40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mynteli, mie kävin sinkkuna ollessani paikallisessa aina säännöllisesti laulamassa(joskus kolmekin kertaa/vko)..vielä seurustelun alku aikoinahin,(tavattiin 9/03) mutta sitten poikanen ilmoitti tulostaan(4/04) ja se jäi hyvin harvakseltaan enään, enempi täällä kotosalla omaksi iloksi, vaikka yksikseni tai siskoni kera - miehet karsastaa, varsinkin siskoni mies ei pidä yhtään-Pöh!

..ja mie uskallan ihan sanoa, että miun ääni on hyvä - ei erinomasen täydellinen, mutta ihan hyvä.
Siskon mies ei vain diggaa(tylsä tyyppi:p)..ja toki me siskoni kera kovaa ja korkialta aina kaljapäissämme lauletaan:D(mie laulan ravintolassa mieluiten selvin päin tai pikkisen maistissa)

Sain mie kerran siskon miehen houkuteltua laulamaan kanssani Pelle Miljoonan "Moottoritie on kuuma"=)..ja oma mies laulaa myöskin maistissa joskus harvoin ravintolassa.

Mie tykkään laulaa kovasti, siinä on j o t a i n..en osaa sanoa..tykkäisinkö sitten esiintyä?..hmmm..voipi olla:rolleyes:..olen vieläpä aika itsekriittinen laulaessani.

En siis tykkää laisinkaan tosi kännipäissäni mennä veisaamaan, haluan laulaessani suoriutua hyvin..ja kyllä mie nautin kovin jos tunnen, että: "Nyt lähti tämä kipale hyvin"=)
..mie vaan noin rentoudun!

Taidan vielä lasin punkkua minähin ottaa ja tupekilla käydä, sitten kattella Töllötintä hieman. Mies jo hiipi aikaa sitten naattipoikkiväsynä mammimaan.

Nati Nati ihunat siskot!!:heart:

Ottikselle vielä - Oikein ihunaa lomaa, ovisteluja&pupusteluja toivon ma!!:kiss:

Viimeksi muokattu:
Mur-mur: Juu, kuvittelinkin, että osaisit laulaa. Oetkos koskaan missään harrastelijateatteria tms. kokeillut, jos tykkäät ehkä esiintyä...?

Itsellä vaan ei laulutaitoa ole. Esiintyäkään en tykkää, vaan jos esitelmä pitää pitää, niin se menee, mutta kaikki sellainen vapaampi, jossa pitäisi ittensä asettaa "arvioitavaksi" hirvittää...

Viimeksi muokattu:
Hyvät yöt ja kauniit unet kaikille. Skypettelyt loppuun sain ja koneen L-kirjaimen alle ilmeisesti pizzaa tai jotain muuta pupelsin, kun se L tuntuu nyt jäävän helposti pois kirjoittamastani, vaikka sitä näpytänkin. Paras mennä nukkumaan.
:wave:|O

Huomenta kaikille ihanaisille!

Ihanaa, että nyt on leudompaa ja että on viikonloppu. Kävin juoksulenkillä koirulin kanssa aamulla ja nyt täällä kaikkia aamujuttuja ihan rauhassa teen. Tulin vaan kahvia odotellessa kurkkimaan, josko olisi yöllä vielä joku kirjoitelllut jotain.

Lauantaita leidit :wave:

Heti aamuun tarvin tietävien apua jälleen mieltäni askarruttavaan asiaan...:D
Noista lämmöistä ja oviksesta..on unohtunut muutama fakta :whistle: Kun normilämpöni on noin 36,5 (eilen aamu 36,1 ja ilta 36,7) ja tänä aamuna taas 36,0 niin mitähän tää nyt sitten meinaa...eiks munis oo irronnutkaan vai mitä? Oviskipuja mulla oli torstaina ja eilen, tänään on tooosii kuivaa, sahara, eilen vielä aivan eri meininki tuolla alhaalla :p FF:ään oon merkannut kyllä lämpöni, mutta se ei nyt tällä kierrolla voi olla mitenkään luotettava kun oon ihan oikeesti kuumeillut :D
No oli miten oli, peuhattu ollaan ainakin tässä kierrossa tarpeeksi tai siis enempään en nyt ainakaan enää pysty, eilinenkin ois mennyt ihan suorittamiseksi ellei oltais saatu olla kahestaan :heart:

