Clomittaret vuonna 2011!

tipetsu ja 83yrittäjä :hug: 83yrittäjältä samaa olisin minäkin kysynyt kuin tipetsu että alkoiko siis kunnon vuoto vai tuliko vain tuhrua/muutama tippa? eihän noi vuodot raskautta toivoessa koskaan positiivinen juttu ole, mutta tiputtelua voi olla muistakin syystä kuin kuukautiset (esim hyvä syy: alkuraskauden herkät limakalvot, huonompi: kohdun limis falskaa liian aikaisin...).

tipetsu monesko dpo sulla on menossa? ainakin noi lämmöt on ihan lupaavat vielä. mä seuraisin lämpöjä ja testaisin uudelleen parin pv päästä, jos sama tilanne jatkuu. jos lämmöt tippuu, niin yleensä sit alkaa menkatkin kohta.

nasu onnea hyvistä testituloksista ja harmi, ettei clomit sopineet :| onneksi pääset pian testaan uutta lääkettä.

nasun tilanteesta aasinsilta, olen itse ihmetellyt miksi clomeja edelleen niin paljon käytetään, kun tuntuu että parempiakin lääkkeitä on tarjolla. nehän ei tosiaan tee hyvää kohdun limakalvolle ja aiheuttavat useille pahempia sivuoireita kuin varsinaiset "hedelmöityshoitolääkkeet" (ivf:ssä ym käytettävät). mutta onhan ne aika edullisia, pitkään käytettyjä ja paljon tutkittuja, että ehkäpä sitten siksi??

raskautumisen helppoudesta ja vaikeudesta... mä oon jotenkin tähän ikään mennessä (toki myös se että olen jo yhden äiti on tätä helpottanut) päässyt pahimmasta yli. nuorempana mua asia vaivasi paljon ja tunsin olevani muita huonompi, kun kk-kierto oli mitä sattui ja lääkäri kertoi pco:sta + mahdollisista tulevista lapsensaantivaikeuksista. olen kuitenkin nyt aika avoimesti puhunut asiasta kavereille ja huomannut, että on niitä vaikeuksia tosi paljon muillakin. ei niistä vaan kukaan oikein halua puhua. mulla on kyllä siitä "helppo" tilanne, että useammalla läheisellä on ollut ongelmia ja ymmärystä löytyy. on toki myös niitä, jotka tulevat raskaaksi jo ajatuksen vomalla ja satuttavat lujaa ajattelemattomilla puheillaan... mutta kyllä silti raskausuutiset yhä satuttavat, etenkin niiden jotka onnistuvat superhelposti ja kyselevät esim että miksei meille VIELÄKÄÄN ole pikkukakkosta tulossa :headwall: pitkään yrittäneiden onnistumisista mä olen kyllä silti aidosti onnellinen heti asiasta kuullessani ja muidenkin pikkuhiljaa sitten kun on hetken saanut asiaa sulatella.

).( omassa navassa ei muutoksia. lämmöt oli 36.9 tossa äsken, eli enköhän mä aika selkeesti oo ainakin ovuloinut. sekin on pco:n kanssa aina pieni erävoitto... muuten on liian aikaista miettiä oireita, jos olisi suurempi dpo-lukema niin kyllähän noita (mielikuvitus)oireita riittäisi =)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kolmas clomikierto menossa ja eilen viimeinen clomi napattu.

Olen ihmetellyt kun eilen ja tänään ollut ihan kuin oviskipuja vasemmalla kuitenkin eilen vasta tosiaan viimeinen clomi otettu ja tänään vasta kp8/28, joten ei se ovis voi olla. :confused: Kummallista vihlontaa kuitenkin, mietin ettei sinne mitään kystaa ole kehittymässä.

Yhtään kuumaa aaltoa ei ole tähän mennessä tullut verrattuna kahteen edelliseen... outo kierto siis menossa :rolleyes: Parin päivän päästä täytyy alkaa ovista tikuttelemaan.

