Hei kaikille!
Olen ollut nettipimennossa, mutta nyt aktiivisesti mukaan keskusteluihin.
Mie haluaisin kans tulla fb-ryhmään mut haluan odotella ainakin ensimmäiseen neuvola käyntiin. Täällä alkaa pahoinvointi välillä ottaa valtaansa, se ei kuitenkaan auta vaipua sängyn pohjalle kun melkein vuoden vanha pikkuneiti pitää liikkeessä. Hermot on ollut kyllä tiukassa ja miehen kaikki sanat on väärin
Äitiysvaatteita minulla on vielä jonkin verran tallella, mutta pitää varmaan tässä raskaudessa hommata vähän lämpimämpiä vaatteita.
odotan innolla kasvavaa masua ja sitä, että tunnen pienen ihmisen liikkeet.
Onko muilla synnytyspelkoja? Minulla ei ollut pelkoa ensisynnyttäjänä, mutta synnytys oli niin hankala vaikka loppujen lopuksi kaikki menikin hyvin. Luulin käsitelleeni asian jo, mutta nyt se on alkanut hiipiä takaisin.. odotan sitä hetkeä ku saan vauvan syliini mutta jotenkin se itse synnytys on alkanut nyt hieman pelottaa. Viimeksi sain tytön vain sen verran rinnalle että tajusin saaneeni lapsen ennen kuin hänet kiidätettin happikaappiin, se pieni hetki oli kuitenkin kultaakin kalliimpi.
Meillä juhlitaan 1 v synttäreitä lauantaina.
mukavaa! Sitten pitää vielä malttaa odotella melkein kaks viikkoa neuvolaa..jännittää niin.
Toivottavasti nendin vuoto on ollut harmitonta!
Nyt alan valmistamaan ruoan loppuun ennen kuin pikkuneiti herää. Täällä sataa,joten ulkoilu taitaa llla melko lyhyt jos ei sää muutu paremmaksi. Olen huomannut, ettäkävely tekee nyt ihmeitä..ei kiukuta ja väsytä niin paljon jos käy edes puoli tuntia lenkillä.
Mukavaa päivää kaikille!