Karaokesta vielä, must on kivaa käydä kuuntelemassa ihmisten laulamista, kun kuitenkin valtaosa laulajista on niitä jotka osaa laulaa ja esiintyä. Mä voin myös nähdä sieluni silmin Mur-murin laulamassa aikuista naista =) Mä voisin vetää jotain raspikurkkujen biisejä täysin vakuuttavasti :LOL:

Nyt pitää alkaa nauttimaan aamiaisesta, mukavaa aamunjatkoa :wave:

Mynteli Huomenet sinnekkin, samaan aikaan näköjään kirjoiteltiin :wave: Sähän oot jo ollut ahkera heti aamusta, lenkit jo tehtynä ja mä vasta hetki sitten oon noussut sängystä =) Ihanaa tosiaan et pakkaset helpotti, nyt voi keuhkotautinenkin mennä raittiiseen ilmaan hengittelemään :LOL:

*Huomenia täältäkin!!*:wave:

Kympiltä heräsin ja nyt vasta aamukaffetta hörpiskelen.
Kattelin tuossa Matkaopaiden uusintoja..vähän on sellainen "pöhnäinen" oloei kuiteskaan pahasti..kolme lasia join punkkua(glögillä "lantrattuna")..

Mynteli
(kö)se oli koirulaisten kera lenkillä jo aamusta käynyt - woe miten noheva tyttö olet!!

Tuleekohan putunen kertoilemaan tänään mukavia uutisia meille?..Oi, jospa näin..jännittää..

Hystis, mie laitan täältä erikois lähetyksen siulle..
..onko siulla vielä kovin surkuinen oloinen?..toivottavasti ei ja laitanpa vielä tästä++++++++++:kiss:

PLOP PLOP++++++++++++++++vielä KAIKILLE!!!!!!!

Viimeksi muokattu:
No, sitä putusta minäkin täällä vähän ajattelin...

On kyllä ihanaa, kun on lämpösempää. Tekee hyvää varmasti Justiinan Bonnie Taylor -raspillekin. Josko mur-murillekin tekisi hyvää? Se Matkaoppaat on kyllä hyvä ohjelma.

Ihanan kuvasen oli mur-mur löytänyt. Juu, tuo mun koiruli aina tietää, milloin on viikonloppu. Tottunut siihen, että viikonloppuna pääsee jo aamusta pitkälle juoksulenkille tai metsään riehumaan. Tulee herättelemään minua jo varhain, mutta arkena ei herättele. Sitten tulllaan kotiin ja koira menee tyytyväisenä lepäilemään ja minä aloitan aamua rauhassa. Mies aina nukkuu pitkään. :)

Ihuna karvakorva siulla Mynteli:heart:..kyllä hän onkin fiksu kun tietää, jotta arkena ei jouda aamusta pitkille lenkeille!
..näin oli miullahin..PAITTI sillä erotuksella, että koirat tiesi, jotta emäntä makoo piiiiitkään viikonlopulla!;)
..mie kun sellainen huuhkaja, käytin koiria vielä ulkona 02.00 aikoihinkin yöllä=)

Juu, kyllä miullehin hyvää tekisi ihan muuten vaan käydä ulkosalla köpöstelemässä..ei vaan kehtuuttais millään:whistle:..mie myönnän..olen TOSITOSOTOOOOOSIIIII laiska liikkumaan:ashamed:..sana lenkki on miulle sama, kuin HK:n blöö..:D

Täällä muuten tänään vähän sellainen synkkä, pilvinen ilma..ei näy aurinkoa, pakkasta vain 5.6C

Viimeksi muokattu:
En minäkään ilman tuota karvakorvaa liikkuisi. Aina ollut lenkitettäviä ihan siksikin, että kävisi ulkoilemassa. Jotenkin tuo ulkoilu kaverin kanssa aina piristänyt, vaikka muuten olis ollutkin kurja mieli.

