Hyvää yötä ja huomenta
Tulipas sitä sitten vedeltyä reilu kolmen tunnin tirsat
Muumimamma anna tulla vaan vuodatusta :hug: Meillä kans poika pienempänä oli tosi villinä kun oli tulossa/tullut kipeeksi ja kun ite on heikossa hapessa ni ei jaksais, ymmärrän sua enemmän kuin hyvin. Onneks saat apua sinne :hug:
mur-mur No juu, tottakai häröjä sattuu itse kullekkin, rupes vaan naurattamaan
pikkutirri Juu, on toi pco aika kurja juttu ja pistäny tosiaan aika lailla kapuloita rattaisiin tähän meidän perhesuunnitteluun
nyt kun aloitan eka kertaa ton kolmen tabun clomiannostuksen, niin kyllä mulla jotenkin on aika korkeella odotukset ja toisaalta paniikkikin, kun ei meillä oo ikinä varaa tuohon suunnitelma B:hen eli IVF:ään tms.
I-Klle onnea hoitoihin :heart:
Sointu meillähän on samat dpo:t, koskas testailet? Mä en nyt taida keretä kun mulla terot loppuu huomenna jo ja vuoto tulee ennen kun kerkee kp:t täyttyy
Ottis Oliko tää eka clomikiekka? Juu, noi terot on aika omituisia ja oon minäkin todennut, että tuntemattomia on niiden tiet, ei oo mitään tietoo milloin vuoto tulis, vaikka sanotaan et sen pitäis tulla n. 2 vrk:n kuluttua viim. tabun ottamisesta, mut muutakin oon kokenu kuten sinäkin :kieh:
Mulla todella omituinen olotila vieläkin, vaikka hieman parempi kun kuittailin univelkoja
Pelkään vaan et alan tosiaan vielä ykäämäänkin yön tunteina
Mun piti muuten tehrä galluppia näin alkuviikkoon...
Millainen miestyyppi on teidän makuunne?
kuvaa/linkkiä kehiin =)
Mul on taipumus pitää rentuista
Justis