Hyvää Viikonloppua kaikille =)
 
memmup Täällä taitaapi olla kp 26/22-28 ja dpo kaiketi 12. Niissä kahdessa keskenmenneessä sain superhailakan haamujen haamun dpo 10 ja taisipa olla vielä saman merkkinen testi jolla tänään testasin. Mitään menkkoihin viittaavaa ei oo kyllä ilmassa,mutta sunnuntainahan menkat on vasta myöhässä jos tuohon 28 on uskominen nyt.
Mulla tosiaan oli kierrot ennen clomeja aikalailla 25 ja clomeilla tasottui 28 ja ovis oli sitten kp 12-14. Kyllä on sitten tyhmä tilanne. No tietty ne yöllä sit alkaa.. Lämmöt on vielä 36,9 vaikka just vasta tulin töistä ja tässä paikallani ehkä 10 min. istunu. Silloin ennen ekaa plussaa oli lämmöt heinäkuun helteillä 37,4..

Saapa nyt nähdä.
 
Eipä mulla mitään toiveita korkeella enää ole. Eilinen vuoto oli ruskea ja tänäänkin tiputtelee joten huomenna hanat aukeaa melkoisen varmasti.

Olen yrittänyt alusta asti tolkuttaa noille lääkäreille yksityisellä ja nyt tyksissä että ovuloin myöhään (kp18) ja vuoto alkaa kuitenkin tiputtelulla jo Kp 25 paikkeilla ja hanat aukee melkeen kellontarkasti kp28 aamulla. Eli dpo päivät jäävät vähiin. Clomeilla kolme kertaa tuli kunnon dpo päivät mutta tää viimenen kierros nyt näyttäis jättäneen ne taas vähän vähemmälle. Sentään kuitenkin 10 ehti tulee kasaan.

Raastavaa on se että sitä syytä ei ole... Ei ole mitään mitä vastaan taistelisi, eikä mitään asiaa mitä hoitaisi. Lääkäri vaan hymyilee pää vinossa ja sanoo että teillä on niin hyvät mahdollisuudet onnistua luomuna kun teillä ei ole mitään vikaa löydetty. Kyseinen kommentti on ihan yhtä myrkyllinen kun se "oletteko kokeilleet nostaa jalkoja kattoa kohden seksin jälkeen, se autto yhdellä tuttavapariskunnalla jolla oli takana monta vuotta lapsettomuutta... kyllä kannattais kokeilla"

Itseäkin harmittaa tietysti se että hoitoja alettais tekemään, mutta kun ei ole mitään syytä minkä vuoksi niitä tehtäisiin. Auttaako ne sitten mihinkään?? Inssejä... no joo jos vaikka noi simpat ei tiedä mihin osoitteeseen niiden kuuluu ajaa niin pääsevät kotiovelle kyydillä?? IVF:ät auttanevat jos vaikka munatorvet eivät osaa kuljettaa palloja alaspäin..... koeputkessa toki näkyy myös jos vaikka ei meittin solut osaa toimia kimpassa ja siinä olis vika.... Ja sitten viimeisenä on se kiinnittyminen joka nyt sitten on jotain niin korkeaa matematiikkaa ettei sitä tajua erkkikään.

Luomuihmettä toivoessa ja keskiviikon pettymystä odotellessa... - hyvää viikonloppua
 
Pahoittelut tädistä ja negoista testituloksista:hug:

Magda aiemmin kyseli oviskivuista. Mulla oli ihan järkyt oviskivut ekassa clomikierrossa, kun ne kaks follia puhkes. Kivut oli niin kovat, ettei oviksen hyödyntämisestä voinut edes haaveilla. Nyt sitten tässä kierrossa ei ollu kuin ihan lievää nippailua (yks folli puhkes).

