Hakutulokset

1. M

Nutrilett kavereita ?

Edelleen mietin ihan vakavissani aloittavani pusseilla. Mies ei oikein usko "mokomaan hömppään", mutta silti... Nyt kyselenkin sitten hintoja. Mistä saa halvimmalla? Ja, mitä maksaa / vko?
  2. M

Nutrilett kavereita ?

Sama juttu kuin edellä. En ole saanut nutreja vielä kotiin tai suuhun asti. Edelleen harkitsen. Olen kuitenkin ottanut pari viikkoa kevyemmin. Seurassanne viihtyisin kyllä...
  3. M

Nutrilett kavereita ?

Voe juku. Meni suunnitelmat uusiksi, kun sain lisäinfoa täältä :whistle: . Eli en ole laatikkoani vielä kaupasta hakenut. Jos nyt sitten aloitan suoraan low dietillä, niin mikä tai mitka maut olis suositeltavia?
  4. M

Nutrilett kavereita ?

Moi! Mulla ei oo mitään kokemusta nutriletista, mutta harkitsen vakavasti aloittavani maanantaina. Siks kyselenkin, että kannattaako aloittaa viiden päivän starttipaketilla? Olen lukenut hyvistä kokemuksista ja hienoista tuloksista, joten mieli tekis liittyä seuraan ja keventää jo ennen joulua...
  5. M

Löytyykö karppauksen/laihdutuksen aloittajia?

Olen karppaillut enemmän ja vähemmän parisen vuotta vaihtelevalla menestyksellä, mikä tarkoittaa sitä, että ajoittain jätän puuhan kokonaan ja taas palaan asiaan... Voin vhh-auokavaliolla mainiosti, mutta jotenkin ruokavalio jää yksipuoliseksi ja koen sen aika työlääksi. Nyt olen kuitenkin ollut...
  6. M

löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Tänne sitä raahaudun minäkin tunnustamaan joulusaldoni... Jouluna tuli otettua irtiotto arkeen - ainakin ton syömisen suhteen. Lisää painoa tuli 1,5kg. Motivaatiota TAAS tarvittaisiin. Olo on tosi pullukka. Karppieväät esiin täysin, kun vaan jaksais. Anoppi toi kaapit täyteen pipareita ja muita...
  7. M

Paino nyt 83,8kg Pudotusta viikossa -400g Seuraava välitavoite 80kg Haaveissa (vainko oot mun?!) 70kg = normaalipaino
  8. M

Olen viikonlopun kans reissussa, joten huomenna en puntarille pääse. Paino oli tänäaamuna 84,2kg eli miinusta viikolle kertyy 1,3kg. Ihan ihmettelen itekin. En ole nimittäin viikolla tehnyt mitään liikunnallista aktiviteettia. Viikko oli tosin menkkojen jälkeinen viikko. Täytyy sanoa, että hyvä...
  9. M

Reipas tehokaksviikkoinen on taakse jäänyttä! Pudotusta kuitenkin, vaikka vaivaiset 100g. Olen silti siihen tyytyväinen. Kivastihan täällä tuntuu porukalla paino alaspäin menevän. Mulla on tuo 85kg se välivälitavoite ja 80kg välitavoite, 70kg:sta haaveilen. Paino nyt 85,5kg.
  10. M

Kahden viikon uudelleen tehostartti on tuottanut tulosta. Virallinen paino oli silloin tasan 89kg. Nyt puntari näyttää 85,6kg. Mukavalta tuntuu. Sain ittestäni kiinni ja aloitin jälleem karppaamisen - kiitos tuestanne kanssasisaret! Eiköhön siis jatketa!!
  11. M

Olen jo monta hetkeä yrittänyt aloittaa uudelleen painon pudotuksen, mutta viimeistään iltapala-aikaan homma levähtää. Uusi kotimme on maalla ja kauppaan on matkaa parisenkymmentä kilsaa. Me opetellaan kerta viikkoon kaupassa käyntiä, joten karppaaminen ei nyt vielä ole ekana mielessä - laatikot...
  12. M

Muutettiin uuteen kotiin syyskuussa ja olen tuhdisti syönyt kiloja takaisin :'( Uskaltauduin tänään puntariin, joka näytti yli 88kg. Taakse on jäänyt aika, jolloin lähentelin väliVÄLItavoitettani (85kg). Tilsu on karannut multa tavoitteineen, me kun mentiin jossain vaiheessa samoissa...
  13. M

Kiireinen viikko menossa. Talo valmistunut ja muuttosiivoukset käynnissä. Mukavasti koko perhe syysflunssan kourissa. Voimavarat ei nyt riitä ruokien järkeistämiseen. Syödään, mitä ehditään - eli sitä helpointa, einestä. Katotaan sitten perjantaina, miten akan käy. Eipä silti, mukavaa aikaa tämä...
  14. M

Tää viikko on mennyt huonpmmin. En ole kauheesti ollu kiinnostunut tarkkailemaan syomisiäni - tosin karppilinjalla aika mukavasti kuitenkin. Punnituksessa onkin tänään plus miinus nolla tilanne. Ens viikko hirvittää jo etukäteen, kun on luvassa kiireinen viikko! Onnea kaikille onnistuneille...
  15. M

Vähähiilarinen dieetti...??

Mulla ainakin painon suhde on hyvin verrattavissa siihen, miten paljon hiilareita saan ruisleivästä. Kun en syö lainkaan leipää, vaan syön sallitut hiilarit vihanneksista, niin painokin pysyy laskussa. Suosittelen hapankorppua leivän himoon. Siihen vaan tuhtisti evästä päälle, niin yksi pala...
  16. M

Mulla on Kukeseen kanssa samankaltaiset tavoitteet painon suhteen. VÄLIvälitavoitteeni on siis se 85kg. Varsinaiseksi välitavoitteekseni olen asettanut 80kg jouluun mennessä. Haikailen kuitenkin 70kg:ta. Siihen pääsin esikoisen syntymän jälkeen. Oon 170cm pitkä. Hoikimmillani olen painanut...
  17. M

Perjantai ja paino pinoon... Puntari näytti aamulla 86,2, eli miinusta oli tullut viikossa 800g - jee! Alkaa tuo VÄLIvälitavoite häämöttää jo mukavasti, joka siis on 85kg. Jahvetti esimerkkipäivä voisi olla vaikka mun toissapäiväinen päivä: aamupalaksi sitä mansikkarahkaa ihan reipas annos...
  18. M

Viikko on mennyt ihan kivasti. Huomenna uskaltanee ilmoitella jälleen painoaan... Mulle sopii kyllä tää karppiruokavalio. Aamupalaksi söin mansikkarahkaa, jossa oli rahkan lisäksi vatkattua kermaa. Sokeriton ruokavalio on tehnyt sen, etten kaipaa rahkaani mitään makeuttajaa. Vatsa täyttyi niin...
  19. M

Mulla viikko sujunut ihan kivasti. Tänään paino tasan 87 kg, joten painoa tippunut viikossa -1,6kg. Mukavalta tuntuu.
  20. M

Arvasihan sen. Napostelu ja herkut ovat tehneet tehtävänsä. Tänään aamupaino 88,6 kg, joten viikon saldo +300g. Plaah! Kiva, kun täällä on myös muita karppaajia, jotka ovat pienten lasten äitejä. Pientä vinkkiä olisin vailla, mitä oikein syötte?... karppiruokaa, kun ei ole valmiina tosta...

Yhteistyössä