Noista ruoka-asioista, mitä saa syödä ja mitä ei raskauden aikana.. Ootteko syönyt inkivääriä? Itselleni tuli alkuviikosta sellanen olo, kun tosiaan olen tässäkin kierrossa joka 2. tai 3. aamu raastanut inkivääriä teehen, ja vielä viikonloppunakin söin sitä, kun luulin että sitä saa syödä, ja muistan lukeneenikin että inkivääri auttaa raskauspahoinvointiin.. MUTTA sitä ei saakaan syödä! Tietysti googletin siitä niin sehän aiheuttaa jotain solukuolemaa yms.. Noh nyt tietty oonki taas epävarmana että kasvaako se seesaminsiemenen kokoinen elämän alku mun sisällä vai ei..
Kai sitä voisi vielä tikkuunkin pissiä c
Lueskelin noita aiempia sivuja tosiaan ja itsekin voisin myöhemmässä vaiheessa FB-ryhmään liittyä..
Moni on ja aikoo käydä ilmeisesti varhaisultrassa? Millä viikoilla se oisi fiksua? Mekin ollaan mietitty asiaa, mutta ei vielä päädytty suuntaan tai toiseen.. katsotaan nyt mitä tulevat päivä tuovat tullessaan
Ansku & pähkinä 5+3
ps. tosiaan tuo pähkinä tuli koska mies alkoi heti huomioimaan minua ja uutta masuasukkia ja kutsui sitä pähkinäksi :heart:
Kai sitä voisi vielä tikkuunkin pissiä c
Lueskelin noita aiempia sivuja tosiaan ja itsekin voisin myöhemmässä vaiheessa FB-ryhmään liittyä..
Moni on ja aikoo käydä ilmeisesti varhaisultrassa? Millä viikoilla se oisi fiksua? Mekin ollaan mietitty asiaa, mutta ei vielä päädytty suuntaan tai toiseen.. katsotaan nyt mitä tulevat päivä tuovat tullessaan
Ansku & pähkinä 5+3
ps. tosiaan tuo pähkinä tuli koska mies alkoi heti huomioimaan minua ja uutta masuasukkia ja kutsui sitä pähkinäksi :heart: