Eipäs oo taas pitkään aikaan tullu palstailtua..
Ensiksi hirmusuuret onnittelut plussautuneille:flower: Onnea kovasti matkaan! :heart:
Voima:hug: kaikille sitä tarvitseville. Ja tervetuloa kaikki uudet:wave:
Varmaan pitänee vähän päivittää omaa tilannetta: Elikkä mulla eka clomikierto päättyi tädin tuloon, mitä kovasti ounastelinki. Mullahan tuli niiden kahden follin puhkeamisesta ihan järkyttävät oviskivut, joten peittojen heiluttelu ei onnistunut siinä määrin kuin olisimme halunneet. Nyt sitten ollaan toinen clomikierto jo polkaistu puoleen väliin; tänään kp14 ja kp10 kävin ultrassa. Ultrassa löytyi taas oik. munasarjasta iso folli (23mm) ja tällä kertaa kohdunlimakalvo oli 4mm eli hieman paksumpi kuin viimeksi. Nyt mulla ei ole ollut mitään oviskipuja, joten en tiedä, olenko vielä ovuloinut. Peitot on heiluneet jo tässä vaiheessa useampaan otteeseen
Tikuttelua en oo jaksanut tehdä, kun en viimeksikään mitään saanut kiinni. Ajattelin, että ilman tikuttelua tää kierto menis toiv. hieman vähemmällä stressillä. Pyritään kuitenkin yrittämään n. joka toinen pv.
Ensi kiertoon sain gyneltä ohjeeksi käyttää clomeja joka toinen pv eli 1tbl kierron 3., 5. ja 7.pv. Eikä tarvitse nyt pariin kiertoon mennä ultraan, ellei sit sitä ennen tärppää.
Memmup, mulla oli ekassa clomikierrossa kaksi yhtä isoa follia (n.20mm) oik. munasarjassa ja saimme kyllä yrittää raskautumista. Onhan se monikkoraskaus aika epätodennäköistä ja jos kauan aikaa olisi ollut jo yritystä, niin voi olla, että jättäisin gynen ohjeet seksikiellosta väliin :$.
Kebri, niin ymmärrän sun fiilikset! Mulla kans masentaa se, kun joka puolella vaan tuntuu se raskaus tulevan ilman mitään yritystä. Hyvien ystävien/läheisten sukulaisten vauvaantuminen ei niinkään vaivaa, mut ootas, kun kuulen jonkun tuttavan raskautuvan, niin kateus ja katkeruus meinaa väkisin puskea pintaan:ashamed: Oon huomannut vältteleväni tällä hetkellä facebookia juurikin siitä syystä, etten kestä niitä kaikkia tuttujen vauvapäivityksiä. Kuulostan kyllä kauhealta ihmiseltä! :|
Tsemppiä kaikille piinailuun!
Plussapuhuria toivotellen
Tiijona