Täälläkin on pilvistä. Jotenkin päänsärkyä pukkaa tuollainen harmaus.

Onkohan Hysteria päässyt kotihin, Putunen testannut, Ottiksen automatkat alkaneet miten...

Teinpä tuossa O-testin ja vahventunut on viivanen parista kolmesta edellisestä dippailusta.=)
..nyt sellainen "puolet" tasavahvasta..vielä on vajaa 10min tuota testiaikaa jäljellä, kattotas sitten miltä näyttää.

Kyllä se O+ saattaa jo tälle iltaa tulla(viime kierrolla näin)..vaan en pistäis pahakseni, vaikka vasta Kp10 - ovis sitten maanantaina Kp11..miulla vaan enää 1 testi..dippaanko sen myöhään illasta(ennen klo. 20.00)..vai vasta huomenna toka pisusta iltapäivällä??:confused:

Kertoilkaapas te ihanaiset, kuis mie teen???:)

Nyt kun nuo Luget otan taas "avuksi", siirtyis miun mahdollinen vuoto sen 2 vrk..eli jännäpäivä miulla välillä 15-17.3:heart:..testailen kyllä jo dpo10(TOTT-päivänä) kun se illanvietto tiedossa juuri silloin..muutoin dpo12/12.3:)

Juuu, kyllä se O-testin viivanen sellianen puol vahva on..pitänee fundeerata tuo viimosen testin dippaus nyt hartaudella;)..joka tapauksessa, simoja koetan talletelle la-su akselilla:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
mur-mur: mullahan tuo testikausi vasta aloitettu, mutta tekisin varmaan näin. Säästäisin testin huomiseen ja varmistelisin kuitenkin tänäänkin iltasella joko suklaan avulla tai ilman. Mutta toisaalta, jos sinulla ollut jo viimeksi ovis niin, että iltasella, niin en kyllä toisaalta malttaisi varmaan olla testaamatta. Onpas kinkkinen tilanne. Varmaan kuitenkin sen LH-huipun haluaisit nähdä. Saisitko mistään ostettua O-testejä lisää...

p.s. aion jatkossakin sitten noita o-testejä tehdä, kun oli se niin kiva se oviksen ajankohta saada tietää ja se, että se melko varmasti tapahtuu.

Viimeksi muokattu:
Mynteli, saisihan niitä testejä kaupasta/Apteekista HUUUUnajaiseen hintaan, en kyllä raski ostaa!!:whistle:

Mie aina tuolta Verkkoapteekista noita David halppisliuskoja tuon 5kpl tilailen, joskus isomman paketin - ne huokeita.
Verkkoapteekki.fi ovulaatiotesti
..miusta on tullunna nyt nuukka,:D välillä aika höylisti noita testejä tilailin ja en aina sieltä edullisimmasta paikasta.
Miulle tärkeää on myös nopea toimitus - 1vrk on hyvä nopeus!=)

Tuo 5kpl riittää miulle vallan täysin JOS malttaisin aloitella dippailun vasta Kp8..nyt pölhö jo silloin Kp6 dippasin!!!:$

..jos miun tuntemukset lisii iltaa kohden, en varmaan mal-ta olla dipaamati!:p

Viimeksi muokattu:
Mur-mur kuuntele kroppaasi, jos sulla selkeet ovisoireet yleensä on. Ehkä suosittelisin sua käyttämään sen testin vasta huomenna kun on kerta vika, koska vaikka huomenna tulos olis kumpaan suuntaan tahansa osaat paremmin sen huipun määrittää...siis jos nyt illalla tulos on tuo sama "puolivahva" niin sehän ei kerro sulle mitään uutta, mut jos esim. huominen testi on jo haalistunut niin sehän kertoo enemmän..en taida osata nyt selittää tätä mitenkään tajuttavasti..vai mitä?

Itse taisin löytää vastauksen jo FF:stä tuohon aamuiseen mietteeseeni..eli ovis ei ehkä sittenkään ollut vielä eilen..aamuisen kirjoituksen jälkeen mulla tuli paperiin oikein kunnon oppikirjamaisesti kananmuna-limaklöntsä (eikös tää ilmesty yleensä ovispäivänä?) ja kaamee himo tuota mun "panoani" kohtaan :p Mä taidan kans ruveta jo nyt laskemaan testing päivää :whistle: Ei taida noihin lämpöihin nyt kyllä olla mitään luottoa kun lääkkeitä joudun vielä ens viikkoon vetämään...