Sit omaa napaa, mulla on piinapäiviä kans täällä.. Viimeksi kierto kesti oviksen kans 24pvää, nyt mulla on kp26. Mua pelottaa ihan mielettömästi joka kerta kun meen vessaan, että näen punaista:x Tää on eka kerta mulle, kun mulla on mitä piinailla (enhän oo ovuloinut vuosiin ja viime kierrossa ei pystytty yrittämään). Täytyy sanoa, että on nää piinapäivät nimensä veroisia:(
Oon päättäny testata huomenna tai viim. maanantaina.
Mites muilla piinailijoilla?

Plussapuhuria kaikille! Ja tsemppiä piinailuun!
 
Uusi tulokas

Ensimäinen käynti polilla oli 30.12 ja selkeästi kuulemma endometrioosia...olettaisin että aika pahasti sitten on kun ultraamallakin näkyi
Jotenkin helpotti kun kauheaan kipuiluun löytyi syy, mutta nyt kun elämä muuttui aukiolotutkimuksiin(he***tin kivulias kokemus mulla) ja clomien syöntiin ovuloinnin tehostamiseksi(toinen munasarja jotenkin kierossa/piilossa, joten epäilys ettei ovuloi kunnolla), onneksi miehen spermanäytteessä ei mitään vikaa,silti iski kauhea paniikki ja itku että saadaanko sitä lapsia ikinä

Yritystä meillä on ollut lähes kaksi vuotta, välillä ei niin aktiivista...mutta katsotaan mitä tapahtuu.
Ikää meillä 31,joten sekin itseäni huolestuttaa.

Ensimäinen lapsi toiveissa, kolmas clomikierto menossa...olo täysin epätoivoinen ja usko mennyt kokonaan...varsinkin kun tässä on vuodenvaihteesta lähtien kavereiden lisääntymisuutisia kuunnellu...viitisen kaveria alkuvuoden aikana synnyttänyt, saman verran loppukeväälle laskettuja aikoja...itellä vaan menkat tulee kellontarkasti joka kuukausi...kiukkunen ja katkera olen tilanteesta ja pelkään että koeputkihoitoihin tässä ollaan matkalla
:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kuukuskuukus!:flower:

Tiijona Huiiiiih!!!! Jänskää!! Pidän kovasti peukkuja!!

Justiina!!! Mikä tilanne??!!

Täälläpä sitä vaan ihmetellään vieläkin. Kp 28/22-28. Eilen tulin ihan kamalat määrät valkovuotoo. Töissä olin ja ihan paniikissa ryntäsin veskiin,ettei mene housuista vaan läpi,luulin siis että menkat alko. Lämmöt vielä koholla ja oksettava olo on. Ainakin oli,kun kahvikupposen jälkeen pistäydyin tuolla takapihalla syöpäkääryleellä...:ashamed: Mies tuumaili että "taitaa sulla tänään loppua tupakin poltto.." Rinnat aristelee nyt enempi kuin aiemmin..
En uskalla testata kyllä huomenna, nega ei oo kivaa katsottavaa..Odotan kiltisti vaikka keskiviikkoon ja sitten testaan. En jaksa uskoa luomuplussaan,en sitten millään!!
 
No ei ihme kun ei menkkoja kuulunut, tein nimittäin positiivisen raskaustestin viime maanantaina!! :D En kerennytkään käyttää Clomeja! Noh keskiviikkona lääkärillä tsekkaamaan tilanne, toivottavasti kaikki hyvin! Joten minä poistun, kiitos! Tärppi-onnea kaikille!!
 
Onnea lemonade, mahtavaa! Kauankos teillä oli yritystä?

Voikohan kuumat aallot jatkua vaikka olisikin tärpännyt? Outo kierto, kun ei ole oikeen minkäänlaista taukoa ollut tuossa hikoilussa... Nyt kp23/~32.

En oo paljon jaksanut kirjoitella vaikka lukemassa käynkin. Oon niin kyllästynyt tähän touhuun meinaan.
 
