Hakutulokset

1. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Voi tiijona :hug: Mä en nyt ihan tarkkaan osaa sanoo minä kp:nä kuumat aallot iskee tai mielialan vaihtelut alkaa..Muistaakos muut? :attn: Kyl ne kuitenkin hetimiten kuurin loputtua alkaa ja ovikseen loppuu (kai?), mutten osaa sanoa alkaako ne kuurin aikana..en oo koskaan sitä aatellut...mutta...
  2. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Mippis Laskujeni mukaan sulla ois vasta nyt dpo11, joten älä nyt vielä luovuta, koska monikaan ei saa plussaa testiin vielä noilla päivillä edes herkkistesteillä...millä muuten testailit? Oireesi kuitenkin kuulostaa lupaavalta, isoooo plussapuhuri myös sinne :heart:++++++:whistle: Toivon...
  3. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Juu, clomit ei mulla oo aiheuttanut nännikipuja mut raskaudet kyllä =) Clomit aiheuttaa rintojen arkuutta laajemmin loppukierrolla, muutaman päivän kuluttua ainakin clearblue kertoo sulle luotettavan tuloksen. Isoooo :heart:++++++:whistle: täältä Justis
  4. *Justiina*

40+ so what wol.12

Sointu :hug: Täällä testattu myös... ja tulos ei raskaana-inte gravid oli pakko käyttää puol vuotta sitten vanhentunut digitesti joka huhuili kaapista käyttöä ;) Lämmöt korkeella vieläkin, en tiedä mistä toi yhenpäivän lasku sitte johtuukaan, mutta terot aiheuttaa noi lämmöt, sekä kaikki...
  5. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Nyt vasta kerkeen jatkaa :whistle: Heti ekaks, anteeks Meripihka, että unohtui toivotella myös sinut tervetulleeksi tähän leidiseuraan :wave: Ja vastaus kysymykseesi, että kannattaa varata gyne n. kierron puoliväliin, itse oon käynyt viim. kp 14, siis ilman clomeja ja clomeillakin ( mutta tuo...
  6. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Heips taasen :wave: Täällä aamulla testattu nega, dpo:t vasta 9, mutta kun terot loppui jo tänään niin pakko oli testata, jos ois ollut haamu ees, ni ois tullut paniikki soittaa gynelle, että jatketaanko teroja vai laittaako luget, sillä terot ois muuten varmaan aiheuttanut limakalvon...
  7. *Justiina*

40+ so what wol.12

Pikaisesti omanapaisesti..aamulla testasin sofi one stepilla..ja viivanpaikka tuli, mutta eiks niissä oo ihan vakiona ne aina :O Mutta nyt lämmöt jo 36,3 ja pitäis olla siis 37 joten terot teki tehtävänsä...no enpä niitä nyt vähään aikaan popsi, 3 clomia kp 3-7 kehiin sit kun terot vuodon tuo...
  8. *Justiina*

40+ so what wol.12

mur-mur Kiitos :kiss: Oon kans lukenut tosta PCO:n vaikutuksesta ovistestin tulokseen, itse asiassa muistaakseni luin siitä jostain testin ohjelappusesta. Mutta mulla siis yleensä plussa tulee melko puskista että haaleeta viivaa näyttää koko ajan ja sit yhtäkkiä. Ei ois pitänyt testailla...
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

mur-mur tiiätkö voisko terot herjata tota ovistestiä, kun joskus muistan lukeneeni et jotkut lääkkeet vaikuttaa tulokseen, en vaan muista mitkä, eikä siis edes yleensä pitäis testailla ovista kun teroja käyttää, siis samoilla kp:llä :whistle:
  10. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mafinka Eikös sullakin oo terot käytössä? Onks sulla monta päivää kun vikan otit? Tuhru ei aina tarkota kuitenkaan tätiä :heart: Mulla esikoisen kanssa oli just niin, enkä silloin testannutkaan kun vasta kp 40 ja jotain..en ollut silloin vielä oppinut himotestailijaksi, tuhrua oli siis parisen...
  11. *Justiina*

