Sointu2010 ja Justiina Pahoittelut negasta, vaikka Justis, en menis vannomaan, että se vanhentunut digi enää pelittäisi. Plussapuhureita molemmille vielä :heart:!
Mafinka Hyvä, että sait nopsasta ajan ultraan. Minä en eilen käynyt saunassa, mutt aiempaa juttuasi lukiessa tuli mieleen, että kun keskiviikkoiltana ja samoin tiistai-iltana makasin saunanlauteilla ja tunnustelin vatsaani, oikea puoli munisten paikkeilla oli koholla ja pinkeä vasempaan verrattuna. Saattaahan se olla, ett Clomit vaikuttaa tässäkin kierrossa ja sieltä olis nyt useampi munis alkamassa pullistelemaan ja siitä tuntemus. Outoa on vaan edelleenkin, ett jonkin sortin kirraus tai paineen tunne on alamasulla vieläkin. Hyvä, että sulla 'oire' kuitenkin jo ohi eikä paikkojen tsekkauttaminen ole koskaan turhaa. Mulla alkaa olla pian vuosi edellisestä ultrauksesta, joten vois olla hyvä seurata sun jalanjälkiä ja varata aikaa gynelle. Ihanaa viikonloppua sulle kultasi kanssa :heart:!
pikkutirri En aloittaisi omin nokkineni minäkään e-pillereitä syömään, mutt toi mur-mur ehdottama keltarauhashormoni vois olla kova sana. Itse olen kerran yrittänyt jollain valmisteella siirtää menkkoja, kun ulkomaanmatka osui sille ajalle ja toivoin, ettei olisi tarvinnut aurinkorannalla vaippojen kanssa vehdata, vaan eipä onnistunut. Tädin tulo siirtyi vain muutaman päivän, kun ystävällä tädin tulo siirtyi just toivotusti viikon eteenpäin. Toisilla valmisteet auttaa, toisilla ei..
Hysteria Jos en asuisi täällä periferiassa, pyytäisin sut punkkaamaan meille koko hoidon ajaksi. Heitettäs ukko wegs ja pidettäs hauskaa tyttöjen kesken =). Tsemppiä sulle kovasti :hug:.
mur-mur Hienoa, ett tauti hellittämässä. Toivottavasti mies ei ole saanut samaa pöpöä ja jaksaa sun kanssasi lemmiskellä tulevana viikonloppuna ja senkin jälkeen tarpeenmukaan. Mitäs piikkei sinä nyt oletkaan itseesi pistättänyt ja kuinka usein??
ON Täällä paistoi aurinko ja oli hetken ajan vimma lähteä ulos, vaan menipä vimma ohi, kun katosi aurinko näkyvistä. Meillä ei ole siivottu kunnolla sitten joulusiivouksen, joten pitäisi saada sen verran puhtia irti tästä emännästä, ett edes siivoaisin, jos en jaksaiskaan alkaa verhojen ja mattojen vaihtoon. Onneksi ukko ei ole ronkeli joten sitä tämä 'välitila' tuskin häiritsee.