Clomittaret vuonna 2011!

Justiina:Menopur lääke on sellainen jota käytetään mulla munasolin kasvattamiseen ja kohdun limakalvon paksuntamiseen...on eka kerta kun tuo lääke on käytössä, kun alussa on ollut clomit,terot ja pregnyl...
Tiijona: hyvä, kun miuitakin on mun kanssa samaa mieltä! äiti sanoi vain mull eettä jotkut vaan raskautuu sillä että isännän kalsareilla pyyhkäisee, kun toisilla se ottaa pidemmän aikaa :D se laittoi jo vähän hymyilyttämään...

Kuulostellaan lisää... huomenna pitäis menkat täällä alkaa, joita en enää haluaisi nähdä n. 9kk:teen
Jännitellen *Kebri*
 
Voisinpa minäkin liittyä joukkoon eli
Ulpukka67........43 v.....kolmas....02/10....clomit + divigel

Ovulaatio onnistuu luomunakin ainakin osassa kierroissa ja clomien kanssa loistavasti, mutta limakalvon paksuus ovishetkellä on vain 3 - 5 mm. Nyt siis yritetään seuraavasta kierrosta tuota divigeliä siihen ongelmaan. Onko kellään kokemuksia siitä? Oletteko käyttäneet koko kierron vai vain tietyt päivät? Auttoiko? Sivuvaikutuksia?

Ennestään on siis kaksi isoa tyttöä, joista ekan tekemiseen meni myös yli vuosi ja toinen tuli kerralla. Nyt uusi nuorempi mies ;) ja hänelle saadaan toivottavasti se eka ja ehkä useampikin. Simpat muuten ok, mutta vähän heikkoja uimareita.

Onnea teille kaikille, tiedän tunteen varsinkin ekaa yritettäessä:|.

Mukavaa liittyä mukaan terkuin Ulpukka67
 
Nyt tuli kunnon sivuvaikutuksia clomeista! Viime kierrossa sivuvaikutuksena vain pieniä kuumia aaltoja. Nyt hikikohtaukset ovat paljon pahempia ja yöllä joudun ottamaan peiton pois monta kertaa ja sitten tulee vähän ajan päästä taas kylmä... Ja viime yönä jouduin nousta 5 kertaa pissalle, sekin johtuu varmaan clomeista? Edes raskaana en käyny näin usein vessassa, enkä ole edes juonut erityisen paljoa.

Nyt siis kp 10 ja torstaina seurantaultra :) Ensi kierrossa pidän tauko clomeista jos ei nyt tärppää.
 
Tervetuloa Ulpukka :wave:
Tuo divigel ei sano mulle kyllä yhtään mitään, mutten muita lapsettomuus lääkkeitä oikein tunnekkaan..

Kebri Siis tehostaako tuo menopur clomien vaikutusta vai miten? Otatko ne samoina kp:na?

Tillulle :hug: ja onne uuteen kiertoon, se on se the kierto :heart:

magdalle jaksuja sivareiden kestoon :hug: mutta niitä pitää olla, jotta kunnon tulosta syntyy ;)

Nyt dpo3 tai sitten dpo5 niinkuin FF sanoo..eilisestä saakka on alavatsalla vasemmalla puolella nippailuja ja lämmöt hienosti koholla....eli siis piinailu nousee taas sfääreihin ennenkuin pudotaan taas korkeelta ja kovaa....ei, ei, nyt ei pidä alkaa pessimistiksi vaik mieli heti tekiskin..eikun toivotaan parasta, pelätään pahinta, eiks se näin meillä mene?




Justis :wave:
 
Vastaanpa itse ;). Divigel on siis estrogeenigeeli, joka on oikeasti tarkoitettu vaihdevuosivaivoihin. Sillä voisi kuitenkin tuo limiksen kasvattaminen onnistua.

magda: samoja fiiliksiä varsinkin öisin... hikeä, tuskaa ja pissittää... Toinen clomikierto oli myös pahempi kuin eka, joten kauhulla odotan kolmatta (paitsi tuo divigelin pitäisi auttaa kuumiin aaltoihin).
 
Justiina: Siis clomit on mulla käytössa kp3-7(niinkun aika monella muulla) menopur-pistokset kp14-15, pregnyl sitten kp 16 (mulla on pitkä kierto).

