Hakutulokset

1. A

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Totta Laurina! Kauheen vaikee selittää miten se menee :D mie kans esikoista oottaessa luulin väärin. että viides viikko on 5+0-> jne :)
  2. A

Ja niinhän tuo linkkaamasi raskauslaskurikin kertoo jos kerta huomenna päättyy viides viikko sen mukaan :D se tarkottaa että huomenna on 5+0
  3. A

No laskehan itse :) 6.7 on 0+0, 13.7 on 1+0, 20.7 on 2+0, 27.7 on 3+0, 3.8 on 4+0 ja nyt 9.8 on 4+6 :) Huomenna on viisi viikkoa täynnä ja alkaa kuudes viikko eli 5+0 :)
  4. A

Yönenkeli joooo :)
  5. A

Juu tää on siun viides viikko Itun emo :D huomenna alkaa kuudes koska tulee viis viikkoa täyteen... 0+6 on ekaa viikkoa, 1+0 alkaa toinen viikko jne :)
  6. A

Fb-ryhmässä on nyt meneillään keskustelu siitä mikä laitetaan ryhmän jäsenmäärälle rajaksi, halutaan tiivis ja luotettava ryhmä ja se saadaan aikaiseks jos otetaan vaan tietty määrä. :)
  7. A

Itun emo miun laskujen mukaan kans on nyt 4+6, se 6.7 millon sulla on alkanut menkat on 0+0, 7.7 0+1 jne :) mut LA on 12.4 niinkun itse sanoit :D
  8. A

Mulla myös repäisykipuja tuolla jossain miltei nivusissa :D Oli esikoisestakin, tuntuu kyllä inhottavalta! Voisko mullakin ruveta tippumaan paino :D
  9. A

VanillaLady mulla oli mennyt ohi siun edellinen kirjoitus! Toivottavasti sielläkin vaan harmitonta vuotelua :)
  10. A

Ihanaa että meitä on näin paljon jo nyt täällä! Ja tulee päivittäin paljon tekstiä :) Tykkään ite kirjotella aktiivisesti ja mielenkiinto hiipuu kyllä jos muuten on hiljasta! :D Bluedreams uskon ja toivon että on ihan normaalia vuotelua! Mut toivottavasti saat aikaisemman ajan ultraan oman...

Yhteistyössä