löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Täällä vaan lihotaan! Aamulla vaaka näytti tasan 88kg. Mä en pääse liikkumaan kun on hirvee flunssa päällä, masentavaa!!!!

Hienoa Jahvetti että oot jaksanut juosta. Tiedän että siitä tulee mahtavat fiilikset! Toivottavasti et mee ihan jumiin ;)

Maanantai jäi väliin (illalla 73,9kg)
Tiistai 72,8kg (väliin)
Keskiviikko 72,8kg (väliin)
Torstai väliin (väliin)
Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Hienoa Jahvetti että oot jaksanut juosta. Tiedän että siitä tulee mahtavat fiilikset! Toivottavasti et mee ihan jumiin ;)
Jo pelkästään se, että minä PYSTYN juosta saa mielen niiiin virkeeksi!!! Ikinä en mienaan oo juossu!!! :eek:
Tänään pakko pitää huilipäivä :saint: :ashamed: :LOL:

Nyt alkaa olla motivaatio koetuksella. Kuusi päivää olen pysynyt täysin ruodussa. Kiloklubissa laskenut vielä syömiset ja hyvin on menny. Joka päivä energia vaje ollut reilun 500 MUTTA mä painan sadan gramman tarkkuudella täysin saman verran mitä painoin viime viikolla. |O

Että mitäköhän mä teen nyt väärin? :(

Lauantai 83.0kg (punnitus)
Sunnuntai 83.1kg
Maanantai 83.9kg
Tiistai 83.4kg
Keskiviikko 83.8kg
Torstai 83.6kg

Joopa joo. Vois taas vetää nutreja, en oo moneen päivään juonut yhtään.

ideaköyhä älä vaan luovuta jos on ollut hyvä viikko. Varmasti on lähtenyt ja se tulee näkymään vielä puntarissa! Sulla on vaan jostain syystä enemmän nestettä tms. :flower:

Maanantai jäi väliin (illalla 73,9kg)
Tiistai 72,8kg (väliin)
Keskiviikko 72,8kg (väliin)
Torstai väliin (väliin)
Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg

:D :D

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 84,2 kg
Pudotus viikossa -400g
Pudotus yhteensä -10,3 kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Voi että, pääsisipä äkkiä alle tuon 84 kg!! Heh, siinä kun on nyt pyöritty jo liian pitkä aika :whistle: (Tavoitteet alemmaksi, niin ehkä saavuttaa ja lisää siten intoa...)

Jahvetti - Lienee paikallaan hiukan rajoittaa... ;) Ettei joudu elimistö äkkiseltään ihan liian rajuun menoon, siinäkin kun on omat vaaransa... :(
Muistan itse silloin hamassa nuoruudessani, kun aloin lenkkeillä koiran kera ja ihan metsätiellä (hmm, en kehdannut naama punisena painella menemään julkisesti, vaikka maalla asuttiinkin...), niin alkuun oli satametriä juosten, sitten kävely ja siitä se lähti. Kahdessa kuukaudessa tippui paino -15kg, ihan vaan tuolla liikunnalla ja herkut pois, kotiruokaa normaalisti syöden... No, se oli silloin, kaipa se aineenvaihdunta toimii 17v paremmin kuin reilu 30v.
Mutta siis pointti oli se, että kun oli kuukausi mennyt, niin juoksin hölkäten sen 1,5kilsaa ja jonain päivinä aamuin illoin ;) Mutta siis pikkuhiljaa lisäten, voi ihminen, joka ei ole juossut koskaan, niin lisätä menoa ja kroppa pääsee mukaan...
Hurjasti tsemppiä sulle ja jatka ihmeessä tota juoksemista, mutta siinä, niinkuin kaikessa liikunnassa, antaa se oma kroppa varoituksen, jos tahti liian rajua... :whistle:

:wave: :wave: Ja kaikille meille tsemppiä!!! :wave: :wave:

Aloituspaino 79,3kg (6/08)
Paino nyt 72,1kg
Viikkopudotus -600g :D
Yhteensä pudonnut 7,2kg
Jäljellä tavoitteeseen n. 15kg

JES!! Kerranki olen äärettömän tyytyäinen viikkopudotukseen. Mulla on NIIN kauan junnannu paikoillaan tuo paino :snotty: Just kattelin, et mulla on 2 kuukaudessa tippunu vaan 2kg |O |O :headwall:

No, seuraavana tavoitteena olis nyt alle 70kg päästä, meibii jo 2 viikon päästä? Sit 65kg...sillon oon jo tyytyväinen itseeni!!! Mutta lopullinen tavoite siellä 55-60kg välillä.

Tuulenpesä joo ei mulla oo tarkotus itteeni hengiltä päästää :LOL: En kyllä usko, et tuo eilinen juttu tosta juoksemisesta olis, kun en kuitenkaan toissapäivänäkään käyny (en siis aio niin koukuttua, et kaatosateella menisin)...vieläkin vähän sellanen huiputtava olo :/ :/ On tullu mieleen, et jos mulla sokerit heittelee...? :eek:

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 78,2kg
Pudotus viikossa -0,3kg
Pudotus yhteensä -5,8kg
Jäljellä tavoitteeseen 14,2kg

Aletaan olla tilanteessa ennen flunssaa, tosin flunssakaan ei ole kokonaan ohi. Nyt vaavi on keksinyt vierastaa eikä suostu enää jäämään salille hoitoon, alkaa liikuntamahdollisuudet olla hieman vähissä. Jos ukkelille ehdottaa, että pääsiskö salille, se alkaa vaan tuhista ja yrmyttää, kun tuo melkein 5kk on vieläkin pelottava hänestä. Kyllähän siitä hirvee ääni lähtee juuri nytkin, myönnetään.

