40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Nyt tulee sitten täyttä valitusta,niin että tiedätte hypätä yli:ashamed:
Eli aivan kamala päivä takana,pikkumies sairaana muttei niin sairas etteikö jaksaisi juosta suunapäänä tekemässä tuhoja;)toisaalta ihan suloista mutta kun oma olo on aika hutera,jostakin syystä kamala heikotus päällä välillä saa ottaa seinistä tukea: /
Onneksi mies illan kotona niin saa vähän pötkötellä kun miehet touhuaa keskenään|O

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
Ottis (43).....................kp1/25-27.....yk20( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp1/25-30......yk8.....4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp4/28...........yk2........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp4/25-28......yk22(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp6/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp8/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp8/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp9/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (41)..............kp11/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp14/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp13/23-29.....yk19...................5./1.yht.
putunen (41)................kp14/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp18/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp20/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp20/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)...........kp22/23-29.....yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp25/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Nuuttimus (41)............kp35/28-36......yk2v...................3.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?......................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4

Rominas (41).................dpo-1
putunen (41).................dpo3
*Justiina* (38)...............dpo7
Sointu2010 (41).............dpo7
Mami41 (41)..................dpo9
Mafinka (49)..................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Viimeksi muokattu:
:attn:Heeeeeeiiiii!!!!..Mami-41..olkos siulla siis Pregnyl piikki juuri silloin ovispäivänä tuikattu masunahkaan??
..eli siitä nyt tänään olisi 10vrk?!..ettei vain nyt ihan muusta se punaväri tullut testiin, kuin piikistä..:)
Kovasti peukutan viivan vahvistumiselle!!!d=)b:heart:

((muoks)) kävinkin jo kurkkimass taae päin, että milloin se Pregnyl piikki sulla olikaan - 16.1..eli..27.1 ei pitäis kait enään testissä näkyä sitten..=)

Viimeksi muokattu:
muumimamma, lepäile sie jos pystyt nyt kun mies kotona:kiss:
Ettei tauti pöpöinen olis sinnuun nyt vaan iskemässä:|
..miulla ainahin silloin, kun yritystä olen olettanut olevan, pari kolme päivää ollut huono oloinen ja ihan R-oirehia päällänsä..:$

Hyvää yötä ja huomenta
Tulipas sitä sitten vedeltyä reilu kolmen tunnin tirsat

Muumimamma anna tulla vaan vuodatusta :hug: Meillä kans poika pienempänä oli tosi villinä kun oli tulossa/tullut kipeeksi ja kun ite on heikossa hapessa ni ei jaksais, ymmärrän sua enemmän kuin hyvin. Onneks saat apua sinne :hug:

mur-mur No juu, tottakai häröjä sattuu itse kullekkin, rupes vaan naurattamaan :whistle:

pikkutirri Juu, on toi pco aika kurja juttu ja pistäny tosiaan aika lailla kapuloita rattaisiin tähän meidän perhesuunnitteluun
nyt kun aloitan eka kertaa ton kolmen tabun clomiannostuksen, niin kyllä mulla jotenkin on aika korkeella odotukset ja toisaalta paniikkikin, kun ei meillä oo ikinä varaa tuohon suunnitelma B:hen eli IVF:ään tms.

I-Klle onnea hoitoihin :heart:

Sointu meillähän on samat dpo:t, koskas testailet? Mä en nyt taida keretä kun mulla terot loppuu huomenna jo ja vuoto tulee ennen kun kerkee kp:t täyttyy :whistle:

Ottis Oliko tää eka clomikiekka? Juu, noi terot on aika omituisia ja oon minäkin todennut, että tuntemattomia on niiden tiet, ei oo mitään tietoo milloin vuoto tulis, vaikka sanotaan et sen pitäis tulla n. 2 vrk:n kuluttua viim. tabun ottamisesta, mut muutakin oon kokenu kuten sinäkin :kieh:

Mulla todella omituinen olotila vieläkin, vaikka hieman parempi kun kuittailin univelkoja :p Pelkään vaan et alan tosiaan vielä ykäämäänkin yön tunteina

Mun piti muuten tehrä galluppia näin alkuviikkoon...Millainen miestyyppi on teidän makuunne?
kuvaa/linkkiä kehiin =)
Mul on taipumus pitää rentuista :p

