Hakutulokset

1. L

Helmivauvat 2010

Etusivu päivitetty, tervetuloa mukaan Crazy Cat Lady :wave: Mini77 Suloinen poika siellä :) Mervi-elina :hug: Oon ollut päiväkodissa töissä ja meillä oli siellä muutama pienokainen jolla astmaa ja nuo pumput mukana. Tuntuvat valtavan kokoisilta laitteilta niin pienellä :(...
  2. L

Helmivauvat 2010

sarina13 ja murukisu Mitä kortisonia käytätte? Mulla on täällä Hydrocortison Apobase 1% ja soitin lääkäriin kysyäkseni saako laittaa kun pienen posket helottaa niin kiellettiin että vaan perusrasvaa mikä ei auta yhtään... Bepanthen auttaa vähän. Kiva kun meillä on viikon päästä lääkärintarkastus...
  3. L

Helmivauvat 2010

Tervetuloa celia81, oonkin odotellut koska saadaan ihana ystävänpäivän vauva joukkoon mukaan :heart: Oon nyt oppinut lukemaan meidän pienokaista. Helposti ilmoittaa heti kun on tylsää, nälkä tai väsy. Meillä otetaan päivässä 4 päikkärit, yhdet pidemmät, muuten n. 45min pituisia. Tylsyys...
  4. L

Helmivauvat 2010

Minä olen käynyt vaunuilemassa vauvan kanssa päivittäin kahden viikon ikäisestä (paitsi silloin kun on satanut) ja kun ikää oli 2kk tuli ekat vaunuraivarit. Olin aivan hämilläni!! Sen jälkeen nukutin pari kertaa sisälle vaunuihin kun alkoi ilmaantua väsymisen merkkejä koska en uskaltanut lähteä...
  5. L

Helmivauvat 2010

Meilläkin tuttua tuo ettei malta olla paikallaan ja sekös harmittaa varsinkin silloin kun ollaan masullaan. Selällään kun pääsee liikkeelle potkimalla B) Hei onko muiden vauvoille ilmaantunut poskiin ihottumaa? Luin että saattaa olla allergiaa TAI sitten johtuu pelkästä kuolaamisesta jota...
  6. L

Helmivauvat 2010

Tiedot päivitetty! Mensku en bongannut teidän pojan mittoja joten ilmoittele jos haluat :) Meillä on meneillään vaihe: "Viihdyttäkää-minua-nyt-heti" tai sitten kaveri vaan tykkää omasta äänestään. Ei viihdy enää pitkiä aikoja missään vaan aika pian kuuluu "ÄÄK"-komento. En noteeraa ekoja...
  7. L

Helmivauvat 2010

Kävin päivittelemässä, jos missasin jotain niin huudelkaa :wave: Täällä on pari yötä nukuttu hyperhuonosti joten aivotoiminta - tai jos sitä on enää olemassakaan - käy hieman hitaalla :laugh: Tänään saunaan & josko siinä ottaisi lasillisen punaviiniäkin ja vauvalle iltamaidot pakastetusta...
  8. L

Helmivauvat 2010

Kävin päivittämässä, tervehdys uusille :wave: ! white, en bongannut mittoja joten jos haluat ne esille niin ilmoittele :) Olis se hienoa jos saatais jo joku rytmi. Olis mukavampi viedä hoitoonkin joskus kun vois sanoa että silloin ja silloin päikkäreille ja yöunille mutta kun ei. Minkä...
  9. L

Helmivauvat 2010

Kävin päivittämässä yhden sormen-järjestelmällä vauva kainalossa :laugh: Tiheät yösyötöt vievät kyllä voimia. Mulla onkin nykyään tapana ottaa päikkärit vauvan kanssa kun tuntuu etten välillä herää päivään ollenkaan. Viikon päästä on neuvola niin kysäisen sieltä mitä mieltä ollaan velleistä...
  10. L

