Hei vaan
Angel08 ja kiva kun tulit mukaan!! =) Höh,mie äsken pitkän tekstin tekaisin ja se katosi jonnekin bittiavaruuteen... :/ Mutta siis tiivistellen asiani...
Mun mielestäni imettäessäkin voi painoa pudottaa, mutta toki se vaatii jotakin ja mielestäni se on sitä, että noudattaa ruokailuissa tuota oikeaoppista lautasmallia ja noudattaa sitä... Siis
täytä puolet lautasesta salaatilla ja kasviksilla, neljännes perunaa/pastaa/riisiä ja se toinen neljännes kanaa/kalaa/lihaa. Huolehdi riittävästä kalsiuminsaannista, eli maitotuotteita riittävästi, jo siksikin, että niillä on painoon positiivinen vaikutus...Yleensä
(kun ei vaan jäätelöä syö tms..)
Mun mielestäni tuo kunnon aamupala auttaa jo pitkälle painonpudotuksessa
, eli aamulla puuroa vaikkapa kera sokerittoman mehukeiton (mun lempparia on tuo Valion boysenmarjakeitto
)
Itselläni on myös ollut tuota isojen ruokamäärien syömista, mutta kun aloitin keventelyn, niin meillä oikeesti asuu kani =)
Syön salaattia myös ennen keittoruokaa ja kas, annoskoko on pienempi, kun salaatin jälkeen ei enää niin kovin jaksa keittoa...Ja tuo veden juonti on tosissaan hyvä keino täyttää vatsaa ja toimii
Imettäessähän on muutenkin tarpeen juoda enemmän.
Ja kyllä se oikeesti pitää paikkansa, että se vatsalaukku pienenee kun annoskoot pienenee (samoinhan se suureneekin...) Aikaa menee, mutta se tosissaan pienenee
Mutta siis en tosin itse imetä, mutta olen kyllä sitä mieltä, että syömällä oikea oppisesti tuon ruokaympyrän mukaan, riittää ravinteita myöskin rintamaidon rakennusaineiksi =) Mie itse onnistuin lihomaan takaisin ne laitokselle jääneet kiloni, kun söin kahden edestä, niinkuin raskausaikanakin... :ashamed:
Kovasti tsemppiä sullekin ja kaikille muillekin!!