löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,3kg
Pudotusta viikossa +100g
Tavoite 65kg

Jo toinen viikko plussaa. Silti en oo tästä viikosta huolissaan kun olen käynyt jumpalla ja liikkunut enemmän. Eikös sekin nosta painoa väliaikaisesti kun aloittaa liikunnan pitkän tauon jälkeen? Oon tässä nytkin tekemässä lähtöä bodypumppiin. Toissa päivänä oltiin äiti&vauva-jumpassa =)

Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 88.2kg
Pudotus viikossa -300g
Pudotus yhteensä -5.2kg
Välitavoite 85kg

Ihan oon kyllä tyytyväinen kun on ees hiukan laskenut tuo paino. Oon aika vähän kuitenkin päässyt liikkumaan kun töissä ollut kiire ja flunssa on tehnyt kiusaa. Tänään mennään kuitenkin synttäreille että siellä tulee hiukan herkuteltu, mutta tarvii yrittää syödä kohtuudella!

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 84,8kg (eilisen lukema)
Pudotus viikossa + 600g
Pudotus yhteensä -9,7kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

No niin, siinäpä se..Herkuttelun tulos! :/ Ja tänään on papan kunniaksi maisteltu kakkua..Huomenna meillä syödään tosin vain jäätelökakkua...Mutta josko osaisi kohtuudella syödä, mulle vaan on nyt jäänyt kyllä herkuttelu päälle.. :ashamed: (ja tunnustan, juurikin nautin yhden kaloripitoisen juoman, saunaolut jälkikäteen... :whistle: )

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Perjantai 72,1kg (illalla 73,2kg)
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg
Perjantai 72,1kg
Lauantai 71,4kg (!!!!!!!)
Sunnuntai 72,4kg (aamupalan jälkeen tosin)

Mutta eilen tuli vedettyä illalla sipsejä ja dippiä, että kyllähän tuo kohollaan olis ollut!!
Mutta toi eilinen paino oli todellinen shokki!!!! :eek: Positiivinen kylläkin.
Ehkä tämä tästä...tosin sitä alle 70kg on turha odottaa...mutta jos tää oliskin nyt tehomarraskuu :D :LOL: :wave: Kunnon tsemppi ennen joulupöperöjä :D

Hyvä Jahvetti!

Mullakin oli aamulla lukemat 87.8 ja se oli -400 eilis aamun lukemista. Ehkä mä taas saan tän painon hiukan laskusuuntaan! Älytön motivaatio toi pudotus. Nyt meen kuntoilemaan :wave:

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg
Perjantai 72,1kg
Maanantai 72,0kg

Tais toi lauantai olla taas se normaali punnituksen jälkeinen humpsahdus :whistle: :LOL:

Täällä jumppa alkaa puremaan. Oon käynyt melkein joka päivä nyt jumpalla ja tänään paino oli 81.6kg (ennätys) kun lauantain punnituksessa oli 83.3kg. Yhtäkkiä humpsahti yli kilon, mahtavaa! Ostin myös pitkästä aikaa nutrilett-suklaa pussijuomia ja tein tänään hervottoman kattilallisen purjo-perunakeittoa jota vetelen raejuuston kera. Pieni minä, täältä tullaan :D

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg
Perjantai 72,1kg
Maanantai 72,0kg
Tiistai ****
Keskiviikko ****
Torstai 72,1kg

Junnaa junnaa

|O Mikähän juttu toi lauantainen oli :whistle:

Hienoa Tilsu :flower: !

Jahvetti, mulla on ihan sama tilanne. Tässä 88kg mä oon nyt junnaillu jo useamman viikon, en kyllä tajuu kun mikään ei oo muuttunu. Ehkä tää menee ohi, toivotaan ainakin!

Mulla on nyt hirveet menkkaturvotukset että tuskimpa huomenna on mitään ees tippunu.... Nyt meen kuitenkin treenaamaan ettei voi sanoo etten ois yrittäny!

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 77,9kg
Pudotus viikossa -0,9kg
Pudotus yhteensä -6,1kg
Jäljellä tavoitteeseen 13,9kg

Vauva teki enkan eilen, oli 15min hoidossa, ennekuin hoitsujen korvat petti. Edellinen mukelo oli tosin samanlainen ehkä pitäis yrittää olla vaan otettu, kun ainoastaan äiti kelpaa lohduttajaksi. Eli kaikki menee hyvin, jos typy ei pelästy tai satuta itseään tai muuten vaan tylsisty, sen jälkeen alkaa huuto, joka ei lopu välillä muulla kuin kaikenparantavalla tissillä. Yksi hyvä syy taas yrittää vierottaa, tosin se ei kyllä onnistu, kun soseet ei juuri putoo ja korvikkeista tai velleistä ei kelpaa yksikään. Eilen totesi jo yksi sivusta seurannut, että onpas voimakas tahto pienellä ihmisellä (5kk), juu, tulee pärjäämään elämässä.