Helmivauvat 2010

Tervetuloa uudet, laittakaa vauvanne mittoja jos haluatte ne myös etusivulle, pakko ei tietenkään ole :) 23.2 onkin näköjään ollut aika vauva-rikasta aikaa :heart: Laskin että 17 tyttöä ja 22 poikaa löytyy meidän pinosta :heart: Miten teillä sujuu illalla tuo nukkumaanmeno? Meillä...
  11. L

Helmivauvat 2010

Lista päivitetty, vetäkääs hihasta jos oon missannut jotain :attn: Meillä myös maistellaan nyrkkejä, taitaa kuulua tuohon 3kk ikään :) Onko monella jo vakiorytmit? Meillä kun päivät menee miten sattuu ja kyläilyt, vierailut meillä sekoittaa heti pakkaa. Yöt menevät kyllä hienosti *koputtaa...
  12. L

Helmivauvat 2010

sirkkalissu Oletko kokeillut hierontaa masulla? Jostain luin myös että vesi voisi auttaa. Meillä kakkaaminen myös vähentynyt mutta kuuluu vissiin tähän 2kk ikään? Kävin lisäämässä samalla tietosi, jostain syystä unohtanut moisen kun alunperin kirjoittelit. Muutenkin tuntuu että pää on ihan...
  13. L

Helmivauvat 2010

ikuisuus Rauhottuuko tyttö rinnalla? Meillähän oli myös kamala koliikkiaika mutta päättyi kun pimu täytti 1kk 2 viikkoa. Me käytiin vyöhyketerapiassa ja koitin aivan kaikki mitä ihminen voi koittaa ja lopulta auttoi se että jätin maitotuotteet ja hieron vauvaa päivittäin. Lisäksi aina kun...
  14. L

Helmivauvat 2010

Kävin päivittämässä, repikää heti hihasta jos jotain puuttuu :wave: Meilläkin ähistään aamuisin ja herään siihen aina :laugh: Vauva jo kahden kuukauden, nyt oon alkanut pelkäämään kätkytkuolemaa. Johtuneeko vaikeasta tiestä saada ylipäätänsä vauvaa?? Käyn päivisin tarkistamassa vartin...
  15. L

Helmivauvat 2010

Meillä otettu rotarokote :wave: Ainut sivuvaikutus oli että yöllä tuli oksennus ja siinäpä se. Pahimmat itkut tuntuu olevan takana ainakin toistaiseksi (Meillä minä maidottomalla, paitsi juustosta en luovu, sekä käytiin vyöhyketerapiassa) Mitä te tarjoatte ristiäisissä?
  16. L

Helmivauvat 2010

Tulin päivittämään, mukavasti on porukkaa :wave: Meillä on koliikkivauva, käytiin lääkärissä ja ollaan kokeiltu kaikkea.. Hieron vauvaa nyt päivittäin, tuntuu tykkäävän. Seuraavaksi vyöhyketerapiaan. Raskasta on mutta ei auta itkut markkinoilla. Pari kuukautta vielä ja pitäisi mennä ohi. Ne...
  17. L

Helmivauvat 2010

Kävin taas päivittämässä :wave: Meillä kovin itkuinen tapaus täällä, siksi en pääse päivittämään ihan joka päivä. Kovin odotan jo että vauva olisi 3 kuukautta kun sanotaan että sitten helpottaa :whistle:
  18. L

Helmivauvat 2010

Lista päivitetty! :wave:
  19. L

Helmivauvat 2010

Lista päivitetty =) Aloitin eilen masuhieronnan, ajattelin tehdä sitä nyt joka ilta josko auttais.. Rintatulehduksesta mulla kans välillä polttaa ja oon miettinyt tuota vaihtoehtoa. Helposti näyttää kyllä tulevan :(
  20. L

Helmivauvat 2010

Onko muita d-vitamiinin aloittaneita? Me saatiin neuvolasta Jekovit-tippoja ja vaikuttaa pahasti että aiheuttaa vatsanpuruja..Tänään pidän välipäivän, testaan johtuuko niistä.

Yhteistyössä