, joka sai pahan infektion aikaan keuhkoihini :snotty: joten en oo kyennyt käväisemäänkään täällä teiän kuulumisia lukemassa...mutta nyt koitan hetken aikaa jaksaa lueskella kuulumisianne =) Rominas, Niobe ja...
  14. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Ihanaa, paljon onnea Mippis ja Tiide :heart: Wau kaksi plussannutta!!! Saanko laittaa teidät plussalistalle?? Tarvisin siihen lasketun ajan ja yk:t. Lemonade Tervetuloa, lisään sut listalle :wave: Täällä vihdoin kp 1 ja parin päivän kuluttua alkaa se pelottavan karmiva 3tbl:n annostuksen...
  15. *Justiina*

40+ so what wol.12

Ladys, I`m back eli selkänä ollaan taas takas, kp 1 Jiihaaa!!! Sairasta tää, kuinka ilonen voi olla tätsyn tulosta, veskissä eilen tuuletin tuhrua, ukkokin kysyi mikä sulle tuli siellä :laugh: Olo on ollut todella karmee nää pari viikkoa, ei mulle terolutteja enää, ei sovi ei, aivan...
  16. *Justiina*

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Heips tauolta:wave: Kierto taas venyi ja paukkui ja nyt vihdoin kp 1 ....jatkan juttujani tuolla nelikymppisissä, olenhan itsekin kohta tuossa "rajapyykissä"..joten mut voi poistaa listalta :wave: Isoo plussapuhuri täältä kaikille, toivottavasti kaikki pian saatte sen the plussan Voikaa...
  17. *Justiina*

+++ HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat +++

Heips tauolta :wave: Venyipäs kierto taas niiiin ylipitkäks että kyllä hermot meni ja moneen kertaan..tuo terolut ei vaan näköjään mulle sovi enää yhtään, se tekee musta kaameen pms-hirviön :kieh::kieh: jota ei huvita mikään eikä tykkää kenestäkään..aivan kaamee olo ollut parin viikon...
  18. *Justiina*

Liian ohut limakalvo

Hei NoBlood :wave: Mulla liian ohut limis on ollut kp 14 n.3mm ja esikoisen sain kp 14 6,4mm limiksellä, joten ei kovin paksu ollut silloinkaan, mutta ovis olikin silloin muistaakseni kp 16-17 ja en sit tiedä oisko se voinut sitten vielä yhtäkkiä paksuuntua reilusti. Ja clomit siis ollut käytössä.
  19. *Justiina*

40+ so what wol.12

Heipskukkuu mimmit Mä oon niin pudonnut kartalta kuulumisistanne, että pakko laittaa nyt yleisesti vaan Tervetuloa kaikille uusille, itsekin uusi tulokas täällä ihanaisessa porukassa :heart: Ja onnittelut kaikille oviksen bonganneille ja sen hyödyntäneille sekä rauhaa piinailuun...
  20. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

PTTmulle on sanottu et ideaalinen ultra ois kp 12 tai kolmetoista, koska clomit aiheuttaa oviksen aikaisintaan 7 vrk:n kuluttua viim. ottamisesta ja myöhäisintään 12 vrk:n kuluttua, joten kp 14 voi olla jo myöhäistä ultran kannalta. Itse käyn vielä kp 14:kin koska mulla on aika myöhäinen ovis...

Yhteistyössä