Nyt puhaltakaahan mulle suuupeeer voimia, jotta jaksaisin aloittaa siivouksen...en kestä yhtään sotkua ja tän sairastelun takia kotini ei tällä hetkellä miellytä, vaikka ukkokulta onkin hienosti oman osuutensa tehnyt :whistle:

Huomenia täältäkin:wave:...me nukkua posotettin 10 asti kaikki..pieni tyttökin ja sen jälkeen ollaan muumia kateltu=)..nyt ois otettava ihteä niskasta kiinni ja käytävä kakkua pälystämään..isomman tyttösen 17v päiviä juhlitaan ja vieraita tuossa ehkä 15 pintaan odotellaan(siis mummit ja kummit)...

Putusen kuulumisia tulin minäkin kurkkimaan ja mitäs Hystis..joko on maisemaa vaihdettu?

*Justis* JUURI noinhan miekin sen mietin..mutta mutta..mie saatan olla liiiiian maltamaton(taas)ja vaan dipata ilasta:saint:..vaikka samavahvuinen tulos tulisi, olisi se + sitten huomenna kuitenhin testissä!
..sen verran tässä 2v:n kuumeilun aikana, on opittu kroppaa kuulostelemaan..miulla on vaan nyt jääneet nuo munarakkulan puhkiamiskipuiset paaaaljon miedommiksi kuin vielä 6kk sitten..tämä ikä..:|

Muistithan sie *Justis* että lämmöt saattaa nousta por-ras-mai-ses-ti, muutaman päivän sisään?!

Muuttelenkos siulle sen dpo päivän tuonne RKTT-listaan??

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mami-41 (41)...............kp5/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp6/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp8/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp8/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp9/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp9/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp9/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp9/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp9/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp10/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp14/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp13/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp16/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp17/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp17/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp17/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp23/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp24/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp24/24-26......yk13....................3./1.yht.
Minttu2011 (43)...........kp25/25-29.......yk7.....3.
Mimmi68 (42)..............kp26/28............yk1(?&12/10)......1.
Hysteria (42)...............kp29/24-29......yk10 (kkm.11/10) 1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

mur-mur (45)....................dpo-1
*Justiina* (38)..................dpo0
Mynteli (39)......................dpo2
Mimmi68 (42)...................dpo8
Minttu2011 (43)................dpo11
Hysteria (42)....................pp12
putunen (41)....................dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Minttu, sie tuolla toisella sivulla jo kirjoittelithin - en muistanut kommentoida..

Milloin sie ajattelit dipata??..vastakos sitten jos täti ei tule?
..oliskos huomenna hyväinen päivä..dpo12 voisi jotain kuuleppa jo näkyähin:)

Kovasti plussia laitan tulemaan sinnehin suunalle!

Viimeksi muokattu:
Laittelin itteni jo tuonne RKTT-listalle, kyllä se O+ lisääntyvien oirehien perusteella tämän vrk:n puolella tuleepi!=)..eli dippaan viimosen testin illasta myöhään, ehkä kympiltä(vaik ei niin myöhään enää pitäis..)
Viime kierrolla dippasin klo 23.00

Viimeksi muokattu:
Mur-murilla vielä nelisen tuntia siellä odoteltavana. Toivottavasti tulee vahva viiva! Sinulla on muuten sitten aina kovin pitkä tuo piinailuaika, kun kerran ovis tulee noin ripeästi! Aika piinailua toisaalta varmaan, mutta on ainakin varmaan hyvä tuo, että on pitkä luteaalivaihe sitten. Juu, mutta onnea testiin!