Chikakaa Kiitos!! 1,5-vuotta ilman pillereitä, viime keväällä haettiin apua pitkiin kiertoihin ja kesäkuusta oikein kunnon yritykset (välillä meni suorittamisen puolelle, en suosittele!). Mulla tärppäämäseen auttoi varmasti se, että sain lääkäriltä vihdoin tuon clomi-reseptin ja huomasin vain helpotuksesta. Mutta nyt katotaan sit keskiviikkona että kaikki on ok!
 
lemonade mahtava uutinen, onnea kovasti! :flower: olikos nyt niin, ettet ehtinyt clomeja sitten kokeillakaan?

tipetsu peukut pystyssä sun puolesta! kuulostaa hyvältä.... :)

tiijona oletko testaillut? tulee niin mieleen mun ekat clomi-kuurit, se on niin ihanaa ja samalla kamalaa, kun on vihdoin mitä piinailla. toivottavasti piinailut loppuisi kuitenkin tähän kiertoon =)

kuukuskuukus tervetuloa ja :hug: se on just rankkaa, kun kaikki ympärillä alkaa lisääntyä eikä itsellä onnistu ei sitten millään... mutta älä vielä luovu toivosta, clomien tehohan kasvaa käyttöajan myötä, kun ne kertyy elimistöön, ja monesti vasta 4. tai myöhempikin kierto tuo plussan.

83yrittäjä omituista ettei lääkärit ole puuttuneet tuohon luteaalivaiheen lyhyyteen. eikäs alle 10ov luteaalivaihe jo vaikuta raskautumiseen ja siihen olisi suht helppo hoitokin, meinaan terot tmv?

piukke noi tuntemukset munasarjoissa voi kertoa ihan vaan että ovis tulossa =) mulla saattaa vihloa vielä myös oviksen jälkeen eikä silti ole ollut kyse kystasta vaan ihan normioviksesta. nää clomit vielä vahvistaa tuntemuksia. ja nuo clomi-oireet, kuten kuumat aallot, niin mulla myös viimeksi 4 clomi-kuuria syödessä oireet väheni kuukausi kuukaudelta. ovis silti varmasti tapahtui, koska 4. kuuri toi tärpin.

ON: dpo8 (ehkä) ja tuntuu että clomi-oireet ois tullu vasta nyt? :confused: on ollut lievää pahoinvointia, huimausta ja lämpöaaltoja (ei ihan kuumista aalloista voi puhua) ja olen ihan että mitä ihmettä, voiks nää clomi-oireet tulla siis vasta loppukierrosta??

aurinkoista viikkoa! ja vielä, ihana kun saatiin plussa taas tähän pinoon, on niin toiveikas mieli itselläkin =)

memmup 27/32-35, dpo8(?)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussasta näin alkuun :) Toiveita saa nostattaa täällä muutkin omilla plussillaan ;)

Mulla mensut teki katoamistempun vaan jotta pääsisivät tavanomaiseen maanantaihinsa. Jostain syystä mulla on koko elämäni aina alkanut mensut maanantaina ja jos ne joskus on eri päivänä alkaneet niin hakeutuvat takaisin maanantaihin pikimiten keinolla millä hyvänsä...

Tänään siis maha ainakin niin sekaisin ja kramppailee että kyllä se tänään alkaa.. Testasin ihan oman mielenrauhan vuoksi negan tuossa äsken jos vaikka se auttais hanojen aukeamiseen. (sama vaikutus kuin tupakoitsijoilla röökin sytyttäminen bussipysäkillä)

Kaikki toivo ja optimistisuus on siis taas vedetty pariksi viikoksi vessanpyntystä alas ja jäämme odottamaan keskiviikon masentavia mössötyksiä tyksin suunnilta...

Nämä clomit meillä oli kokeilussa juurikin luteaalivaiheen pidentämiseen, vaikka se ei kaikilla niin toimi. Useimmiten kuitenkin keltarauhasen toiminta on vahvempi ja se pitää mensut poissa pidempään.

Plussatkaa te kaikki muut nyt sitten urakalla... Tuun jossain vaiheessa kertoilemaan mitä me aletaan tekemään.
 