Täällä oon testaillu joka toinen pvä, mutta negaahan se oli, nyt odotellaan menkkoja ja taas lääkkeitä.... :(
 
Huomenta kaikille! Täällä ollut talo täynnä hiihtolomalaisia, niin ei oo ehtiny netissä seikkailla. Vieraina myös 3kk:n ikäiset kolmoset joita on saanut hoitaa joka haluun. Kyllä laittoi taas vauvakuumeen turbovaihteelle...
Tänään alkoi clomien napsiminen 2 tabun voimin ja siis toinen clomikierto menossa. JOSPA NYT!!!!!
 
Seurantaultrassa käyty ja hyvältä näytti :) Oikeastaan vielä paremmalta kuin viimeksi, eli nyt oli 2 kpl 15 mm munarakkulaa ja yksi 19 mm. Viimeksi oli yksi 24 mm ja se ei todennäköisesti puhjennut kun oli niin iso... Muutaman päivän päästä varmaan siis ovis ja sit alkaa jännäily :D
 
moi,
Kovat oli odotukset tälle 4 kierrokselle, mutta ei niin ei. Tänään tuli täti kylään, vielä päivää aikasemmin, kuin olin laskenu... Onkohan tää jo turhaa? :headwall:
Tänään siis kp 1 ja siitä eteenpäin vaan...
 
magda Hienoa että oli hyvät follit kasvamassa=) Mutta tossa ku laitoit että ei se 24mm varmaan puhjennu ku oli niin iso, ni jostain olen lukenu/kuullu että se vasta n.25mm puhkeiskin?:confused: Että mitäs kummaa...viimeks(siis edelliskierrossa) gyne ainaki sano että oli hyvät follit ja varmaan puhkeemaisillaan ku olivat 21 ja 24mm tai jotain vastaavaa. No, ens maanantaina olis tän kierron seurantaultra, toivottavasti siellä jotain olis...

Lotte10 Voi rähmä, pahoittelut ja voimia uuteen kiertoon!:hug: Ja tosta turhuuden tunteesta, mä olen aika varma että turhaahan tää on, mutta jotenkin jostain aina vaan se pienen pieni toivonkipinä saa jaksamaan tätä ikuista (turhaa) yritystä...

Tillu79 Mä luulen että jos viikon verran olis noin pienet kolmoset talossa ni vauvakuume päinvastoin hiukan laimenis:D

Täällä kans ne pillerinpuolikkaat viskattu taas nassuun, viimisen otin toissapäivänä eli nyt vissiin sitte kp9. Ja maanantaina sit kattomaan mitä ne puolikkaat on saaneet aikaseksi, toivotaan että olis hyvät follit kasvamassa siellä, ja tulis sitte jo lopulta tulostakin!! Mä en ees enää jaksa kauheesti suoda ajatuksia sille miten jumalattoman monta yk:a tässä on jo takana, mutta siis semmoset kohta 25 paikkeilla varmaan, ja reilu 1,5 vuotta. Niin väärin. Jotkut oottaa jo toistaan samassa ajassa...Miksi? Kysynpähän vaan taas...

Tsemppiä kaikille kuitenkin, ihanaa ku kevät tulloo!!=):heart:
 
Moikkarallaa pitkästä aikaa!!

Taidan taas pinoutua tänne,mikäli se teille sopii..? Olin siis jo aiemmin täällä,jos joku muistaapi. Söin ekat clomit 06/10. Tokasta kuurista tärppi,kesken. Sit neljännestä,sekin kesken. Yhteensä olen syönyt 6 kiertoa clomeja,mutta kaksi kuuria välistä eli tokan kuurin jälkeen yhdet menkat,sit neljännen kuurin jälkeen taas. Joulukuussa söin viimesimmän kuurin.
Tuolloin lääkäri ehdotti IVF:ää. Nyt sitten tuli puhelu hoitajalta tiistaina että meille on varattu IVF aika vkolle 19! Olin ihan ihmeissäni.
Ei ole lääkäristä kuulunu ennen tuota. Olin hysteroskopiassa tammikuun vika pvä,jossa etsittiin syytä km:lle,mutta kaunis ja terve kohtu on,sekä limakalvo oikein hieno! :)
Hysteroskopian jälkeen käytiin kromosomi-kokeet ottaa,joiden vastaukset tulee huhtikuun lopulla.
Eilen lääkäri sitten soitteli,että ollaanko valmiita IVF:ään.
Miestä luin rivien välistä,joka haluaa vielä kaksi kuuria katsella clomeilla. Lääkäri sitten antoi luvan jatkaa clomeilla. Syön niitä sitten taas 1tbl kp 3-7. Käski varata ultraan ajan kp 10-12. Lupasi sitten jonku piikin tukemaan ja vielä irrotuspiikki että varpilla irtoo munis.
Mikäli raskaudun clomeilla,lupasi sitten keltarauhashormonin tueksi. Ja IVF sitten syksyllä jos näillä ei onnistuta.