Lauantai 83.0kg (punnitus)
Sunnuntai 83.1kg
Maanantai 83.9kg
Tiistai 83.4kg
Keskiviikko 83.8kg
Torstai 83.6kg
Perjantai 83.2kg

Lähemmäs taas viime viikon punnitusta. Tuon siitä sunnuntain pizza ja karkkimussutuksesta sai, että koko viikon oli paino enemmän. Katsotaan pääsenkö huomenna edes samaan! Nyt en kyllä pidä mitään herkkupäivää. Mulla on kahden viikon päästä synttärit ja ajattelin pyytää tyttökavereita kylään ja lähteä ulos. Jos sinne asti ois ilman herkkuja ja aika tiukalla niin vois paino olla jo lähellä 80...

No niin, minä otan siis kahden viikon tehokuurin 31.10-14.11! Lupaan liikkua aikaisempaa enemmän ja olla kokonaan ilman makeaa. Tuleeko muita messiin?! Nyt kun ollaan jo pitempään laihdutettu niin ei ole sitä aloitusinspiraatiota enää. Täytyis keksiä jotain väliporkkanoita matkalle.
Jahvetti ainakin mukaan ja tavoitteeksi alle 70?

[quote="Tilsu"
No niin, minä otan siis kahden viikon tehokuurin 31.10-14.11! Lupaan liikkua aikaisempaa enemmän ja olla kokonaan ilman makeaa. Tuleeko muita messiin?! Nyt kun ollaan jo pitempään laihdutettu niin ei ole sitä aloitusinspiraatiota enää. Täytyis keksiä jotain väliporkkanoita matkalle.
Jahvetti ainakin mukaan ja tavoitteeksi alle 70?

[/quote]

Ok, mukana ollaan ja tavoitteena mulla päästä siinä ajassa tuon 70kg alle :attn: :attn:
Tosin ihan ilman makeaa en voi olla, koska mun aamiainen koostuu suklaapatukasta ;)
Mut kaikki muu ylimääränen pois =)
Ja lupaan liikkua mahdollisuuksien mukaan...meillä kun on tätä raksaprojektia, lasten harrastuksia yms, niin ei paljon aikaa jää, mutta tilaisuuden tullen =)

Muutettiin uuteen kotiin syyskuussa ja olen tuhdisti syönyt kiloja takaisin :'( Uskaltauduin tänään puntariin, joka näytti yli 88kg. Taakse on jäänyt aika, jolloin lähentelin väliVÄLItavoitettani (85kg). Tilsu on karannut multa tavoitteineen, me kun mentiin jossain vaiheessa samoissa lukemissa... Hienosti laihdutettu Tilsu!

Jotenkin on vaan motivaatio täysin kadoksissa. Tiedän, että työ mun täytyy tehdä itse, mutta mistä saan taas tsempin päälle??? Auttakee...

On niiiiin plösö olo.

Jahvetti Hieno juttu, että sain kaverin! Muitakin mukaan tehokuurille!

MinttuPinja Turha soimata itseä, nyt vaan toimiin. Oothan jo saanut kirjoitettua tännekkin eli jonkinlainen motivaatiopuuska on varmaan tullut :) Minä oon jonkinaikaa korvannut aamiaisen tai lounaan nutrilett-juomalla ja sekin on auttanut. Tulee kevyempi olo ja muistaa sit päivän aikana ettei halua "tuhlata" päivää herkutteluun kun on jo yhden juonut.
Miten sulla se karppaus onnistui? Aloita se uudestaan tai pienennä vaan annoskokoja. Ootte nyt uudessa kodissakin ja teillä on varmaan ihana keittiö, jossa on mukava kokata. Tee joka ruoalle erilainen salaatti lisukkeeksi! Kyllä se tästä!

Olen jo monta hetkeä yrittänyt aloittaa uudelleen painon pudotuksen, mutta viimeistään iltapala-aikaan homma levähtää. Uusi kotimme on maalla ja kauppaan on matkaa parisenkymmentä kilsaa. Me opetellaan kerta viikkoon kaupassa käyntiä, joten karppaaminen ei nyt vielä ole ekana mielessä - laatikot ja kiusaukset, kun ovat helppoja monen päivän ruokia. Tuntuu tosiaan, että uudessa keittiössä on mukava laittaa ruokaa ja leipoa. Itse olen sitten keitokseni syönyt!

Yritän päästä smurffailemaan aina, kun mahd. Uuteen maalla sijaitsevaan osoitteeseen tuntuu vievän aikaa, ennen kuin saa kiinteän nettiliittymän. Täältä teiltä saa aina niin kivasti tukea - kiitos!!

Minttupinja mulla kanssa sama homma ton iltapalan kanssa...vaikka koko päivän menny hyvin, ni sit iltapalalla vetää tyyliin 6 leipää, jukurttia jne |O :headwall: :headwall:
Paras konsti mulla on ollu päästä tosta eroon niin, että laitan vaan lapsille (ja miehelle jos on kotona) sen iltapalan siihen pöytään, meen ite tekee muuta ja sitte kun penskat nukkuu, ni otan oman pienen iltapalani tähän koneelle...silleen kun on valmiiksi tehdyt leivät jne, niin harvoin tulee haettua lisää =)

Yhteistyössä