Hakutulokset

1. A

Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

VanillaLady :hug: Toivon prasta!
  2. A

Bluedreams jeee <3
  3. A

Fujin jäseniä on nyt 28 :)
  4. A

Kaverilisäyksen tietty näkee, siis että oot ryhtynyt miun kaveriksi mut ei nää sitä että liitän ryhmään :)
  5. A

tsirpp juu! Ryhmä on salainen eikä mitään näy kellekkään :D Sitä ei löydä edes haussa jne.
  6. A

tsirpp vielä mahtuu facebookkiin :) Laita mulle viestillä linkki profiiliisi niin laitan kaveripyynnön.
  7. A

suski28 mulla oli huimausta jo ennen plussaa, aina kun käänsi päätä vasemmalle, tai ees katsoi vasemmalle! ihan hirvee tunne, soitin päivystykseen sillon ja epäilivät asentohuimausta mut luulen että tähän raskauteen se liittyi :) Ensin tuli kaks lyhyttä kohtausta yhtenä päivänä, sit alkoi...
  8. A

Eltsar ja Aada laitatteko mulle viestillä linkit fb-profiileihinne niin laitan kaveripyynnöt ja lisään ryhmään :)
  9. A

Epeliina tervetuloa ja fb-ryhmäkin on jo olemassa :) laitatko mulle viestinä linkin fb-profiiliisi niin lisään siut kaveriksi ja sit ryhmään.
  10. A

suski28 Mulla on viikkojentarkastus ultra koska kierto on 28-35päivää joten luulis et siekin pääsisit ;)
  11. A

miiapk ryhmä on salainen eli kukaan ei näe sitä edes haulla, ei jäseniä eikä sen keskusteluja, eikä ilmoitusta ryhmään liittymisestä :) Laita mulle viestinä täällä linkki facebook-profiiliisi niin laitan sulle kaveripyynnön ja lisään ryhmään :) Kaverilisäys on ainoa joka näkyy siun seinällä.
  12. A

Facebookryhmä on vertaistukiryhmä niille (meille) joilla on LA huhtikuussa 2014, toivomme että ryhmästä tulee tiivis ja aktiivinen, jäsenmäärälle on raja joka on ilmeisesti 50, siitä syystä että kun tutustutaan, jutut alkaa olemaan luottamuksellisia eikä itseni ainakaan tee mieli kirjoittaa...
  13. A

venda ja suski laittakaa mulle tai piikrulle yksityisviestinä linkki facebook-profiiliinne niin laitellaan kaveripyyntöjä ja lisätään ryhmään! :) VanillaLady miun mielestä ei oo mitään hätää niin kauan kun vuoto ei oo kirkasta verta eikä oo kipuja, tsemppiä! :)
  14. A

Ryhmä on auki niin kauan kunnes jäsenmäärä on täynnä :) Nyt jäseniä on 18.
  15. A

anma ja suppis laitoin teille fb:ssä kaveripyynnöt :) Mukaan mahtuu vielä kevyesti! :D
  16. A

Kertomisesta En kyllä kuulu niihin jotka osaa salailla ja haluaa pitää asian omana tietona! En vaan osaa :D
  17. A

haneja uskon että on ihan normaalia. Koskaan ei varmaan pitäis verrata raskautta edelliseen, mulla oli paljon runsaammat oireet ja välillä mietin onko ihan normaalia kun nyt on niin vähän! Mut tietysti se on normaalia! :)
  18. A

haneja laitatko mulle tai piikrulle yksityisviestinä linkin siun facebook-profiiliin :) Ryhmään mahtuu vielä mainiosti! Itun emo eipä kestä kiitellä ;)
  19. A

Sulla alkaakin huomenna kuudes viikko.. :D Viides viikko loppuu niin tietty kuudes alkaa :D ylihuomenna sulla on viisi viikkoa täynnä plus yksi päivä = kuudes viikko :) Ja itse varmaan vaihtaisin ultra-aikaa kun tosiaan on vasta 5 viikkoa täynnä. Muoks. Pöh yritin vastata Itun emon...
  20. A

Kyllä sinne vielä mahtuu. :) Ja ymmärrän että osa haluaa odottaa ultraan, itse oon vaan hätähousu :D Nyt on reilu kymmenen jäsentä ja puhetta on ollu jos 50 olis se raja :) Ja toiveena on että taustailijoita sinne ei tulis, koska kun tutustutaan niin jutut kyllä alkaa olemaan aika...

Yhteistyössä