Minäkin voisin tosiaan nettikaupasta noita testejä tilailla jatkossa, etten tuosta lähimarketista turhan kalliilla ostelisi. Kaupasta puheen ollen... Kävin tuossa pyörähtämässä kaupoilla ja miten tuntuu, että nyt niitä vauveleita ja vauvamasuja on kaikkialla. Varmaan vihdoin, kun vaan on vihdoinkin mahdollista oikeasti haaveilla, niin niihin sittten kiinnittää huomion. Olen varmaan kieltänyt suunnilleen itseni niitä aiemmin huomaamasta.

Mutta mukavaa illan jatkoa ja käyhän mur-mur kertomassa, onko se Oili sitten jo siellä. =)

Nytpä on viimonen O-testi dippailtu tälle kiertoa, tulkinta aikaa vielä vajaa 20min(noissa David testeissä max.30min)

Olisi pitänyt ehkä myöhemmin dippailla, oltiin kylässä ja join kaffetta ja limpparia..pisu oli ehket lirua:whistle:

..vaan jos viivanen nyt ei vahvene, on se O+ sitten huomenna, enkä päivitä tuota omaa dpo päivääni.=)

Miun piti ennen kyläilyä ottaa särkylääkettä ja pikku tirsatkin soffalla kun niin alkoi kovasti kipuilla - nyt ei enää mitään.

Nytpä mie lähden pizzan tekoon
..palaillaan!!:wave:

Pikaisesti vielä..viiva EI vahventunut aivan tasavahvaksi kontrolli viivasen kanssa - huomiselle siis dpo-1=)..nyt sitä pizzaa vääntämään..ja on miulla puoli putelia miehen kera jaettavaksi sitä punkkuahin vielä..Pizza, punkku ja pa*o - siinäpä hyvä yhdistelmä!:p

Viimeksi muokattu:
Heips taas kaikille:wave:

Putusen kuulumisia tulin kurkistelemaan,haamulaisen vahvistumista kovasti peukutan ja punaväriä testiisi lähettelen:heart:

Ottis Sinulle oikein ihanaa lomaa,rentoudu ja lepää nyt kunnolla:hug:

Mur-mur Etpä ole ainoa joka oviksen dippailun ajoissa aloittaa;) Minä jo tänään ensimmäisen tekaisin:whistle:Nytpä vaan onnea talletuksiin sinulle:hug:

ON:tänään tein tosiaan jo eka ovistestin kun järkeilin että jos clomit siirrettiin aikaisemmaksi eli kp2-6 niin oviskin vois olla aikaisemmin,mutta niin haalea oli testin viiva että menee alkuviikkoon ennen h-hetkeä,mutta simppajahti aloitettiin jo tänään kun se vaan on niiiiiin mukavaa:p

Muutenkin tänään ollut mukava päivä vaikkakin keskimmäinen nyt vuorostaan kovassa kuumeessa ja kurkkukivussa,mutta pienimmäisen kanssa päästiin pitkästä aikaa kunnolla ulos touhuamaan ja purkamaan ylimääräistä energiaa:)

Ottis
Moi! Sori, ett nyt pikaseen omiani vaan naputtelen, mutt yhteys epävakaa ja ajattelin vaan ilmotella, ett hengissä ollaan. Matka oli raskas, mutt vasta Pellossa tuli eka riita, joten sen puoleen matka meni hyvin. Perille ku päästiin, käytiin hetipian ekalla kelkkareitillä ja maisemat oli mitä ihanimmat :), aivan ihqut :heart:, niin lappilaista. Nyt sit on saunottu ja mä olen juonut yhden sidukan ja kaksi lasillista viiniä ja olen niin sippi, ett melkein vapisen. Toivon vaan, ettei mies saa päähänsä, ett pitäis lähteä bilettämään. Mutta heiiiiiiiiii.. mies luvannut mulle rinteeseen 2 päivää =). Olen aivan onnessani. Kämppä on kiva ja lämmin ja pitkällä kävelylläkin kävin yksikseni.

Ps. Saunoessa bongasin sitkeän ovisliman eli aamusta pupustellaan :).

Plussatuulia ja kaikkea ihanaa teille ihanat naiset. Pysyttelen kuulumisissa mukana.

Putuselle erityisplussatsempitys :heart: ja mur-murille kans plussatuulia ja Hystiksellekin!!

t. Ottis

Yhteistyössä