Mulla on tänään synttärit ja ikäänkuin synttärilahjaksi sain tälle aamua ovisplussan. :whistle: Voileipäkakkua nassuun ja päivän askareille- illalla sitten pitäs tuo ukko raiskata... :p
Kattelin tuossa uteliaisuuttani, et jos nyt tärppäis niin mikä olisis laskettuaika. No sehän sattus itsenäisyyspäivälle- olispa aika siistiä.
 
Onnittelut lemonade!!! Eiköhän siellä kaikki ole hyvin! :)

Onneksi olkoon Tillu synttäreinäsi!!:flower:

83yrittäjä Sielläpäs nyt kumma tilanne.. Siis onko menkat alkanu?


Täällä vieläkin ollaan,ei menkkoja. Ei edes tuhruja vielä (*koputtaa puuta*) ja kp 29/22-28. Väsytää ihan sikana,janottaa niin että kieli tarttuu kitalakeen,tissejä aristaa,valkovuotoo,hiottaa edelleen pienestäkin tekemisestä ja lämmöt 37,1 just mitattuna. Tulin kyllä 30 min. sitten töistä..
Töissä suoritin melko raskaita hommia,niin tavaraa (olen kaupassa töissä..) nostaessa vihleksi oikeelle,tiedä sitten..
En hitossa uskalla testata,koska nega on niin karmeeta katsottavaa ja sama tulos se kuitenkin on,jos näkee punaista pöksyissä. Eli pikkareihin vilkaisu kertoo kyllä onko raskaana vai ei ;):stick:
Mutta JOS ei ole pe mennessä alkanu,niin sitten testaan. Toivon niin luomuplussaa vaikka oisikin todella suuri ihme,muttei kai kumminkaan onneksi mahdottomuus..

Oiskin luvassa pieni ihme,ottasin kauan haaveilemani tatskan joka sitten voisi kuvastaa tätä ihmettä. Esim. kiinalainen "symboli" tms. :)

Mutta: Pessimisti ei pety...:rolleyes:
 
Onnea lemonade!! :flower: Ja hyvää synttäripäivää Tillulle ja onnea oviksesta! :)
Tervetuloa kuukuskuukus!

Mulla on tänään kp28/? (eka ovulaatio-kierto päättyi siis kp24). Eilen tein testin ja negan sain:| MUTTA, vaikka tarkoitus oli testata aamuvirtsasta (mikä mulla yövuoron jälkeen tarkoitti nukkumisen jälkeistä testiä iltapäivällä), niin unen pöpperössä tein testin jo 1h nukkumisen jälkeen (heräsin siis unesta vietävään vessahätään ja luulin olevan jo iltapäivä). Eli toisin sanoen, virtsa oli ollut rakossa vaan 1,5h. Mullahan olis siis vielä toivoa, vai?

Edelleenkään ei tunnu mitään menkkamaisia oireita ja lämmöt on koholla (37,1) + valkovuotoa on tav. enempi. Jos ei tätiä näy viel loppuviikkona tai jos jotkut oireet lisääntyy, niin uusin testin. Mut kyllä mua pelottaa... Jos täti aikoo joka tapauksessa pyyhältää paikalle, niin sais sit tulla nyt heti murskaamaan tän kierron toiveet!

Tipetsu, sulla kans tosi jännät paikat! Toivon kyllä teille kaikille muillekin piinailijoille plussaa! Olishan se mahtavaa näyttää nenää tädille pitkäksi aikaa:)
Eli plussia vaan hirveesti ++++++++:whistle:

-hermoraunio Tiijona-
 
Nyt on n. viikko ovulaatiosta ja eilen alko taas vihlomaan alavatsassa, enemmän vasemmalla puolella. Tänäänkin on ollu kipuilua. Perjantaina varmaan aloittelen testailun. En ymmärrä miten jotku jaksaa odottaa dpo 14 asti kun herkällä testillä plussa näkyy helposti aikasemminkin, mä oon vaan niin malttamaton :ashamed: Testejäkin on kaapissa 5 kpl... Myös pms-oireita on ollu vaikka normaalisti ne tulee vasta samana päivänä tai päivää ennen menkkoja. Voi tietty johtua clomeista.
 