Täällä nyt siis kp 19/22-28. Tulis vaan täti ja vähä äkkiä!!

Plussatuulia!!! :)
 
Heippa kaikille, ei tuonut toinen clomikierto tulosta ja täti tuli tänään kylään eli 1kp/28 menossa.
Nyt ei kun taas sunnuntaina aloittamaan clomit ja kuumat aallot kestämään.
Enää ei olekaan kuin kaksi kiertoa clomeja jäljellä ja sitten yhteys lääkäriin jos ei plussaa kuulu.
 
Saisikohan täältä apua...

Söin joulukuussa clomit, ultrassa kaikki näytti hyvältä, tikuttelin kp13 ->, kp17 halpistestiin kaksi selkeetä viivaa, oli ilmeisesti ovulaatio, mutta ei ollut clearblueta, joten jäi inssi tekemättä (koska en ollut varma tuloksesta).

Tammikuussa en syönyt clomeja.

Helmikuussa söin clomit kuten joulukuussakin, aloin testaamaan kp13 -> ei mitään.

Voiko clomien vaikutus yhtäkkiä lakata? Tai voiko yhtäkkiä olla tarvetta nostaakin annostusta, vaikka ensimmäisessä kierrossa 1 tbl/pv tehosi oikein hyvin?
 
Heips etelänhetelmä Juu, kyllä voi olla molempia..en tiedä onko sulla pcota, mutta ei mulla clomit oo historiassa tehonneet joka kierto. Kun sulla oli välikierto, niin periaatteessa palaat niinkuin lähtöruutuun. Koska clomit jää elimistöön, joten periaatteessa on mahdollista että clomit tehoaa kierto kierrolta paremmin ja jotkut ovat sitten plussanneet luomustikkin clomikuurien jälkeen, joka perustuu juuri tähän. Kauhee sepustus, toivottavasti kuitenkin sait selvää =)
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoista lauantaita :wave:


Tipetsu Heippa taas :wave: Oonkin aatellut, että miten sulla skopia meni..toivottavasti noista kromosomitutkimuksistakaan mitään löydy :hug: Anteeksi kun utelen, mutta miksei miehesi ollut valmis IVF:ään?

Mä täällä piinailen, nyt dpo 9 ja on taas kaiken maailman oireita ja sit taas toisaalta ei..joten kyl tää piinailu on syvältä
Mullahan kaikki r-oireet voi olla ja varmaan onkin ihan vaan progesteronin aiheuttamaa, kun pcolaisena normisti se on ns. vajaatoiminnolla :whistle: katotaan miten ämmän käy, kyllä aloittelen testailun varmaan jo huomenissa kun himotestaaja kerta olen ;)

Kaikille iso plussapuhuri :heart: +++++++++ :whistle:




Justis :wave:
 
Heippatihei!

Taas oon joka päivä käyny lukemassa täällä mut ei ole ollu voimia iten kirjottaa mitää. Olin nimittäi hyvi huolissaa tilanteestani, rv 6 alko pien ruskea tuhruvuoto joka kesti 4 pvää. Olin jo varma et kyse tuulimunasta tai keskeytyneestä keskenmenosta. Tuhrun lisäks ku tuntu et oireetki katoaa. Eilen sitte oli varhaisultra (rv 7+1) ja siellä kuitenkii pienoinen sydän sykki ja vastas viikkoja <3 Onhan tässä jännät tulevat viikot eessä, mut vähän helpotti jo oloa.

Justis: Voit nyt siis lisätä miut plussanneisii. Eli: ensimmäinen, yk 19 ja la 20.10.

Toivon teille kaikille kovasti onnea ja kannattaa uskoa clomeihin vaik ei heti tärppäiskää :) Seurailen kyl tätäkii ketjua ja kirjottelen.

