noniin nyt sain luettua vähän paremmin noi teidän kommentit siltä ajalta kun poissa olin. välillä vieläki joutu lukea uusiks jokusen, tuntuu että luetun ymmärtäminen on kadonnut jonnekin
ambulanssilla sairaalaan mun mielestä kätilöopistolta on kans sanottu tota että sillä mennään jos vedet on menneet. mut ekal kerral mentiin taksilla koska homma lähti käyntiin supistuksilla ja nyt omalla autolla. et aika jännä
surusilmät et sulle sanottiin et tilanne mikä vaan niin lansilla sairaalaan? tosi erikoista oikeasti.
onkohan nää meidän supistelijat lähteneet synnyttämään? huomasin kans että minea_ on aika hiljainen ollut myös, liekö sairaalassa pienokainen sylkyssä?
entäpä ninzi, oon kuullut niin monen monta kertaa että ya-kontrollin aamuna menee lapsivedet/alkaa supistaa ettei tosiaan mitään käynnistelyä tarvita. jos nyt ei kuitenkaan mitään ole tapahtunut niin hyvää matkaa toivottelen, eiköhän se pikkuinen pikku hiljaa maailmaan tulis
niin ja kiitos
paulinan nyt tekee mieli kakkua....
opcorn:
meni kyllä eilen alku yöstä ihan raivoomiseks toi imetys, ensin hermostu lapsi sitten äiti :ashamed: joten ihan pokkana avasin yhen korvikkeen ja laitoin tilkkasen tuttipulloon ja vóila! tyytyväisenä nukahti poika eikä heräilly kun vasta tuossa äskettäin jonka seurauksena nyt koneella istun. toivon et toi maitonousis kunnolla nytten niin ei olis ite näin vintti pimeenä(noi hormonitki vähän tasaantuis.) mies oli onneks aika hyvin tääl siivonnu, siis oletin että tiskit ja roskat on tehny ettei muuta mut kylläpä sai positiivisesti yllättyä. hyvä vain. ja en kyllä käynyt joka pintaa läpi et hei tänne jäi viel pölyä
isovelikin sitten lämpesi pikku hiljaa vauvalle, on kyllä aina ollut hitaasti etenevää sorttia joten miksei tässäkin asiassa. tarjosi illalla omaa nokkamukiaan vauvalle kun huomasi että se murkinoi mun rinnalla. ajatteli varmaan samaa kuin minä, että ei sieltä mitäään taida tulla että turhaan notkut siin
kävi vielä monesti silittelemässäkin. heti ku vauva nukahti vein sen omaan sänkyyn ja siitähän poika sit tohkeissaan alko näyttämään kaikkia lelujaan mulle ja halus saada pusuja poskelle. joku tuolla elokuisten fb sivuillaki sanoi että mäki oon niin erinnäkönen kun ei enään sitä isoa masua ole niin ei ihme jos poika vähän ekaks vaan kattelee ja vähän karttaa mua. mutta johan oli outo olo ittellä siitä ja ihanaa ku pääs sit illal näkee poitsun normaalilla käytöksellä ja niin hurmaavana omana itsenään
nyt tuntuu et kivuttomasti päästiin mutta pessimistinä voisin nyt ajatella et tää kerkee viel kääntyä pari kertaa toiselle laidalle ennenku uskaltaa miettiä että tässä sitä ollaan kaikki ok.
tulipahan jaariteltua.. huomaa että sairaalassa oli vähän tylsää eikä juttukavereita juurikaan niin purkautui nyt sit tänne. kiitos ja kumarrus
SÄ ja alex 3pv