Hehkusta, ei näy täällä
Ei vaan, olo on ollut kaikin puolin hyvä, mutta en nyt koe erityisemmin hehkuvani. Kasvot ovat ihan hyvässä kunnossa, mutta selässä on näppyjä, kiitos myös näiden pakkasten. Olen kyllä kovin yrittänyt rasvailla. Hiukset tuntuivat alkuun rasvoittuvan tosi nopeasti, mutta mielestäni tilanne on nyt normalisoitunut.
Kommentteja vatsasta ei ole vielä oikeastaan tullut. Töissä yritin vähän peitellä rakenneultraan asti, mutta nyt ajattelin, että voisin alkaa käyttämään kireämpiäkin paitoja. Tai niin, sanoihan mun esimies loppiaisen jälkeen kun palasin töihin, että on tainnut jouluherkut maistua, kun on noin vatsa kasvanut
opcorn: Ihan siis hyvässä hengessä, ei sanonut pahalla. Hän on 50 v. mies. Mutta kukaan ei ole tullut vielä koskemaan ja ihan hyvä niin
Mutta masu on mielestäni ihanan näköinen, eikä enää näytä vaan vähän lihoneelta... Kyllä se näyttää ihan vauvamasulta.
Sukupuolesta kertominen, ollaan kerrottu, jos joku on kysynyt. Ei siis tuputeta tietoa, mutta kerrotaan, jos joku haluaa tietää.
Supistuksista, eivät ole täällä olleet vaivana. En tosin ole ihan varma, että miltä niiden kuuluisi tuntua, mutta masussa ei ole tuntunut kipuja tms., joten en usko, että supistuksia on ollut.
Vaunuja käytiin ekan kerran katsomassa viikonloppuna. Nyt on vähän käsitystä siitä, millaiset olisi hyvät vaunut. Kääntyvät etupyörät vaikuttavat näppäriltä, mutta pyörien pitäisi olla myös isot. Yhdistelmävaunut meinataan ostaa. Pitää olla irrotettava kantokoppa ja mieluusti myös semmoinen ominaisuus, että turvakaukalon saa niihin vaunuihin kiinni. Eli semmoista turvakaukaloa katsottiin myös, mikä tulee telakalla autoon, jonka saa kokonaan nostaa pois autosta, ettei tarvitse vauvaa herättää, jos se nukkuu. Mutta mitään ei olla vielä ostettu, katsellaan rauhassa.
Odottava73, minulla on kyllä istukka etuseinämässä, mutta se ei ole kohdunsuulla, vaan jossain ylempänä.
Vauva tuntui eilen liikkuvan enemmän kuin kertaakaan aikaisemmin. Moneen otteeseen päivän aikana tuli potkuja ja muljahduksia. En usko kuitenkaan, että tuntuvat vielä vatsan päältä. Sunnuntaina ensimmäistä kertaa ihan säpsähdin potkun voimakkuudesta tai ehkä se osui juuri sopivasti virtsarakkoon tms. mutta vähän vihlaisi. Muuten potkut ja liikkeet ovat vielä sen verran hentoisia, ettei niistä säpsähdä, vaikka ne hyvin jo tunteekin. Iltaisin usein alkaa oikea myllerrys ennen kuin olen menossa nukkumaan. Yöllä en ole vielä herännyt liikkeisiin.
Viikon päästä neuvola. Saakohan ne Kela-laput jo mukaan sieltä
? Ja tulkaahan muutkin kertomaan niitä ru-kuulumisia
?
Karoliina & Kepa 21+0 POKS!