Moikka Clomittaret! :)
Täällä olisi yksi piakkoin ensimmäiset clomit nappaava yrittäjä. Haluaisin kysyä yhden mieltä askarruttavan kysymyksen teiltä.. Eli aloitan siis clomit kierron 3.pvä, ja jos oikein huono tuuri käy, sattuu ensimmäinen(ja ainoa) seurantaultrani viikonlopulle. Lääkäri määräsi että nimenomaan kp10 pitäisi mennä, mutta mitä teen jos se tosiaan on lauantai/sunnuntai. Silloin ei ole auki tämä yksityinen lääkäri minne olisin menossa.. Kannattaako soittaa lääkärille ja kysyä mitä teen, jos näin huonosti käy? Kiitoksia kovasti jos joku ehtisi vastailla :)
 
Babies Mihin päivään sulla normaalisti ovis ajottuu, noin suunnilleen? Ite olen ovuloinut aikanaan ilman clomeja n.kp14, ja nyt on molemmat seurantaultrat ollu eka kp14 ja tää jälkimmäinen kp13. Ja jatkossakin tosiaan ku ei enää ultrata ni gyne sano että pistän sen irrotuspiikin kp 14, tai sit ku saan kunnon viivat. Mulle ei oo noin aikasta ku kp 10 ees tarjottu, eli kai se voi olla vaikka 11 tai 12:kin. Tässä mun arvio :) Mutta voithan sä tosiaan siltä iteltään vielä varmistaa.
 
Babies> No minulla on ollut ultran suosituspäivä 12kp vaikka olen napsinut niitä kp 3-7 Osui ekalla kierrolla tuo kp 12 just sunnuntaille joten kävin ultrassa kp 10 ja lääkäri oli ihmeissään mitä mä siellä teen niin aikasilla kp:illä. Löytyi neljä munasolua 10mm koossa ja jouduin menemään kolmen tai neljän päivän päästä uudestaan jolloin näkyi enää yksi.

Seuraavan kierron ultra otettiin suoraan kp 13

magda> No minä ainakin olen niin monesti testaillu negaa että ihan siitä syystä ei paljoo viitti testailla turhia. :)

Tipetsu> Joo täällä on todella kumma tilanne. Ei ole vielä tänäänkään hanat auenneet vaikka ihan on kaikki merkit ilmassa ja kivutkin alko jo.... vuoto vaan puuttuu. Tuhruttelee ihan miniministi ruskealla värillä. Eilen tein puhtaan negan joten katotaan taas huomenna josko ei ala niin taidan saada veritestin tuolta tyksistä kun sinne kerran ollaan menossa.
 
Pakko kirjoittaa kun katselin että piinailijoita on täällä useampi muukin;)
Mulla siis kp 24/26-28 ja irrotuspiikin pisttämisestä on 14päivää. Aamulla tein testin ja puhdas nega oli. Mullehan ei siis kovin suuria toiveita ees tälle kierrolle annettu kun limis oli aika ohut, mut silti jotenkin oon toiveikas... kunnes taas petyn:(
Mulla on eilen ja tänä aamuna ekan vessakerran yhteydessä tullut vähän verta, onko muilla ollut samanlaista ongelmaa? Muuten sit päivän aikana ei eilen tullut varsinaisesti verta vaan sellaista rusehtavaa vuotoa kylläkin. Mutta siis tuota verta tuli vaan sen verran että paperista näki ei mitenkään valunut. Täälä siis piinaillaan ja odotetaan tätiä kylään ja samalla kovasti toivotaan, että ennen lauantaita ei tätiä tulisi, silloin nimittäin ajattelin tehdä seuraavan testin jos on tarvetta.
 
