Hakutulokset

1. N

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

Onnea Taniira! :) Täällä oli maksa-arvot kohdillaan ja pissa puhdas, *helpotuksen huokaus*. Jatketaan vaan ihon rasvausta jos sillä saisi kutinan pidettyä kurissa ja touhuillaan supistusten sallimissa rajoissa. Mies haluaisi lähteä vielä käymään yön yli reissussa sukulaisissa, mua ei...
  2. N

Onnea porukan ensimmäisestä prinsessasta! :) ON: huomenna tarkistamaan labrat ja pissa ihon kutinan ja supistelujen vuoksi. Toivottavasti ei olis tulehduksia eikä arvot koholla.
  3. N

Onnea uusille mammoille pikku prinsseistä! Jännittävää käydä täällä lukemassa, kun koko ajan tapahtuu! :) Täällä alkoi yöllä menkkakivut, ei tosin kestänyt onneksi kauan. Tänään myös juilinut kuin menkat olisi alkamassa, lämpöpussi onneksi auttaa. Varmuuden vuoksi peruin huomisen...
  4. N

Meidän neuvolatäti sanoi, että se naamakuva tuodaan sitten kun neuvola tulee kotikäynnille/ saadaan vauvan ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Mukavahan keskustelua olisi jatkaa vauvojen synnyttyäkin! Tää on niin ihana porukka ollut, ei mitään törkyviestejä ole tullut väliin niinkuin tahtoo...
  5. N

Minä olen kyllä pessyt kaikki vauvan vaatteet, oli ne sitten uusia tai ystäviltä lainassa. Ihan äp toppapuvun ja makuupussinkin pesin. Silittänyt en kuitenkaan ole kuin harsot, lakanat jne. Moni kuulostaa kaikki vaatteetkin silittävän. :) Tuo peseminen ja kaappiin järkkääminen on jotenkin niin...
  6. N

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

Onnea tuhannesti odottava73! Hurjaa ajatella, että jo ensi kuussa näitä meidän muruja alkaa varmasti putkahdella maailmaan kiihtyvällä tahdilla. Toivottavasti kaikki päästään kuitenkin onnellisesti maaliin asti ja saadaan vauvamme hyvänkokoisina syleihimme!
  7. N

Minä olen jäänyt jo vuosilomalle, ja siitä jatkan mammalomalle. Kummasti oma jaksaminen lisääntynyt, kun ei tarvitse enää töissä kökkiä. Silloin meni illat lähinnä sohvalla koomatessa, nyt minusta on tullut oikein kodinhengetär ja jaksan taas lenkkeillä. Olen tyytyväinen ratkaisuuni pitää...
  8. N

Hei pitkästä aikaa! Olen maailman laiskin kirjoittaja, mutta seuraan kyllä ahkerasti! Täällä on todella vilkas vauva mahassa, odotan kauhulla päivää jolloin tulee mahanahkojen läpi! Aivan hirveää mylläkkää pitää pitkin vuorokautta. Toisaalta parempi niin, että antaa elonmerkkejä. Majailee...
  9. N

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Rakenneultra onnellisesti ohi, kaikki hyvin ja POIKAlupaus saatu. Monesti olen alkanut tänne kirjoittaa, mutta puhelimella niin hankalaa ja aina viesti hävinnyt loppumetreillä! En saa istuttua alas koneelle enää iltaisin kun töissä ruutua tuijottelen tarpeeksi. Kaikki hyvin, ajoittaista...
  10. N

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Täällä tuntui ekat selvät potkut 18+4 ja sen jälkeen on monotellut päivittäin, mieskin on jo tuntenut potkut. Myös muljahduksia tuntuu, taitaa kuperkeikkoja olla. :) Selkä on ajoittain tosi kipeä, ja vatsaa juilii. Nyt myös tuntunut vihlaisuja alapäässä, vaikea ensikertalaisena paikallistaa...
  11. N

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Voimia Mangona, aivan hirveä tilanne. :'(
  12. N

Lauantaihuomenta kaikille! :) Täällä aamuvirkkuillaan tuttuun tapaan. Selkä on aamuisin niin jumissa, että ei viitsi huvikseen sängyssä pyöriä.. Ja paljonhan sitä kerkeää kun ajoissa herää! ;) Mä olen myös rasvaillut iltaisin massua, ostin sitä uutta Bepancarea. Tuntuu ihan kivalta...
  13. N

Mä olen kans ollut luvattoman laiska kirjoittelemaan, ahkerasti luen kyllä! :) Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, meillä vielä jännitetään 3 viikkoa.. Tänään oli 3. neuvola, kaikki ok ja se sykkeen jumputus oli taas ilo kuulla. :) Täällä ei hehkusta voi todellakaan puhua, iho...
  14. N

Täällä jälleen uusi mamma rohkenee liittyä mukaan, sivusta olen seuraillut jo pidemmän aikaa. Esikoista odotellaan, takana 1 keskenmeno elokuussa -13. Kuvotus ja väsymys jokapäiväisiä seuralaisia, jospa pian helpottaisi. Massukin alkaa näyttämään jo vauvamasulta. : ) Liikkeistä en tiedä, luulen...
  15. N

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

Täällä jälleen uusi mamma rohkenee liittyä mukaan, sivusta olen seuraillut jo pidemmän aikaa. :) Esikoista odotellaan, takana 1 keskenmeno elokuussa -13. Kuvotus ja väsymys jokapäiväisiä seuralaisia, jospa pian helpottaisi. Massukin alkaa näyttämään jo vauvamasulta. : ) Liikkeistä en tiedä...

Yhteistyössä