Perjantai 72,7kg
Lauantai 72,8kg
Sunnuntai välissä
Maanantai 72,5kg
Tiistai 72,6kg
Keskiviikko 72,3kg
Torstai 72,1kg
Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg
Perjantai 72,1kg
Maanantai 72,0kg
Tiistai ****
Keskiviikko ****
Torstai 72,1kg
Perjantai 72,0kg

Eli tökkii tökkii :snotty:

Aloituspaino 79,3kg
Paino nyt 72,0kg
Viikkopudotus -100g
Pudotus yhteensä 7,3kg
Jäljellä tavoitteeseen PALJON :snotty:

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 85,4kg
Pudotus viikossa + 600g
Pudotus yhteensä -9,1kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Mie en ala mitään!!! :headwall: :headwall: :headwall: Oma syy kyllä, mutta nyt on motivaatio kadonnut ihan kokonaan!! Kahdessa viikossa on tullut +1,2kg!!!!!

En tosissaan tiedä, mistä sen motivaation nyt mukaani keksisin.... :eek:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,0kg
Pudotusta viikossa -300g
Tavoite 65kg

Mulla on nyt liuta tekosyitä tähän miksei pysynyt se -1,7kg pudotus joka oli jo tuossa keskellä viikkoa. Olin päättänyt punnita tällä viikolla perjantaina normaalin lauantain sijaan, koska juhlin sillon synttäreitäni 26.vee juhuu!!! Mutta mies toi aamiaisen sänkyyn ja mussutin hyvällä omatunnolla ja enkä sitten punninnut aamupainoa, vaan joskus tunteja myöhemmin päivällä muistin koko jutun. Lauantain painoa en ees tiiä, kun olin sitten perjantain herkutellut ja nauttinut juhlajuomaa :| Että sellainen kahden viikon tehokuuri... Ei siis oikein purrut. Ehkä se paino ois ollut vähän vähemmän ennen aamiaista :ashamed:

Jumppailukin on jäänyt tällä viikolla ainoastaan maanantaihin ja sen jälkeen en käynytkään. Joka päivä oon käynyt kuitenkin koirien kanssa ulkoilemassa. Eilinen meni ihan toipuessa perjantain juhlista ja söin jopa mäkkiruokaa yli 3,5kk:n tauon jälkeen! Nyt pitää jälleen ottaa itseä niskasta kiinni kun on juhlat juhlittu.

Kahden viikon uudelleen tehostartti on tuottanut tulosta. Virallinen paino oli silloin tasan 89kg. Nyt puntari näyttää 85,6kg. Mukavalta tuntuu. Sain ittestäni kiinni ja aloitin jälleem karppaamisen - kiitos tuestanne kanssasisaret! Eiköhön siis jatketa!!

Täällä mennään taas nollilla, ketutuskäyrä on tapissa, kun molemmat pikkuiset flunssassa. Toinen ei syö ja toinen riehuu, jumpassa kävin puoli tuntia eilen, kitinä-iitan kanssa.

Toivottavasti muilla sujuu paremmin.

Lauantai 72,1kg
Sunnuntai ***
Maanantai ***
Tiistai ***
Keskiviikko 73,1kg
Torstai 72,7kg
Perjantai 72,1kg
Maanantai 72,0kg
Tiistai ****
Keskiviikko ****
Torstai 72,1kg
Perjantai 72,0kg
Lauantai ****
Sunnuntai ****
Maanantai ****
Tiistai ****
Keskiviikko 72,1kg

Samassa siis edelleen ollaan :/ :/
Mutta parempi tämäkin, kuin jos plussaa olis tullut!!!! :flower:

tervehdys :wave:

päivittelenpä minäkin.
aloituspaino 75kg
paino nyt 64kg
eli on lähtenyt 11kg

sit mittailuja :D
lantiosta kutistunut 3cm
vyötäröltä 7cm
reidet 2cm
"jenkkakahvat" 8cm

oon päässy normaalipainoon mikä on niiiiin ihanaa. jouluksi ois tavoite päästä 60kg katsotaan miten käy.
ja jos kesäksi sais vielä siitä 5kg pudotettua niin oisin erittäin tyytyväinen.

Hienoa nättitähti! Kuulostat jo tosi pieneltä =) Kuinka pitkä oot? Tosi hyvin on lähtenyt jo.

Mua kosittiin eilen :heart: Oon aivan onneni kukkuloilla! Ollaan oltu yhdessä vajaa 4.v ja sitten meillä on tuo 7kk vauva, eikä tosiaan oltu kihloissa. Oon sitä jo pitkään kyllä toivonutkin mutta mies on antanut odottaa. Eilen sitten pyysi naimisiin ja nyt tuijottelen onnellisena vaan vasenta nimetöntä ja siinä kiiltelevää kihlasormusta :heart: Ihanaa alkaa suunnittelemaan häitä :) Ja nyt tuli kyllä suuri motivaatio laihdutukseen, en halua olla mikään iso morsian, vaan mahtua mun unelmien pukuun!!! Oon vieläkin ihan sekaisin tästä, mun mies on ollut mulle alusta asti semmonen elämänrakkaus ja tunne on vielä molemminpuolinen. Aah, voisin vaan lässyttää tästä päivä tolkulla :D

Yhteistyössä