Heips taasen :wave:
Täällä aamulla testattu nega, dpo:t vasta 9, mutta kun terot loppui jo tänään niin pakko oli testata, jos ois ollut haamu ees, ni ois tullut paniikki soittaa gynelle, että jatketaanko teroja vai laittaako luget, sillä terot ois muuten varmaan aiheuttanut limakalvon "romahduksen", kun päiviä oviksesta vielä noinkin vähän. Mutta säästyinpä siis soittelurumbalta, joten nega ei nyt harmita =) Ja sitten alkaakin se kolmen clomin annostus...voi luoja, että pelottaa ne "sivarit", minkähänlainen sekopää musta oikein tulekaan
Tervetuloa tillu ja magda :flower: lisätty olette listalle :wave:
PTT Tää vastaus tulee myöhässä, mutta itse en oo laskenut kp 1:ksi vielä kun vasta kunnon vuodon kun clomeja oon käyttänyt, siis itselläni se merkkaa min. siteellistä, mut mulla onkin kyllä hurjat vuodot, mutta siis yleensä mulla alkaa tuhrulla, pikkarisuojalla pärjää yleensä aluksi ja jos vuorokausi siinä kerkee vaihtumaan niin sitten seur. pvä on kp 1. Kauheen sekavaa, toivottavasti sait ymmärsit edes jotain
Tiide Kommentoin nyt lekuriasi
En nyt aluksi vaan millään muista et syötkö yhden tabun annoksella? Mutta.."kunnallisen puolen" gynet on paljon "villimpiä" clomimääräyksissään kuin yksityiset, voi johtua siitä, että yksityiset eivät luota, että asiakas käy säännöllisesti ultrissa ja sit jos kävis jotain, vastuu ois yksin heidän, kunnallisella toimiessaan niitä ohjaa kuitenkin jotkut säännöt hoidoissa ja vastuu on usein jaetumpi/tuki takana päätöksille ja hoitolinjauksille. Uskoisin, että gynelläsi ajatuksenjuoksu menis jotenkin näin...hän ei usko että joudut syömään niin pitkään clomeja (en minäkään, kun folli oli noin hyvä
) ja hän uskoo siihen, että kun tasaisesti syöt clomeja niin ne kerääntyy ja pamauttaa sitten the plussan. itse olen syönyt esikoista yritettäessä ekaks neljä kiertoa 1tbl:n annoksella ja neljä kiertoa 2tbl:n annoksella ja sit raskauduin eli aika pitkä aika ja todellakin jouduin kärsimään paljonkin oireista, mutta aattelin, et on sen arvoista, kuten olikin:heart:. Mulla on myös pari vuotta taaksepäin kokemus piiitkäästä clomikuurista 2tabun annoksella, mutta tm ja km tekivät niihin ne pakolliset tauot aina, valitettavasti
Uskon että, on turhauttavaa syödä niitä ja taistella hoitolinjoistaan, itse oon tehnyt sitä jo vuosia, usko pois, että on mennyt hermot ja monesti :headwall: mutta nyt eka gyne uskalsi määrätä mulle ton kolmen tabun annoksen ja vielä kuulemma neljälläkin, jos ei potki ja oon tosi kiitollinen siitä. Odotukset plussasta on vaan aivan liian korkeella
jos taloudellisesti mahdollista, niin aina kannattaa mennä yksityiselle lapsettomuusgynelle kysymään toista näkökulmaa, muttei siitä kannata sitten kunnallisella huudella, kun voi mennä herne syyyvääälle nenuun ja kohtelu olla sen jälkeen viileeetä :stick:
Hui, kuluipa aika nopsaan, nyt pitää mennä, palaan myöhemmin lukaisemaan loputkin kuulumiset
Justis