Onnitteluja uusillekin plussaajille
Nyt ollaan sitten kerrottu parille läheiselle ystävällekin ja vielä olis miehen sisko. Saas nähdä että saadaanko tällä(kään) kertaa pidettyä itseämme kurissa, kun tekee mieli huutaa kaikille että MÄ OON RASKAANA! Ei mun pitänyt sille toiselle ystävällekään kertoa vielä, mutta se vaan tuli. Ja oikeastaan se arvas ennen kun kerkesin sanomaan
Eli sitä ei lasketa, vai mitä
Inhottavaa kun
joidenkin on pakko päästä paheksumaan eikä voi edes onnitella, mulle tuli vaan tietty uhma päälle vanhempien reaktiosta. Osasin odottaa jotain tollasta kun raskauduttiin niin pienellä välillä mutta kun itse haluaisi iloita (läheistensä kanssa) niin ärsyttävää! Meillehän se lapsi tulee, kuten joku täällä tais mainita. Tuntuu kyllä että nää hormonimyrskyt on olleet pahempia nyt, tai sitten aika kultaa muistot
NiinaAnniina toivotaan että kaikki menee hyvin, mulla ei myöskään ole tissit olleet nyt kipeenä, reilusti ennen plussaa oli hetken ja sitten tietty hermostutti että plussaankohan ollenkaan (mulla ei rinnoissa tunnu menkat ollenkaan joten automaattisesti ajattelin sit et olisin ainakin ollut raskaana). Kyllähän se jollain tapaa on helpottavaa että niitä oireita on, varsinkin tässä vaiheessa kun ei tunnu potkuja. Nyt välillä tietyt vihlasut tuo sellasia synkkiä pilviä pääkoppaan mutta yritän olla ajattelematta.. Mutta muutama kuukausi niin oireista varmaan rupee jo valittelemaan
Onko pieni firma missä oot töissä? Tuli mieleen kun niissä välillä on vääntämistä noiden asioiden kanssa. Toivottavasti ovat reiluja ja ressaat ihan turhaan
Kielletyjen ruokien listaa en noudattanut viimeraskaudessakaan pilkuntarkasti, salmiakkiin sain oikein erikoisluvan kun oli verenpaineet sopivan alhaalla. Yleensä ihan pieni määrä jotain "kiellettyä" ei aiheuta haittaa, ainakaan jos käsittelee ja syö järkevästi. Tiettyjä ruokia aktiivisesti välttelin, muita söin järjen kanssa. Esim fetaa ja tuorejuustoa kyllä söin surutta, tuorejuustoa syön muutenkin vain kummennettuna. Minkään e-koodilistan kanssa en kävellyt kaupassa, korkeintaan katsoin että otanko jonkun xtra-tuotteen jos siinä on pelkästään niitä lisäaineita. Näin aion mennä nytkin.
Esim kahvia ja tupakkaa en käytä muutenkaan, alkoholia oon juonut tosi harvoin parin vuoden sisään, ei sitten tarvitse itseään vieroittaa mistään. Jotain positiivista!