Justis

pikkutirri ja mur-mur Aivan ihana viikonloppu takana, tulin vasta tänään kotiin :heart: Minä rakastun tuohon mieheen joka kerta enemmän ja enemmän :) Meillä oli todella romanttinen lauantai kun pojat lähtivät reissunpäälle, tulivat tosin takaisin illalla mutta kuitenkin... meillä oli kahdenkeskistä aikaa toisillemme ja sehän hyödynnettiin ;) Minulla on ollut sitä outoa kipuilua tuolla oikealla alavatsassa jo toista viikkoa, tänään sitten menkkamaista kipuilua, odotin tosin menkkoja alkavaksi vasta keskiviikkona mutta ... aivan kuin olisi tullut rusehtavaa vuotoa paperiin kun töistä lähdin ... eli tätiä täälläkin odotellaan tulevaksi :( Koiruus jäi niin kiltisti siskon luo hoitoon että olin aivan mustasukkainen :) Koskaan ennen ei ole istunut niin rauhallisesti kun olen sanonut että neiti jää hoitoon ... taitaa olla uskomaton "hoitotäti" tuo minun sisko :)
Halauksia täältä teille joille täti tuli taas kylään :hug: Toivotaan että tuo helmikuu tuo parempaa onnea! Ajattelin kyllä minäkin hankkia noita ovistikkuja vaikka sainkin huonoja uutisia lääkäriltä, liitynkin tuohon kerhoon RKTT ;) Nyt lähden neidin kanssa lenkille ja sitten täytyy harjata mummokissa kun on taas niin takkuinen :) kuullaan... Ai niin, mittasin äsken lämmön kun minulla yleensä on todella alhainen peruslämpö niin tasan 37 ? flunssaako vaikka ei muita oireita?

Ottis ja Muumimamma: Voi sitä tätiä! Että taas löysi tiensä teille. :hug:

Mami ja Mafinka: Mikä tilanne siellä?? Puuuuuuuuuh Plussaaa!!

Entäpä Sointu ja Justiina?? Joko testipaketit rapisseet? :)

on: Tällä dpo-1 ja asiassa ei mitään epäselvyyttä. Tasavahvat viivat ja todella runsaat limat! :D
Miehelle ehdottelinkin sauna sessiota... :p Katotaan miten ky kun kumpikin ihan rättipoikkiväsyneitä...

Ja hei, samalla kun toiveikkaalle listalle minut paatte, niin jaksaisko laittaja vanhentaa minut samalla kertaa vuodella?? :cool:

Viimeksi muokattu:
justisIhana illan piristys toi sun lisäämä komistus:p,mulla kans tahtoo tuo renttutyyppi pistää sydämmen läpättämään esim.joku Bruce Willis die hardissa tai the rock skorppiooni kuninkaassa oli aika hotteja:saint:mulle pitää olla joko pitkätukka tai koko kalju,vaikka tuo oma hottis ei kyllä kuulu kumpaankaan ryhmään mutta saa kyllä puntit vipattaan;)

MafinkaSulla alkaa olla jo jännät paikat siellä=)Kiva kuulla että sulla oli ihana viikonloppu:heart:

Rominas ei muuta kuin miehen kanssa saunaan vaan;)

Mulla ilta ollu jo vähän parempi,mies hemmotteli mua jäätelöllä ja puhuttiin asiasta niin jo auttoi:heart:

Voi että, mitä meninkään tekemään :O ovistestin...ja aivan liian vahva viiva siihen tuli, siis lähes tasavahva (vas. puolelta viivaa) Hitto, kun ei oo ku kännykamera ja se valkasee koko testin niin ettei siinä näy yhtään kumpaakaan viivaa :kieh:

Ja mielikuvitus se taas saa siivet alleen

Mafinka Milloin testaat?

muumimamma B.Willis on tosiaan ihana. Meillä ilmeisen sama miesmaku, eikä munkaan ukkokultani oo kalju eikä pitkäletti, mutta renttu rokkari kylläkin :p

Rominas Onnittelut oviksesta ja mukavia hyödyntämishetkiä teille, koittakaa nyt viimeisillä voimillanne :heart:++++ :whistle:

Rominas, Muumimamma 72, mur-mur Niin ihmettelen tässä omaa kehoani kun nyt jäi ne menkkakivutkin jo pois eli tänään alkoivat ja tänään loppuivat?! Voi olisihan se ihanaa kun saisin plussaa :ashamed: mutta kun ei oikein uskalla uskoa tai toivoa kun pelottaa että jos olisin raskaana ja jos... tai tai tai tai tai .....tiedätte varmaan mitä tarkoitan. Kuitenkin odotan plussaa toiveikkain mielin .... :kiss::hug:

Heipä taas teille,

palailin reissusta ja tekstiä olikin tullut viiden päivän ja monen monen sivun verran. =)

Plussaviivayrityksiäkin on ollut täällä - pahoittelut sinulle muumimamma :( ja pahoittelut muillekin tädin yllättämille :hug:

Jännittäviä päiviä nyt on monella, kuten justiinalla, Mami-41:llä ja Sointu2010:llä. Mafinkalle myös isot plussapuhurit!!!