Ei muuta ku ootellaan aurinkoista kevättä monin iloisin uutisin =)
 
Justis Mun mies ei koskaan sano mihinkään juuta eikä jaata. Reppana vaan seuraa mun perässä kun saan päähäni jotain.
Miehellä alkaa ahdistus sitten jossain vaiheessa ja kun kysyn mikä mättääsaan vastauksen. Eli vältin nyt tämän ahdistus-homman kun osasin lukee sen ajatukset! :D
Mutta siis itsekin jotenkin kuitenkin clomeihin luotan kun kaksi kertaa niillä tärpännyt,että jospa se vielä kolmannenkin ja se sit kanssa pysyis matkassa. Lääkärikin on sitä mieltä,että ei ole mitään selvää syytä miksei raskaus ala. No toki on se,etten ovuloi itse ihan täysillä,joten clomit sitä varmistamassa.
Alkas nyt vaan ne menkat!!! Enpä ole kai kovin montaa kertaa aiemmin elämäni aikana odottanu menkkojen alkamista..;)

Kuka tietää tämmösestä asiasta: Meillä on yksi punakorvakilppari ja miehen serkku on joku bioanalyytikko tms. ja oli puhunut anopin kanssa jotain em. asioista. Kilpikonna on kuulemma haitaksi raskaana olevalle/raskautta yrittävälle??! Konna on minun ja ollut ystäväni jo 18 vuotta. Tiedän kyllä että konnissa voi olla salmonellaa,mutta sitä en tiedä onko tuo salmonella se ainut syy,miksi se on haitallinen raskaana olevalle..Onko joku kuullut moisesta?
 
heip,

reissusta palattu ja epätietoisena mennään, että olikohan ovis ja jos, niin milloin : / ei nimittäin onnistunut testaa eikä se kp10 seurantaultrakaan vielä paljoa kertonut, paitsi että 4 munasolua siellä oli kasvamassa. ei myös onnistunut juuri toimia peittojen välissä (ei kuitenkaan päädytty totaaliehkäisyyn tuon follimäärän kanssa...), joten katseet on jo seuraavassa kierrossa, jossa pitäisi sitten päästä oikeaan aikaan ultraan ja verikokeeseen, jolla varmistetaan ovulaatio.

tiide onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: toivottavasti tuhru ei palaa, vaikka yleensä vaaratonta onkin, niin pelottavaa silti.

tipetsu tsemppiä clomi-yrityksiin! kyllä näillä tärppää vaan tosi monella. mä myös luotan clomeihin, niillä esikoinenkin saatiin.

magda aika paljon folleja sullakin. saitteko ihan luvan kanssa yrittää tässäkin kierrossa? mulle on aina sanottu että ehkäisyä suositellaan jos on yli 2 follia (siis 3=>), mutta tuntuu lääkärit olevan tästäkin eri mieltä :confused: mites muilla lääkärit on sanoneet?

manuliina miten sulla päädyttiin tuohon 1/2 tbl/pv annokseen? kiinnostaa ihan vaan kun pelkään että mulla clomit toimii nyt liian tehokkaasti ja mietin et mitäs seuraavaks. ja sitäkin jo mietin et miten nää clomit saa edes puoliksi, kun nehän on siis ihan tosi minipillereitä...

oviksen ajankohdasta ja testaamisesta mä muistan lukeneeni jostain että clomit siirtäis ovista vähän myöhemmäksi mut omaa kokemusta ei ole. clomeilla olen ovuloinut (uskoakseni) kp 16-20, ilman clomeja kp 18-21 (pitkillä +35pv kierroilla en usko ovuloineeni ollenkaan), mutta mulla siis tosiaan pco ja etenkin luomukierrot venyy lähes aina :| ja testaamiseen en mäkään suuremmin luota, koska esim clearblue näytti mulle viimeksi hymynaamaa kierrossa jolloin en todellakaan ovuloinut ja sitten taas tikut ei oo koskaan näyttäneet tasavahvoja viivoja, vaikka satavarmasti olen ovuloinut. no, yritän silti tikuttaa aluksi/väliin näissä clomi-kierroissa, kun lääkärit sitä aina tenttaa ja näkee siitä mun mielestä ainakin vähän suuntaa et vahvistuuko ne viivat ollenkaan. vahvinta viivaa pidän sitten merkkinä oviksesta vaikken tasavahvoja saisikaan.