Kiitos vastauksista :) Mulla on normaalisti ovis kp 15-16. Sain sellasen käsityksen että ultralla katsotaan onko clomien annostus sopiva? Tai niin ainaki lääkäri sanoi. On ihan lapsettomuuteen erikoistunut ja miehiäkin tutkinut lääkäri. Teen varmaan niin että jos kp10 osuu lauantaille tai sunnuntaille, varaan ajan seuraavalle maanantaille..On niin kallista hommaa toi yksityisellä juokseminen, niin varmaan turvallisempi mennä sitte kp11-13 :)
 
oho, täällähän on monella jännät paikat :whistle: tiijonalla ja tipetsulla etenkin! eiköhän niitä plussiakin saada pian lisää tällä tahdilla, kun menkat noin pysyy kateissa... katsoin muuten tuota etusivua ja lemonade mukaan lukien jo neljä ilmeisesti plussanut. ei ihan huono luku, kun ottaa huomioon ettei tämä ketju ole ollut vielä montaa kuukautta pystyssä =)

tillu onnittelut synttäreistä ja oviksesta :flower: toivottavasti tulee vielä jälkikäteen yksi yllärisynttärilahja =)

babies kumman aikaisin ja tiukalla aikarajalla sulle tuo ultrapäivä määritelty. mä olen julkisella ja siellä suositus on kp10-12. luulisi että muutama päivä myöhemmin ainakin vielä hyvin ehtii, jos kp10 osuu vkl:lle, aiemmin en kyllä menisi rahoja ja aikaa tuhlaamaan.

nasu mulla on joskus ollut vähän tuhrua ennen kuukautisia mutta myös alkuraskaudessa se on tyypillistä. ei voi tietää kummasta kyse mut toivotaan et lauantaina pääset plussaan!

83yrittäjä no jopas, nousee jännityskertoimet kunnolla. hyvä että pääset huomenna lääkärille ja saat vastauksia kysymyksiin.


mulla magdan tavoin n vko oviksesta ja testit odottelle kaapissa... perjantaina olis ehkä n dpo12 ja silloin ehkä testaan - jos vaan uskallan. jo nyt ottaa vatsanpohjasta, pelottaa niin. tuntuu kyllä että viime viikolla oli enempi oireita kuin nyt, ainoastaan pikkuisen välistä vihloo kohdusta ja rinnat on arat, mutta muuten ei mitään. lämmöt on noussu vielä ihan pikkasen, ovat nyt vähän yli 37.

plussauutisia toivoen,
memmup
 
Viimeksi muokattu:
Heippatirallaa!!

memmup Sielläkin kuullostaa hyvältä! Pidän peukkuja perjantaille!!

Babies Mulla ollu ultra kp 10-12 ja kp 3-7 nappailin clomit. Ovuloinu olen jotain kp 12-14. Luulis kai lääkärin vähä antavan haarukkaa päiville juuri ton takia,jos vkonloppu siihen sattuu.

Kp jo 30/22-28 eikä tätskyä??!!:confused: Ihan järkyttävän oksettava olo joka menee syömällä ohi onneksi. Rinnat on kipeet ja turvonneet ja nännipihat laajenneet. Lämmötkin vielä 37,2.
Testasin sen negan silloin kp 25 tai ehkä siinä oli viivan paikka kun sen käänsi normaalista asennosta niinkuin ikäänkuin kyljelleen,eli normi asennostaan 45 astetta. Tajusittekohan...? :D
Alaselkää jomttelee välillä,mulla ei kyllä koskaan ole täti-oireistoon moinen kuulunu. Tosin 6h jalkojen päällä putkeen,niin eikai se ihme ole..
En toisaan viitti testata ennen viikonloppua,koska pe ois rv 4+5 jos tuolla joku on ja just noilla viikoilla alkanu molemmat kesken menneet vuotamaan :'(

Plussaonnee!!!!
 

Yhteistyössä