ON: Oli oikein mukavaa aikaa miehen kanssa ja kellistin tosiaan petiin heti kun torstaina hänet näin. Luulisin oviksenkin olleen silloin torstaina, joten jännäksi menee, oltiinko ajoissa. Saattaahan olla, että ovis oiskin ollut vasta perjantaina kp 11, mutta enpä tiedä. RKTT-Listalle voisi varmaan minutkin taas laittaa kuitenkin, ja dpo-päiväksi vaikkapa 3.

Mafinka Eikös sullakin oo terot käytössä? Onks sulla monta päivää kun vikan otit? Tuhru ei aina tarkota kuitenkaan tätiä :heart: Mulla esikoisen kanssa oli just niin, enkä silloin testannutkaan kun vasta kp 40 ja jotain..en ollut silloin vielä oppinut himotestailijaksi, tuhrua oli siis parisen viikkoa silloin, mut kaikki silti ok, joten peukutuksia edelleen :)

mur-mur tiiätkö voisko terot herjata tota ovistestiä, kun joskus muistan lukeneeni et jotkut lääkkeet vaikuttaa tulokseen, en vaan muista mitkä, eikä siis edes yleensä pitäis testailla ovista kun teroja käyttää, siis samoilla kp:llä :whistle:

*Justis* kuukkelia käytin, mutta mitään tarkkaa selkoa en asiaan sanut oikiastaan..Terot saattaa siis vaikuttaa O testin tulokseen - tai sitten ei.
Tuollaisen keskustelun pätkän löysin..
Ovulaatiotestit Terolutin aikana - Helistin.fi

Monella PCO:sta kärsivällä, on LH melkein koko ajan koholla ja silloin ovistakin on vaikiampi tikuttaa:(..tämä sattui muutamassa keskustelussa silmääni ja näin olen aiemmin jonkun täällähin kuullut kertoilleen..en kyllä nyt heti muista ken?

Viimeksi muokattu:
*Justis* lueppa tuolta koko kysymys ja vastauskin..
Verkkoklinikka.fi - Verkkolkrit

..ja tässä itse luontaistuote..
Vitamore Total 60 tabl. - 22,80EUR - Verkkoapteekki.fi

Kannattaisiko kokeilla?!=)
Mie itse nimitäin tilaan tuolta nyt hetimiten!:wave:

..kaikki ne viimeisethin ja ehkä turhatkin keinot peliin..kun.."hätä ei lue lakia"
..vai miten se menikään?..Jepsistä jep!

Ps. Nytpä on tilaus sisällä ja paketti miulla ke-to:wave:
..tänään tulikin VerkkoApteekilta sitä Bio-Seleen vitamiinia miehellekkin ja kiltisti heti yhden jo nappasi!;)
Bio-Selen Eurotabs 90 tabl. - 15,70EUR - Verkkoapteekki.fi

Tuoteseloste:

Seleeni 100mikrogrammaa
Sinkki 15mg
A-vitam. 800mikrogrammaa
B6-vitam. 2mg
C-vitam. 90mg
E-vitam. 15mg

..tai vaihtoehtoisesti:
Bio Seleen+Sinkki
Bio-Selen + Sinkki 90 tabl. - 13,30EUR - Verkkoapteekki.fi

:attn:Huom ihanaiset!!:attn:..siis kaikki ne, mitkä JUURIKIN hyväksi/apuna siittiöiden tuotannolle - yhdessä tabletissa!!!=)
..näitä syöttelemään miehelle kuka milläkin varjolla 1tbl/vrk..esim.
*auttaa känsiin
*auttaa kuiviin käsiin/jalkapohjiin
*auttaa halkeileviin suupieliin ja kynsiin
*hiusten kasvua vahvistava
*autaa väsymykseen/parantaa unen laatua
*tasoittaa PH:ta ja hyväksi vatsan toiminnalle
*"mieskuntoa" vahvistava;)
*lieventää "itse aiheutettua oloa"(krapula)..tämä tepsii varmasti!!
jne..jne, mitä vaan mielikuvitus keksiikin..:D
(ja tässähin osa ihan totta!)

Viimeksi muokattu:
mur-mur Kiitos :kiss: Oon kans lukenut tosta PCO:n vaikutuksesta ovistestin tulokseen, itse asiassa muistaakseni luin siitä jostain testin ohjelappusesta. Mutta mulla siis yleensä plussa tulee melko puskista että haaleeta viivaa näyttää koko ajan ja sit yhtäkkiä. Ei ois pitänyt testailla ollenkaan kun ei siitä mitään viivastunu, päinvastoin :whistle: No, ylihuomenna on pakko tehdä r-testi vaikka dpot onkin tosi vähäiset, sillä jos tulis haamu, niin en voiskaa teroja lopettaa :confused:..pitäis sit soitella gynelle pikana :p

Yhteistyössä