lämmöistä piti vielä kysyä että jos niitä mittaatte niin kuinka tunnollisesti - aina aamuisin kuten suositellaan vai muulloin(kin)? ja nouseeko ne aina selkeästi oviksen jälkeen ja pysyykö sitten ylhäällä mihin tahansa vuorokauden aikaan mitattaessa (vai onko siis vain aamu luotettava?)?? mä mittailin nyt ekaa kertaa niitä kun en ovistestejä pystynyt käyttää ja tuntui ettei niissä ole mitään tolkkua. mittailin kyllä ihan mihin aikaa päivää vaan mutta en ole kyllä huomannut selkeää nousua vaikka muuten kuvittelisin oviksen olleen viimeistään tänään, tod.näk. eilen tai ehkä jo pe.

justiinalle vielä kovasti onnea testauksiin, olisikin hienoa saada heti näin maaliskuun alkuun eka plussa :)

memmup kp 19/32-37(?? <= koska nyt 1. clomi-kierto)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä viimoset clomit tässä kierrossa nakattu nassuun ja nyt aletaan sit sitä ovista oottelemaan ja kohta tikuttelemaan- Pääsee sitten jörnimään kun pieni eläin ( mieheni sanoja mukaellen) :LOL:
Oli viime viikolla ihana yks yö, kun meillähän oli ne 3kk:n ikäiset kolmoset hiihtolomalla, niin yhtenä yönä mies tönii mua hulluna hereille ja hokee, et VAUVA ITKEE , VAUVA ITKEE mee kattomaan mikä sillä on hätänä. Oli poloinen nähny semmoista unta, et justiin oltiin tultu laitokselta kotiin ja pikkuinen oli kopassa hulluna itkeny. :heart:
 
memmup Siis mä söin sen ekan kierron clomeja 1tbl/pv, ja koska se teki kaks isoa follia samalle puolelle ja vielä semmosen nestekystan tai vastaavan, ni gyne sano että vaste on ilmeisesti liiankin hyvä. Ja näin nyt sitte sain neuvoksi ottaa vaan ½tbl/pv. Ja tänään ku kävin siellä ultrassa taas, näkyi yks oikeen kaunis(gynen sanoin:D) 19mm folli. Eli jollei nyt tälläkään kertaa onnistu ni sillä puolikkaalla mennään jatkossaki. Nyt sain vielä Pregnylin tähän avuksi, gyne ku meinas että saadaan sillä sit varmistettua ihan satavarmasti se irtoominen. Huomen aamulla pitäs pistää ja näin ollen ovulaation pitäs tapahtua keskiviikkoiltana.
Ja siitä pillerin puolittamisesta vielä. Itse olen hoitoalalla töissä ja siksi itellänikin on semmonen puolittaja, joita toki saa varmaan apteekistakin hommattua. Niillä sai näppärästi kahtia:)
Ja tohon lämpögallupiin: mä en ole vielä koskaan mittaillu lämpöjä, olen ajatellu että niistä jos jostain saa lisästressin aikaseksi. Mutta kukin tavallaan!

Kovasti plussatuulia kaikille+++:whistle:
 
memmup: Lääkärin mielestä folleja ei ollut liikaa. Ne 2 pienempää oli eri puolella kuin se 1 isompi ja todennäköisesti vain se isompi irtoaa.

Testasin sitten kuitenkin ovista tässä kierrossa, vaikka pco-laisilla ne ei aina toimikaan. Mutta nyt näyttikin toimivan! Oon saanu tähän mennessä vain negoja mutta tänään tuli ovisplussa! Normaalisti mulla ovistestit näyttää aina haamua... Ja limoista ja kivuista päätellen se ovis onkin tänään :D Viime kierrossa ei tullut kunnon ovisoireita, joten voi olla ettei viime kierrossa ollut ovista ollenkaan...
 
Toistaiseksi viimeistä clomikiertoa mennään (toki tämä on vasta neljäs joten voivat kai määrätä lisääkin) Ovulaatiosta on viikko ja nyt oli pakko kirjoittaa kun näin niin vinkeän unen. Omaan pienen määrän jotain esihistoriallisen noidan verta koska olen unissani nähnyt monesti jotain, minkä olen herätessäni asianomaisille kertonut ja kah kummaa ovat naama valkoisena tulleet parin viikon päästä kauhistelemaan miten sellaisia asioita voi unessa nähdä. (en itse edes usko moiseen että tuelvaa voisi nähdä tai ennustaa... sehän on täysin mahdotonta, mutta huvitan itseäni ja muita sillä)

No nyt huvitin sitten itseäni ja pakko se on teillekin jakaa. Kyllä näitä perus vauvaunia ja muita tulee aina ajoittain vastaan, mutta nämä "enneunet" ovat ihan erilaisia kun perus unet. Näin unta että menin tarkistamaan linnunpesästä munia (läpivalaisemaan ovatko hedelmöittyneet) ja siellä oli yksi todella todella todella iso muna joka ei olisi voinut tulla siitä linnusta ja se oli hedelmöittynyt, samoin kun oli ne kaksi linnun omaa munaa.