40+ so what wol.12

Voi että, mitä meninkään tekemään :O ovistestin...ja aivan liian vahva viiva siihen tuli, siis lähes tasavahva (vas. puolelta viivaa) Hitto, kun ei oo ku kännykamera ja se valkasee koko testin niin ettei siinä näy yhtään kumpaakaan viivaa :kieh: Ja mielikuvitus se taas saa siivet alleen...
  12. *Justiina*

Ovulaatiotestin nega

Heips zanca! Tikutteletko kerran vai kaksi kertaa päivässä? Joskushan vahva viiva testiin tulee ns. puskista eli ei mitenkään tasaisesti vahvistu. Parasetamolilla ei pitäisi olla vaikutusta, vain tulehduskipulääkkeillä (burana yms. ) mutta niilläkin muistaakseni oli vaikutusta vasta...
  13. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hyvää yötä ja huomenta Tulipas sitä sitten vedeltyä reilu kolmen tunnin tirsat Muumimamma anna tulla vaan vuodatusta :hug: Meillä kans poika pienempänä oli tosi villinä kun oli tulossa/tullut kipeeksi ja kun ite on heikossa hapessa ni ei jaksais, ymmärrän sua enemmän kuin hyvin. Onneks saat...
  14. *Justiina*

40+ so what wol.12

ottis ja muumimamma:hug: teille tätsyn jyräämille ja ei kun tulta päin ;) ottisPiti kysymän, että onks sulla clomit käytössä? Millä annoksella? Mur-mur Minä laitan clomit kyllä yleensä yläteitse :laugh::laugh: Mul on aivan karsee olo :x Meidän neiti on ykätaudissa ja vaikuttaa pahalta...
  15. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Tervetuloa takaisin PTT :wave: Toivottavasti clomit tuo pikaisesti plussan :heart: Täällä kärvistellään (dpo7) joko tätioireista...tai terojen sivareista....tai...:whistle: Piinailijat vois vaikka ilmottautua viikon alun kunniaksi ja kasaan järjestyä Justis
  16. *Justiina*

Clomifen 3tbl/ vrk annostuksesta?

Kiitos apsu vastauksestasi ja ihanaa odotusaikaa sinulle :heart: Toivon, että tuo annostus nyt meillekkin sen kunnon plussan toisi, mulla viime vuosina ollut tm ja km, mutta kaksi lastakin clomeilla :D Voi hyvin :wave:
  17. *Justiina*

40+ so what wol.12

mur-mur Joo, kyllä toi muksujen luonteen tulisuus on ihan molemmilta meiltä peritty eli jos meille olis tullut/tulis luonteeltaan tooosi rauhallinen lapsonen, niin tulis kyllä mieleen, ettei taida olla meidän :p Vaikka usein tuntuu, etten jaksais millään tyttären draamaa ja usein on vaikeaa...
  18. *Justiina*

40+ so what wol.12

ottistoivottavasti pysyiskin poissa seuraavat 9 kk! :heart: mur-murOnkos sullakin tempperamenttinen lapsonen? Meillä niitä on kaksi ja tytär välillä todellinen drama queen :whistle: tyyliin..mä en oo sun lapses enää, niih... joskus pakko :laugh: salaa piilossa...:whistle: Oltiin äsken...
  19. *Justiina*

40+ so what wol.12

Huomenia :wave: Voi ottis pahoitteluni negasta ja täin tulon merkeistä :hug: Älä suotta harmittele tuota, mitä teillä 2 vkoa sitten tapahtuikaan..tilanne oli se mikä oli ja silloin teit päätöksen olla ottamatta mieheltäsi mitään :kiss: mur-mur kattelin noita Tolosen sivuja, yritin etsiä et...
  20. *Justiina*

40+ so what wol.12

Voi ottis sun salakuljetuksia ;) sanoo nainen, joka testailee mieheltään salaa oviksia :whistle: Mä nautin tästä yön yksinäisyydestä (oonkin ex yöhoitsu :whistle: ) mies ja lapset nukkuu, koiruudet nukkuu (vauva koira tietty mamman kyljessä) ja mä katon lady gagaa tv 2:lta :laugh: mitä se nyt...

Yhteistyössä