Hakutulokset

1. A

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Eikö suomalaiset tuorejuustot jne oo ok? Nehän on kaikki valmistettu pastöroidusta maidosta, jostain lidlistä varmaan löytyy niitä kiellettyjäkin mut luulen että perusvalikoiman juustot on ihan ok :D Aion kyllä syödä ihan kaikkea mitä mieli tekee, tupakka ja alkoholi on totaali 0. Mitään ituja...
  2. A

NiinaAnniina testailusta, mie testasin viimesen 6+1 eikä ollu tasavahvat viivat :) Esikoisesta sain vaan haamua ja sit tein yhden digin ja ihan terve 1v se haamu nyt on :D
  3. A

No nyt, olin hätänen :D
  4. A

lilleri tuo menee vaan youtuben etusivulle ja tulee joku "näe lisää tämän kanavan videoita" :p
  5. A

NiinaAnniina Jeeeeeeee Pohjois-Karjalalaissii lisää! :D Ei taida olla muita kun me kaks! En ainakaan oo huomannut. Muoks. Eikun melin oli kans täältä päin!
  6. A

Inkivääri ei ainakaan vielä viimevuonna ollu kiellettyjen listassa mut nyt on. Mulla oli tänään eka koulupäivä reiluun vuoteen, jessus että väsyttää :D Ihana mies oli siivonnu kodin, tyttö oli ollu kiltisti ja kohta meen valmiiseen pöytään nauttimaan lohta ja perunamuussia!
  7. A

Sisarusrattaat ostetaan kyllä, esikoinen on 1v7kk sit kun vauva syntyy, jotain Emman tai Carenan perusrattaita ollaan vähän kateltu, ostetaan sit joskus ensvuonna ne mutta kateltiin jo kun ei ollu mitään hajua mistään ja kalliita ei tarvita. Meillä on nyt yhdistelmät ja matkarattaat enkä tiedä...
  8. A

Mie olin synnyttämisen kans ihan fine monta viimeistä kuukautta ja pakkasin synnärilaukun innoissani kun tiesin että yliaikaiskontrollissa jään käynnistykseen. No eihän se meinannu millän käynnistyä ja viel ävuorokausi käynnistelyn jälkeen oli ihan sama tilanne (täysin epäkypsä) kun sairaalaan...
  9. A

Mulla on nyt isompi pelko synnytyksestä kun ekaa tehdessä.. Kun ei tiennyt mitä on vastassa, ei osannu näin paljon jännittää :D Epiduraali ei mulla kyllä vienyt mitään muuta kun tunnon jaloista, SIELLÄ tunsin kaiken ja ahdistaa ajatuskin siitä että sama olis edessä uudestaan. En suostu...
  10. A

nend en halua pelotella mutta eikö ne hyytymät just olis se syy miks pitäisi mennä näytille? Kun jos limakalvot vuotaa niin eihän pitäis hyytymiä tulla? Mulla ei oo vuotanut ollenkaan mutta vaatisin kyllä ultran jos tulis tippakin verta, suurentelisin asiaa jne että saisin mielenrauhan! :D...
  11. A

Mulla ei nyt just toimi aivot eikä pää, ihan järjetön väsymys :D Eli millon nt-ultrat olis ollu kaikilla? Loppukuun tyypithän ei vielä varmaan ees oo saanus plussatestejä?
  12. A

Facebook-ryhmästä kun täällä oli monta jotka haluais mukaan nt-ultran jälkeen niin pitäiskö nyt kuitenkin tehdä niin että jäsenraja 50 unohdettais vaan otettais joku päivämäärä johon asti uudet jäsenet on tervetulleita niin nt-ultralaisetkin pääsee mukaan! Facebookissa siitä oli jo puhetta mut...
  13. A

Ainiin mulla on uus vu 9.9 ja nla myös 9.9. Varhaisultra viikoilla 9+6! :D Ei tarvii kauaa sit nt-ultraa ootella :D Facebook-ryhmässä on nyt 42 jäsentä! Adalie & Pikkumuru 6+4(?)
  14. A

Ultrassa käyty! Viikkoja nyt siis menkoista laskettuna 6+2 mut ovis oli vasta 19.7 niin viikkoja onkin nyt 5+jotain ja eihän siellä vielä sykettä näkynyt. Käsittääkseni ihan tavallista ettei tämmösillä viikoilla näy? Ruskuaispussi ja munapui oli näkyvillä ja kuulemma just oikeen näköiset, ja...
  15. A

Yöenkeli mie sain aamupissasta negan vaikka olin monena iltana jo saanut haamulaista, jos testaisin nyt aamupissasta luulen että olis haaleampi kun tuo eilinen! Aika jännä. :D
  16. A

Vastasinkin siihen...kai? :D
  17. A

No mulle se issias tuli heti joskus rv6 ja nyt oireilee taas :(
  18. A

Hullu kun oon niin vielä oli testattava! uskoisko että viiva ON vahvistunut :D
  19. A

Niin ja facebookkiin mahtuu kyllä, viestillä linkki fb-profiiliin niin laitan kaveripyynnön.
  20. A

aotearoa selkäpakarakipu kuulostaa issiakselta, mie sain sen vaivakseni edellisessä raskaudessa miltei heti plussan jälkeen ja nyt se oireilee jälleen, melkein lähtee oikea jalka alta kun säteilee kipu välillä :( MULLA ON HUOMENNA ULTRAAAAA! Adalie & pikku 6+1

Yhteistyössä