Hakutulokset

1. H

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Mäkin liittyisin mielellään tuohon kerho ryhmään :)
  2. H

Hellou taas! Samunäiti & Surusilmät kiitos tsempeistä, vaikka välillä tuntuukin tosi rankalta varsinkin jos ite on ihan väsynyt niin kyllä sitä oman lapsen eteen tekee mitä vain että olis hyvä olla.. Ja jospa siitä keinusta olis apua ja lohduttaa kun tietää et yleensö n.3kk iässä alkaa...
  3. H

Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Oon käynyt joka päivä lukemassa näitä keskusteluja mutta en oo kerennyt kommentoimaan ite, nyt yritän jotain kirjotella kun neiti nukkuu :) Hoitoon en ole vielä tyttöä jättänyt muutakuin isälle.. muutaman kerran olen käynyt ostoksilla muutaman tunnin ajan ja...
  4. H

korjaan: painoa neidillä oli siis 3446g
  5. H

Täällä tyttö on jo tänään 3,5vkoa, huhuh ku aika mennyt nopeaa.. perjantaina olis 1kk neuvola niin mielenkiinnolla sitä odotan että näkee onko tyttö kasvanut hyvin jne. :) Arki lähtenyt ihan hyvin käyntiin meillä, mies ollut nyt tämän ja viimeviikon töissä.. aluksi tuntu vähän oudolta kun...
  6. H

Heippa! Minäki voisin liittyä tänne jatkokeskusteluun, lukenut oon niin eiköhän sitä silloin tällöin kerkeä kirjoitellakki :) Eli meille syntyi siis tyttö 19.8 rv 40+3, painoa tytöllä oli 3466g ja pituutta 49cm. Py 34,5
  7. H

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Heippa kaikille pitkästä aikaa ! :wave: Ensiksi Onnittelut jälleen kaikille vauvansa saaneille niitä onkin tullut nyt paljon :) Huui ku menny nopeesti, se on elokuu ihan just ohi. En oo kerenny käydä kommentoimassa juttujanne mut lukenu oon aina välillä..=) Täällä vauva arki lähtenyt...
  8. H

Hellou! Koitan kirjotella jonkinmoista synnytyskertomusta tosin puhelimella kirjotan niin voi olla virheitä :) Eli mulla alkoi torstain-perjantain välisenä yönä kipeät epäsäännölliset supistukset jotka jatkuivat lauantai iltaan asti epäsäännöllisinä. Limatulppakin irtosi silloin torstaina...
  9. H

Meille syntyi tänään rv 40+3 klo 16.00 tummatukkainen prinsessa. Synnytys oli tosi pitkä ja rankka mutta palkinto mitä parhain <3 kokoa neidillä oli 3446kg ja 49cm.kirjoittelen lisää myöhemmin. :)
  10. H

Uusiäippä78: edelleen oon kotona.. kylläkin olisin jo varmasti saanut mennä sinne synnärille mut ajattelin et olen mahd.pitkään kotona, en halua lähteä sinne osastolle makaamaan. Supistuksia tulee edelleen n.15 min välein ja niiiiiin kipeinä että!!! kuitenkin ajattelin vielä hetken odotella...
  11. H

Huomenta vaan kaikille! Täälläkään ei oo nukuttu kahteen yöhön ku parisen tuntia.. eilisen päivän supisteli koko päivän ihan älyttömän kipeesti mutta vain n.15 min välein. NYt sit viime yönä taas en saanut nukuttua kun aina 10-15min välein heräsin huutamaan sellaiseen tuskaan että...
  12. H

Yasmin2012 onnittelut pikkuisesta ! :flower: Inieh, tsempit miehen kanssa! Mä olin jo viime yönä lähdössä sairaalaan ku koko yön supisteli ihan tajuttoman kipeesti, en ois uskonu et se voi edes sattua noinki paljon. Supisteli välillä säännöllisesti ja aika tiheestikkin, sit taas loppuyöstä...
  13. H

Helouu :wave: Suuret onnentoivotukset kaikille vauvansa jo saaneille :flower: Tänään on se odotettu päivä eli poks 40+0 (.) Täällä ensin aamulla heräsin siihen et jotain lorahti housuun, eikä se mun mielestä ainakaa pissaa ollu :D no laitoin sit siteen et seurailen ja ei sieltä ainakaa...
  14. H

Huomenta :D Onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille :flower: =) (.) täällä myös edelleen yhtenä kappaleena .. Mä olen myös alkanut asennoitumaan siihen et näin jatkuu sinne viikoille 42+ asti. Noo toisaalta onhan tässä vielä aikaa. Mä niin malttamattomana odotan et saisin jo oman vauvan...
  15. H

Heips! Tulin vain poksumaan :D eli 39+0 POKS!!! Hemami&pikkuinen <3
  16. H

Moikkelis! Paljon onnea taas kaikille vauvautuneille, ihanaa kun koko ajan tulee jakautumisia lisää :flower: Jospa saisin omanikin pian :heart: NP:lle tsempit käynnistykseen!! Vähän eilisiä neuvolakuulumisia: Painoa tullut yhtekkiä viikossa lisää 1,1kg :ashamed: no eipä tuota muuten...
  17. H

Heippa taas kaikille :wave: Ensinnäki paljon paljon onnea kaikille vauvansa jo saaneille, ihanaa !! :flower: Viikonloppu meni kyllä taas niin nopeaa.. Minä muka perjantaina sanoin miehelleni et eiköhän vauva nyt viikonloppuna synny mutta pyh ja pah. Ei oikeestaan mitään enteilevää...
  18. H

Heippa :wave: Onnittelut sulo-sylvia, penni ja jonskuuh :flower: Nimensalassapito: Meillä ollut siis nimi jo kauan tälle tulevalle tytölle ( Toiv ultralupaukset pitää paikkaansa) ja ollaan miehen kanssa käytettykin tätä nimeä tosin sillain että jos muita ollut paikalla niin sitten puhuttu...
  19. H

Moikka! Tsempit teille joilla on miestenne kanssa ongelmia toiv kaikki menisi vielä parhain päin !!:hug: Suojaamisesta: Täällä on ollut tarkoitus suojata ainakin sänky koska on sen verran uusi että vähän harmittaisi jos se kastuisi kunnnolla, se on kyllä vielä jäänyt tekemättä, taitaa...
  20. H

Huomenta! Täältä minä joudun kotia lähtemään nyt vielä ilman vauvaa :( juuri lääkäri jollain ihme testillä kokeili ja sano että tulos näyttää negatiivista eli ilmeisesti lapsivettä ei ollut tullutkaan.. Neuvolassa tehty testi (liuskalla) näytti jotenkin väärin. No nyt sit kotiin ja normali...

Yhteistyössä