heip,
reissusta palattu ja epätietoisena mennään, että olikohan ovis ja jos, niin milloin : / ei nimittäin onnistunut testaa eikä se kp10 seurantaultrakaan vielä paljoa kertonut, paitsi että 4 munasolua siellä oli kasvamassa. ei myös onnistunut juuri toimia peittojen välissä (ei kuitenkaan päädytty totaaliehkäisyyn tuon follimäärän kanssa...), joten katseet on jo seuraavassa kierrossa, jossa pitäisi sitten päästä oikeaan aikaan ultraan ja verikokeeseen, jolla varmistetaan ovulaatio.
tiide onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart: toivottavasti tuhru ei palaa, vaikka yleensä vaaratonta onkin, niin pelottavaa silti.
tipetsu tsemppiä clomi-yrityksiin! kyllä näillä tärppää vaan tosi monella. mä myös luotan clomeihin, niillä esikoinenkin saatiin.
magda aika paljon folleja sullakin. saitteko ihan luvan kanssa yrittää tässäkin kierrossa? mulle on aina sanottu että ehkäisyä suositellaan jos on yli 2 follia (siis 3=>), mutta tuntuu lääkärit olevan tästäkin eri mieltä
mites muilla lääkärit on sanoneet?
manuliina miten sulla päädyttiin tuohon 1/2 tbl/pv annokseen? kiinnostaa ihan vaan kun pelkään että mulla clomit toimii nyt liian tehokkaasti ja mietin et mitäs seuraavaks. ja sitäkin jo mietin et miten nää clomit saa edes puoliksi, kun nehän on siis ihan tosi minipillereitä...
oviksen ajankohdasta ja testaamisesta mä muistan lukeneeni jostain että clomit siirtäis ovista vähän myöhemmäksi mut omaa kokemusta ei ole. clomeilla olen ovuloinut (uskoakseni) kp 16-20, ilman clomeja kp 18-21 (pitkillä +35pv kierroilla en usko ovuloineeni ollenkaan), mutta mulla siis tosiaan pco ja etenkin luomukierrot venyy lähes aina :| ja testaamiseen en mäkään suuremmin luota, koska esim clearblue näytti mulle viimeksi hymynaamaa kierrossa jolloin en todellakaan ovuloinut ja sitten taas tikut ei oo koskaan näyttäneet tasavahvoja viivoja, vaikka satavarmasti olen ovuloinut. no, yritän silti tikuttaa aluksi/väliin näissä clomi-kierroissa, kun lääkärit sitä aina tenttaa ja näkee siitä mun mielestä ainakin vähän suuntaa et vahvistuuko ne viivat ollenkaan. vahvinta viivaa pidän sitten merkkinä oviksesta vaikken tasavahvoja saisikaan.
lämmöistä piti vielä kysyä että jos niitä mittaatte niin kuinka tunnollisesti - aina aamuisin kuten suositellaan vai muulloin(kin)? ja nouseeko ne aina selkeästi oviksen jälkeen ja pysyykö sitten ylhäällä mihin tahansa vuorokauden aikaan mitattaessa (vai onko siis vain aamu luotettava?)?? mä mittailin nyt ekaa kertaa niitä kun en ovistestejä pystynyt käyttää ja tuntui ettei niissä ole mitään tolkkua. mittailin kyllä ihan mihin aikaa päivää vaan mutta en ole kyllä huomannut selkeää nousua vaikka muuten kuvittelisin oviksen olleen viimeistään tänään, tod.näk. eilen tai ehkä jo pe.
justiinalle vielä kovasti onnea testauksiin, olisikin hienoa saada heti näin maaliskuun alkuun eka plussa
memmup kp 19/32-37(?? <= koska nyt 1. clomi-kierto)