Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Lilleri88: Joo se makso 170€, käytiin kaarinassa! Ja täältäkin tulee suositukset Jussi Savonlahdelle! Tykättiin kovasti käydä siellä ja mennään varmaan tästäkin, jospa sinne saakka päästään =) Ja mä en ole vielä soitellut neuvolaan, teen sen vasta ensi viikolla kun se ultra on ja jos siellä on kaikki hyvin.. :)
 
Rapula jatkuu :x Oksennus puristaa vattalaukussa koko ajan mutta mitää ei toistaiseksi ole ylös asti tullu. Väsymys on ihan kauheeta. Yöt on tosi levottomia, nään kauheen todentuntuisia unia ja joskus aika ahdistaviakin. Voi kun meidänkin vaava keräis ne ravintonsa tisseihin, mut ei. Tissit ei oo kasvannu juur yhtää (olen lauta) mut takapuoli ja maha sitäkin enemmän :stick: Eli nyt on alkanut jo se "mulla ei oo mitää päälle pantavaa" vaihe :kieh: (mies tykkää) Menis pari kuukautta nopee ni kehtais taas kulkee julkisilla paikoilla..
Vauhti on ollu yhtä rivakkaa kun etanalla. Tuntuu että kunto on ihan nollissa. Nälkä on kauhia. Pitää yrittää toppuutella tota syömistä ettei ihan pullaha.
Hermesetaksesta. Minä juon kahvia 2-4 kuppia päivässä ja joka kupilliseen laitan 1 hermeksen. Olen toiminu näin joka raskaudessa. Kaikki lapset suht normaaleja ;)
Tänään kerroin lähimmille tyttöystäville raskaudesta, kun järjestelevät jotain illanistujaisia. Ainakin muutaman onnittelun olen saanu :D
Huomenna 7 viikkoa täyteen!!! Jahuu :D

Villis ja Vilperi 6+6
 

Yhteistyössä