No se hauska osuus tulee siitä että minulla on nämä linnut lemmikeinä ja tänään on nyt sitten naaras muninut (uni oli jo pari yötä sitten) jos tarkastaisin munien hedelmöittymisen niin se tapahtuisi juuri samaan aikaan kun tekisin itse raskaustestin... Nämä linnut eivät ole saaneet hedelmöittyneitä munia aikaan enää vuosiin joten se itsessään olisi jo melkoinen ihme.

Siispä tulen kertomaan viikon päästä miten meittin kävi :D

PMS oireista vielä... Eilen ovulaatiosta on tasan viikko ja mensuihin siis samainen matka. Minä en KOSKAAN kärsi psyykkisesti PMS oireista. Fyysisestihän se on normaalia että tissit sitä ja tätä ja tietysti seksihalukkuus on myös vähän sitä sun tätä... Eilen kuitenkin oli niin hirviöPMS vapaana että oksat pois. Meinasin heittää puhelimen pitkin seiniä, kuin myös muutaman muun laitteen. Ajattelin pyöräyttää lemmikeistä höystöä ja kastiketta. Hermot paloi ihan jokaisen asian kanssa mitä tein ja todella huomasin itse että nyt on jotain pielessä. Joko on nyt sitten minullekin tullut PMS tai sitten enneuni on totta :D
 
:heart::heart: Ihanaa Naistenpäivää kaikille!!:heart::heart:

Hemmetti,pitkät tarinat just kirjotin ja sit tuli ilmotus etten ole kirjautunut ja teksti hävisi!

83yrittäjä
Sullapa on hauskat unet ja melkoiset kyvyt ennustaa unista!!

magda Onnittelut oviksesta!! :D Nyt vällyihin!! ;)


PMS-oireista Mulla on aina ollu tosi voimakkaat PMS-oireet: Jakoja jomottaa varpaista napaan n. viikon verran ennen tätiä. Samaten järkyt ilmavaivat vaivaa..:ashamed: Nekin viikon verran. Vasempaan rintaan tulee semmonen sormenpään kokoinen "kohta" ei patti,joka on kipee menkkoihin asti. Sit häipyy. Itkut tulee kuvioon tyyliin vuotoa edeltävänä iltana ja kaikki itkettää. Ja v****aa niin ettei veri kierrä!!!On muuten vaikee olla mitenkään päin kun PMS-vaivaa! Mutta kun aloitin clomit 06/10 on tuo ketutus jääny pois oireista?

Lämmöistä: Mittailen,mutta säännöllisen epäsäännöllisesti. Silloin ekan tärpin aikaan heinäkuun helteillä,mittasin 37,4 iltapäivällä. Siitä arvasin jotain olevan tekeillä.

Nyt voin todeta että kaikki em. mainitut PMS-oireet puuttuu. Eilen jomotti alaselkää tosi inhottavasti. Tuntui kuin nännistä ois menny jotain pieniä sähköiskuja koko tissiin! Jano ja väsy vaivaa. Lämmötkin nyt 37,2.Nännipihatkin muka tummuneet ja muutenkin hieman arat tissit. Ja HIKI tulee pienestäkin ponnistelusta!! Nämä em. oireet oli ekan tärpin aikaan... En kyllä tajua miksi nyt elättelen toiveita,kun ovista en tikuilla bongannu mutta kivuista päätellen se kuitenkin tapahtui. Kierron pituudesta ei oo nyt hajua,kun hysteroskopian jälkeiset menkat alkoi 5pvää liian aikaseen,eli kierto lyheni clomeilla aikaansaadusta 28:sta 22:een. Nuo menkatkin kestivät 10pv. Nyt menossa kp 23/22-28.
Mutta: ainahan sitä loppukierrosta toiveet nousee..

Plussatuulia kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä